abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71972014
Kersjes, jammer dat het niet heeft door gezet... gemeen van je lijf, nog maar even geduld dus
Huup vandaag psies 40 weken hup aan t werk dus maar.

Vanacht heerlijk geslapen, alleen lag ik weer veel te lekker vanmorgen toen mn lief me kwam wakker
maken. Maar goed nog maar 8 keer vroeg op staan... en dan mag ik blijven liggen zolang als ik wil
Straks alvast afscheids lunch met mn collega's..... met de nodige kadootjes ben dol op kadootjes
pi_71972053
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:54 schreef E.T. het volgende:
Waarom moest ik klikken op dat filmpje??

Die kruiden die ze er ook bij gooien.. ik dacht echt dat ik naar de close-up van een koeienvlaai aan het kijken was op een gegeven moment
ik dacht eerst dat het maden waren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:05:21 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71972140
* Brighteyes zit aan een bakje Brinta en slaat het filmpje maar even over.
pi_71972184
goed plan, BE

Waarom is het in Nederland niet zo geregeld dat je de hele zwangerschap al verlof hebt

pi_71972374
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:54 schreef E.T. het volgende:
Waarom moest ik klikken op dat filmpje??

Die kruiden die ze er ook bij gooien.. ik dacht echt dat ik naar de close-up van een koeienvlaai aan het kijken was op een gegeven moment
Ik denk dat het wel scheelt in de stank, die kruiden
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:48 schreef Kersjes het volgende:

Freecell, klinkt op zich wel goed, zeker voor een eerste
Ik teken er ook zo weer voor hoor 4 persweeën, kwartiertje dus en hij was er En die weeënstorm was eigenlijk ook maar een uurtje
Tegen de bevalling zie ik echt niet op
pi_71972605
iewks dat filmpje!
ik zit hier te wachten op de kraamzorg en ze is te laat. Ook niet leuk, had ik langer kunnen slapen. Ben nog een beetje heel erg
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71972683
Vakantie voorbij ( ), pubers weer naar hun moeder, Sorbootje weer aan 't werk.......... dus I'M BACK!

Duchess, gelukkig dat alles toch goed was met jullie kindje! Wat zullen jullie geschrokken zijn. Toch wel even stressen!

Leonieke, hoe is het nu? Geen bloed meer gezien?

BE, Ik zie het helemaal voor me. Die nestelaanvallen van je! Let je wel een beetje op jezelf?

Lijnloos, gefeliciteerd met de goede echo en het feit dat jullie een dochter krijgen!

Mefke, kruip je alweer een beetje uit je dipje? Chagrijnig zijn mag overigens best hoor. 't Is ook niet niks wat je de hele tijd maar meesleept. Mag je af en toe best even de balen hebben!

Poppedein, wat zou dat speciaal zijn, als je vriendin de bevalling kan doen! Zou je érg teleurgesteld zijn als dat niet lukt?

Kersjes, je lijf laat je wel zweten zeg! Ik dacht echt dat het wel door zou zetten bij je. Het klonk zo serieus!

Huup, 40 weken... nog 1 week en 1 dag

Ik ben gisteren weer begonnen met werken. en da's wel even wennen zo na drie weken vakantie. Na vandaag nog 16 dagen werken in totaal. Ik heb vakjes op mijn kalender getekend om af te strepen.. Vrij droevig he? Maar ik was gisteren zo afgedraaid na een dag werken. Toen ik thuiskwam héél snel gegeten, toen naar de verloskundige (goedgekeurd ) en daarna als de sodemieter door naar de pufclub. Best hard werken, dat zwanger zijn

Vanavond een relaxavondje. Heb er nu al zin in

Wie had het overigens over schepijs? Als je een ijsmachine hebt kun je een heel lekker 'basis'roomijs maken met mascarpone, melk en basterdsuiker. Als je daar vervolgens je favoriete ingredient doorgooit (stukjes snickers ) heb je een heeeeerlijk veilig zwangerevrouwenverwenijsje! Niet erg ontopic misschien, maar wel eerste hulp bij lekkere trek voor zwangere plofbuikjes. (en niet te vaak doen he, want qua calorieen kun je het net zo goed gelijk op je dijen smeren...)
pi_71972736
Klinkt lekker, sorbootje, dat ijsrecept (ik heb alleen geen machine).

Over ijs gesproken;

ik heb in mijn vakantie "bergen" softijs gegeten. Volgens mijn VK kon dat absoluut geen kwaad, ik heb het nog gevraagd..
pi_71972783
Ik heb wel een machine, kom maar bij mij ijs eten

Softijs... 't risico zit hem toch in de bacterien die zich in de machine kunnen ophopen?
pi_71972816
Tja, ik wist het niet dus heb ik het nog nagevraagd. Ik kon het gewoon eten zei ze. Dus heb ik dat ook gedaan.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:48:53 #236
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71972871
huup al gebaard?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_71973011
goodmorning!!
vandaag een heuse echte mijlpaal voor mij
es even bedenken hoe ik die ga vieren
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 07:05 schreef Ca.ra het volgende:
Yay Huup! Ga je vanaf nu wel melden?
ik meld me toch al wel elke dag? of moet k er ook echt meld bij roepen?

@Lijnloos nee jammer genoeg haha je droom klopt niet. Niets aan de gang hier, alles rustig en geen verse beebje.

