quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:40 schreef Ca.ra het volgende:
Eerst even eenvoor Leo, hoogstwaarschijnlijk is er niks aan de hand meis. Ik kan me je schrik levendig indenken, had ik ook de eerste keer dat ik wat bloed zag. Grote kans echter dat het een van de volgende dingen is: beetje bloed uit een aambei (door persen of door afvegen) ofwel een gesprongen adertje in de baarmoedermond (kan ook komen door persen, of door vrijen)
En even jompelen voor een leuke mijlpaalvandaag nog precies een maand te gaan voor de 17 september kliek. Dames, kan ik jullie overhalen tot een vergelijkende buikenfoto vandaag? Lijkt me zo leuk.
Vanmiddag mag ik ook weer op controle bij de verloskundige. Schoonzusje is weer mijn chauffeur, zo gezellig. Binnenkort gaat ze ook met me mee naar het ziekenhuis voor een rondleiding bij de verloskamers. Ik ben wel blij dat we sinds we hier wonen (dichter bij elkaar) meer naar elkaar toe groeien, zeker ook als je dit soort dingen samen kunt doen. A en I worden de enige oom en tante van ons kind, dus het is leuk dat we dit zo kunnen delen samen.
Jaa, dat lukt nog wel een beetje, maar toch blijkbaar niet lang genoeg ofzo. Het woelen en draaien blijft dan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef Kersjes het volgende:
Lily, kun je niet toch half op je buik/zij slapen door de boel te stutten met (voedings)kussen en dekbed?
Ja, het schijnt geen kwaad te kunnen maar het voelt toch niet goed....quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Lily, ik ben ook zo'n buikslaper... en nu lig ik er half op als ik soms wakker wordt. Volgens de vk kon dat overigens geen kwaad.
Ja, het was ook niet bij de eerste keer afvegen (damn, hoe omschrijf je dat deftig?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:04 schreef DaviniaHR het volgende:
Leo, als je je zorgen maakt, bel anders ff het zkh.
Als je idd net op de wc bent geweest, kan het gewoon een gesprongen adertje zijn geweest.
quote:"Wanneer u een tijdje op uw rug ligt, kan het zijn dat u erg duizelig wordt, dat het zweet u uitbreekt en dat u het gevoel heeft flauw te vallen. Draai op uw zij en binnen een paar minuten is het over. We noemen dit het vena cava syndroom. Het wordt veroorzaakt doordat de zware zwangere baarmoeder op de onderste holle ader drukt, waardoor er te weinig zuurstofrijk bloed naar de hersenen gaat."
Niet dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef DuchessX het volgende:
Kers!Ik zie me al met Zito of Senna in de wandelwagen over straat gaan!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef Lijnloos het volgende:
Leo, das schrikken zeg maar fijn dat men het hier herkent... Dat stelt misschien weer iets gerust en inderdaad anders gewoon bellen hoor!
Spanning loopt hier langzaam op, en lief heeft geloof ik besloten dat ie het toch wil weten (maar nou mogen we het weet niet vertellen... Tot hij zich verspreekt, daarna gaan de remmen los. Hem kennende is dat vanavond al gebeurd)...
Oeh, schopjesquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:04 schreef DaviniaHR het volgende:
Vlindur, jij voelt ook de baby als van buiten? ik meende gister idd echt schopjes tegen mijn hand te voelen![]()
![]()
![]()
wordt het weer zo heet deze week? bah!
Nog 2 uurtjes en dan weer fysio!![]()
Ben er best zenuwachtig voor... Wat nou als hij nu niks meer voor me kan doen?
jij/jullie ook heel veel plezier!quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:13 schreef NieuweUser het volgende:
@ Vlindur, ik voel de baby sinds ongeveer 3 weken, en sinds zo'n 2 weken ook aan de buitenkant (ben nu 20 weken)! Bijzonder gevoel hé! Nu voel ik de baby steeds vaker! Vandaag ook de echo!
Andere echo-ers succes!
Correct, het heet ook het "Vena cava superior syndroom".quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Duchess, de vena cava is de lichaamsader. die heeft iedereen
door het gewicht van de baby _baarmoeder wordt die beklemd, daardoor krijg je die klachten. niet omdat je vena cava hebt
Inferior; de superior loopt tussen je hoofd en hartquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct, het heet ook het "Vena cava superior syndroom".
Als jij water voelt, dan zou dat kindje toch wat eerder komen, lijkt me!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:40 schreef huuphuup het volgende:
ja ik hou wel van een beetje nuchter
en nu ga ik Dudok appeltaart makenmn kind vraagt erom, ik voel het aan mn water
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:57 schreef chacama het volgende:
[..]
Als jij water voelt, dan zou dat kindje toch wat eerder komen, lijkt me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |