We zijn weer terug van de fysio.
FF heel hard gejankt dat ik zo'n pijn had overal, behalve in mn rug, waarop hij zei dat hij zelf helemaal niks kon doen aan bekkenklachten.
Hij heeft nog wel gecheckt, en mn bekken lijkt gewoon recht te staan en zo, dus dat valt alweer mee

hij vergeleek me maar met de toren van pisa en nog iets, een kaartenhuis of zo, lekker instabiel...

daarna nog mn rug gemasseerd, surprise, surprise, die was helemaal glad, op 1 plekje na, die hij na 5 sec al weg had...
dus we hebben maar lopen ginnegappen over homofiele moslims in egypte, die elkaar in een achterafsteegje aan het bevredigen waren

(don't ask

)
nu heb ik woensdag afspraak met de bekkenfysio

hij zei ook dat het typische instabiliteitsklachen waren, en dat het niet zo erg was, zolang het niet te vaak was, en niet teveel wisselde. Nou, toen ik aankwam, had ik pijn in mijn rechterknie, toen ik van de tafel afkwam, zat de pijn links

hoe zit dat bij de andere bekkenklachtendames? even een opsomming waar ik regelmatig pijnscheuten (en dan niet een beetje zeurend...) heb:
zitbotjes, beide zijden (altijd prijs bij te lang staan)
Knieën, beide zijden
Kuiten, nog nog alleen rechts
Enkel, nu nog alleen rechts
Liezen (soms bij opstaan, anders niet/nauwelijks)
Schaambot (zo nu en dan een steek, niet heel bijzonder)
ik durf soms niet op te staan, bang dat ik weer zo'n enorme scheut krijg

en eli dragen gaat maar liefst een halve minuut, dus oppakken, en strompelen naar een bank of stoel, anders hou ik het niet vol.
Klinkt dit bekend bij jullie? Wat wil het nou zeggen dat het zoveel rondzingt? Nee, ik ga niet googlen, ik voel me al k*t genoeg.
En sorry voor de klaag-/egopost. Normaal post ik ook maar niet hoe ik me voel. Bovenstaand somt het redelijk op. Zo leuk, zwanger zijn! Ja, ik voel me geweldig!