Vakantie voorbij (

), pubers weer naar hun moeder, Sorbootje weer aan 't werk.......... dus I'M BACK!
Duchess, gelukkig dat alles toch goed was met jullie kindje! Wat zullen jullie geschrokken zijn. Toch wel even stressen!
Leonieke, hoe is het nu? Geen bloed meer gezien?
BE, Ik zie het helemaal voor me. Die nestelaanvallen van je!

Let je wel een beetje op jezelf?
Lijnloos, gefeliciteerd met de goede echo en het feit dat jullie een dochter krijgen!
Mefke, kruip je alweer een beetje uit je dipje? Chagrijnig zijn mag overigens best hoor. 't Is ook niet niks wat je de hele tijd maar meesleept. Mag je af en toe best even de balen hebben!
Poppedein, wat zou dat speciaal zijn, als je vriendin de bevalling kan doen! Zou je érg teleurgesteld zijn als dat niet lukt?
Kersjes, je lijf laat je wel zweten zeg! Ik dacht echt dat het wel door zou zetten bij je. Het klonk zo serieus!
Huup, 40 weken... nog 1 week en 1 dag
Ik ben gisteren weer begonnen met werken. en da's wel even wennen zo na drie weken vakantie. Na vandaag nog 16 dagen werken in totaal. Ik heb vakjes op mijn kalender getekend om af te strepen.. Vrij droevig he?

Maar ik was gisteren zo afgedraaid na een dag werken. Toen ik thuiskwam héél snel gegeten, toen naar de verloskundige (goedgekeurd

) en daarna als de sodemieter door naar de pufclub. Best hard werken, dat zwanger zijn
Vanavond een relaxavondje. Heb er nu al zin in

Wie had het overigens over schepijs? Als je een ijsmachine hebt kun je een heel lekker 'basis'roomijs maken met mascarpone, melk en basterdsuiker. Als je daar vervolgens je favoriete ingredient doorgooit (stukjes snickers

) heb je een heeeeerlijk veilig zwangerevrouwenverwenijsje! Niet erg ontopic misschien, maar wel eerste hulp bij lekkere trek voor zwangere plofbuikjes. (en niet te vaak doen he, want qua calorieen kun je het net zo goed gelijk op je dijen smeren...)