quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:40 schreef Ca.ra het volgende:
Eerst even eenvoor Leo, hoogstwaarschijnlijk is er niks aan de hand meis. Ik kan me je schrik levendig indenken, had ik ook de eerste keer dat ik wat bloed zag. Grote kans echter dat het een van de volgende dingen is: beetje bloed uit een aambei (door persen of door afvegen) ofwel een gesprongen adertje in de baarmoedermond (kan ook komen door persen, of door vrijen)
En even jompelen voor een leuke mijlpaalvandaag nog precies een maand te gaan voor de 17 september kliek. Dames, kan ik jullie overhalen tot een vergelijkende buikenfoto vandaag? Lijkt me zo leuk.
Vanmiddag mag ik ook weer op controle bij de verloskundige. Schoonzusje is weer mijn chauffeur, zo gezellig. Binnenkort gaat ze ook met me mee naar het ziekenhuis voor een rondleiding bij de verloskamers. Ik ben wel blij dat we sinds we hier wonen (dichter bij elkaar) meer naar elkaar toe groeien, zeker ook als je dit soort dingen samen kunt doen. A en I worden de enige oom en tante van ons kind, dus het is leuk dat we dit zo kunnen delen samen.
Jaa, dat lukt nog wel een beetje, maar toch blijkbaar niet lang genoeg ofzo. Het woelen en draaien blijft dan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef Kersjes het volgende:
Lily, kun je niet toch half op je buik/zij slapen door de boel te stutten met (voedings)kussen en dekbed?
Ja, het schijnt geen kwaad te kunnen maar het voelt toch niet goed....quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Lily, ik ben ook zo'n buikslaper... en nu lig ik er half op als ik soms wakker wordt. Volgens de vk kon dat overigens geen kwaad.
Ja, het was ook niet bij de eerste keer afvegen (damn, hoe omschrijf je dat deftig?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:04 schreef DaviniaHR het volgende:
Leo, als je je zorgen maakt, bel anders ff het zkh.
Als je idd net op de wc bent geweest, kan het gewoon een gesprongen adertje zijn geweest.
quote:"Wanneer u een tijdje op uw rug ligt, kan het zijn dat u erg duizelig wordt, dat het zweet u uitbreekt en dat u het gevoel heeft flauw te vallen. Draai op uw zij en binnen een paar minuten is het over. We noemen dit het vena cava syndroom. Het wordt veroorzaakt doordat de zware zwangere baarmoeder op de onderste holle ader drukt, waardoor er te weinig zuurstofrijk bloed naar de hersenen gaat."
Niet dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef DuchessX het volgende:
Kers!Ik zie me al met Zito of Senna in de wandelwagen over straat gaan!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef Lijnloos het volgende:
Leo, das schrikken zeg maar fijn dat men het hier herkent... Dat stelt misschien weer iets gerust en inderdaad anders gewoon bellen hoor!
Spanning loopt hier langzaam op, en lief heeft geloof ik besloten dat ie het toch wil weten (maar nou mogen we het weet niet vertellen... Tot hij zich verspreekt, daarna gaan de remmen los. Hem kennende is dat vanavond al gebeurd)...
Oeh, schopjesquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:04 schreef DaviniaHR het volgende:
Vlindur, jij voelt ook de baby als van buiten? ik meende gister idd echt schopjes tegen mijn hand te voelen![]()
![]()
![]()
wordt het weer zo heet deze week? bah!
Nog 2 uurtjes en dan weer fysio!![]()
Ben er best zenuwachtig voor... Wat nou als hij nu niks meer voor me kan doen?
jij/jullie ook heel veel plezier!quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:13 schreef NieuweUser het volgende:
@ Vlindur, ik voel de baby sinds ongeveer 3 weken, en sinds zo'n 2 weken ook aan de buitenkant (ben nu 20 weken)! Bijzonder gevoel hé! Nu voel ik de baby steeds vaker! Vandaag ook de echo!
Andere echo-ers succes!