Tante Troel gefeliciteerd

@Mefke oh het zal mij roesten wie mn meisje als eerst vasthoudt (ik natuurlijk! maar daarna...) ik heb weinig met mijn eigen moeder. Net zoveel als ik normaalgesproken met mijn schoonmoeder heb, dus in dat opzicht maakt het me echt niets uit. Het is meer dat ik, als ik nog niet bevallen ben, gewoon geen zin heb in visite hier thuis. Mn eigen ouders niet, mn schoonouders ook niet. Ik ben heerlijk aan t cocoonen samen met mn lief en dat vind ik echt prima nu.

@Poppedein jeeeeeh je vriendinnetje on-call! fijn!

@Kers, jammer dat het niet heeft doorgezet

En over dat unassisted childbirth, ik had het artikel gelezen in een tijdschrift inderdaad en ik vond het echt een beetje Amerikaans extreem ja... dat je zo'n kronkel hebt dat je het per se zelf wilt proberen okay, maar dan toch op zn minst met een vk beneden op de bank op stand-by ofzo. Ik moest echt gelijk denken aan al die baby'tjes die met schoudertjes klem hebben gezeten of weet ik het wat. Het zou niets voor mij zijn, laat k het daar maar op houden.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71973021
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:48 schreef pinquit het volgende:
huup al gebaard?
neeein nog nicht! jij krijgt een smsje hoor als k een beebje heb
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71973088
Hier nog maar 180 dagen te gaan
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:02:12 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_71973128
29 weken hier
Vanmiddag komt mijn schoonmoeder behangen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71973297
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:23 schreef Poppedein het volgende:
idd BE, zoals Vicky zegt! Het is zelfs zo dat er vrouwen zijn die, om even door te gaan op the unassisted childbirth enzo, de navelstreng helemaal niet doorknippen, maar net zo lang met kind aan placenta rond blijven lopen, tot t ding na een week op een "natuurlijke manier" afgestoten wordt...
Dat hebben ze me hier ook aangeboden...een Lotus-bevalling... Nou, dank je de koekoek

*verder leest*
Lotte!
Noah!
pi_71973433
Goeoeoed...tis echt mijn dag niet geloof ik. Na het gedoe met de vk twee weken terug, nu gedoe met de kraamzorg. Er zou vandaag een intake zijn tussen 9 en half 10. Tis kwart over 10 en ik heb nog niemand gezien. Dus maar even gebeld. "Ehjm, ja mevrouw, wij kunnen nu niet zien wie er bij u hoort langs te komen, we gaan het uitzoeken en bellen u terug." Fijn, voor niks zo vroeg opgestaan en zitten wachten voor janpietsnot.
* mefke79 gaat maar eens iets nuttigs doen, karnemelk drinken ofzo
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:21:11 #243
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71973479
Ik durf dat filmpje niet eens aan te klikken

huup 40 weken!! een echte mijlpaal!! nog maar 8 dagen

Kersjes, wat naar van je voorwerk, zeg! Hopelijk doet het wel wat allemaal...

BE, succes bij de vlos zometeen. of heb je nu dan die groeiecho?

Troel, 29 weken!! en een jongetje erbij! krijg je eigenlijk extra groeiecho's?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:24:43 #244
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71973554
@Troel; jeuj ook alweer 29 weken! gaat snel zeg!

@huup; 40 weken! binnen 2 weken ben je moeder

@kersjes; jammer dat het nog niet heeft doorgezet; maar lijkt me wel een beginnetje"?? hoop voor je dat het vandaag verder rommelt en je snel je beebje in je armen kan nemen...

@martine, wat fijn dat je afgelopen nacht wel goed hebt kunnen slapen!

@Poppedein, wat bijzonder dat je beste vriendin straks ws je bevalling gaat doen... lijkt me wel erg prettig en vertrouwd...

Ik ga straks lekker met mams de stad in, beetje shoppen, terrasje enzo... lekker relaxed.
nu eerst maar ff een bakje brinta eten

en o ja, trainen ging gister best goed... (voor de allereerste keer na de vakantie...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:25:33 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_71973572
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:21 schreef DaviniaHR het volgende:

Troel, 29 weken!! en een jongetje erbij! krijg je eigenlijk extra groeiecho's?
Ja, de vorige keer extra groeiecho gehad en ik moet maandag weer naar de gyn en afhankelijk van hoe het dan met mij gaat kijkt ze zelf nog een keertje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:31:43 #246
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71973701
Sorry, heb heul niet bijgelezen en dat ga ik ook niet meer doen vandaag vrees ik want ik moet even bijkomen van een geweldige twintig weken echo.

Onze baby is KERNGEZOND!!!! Ik ben zo blij zo blij zo blij

De VK was zo lief en geduldig, het was echt super!! Foto's volgen nog wel als ik weer met beide voeten op aarde ben geland
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:33:06 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71973726
oh Tan wat een heerlijkheid wat zal je blij zijn
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:35:08 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_71973768
heerlijk Tan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71973777
Wat super Tan. Een goede echo

(en weet je het geslacht ook?)
pi_71973785
Ohhhh Tan, wat ongelooflijk superduper fijn Wat moet dit een enorme opluchting voor jullie zijn!! Hopelijk merk je de last die nu van je schouders valt heel duidelijk!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')