Correct, het heet ook het "Vena cava superior syndroom".quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Duchess, de vena cava is de lichaamsader. die heeft iedereen
door het gewicht van de baby _baarmoeder wordt die beklemd, daardoor krijg je die klachten. niet omdat je vena cava hebt
Inferior; de superior loopt tussen je hoofd en hartquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct, het heet ook het "Vena cava superior syndroom".
Als jij water voelt, dan zou dat kindje toch wat eerder komen, lijkt me!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:40 schreef huuphuup het volgende:
ja ik hou wel van een beetje nuchter
en nu ga ik Dudok appeltaart makenmn kind vraagt erom, ik voel het aan mn water
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:57 schreef chacama het volgende:
[..]
Als jij water voelt, dan zou dat kindje toch wat eerder komen, lijkt me!
super dat het allemaal goed was!quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:35 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ook weer thuis... en helemaal goedgekeurd!!!![]()
Alles dicht wat dicht moest zitten en al het andere netjes op schema. Was lekker dwars aan het liggen en lag met de billen diep in mij verscholen dus voor de ruggengraat en een van de niertjes moest effe extra geport worden, maar ook die waren weer prima.
Ik ga zo de fotootjes inscannen en dan post ik die ook effe hier! Tot zo!
Ja ik verbaasde mezelf er ook over, ik dacht dat dat nog wat langer duurde vaak! Maar wel een erg fijn gevoel!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:49 schreef Vlindur het volgende:
@NieuweUser, voelde je de baby 2 weken geleden al vanaf de buitenkant?! Waauw!
Ja, het gaat verbazingwekkend goed - alles doet het en mijn zusje geneest goed gelukkigquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Ripley! Is alles goed met moeder en kind?
een beige negertje nog welquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Ripley het volgende:
Mijn neefje is zaterdag geboren - hij heet Miles en weegt 3660 gram![]()
En het is een beige negertje met roodbruine krullen
Aah, ik had gehoopt dat je er ietwat minder last van zou hebben nu je vrij hebt...quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, Met mijn bekken is het niks anders geworden maar het houdt wel ene keertje op om erover te zaniken heNog een aantal weken afzien en als de baby eruit is gaat het vast gelijk stukken beter!
Gefeliciteerd!!! (Toffe naam ook!)quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Ripley het volgende:
Mijn neefje is zaterdag geboren - hij heet Miles en weegt 3660 gram![]()
En het is een beige negertje met roodbruine krullen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, het gaat verbazingwekkend goed - alles doet het en mijn zusje geneest goed gelukkig
Dan ben ik verkeerd voorgelichtquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:45 schreef WupWup het volgende:
[..]
Inferior; de superior loopt tussen je hoofd en hart![]()
Haha... dat wordt een wedstrijdje begrijp ik?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens ook afgelopen zaterdag heel erg aan wishfull thinking gedaan.
Ik heb een osseworstje meegenomen uit de supermarkt met houdbaarheidsdatum 25 Aug.![]()
Eens kijken wie het op gaat eten. Ik of F...![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens ook afgelopen zaterdag heel erg aan wishfull thinking gedaan.
Ik heb een osseworstje meegenomen uit de supermarkt met houdbaarheidsdatum 25 Aug.![]()
Eens kijken wie het op gaat eten. Ik of F...![]()
Nou ik kan het me prima voorstellen!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn:
Nee, ik was zelfs een beetje jaloers op BE vandaag... Ze schreef iets over op de bank liggen slapen en dan opstaan en moeilijk kunnen lopen. Dat heb ik al heel erg lang, bedacht ik me. En ik kan me niet eens voorstellen anders zwanger te zijn dan dit aangezien ik het ook, wel in mindere mate, tussen de zwangerschappen door had.
Eigenlijk wordt het alleen maar gekker. En dat zal ook wel aan de termijn liggen, de baby groeit nu natuurlijk erg in gewicht en dat drukt er flink op. Maar ik was echt effe knap jaloers, dat het dus blijkbaar ook anders en minder pijnlijk kan zijn, een zwangerschap...
Sorry BE
Neuh, dat valt nog wel mee. Daar sta ik meer voor wat koele lucht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]En af en toe sta je kwijlend voor de koelkast?
BE gaat voor de ossenworst!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neuh, dat valt nog wel mee. Daar sta ik meer voor wat koele lucht.![]()
Fijn dat jullie even langs mochten komen in het ziekehuis en dat alles goed was!
Met mij?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef Lijnloos het volgende:
Asy, nog voor jou eenIk heb met je te doen hoor (*klopt af*)
Oh bah!quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:02 schreef Juup© het volgende:
Bah, ik ben nog steeds gespannen van het ziekenhuisbezoek. Toen de verpleegster het apparaat op DuchessX aansloot (niet al te letterlijk nemen aub) toen was er zelfs na veel gezoek en geklungel geen hartslag waarneembaar. Pas na enige tijd zoeken en klooien met het apparaat was er wat te horen. Dat waren de langste 3 minuten van mijn leven denk ik.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:35 schreef McLaura het volgende:
[..]
Oh bah!
Ik had dat vlak voor de bevalling, nog 'even een ctg'. De verlpleegkundige kon hem niet vinden, en na (voor mijn gevoel) een paar minuten (zullen wel seconden zijn geweest) heb ik dat ding afgepakt en op de goede plek gelegd
Hier de vorige keer dus ook maar nu hadden ze echt helemaal niks meer!quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef Brighteyes het volgende:Serieus op Kersjes!
Hier hebben ze altijd stapels van die dingen staan!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef Kersjes het volgende:
Whaaaaah, er kwam net een keiharde "knak" uit mijn buik!!!
Ben gelijk gaan staan springen en voelen of er niks aan het lekken was, maar nee.
Ben me rot geschrokken
WhAAAA.... da's gekquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef Kersjes het volgende:
Whaaaaah, er kwam net een keiharde "knak" uit mijn buik!!!
Ben gelijk gaan staan springen en voelen of er niks aan het lekken was, maar nee.
Ben me rot geschrokken
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Kersjes en toch klinkt het allemaal wel een stukje serieuzer nu! Volgens mij vindt je dat zelf ook!?
Krijgen we nog een buikfoto van je te zien?
Eej, je mag niet meer dingesen als je vliezen gebroken zijnquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:13 schreef Kersjes het volgende:
Neenee, er lekt echt niks!
En da's maar goed ook. Het komt me nu echt even slecht uit om te bevallen. Ik moet nog ..... ehhhh... dinges enzo....
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zei toch dat Kersjes iig voor zou gaan kruipen!
Ik hoop echt voor je dat het door zet meid!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Kun je niet effe voelen of je ontsluiting hebt?
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Maar jij hébt iig nog gerommel Kersjes!
Ik ben echt serieus aan het overwegen om zo toch nog maar eens te hupsakeejen gewoon om dan toch iig maar het gevoel te hebben dat er iets gebeurt.
*proest*quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:49 schreef Lois het volgende:
Je mag ook gewoon "bedankt voor de McFlurry"
zeggen hoor, denk niet dat F. zo'n uitgebreid bedankje verwacht BE
Op jouw buik is ruimte zat voor nog wat stickertjesquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]dat je dr nog zin in hebt zeg pff
hihi nouja, jij liever dan ik
![]()
Mefke, dipmomentje![]()
ik heb geen plek meer voor nieuwe stickertjesserieus, er word al 2 afspraken onderaan mn kaart gekrabbeld. Een beetje gepropt zeg maar
en nu is er dus echt geen ruimte meer haha. Ik ben benieuwd hoe ze dat volgende week gaat doen
misschien krijg ik wel een post-it ofzo. Dan heb k een echt stickertje
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Kun je niet effe voelen of je ontsluiting hebt?
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:05 schreef huuphuup het volgende:omg
mn lief vond het een strak plan om zn ouders te bellen om te zeggen dat zn hun telefoons op standby moeten houden en in de buurt moeten houden(voor het geval er binnen nu en twee weken iets gebeurt zeg maar.)
als ze nog niet door het plafond zaten dan zitten ze dat nu welmy god, wat een inlevingsvermogen weer
hhahaha
Brandmerkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Schattig ja BE![]()
op mn been kun je gewoon alles dr in drukken joh, geen stickerts nodig daar![]()
mja, ik kreeg nu net allerlei (goedbedoelde) adviezen enzo... oa: verdoving en ruggeprik moest ik maar niet aan beginnen want dat was allemaal maar slecht voor de babyquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
herkenbaar
Mijn schoonmoeder ging zelf bellen en vragen of de baby er al wasow jaaaa die baby is er al een week, zijn we jou vergeten te bellen dan?
en die knak! Kers, zo herkenbaar (alleen bij mij volgde er wat vruchtwater)
Je had ook met 39,6 moeten bevallen, dat zei ik toch al. Maar neeeee die pinda is nu al eigenwijsquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja, ik kreeg nu net allerlei (goedbedoelde) adviezen enzo... oa: verdoving en ruggeprik moest ik maar niet aan beginnen want dat was allemaal maar slecht voor de babyzeg eh, ik geloof dat ik dat zelf bepaal he
En verder![]()
![]()
![]()
![]()
het hotel is bijgeboekt, eerst alleen van de 24 t/m de 26, nu blijven ze hier van de 24e t/m de 28e in een hotel. grmbl en dr is echt geen hol te doen in kutklappeveen hiero dus ik ben bang dat ze dan dagelijks hier even komen "buurten". Ondanks mijn verzoek om, als ik nog niet bevallen ben, uit de buurt te blijven, iets met vermoeiend en hormonen enzo. MUH
Oh maar dat had ik ook in '84quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:12 schreef DuchessX het volgende:
Mijn moeder dacht dat ze werd ingeknipt toen ze van mij beviel omdat ze niet genoeg ontsluiting hadVertelde ze echt heul serieus
Ik heb toen maar even uitgelegd dat dat toch geen verband met elkaar houdt.
* DuchessX d'r moeder verbaasd zich er steeds weer over dat er tegenwoordig zoveel info is over bevallen, zwanger zijn etc. Zelf heeft ze nooit echt voorlichting daarover gehad (1973)
Controlequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Controle
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja maar als ik vanavond nog beval he (stel nou dat...) dan denk je toch niet dat die hoteldagen gecanceld worden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:21 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je had ook met 39,6 moeten bevallen, dat zei ik toch al. Maar neeeee die pinda is nu al eigenwijs
Jij denk: ik doe het lekker zelf?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 06:51 schreef Poppedein het volgende:
Zo, vanaf over 10 minuten heeft mijn verloskundige vakantie en kan ik eindelijk es ff flink gaan bevallen
je hebt er geen dramaverhaal van gemaakt, maar ik vind het knap hoe je je er doorheen timmertquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyniur, dat petje hoeft niet hoor. Het kan niet anders en als ik alles van tevoren wist dan hadden we waarschijnlijk alsnog voor deze tweede gekozen.
Ik wou er ook geen dramaverhaal van maken, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ineens, rond 1 uur ofzo was het over. Ben nog een paar keer wakker geweest en supervaag gedroomd, en elke keer dat ik wakker was vond ik het toch wel jammer dat er totaal geen gerommel of wat dan ook meer te bespeuren was....
Wat een aanloop zeg, heb ik de vorige keer dus helemaal niet gehad en nu heb ik gewoon al een paar weken voor de uitgerekende datum al zoveel gerommel!!.... met gevoel voor drama....
Ja, daar dacht ik gisteren ook aan idd. Ik zal het vrijdag wel vragen bij de vk als het er dan nog zit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:07 schreef Kersjes het volgende:
Hoe zit dat met bevallen en een schimmeltje dan? Geen kans dat de baby gelijk spruw krijgt dant?
Als het zo per ongeluk uitkomt dat de vlos te laat zou zijn is het nog daaraantoe, maar willens en wetens zeker niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Las trouwens gister een stukje over vrouwen die het zelf willen doen zonder begeleiding. *ril* lijkt mij echt niks!
Bij Amber was ht bijna het geval om dat de vk bijna te laat was. Ik heb het echt tegen gehouden.. haar hoofdje was er al een paar keer half uitgeweest.. Ik heb toen meteen gezegd dat als het bij Tess ook zo zou gaan, ik het nit meer tegen zou houden. De vk heeft toen ook wat tips gegeven wat we moesten doen mocht het weer zo gaan als bij Amber.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het zo per ongeluk uitkomt dat de vlos te laat zou zijn is het nog daaraantoe, maar willens en wetens zeker niet.
Gewoon laten zitten, niet doorknippen of wat dan ook. Kindje op je blote buik nemen, handdoek eroverheen om kindje warm te houden, mutsje op hoofd en verder zo laten tot de vk er is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:19 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik me altijd af vraag als de baby komt zonder dat er een vk in de buurt is, moet je dan nog iets met die navelstreng? Of kan die gewoon blijven zitten tot er hulp is?
Dat idd. En er was nog iets met een emmer warm water.. Maar dat ben ik dan weer vergeten.. :quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Gewoon laten zitten, niet doorknippen of wat dan ook. Kindje op je blote buik nemen, handdoek eroverheen om kindje warm te houden, mutsje op hoofd en verder zo laten tot de vk er is.
Dat gebeurd zeker alleen weer in dat rare Amerika he..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:23 schreef Poppedein het volgende:
idd BE, zoals Vicky zegt! Het is zelfs zo dat er vrouwen zijn die, om even door te gaan op the unassisted childbirth enzo, de navelstreng helemaal niet doorknippen, maar net zo lang met kind aan placenta rond blijven lopen, tot t ding na een week op een "natuurlijke manier" afgestoten wordt...
dat was mijn gedachte ook...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:25 schreef Kersjes het volgende:
Een WEEK lang rondlopen met je pasgeboren baby aan je lijf vast???
Jemig
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:23 schreef Poppedein het volgende:
idd BE, zoals Vicky zegt! Het is zelfs zo dat er vrouwen zijn die, om even door te gaan op the unassisted childbirth enzo, de navelstreng helemaal niet doorknippen, maar net zo lang met kind aan placenta rond blijven lopen, tot t ding na een week op een "natuurlijke manier" afgestoten wordt...
placenta wordt dan wel gewoon geboren natuurlijk he... dus niks meer vast aan je eigen lijf, maar wel kind aan placenta via navelstreng..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:26 schreef Kersjes het volgende:
Hoe doe je dat met aankleden dan? Een onderbroek lijkt me niet zo prettig zitten dan
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:26 schreef Kersjes het volgende:
Hoe doe je dat met aankleden dan? Een onderbroek lijkt me niet zo prettig zitten dan
Amerikanen zijn gewoon een raar volkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:28 schreef Poppedein het volgende:
[..]
placenta wordt dan wel gewoon geboren natuurlijk he... dus niks meer vast aan je eigen lijf, maar wel kind aan placenta via navelstreng..
En inderdaad zijn dit vooral de Amerika verhalen... al hoor je dit soort dingen in NL ook al wat vaker voorbij komen... In Amerika ontstaat deze opstand gewoon veel meer omdat de thuisbevalling daar gewoon niet tot bijna niet geaccepteerd is... Heb een tijdje stage gelopen in New York tijdens mijn opleiding en dan kom je echt heel wat aparte mensen en verhalen in en uit dat circuit tegen...
hihi.... Wat klinkt dat al echt hè?! Maar het gaat prima hoor.. Gister alleen nog wat lang nagestuitrrd van het goede nieuws, met als gevolg dat ik nu redelijk op ben... Maar met een dikke glimlach!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:32 schreef Kersjes het volgende:
Lijnloos, hoe gaat het met je ongeboren dochter?
Vanmiddag kun je lekker gericht gaan shoppenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:42 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
hihi.... Wat klinkt dat al echt hè?! Maar het gaat prima hoor.. Gister alleen nog wat lang nagestuitrrd van het goede nieuws, met als gevolg dat ik nu redelijk op ben... Maar met een dikke glimlach!
ik dacht eerst dat het maden waren..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:54 schreef E.T. het volgende:
Waarom moest ik klikken op dat filmpje??![]()
Die kruiden die ze er ook bij gooien.. ik dacht echt dat ik naar de close-up van een koeienvlaai aan het kijken was op een gegeven moment
Ik denk dat het wel scheelt in de stank, die kruidenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:54 schreef E.T. het volgende:
Waarom moest ik klikken op dat filmpje??![]()
Die kruiden die ze er ook bij gooien.. ik dacht echt dat ik naar de close-up van een koeienvlaai aan het kijken was op een gegeven moment
Ik teken er ook zo weer voor hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:48 schreef Kersjes het volgende:
Freecell, klinkt op zich wel goed, zeker voor een eerste
quote:
Dat hebben ze me hier ook aangeboden...een Lotus-bevalling... Nou, dank je de koekoekquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:23 schreef Poppedein het volgende:
Ja, de vorige keer extra groeiecho gehad en ik moet maandag weer naar de gyn en afhankelijk van hoe het dan met mij gaat kijkt ze zelf nog een keertje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:21 schreef DaviniaHR het volgende:
Troel, 29 weken!!en een jongetje erbij!
krijg je eigenlijk extra groeiecho's?
Ik weet het absoluut niet zeker, maar volgens mij zag ik een piemeltje voorbijkomen. Maar ik wil het eigenlijk niet weten, dus ik heb er niet naar gevraagd.quote:
Tuurlijk! tis toch een beetje traditie he...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:ik meld me toch al wel elke dag? of moet k er ook echt meld bij roepen?
Ha! Nee, niet zo meegemaakt, maar wel een soort minder aanwezige varianten ervan... Wat ik dan wel weer heel grappig vind is dat je dit filmpje aanhaald. Dit fragment is namelijk van de film die is gemaakt door Debra Pascali Bonaro. o.a haar heb ik ontmoet in NY en vorig jaar heb ik nog 2 weken bij haar in huis gelogeerd en ben daar 1 van de eersten geweest die haar film mocht zien voordat hij naar een aantal grote filmfestivals gestuurd zou worden...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:39 schreef ElizabethR het volgende:
Dames, je moet zoenen met je vent tijdens de bevalling. Dat schijnt erg goede hormonen opwekkend te zijn. En dan krijg je wellicht een orgasmic childbirth. Lijkt mij wel ultiem.
Vind ik veel leuker om naar te kijken als dat filmpje van Poppedein. Via dat filmpje kwam ik trouwens bij deze.
Poppedein, heb jij in jouw ervaringen als verloskundige dit meegemaakt bij geboortes?
Dit filmpje bevestigd trouwens meteen mijn aversie tegen ziekenhuisbevallingen als dat helemaal niet nodig is medisch gezien.
Duchess, wat een schrik zeg, maar wat een opluchting toen alles goed bleek.
Hou vol meisje, nog eventjes. Ik lees mee en kan niet wachten op Ukkepuck©
[weer verder lurkt]
ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef RockabeIIa het volgende:
nouja, in zoverre dat jij heel goed met je vak bezig bent, Pops!
Ik zou wel vertrouwen hebben in jou als vk
op het moment hoop ik dat mn dame tot de 29e blijft zittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:44 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn dame was 4140gram ik snap nog steeds niet hoe ik het er zo makkelijk uit gekregen heb![]()
Komop huup nu moet je!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb echter geen idee, hoe ik deze foto kan verkleinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |