abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71946793
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef DuchessX het volgende:
Kers! Ik zie me al met Zito of Senna in de wandelwagen over straat gaan!
Niet dan?

Poppedein heeft het vast veel te gezellig gehad met d'r moeder en zus, die heeft zich niet eens kunnen melden nog
.... met gevoel voor drama....
pi_71946819
Leo, das schrikken zeg maar fijn dat men het hier herkent... Dat stelt misschien weer iets gerust en inderdaad anders gewoon bellen hoor!

Spanning loopt hier langzaam op, en lief heeft geloof ik besloten dat ie het toch wil weten (maar nou mogen we het weet niet vertellen... Tot hij zich verspreekt, daarna gaan de remmen los. Hem kennende is dat vanavond al gebeurd)...
pi_71946863
Lijnloos, wat spannend!!!!!!!!!
Heel veel plezier zometeen, ik hyper met je mee
En kan niet wachten tot je vriend zich verspreekt....
pi_71946883
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef Lijnloos het volgende:
Leo, das schrikken zeg maar fijn dat men het hier herkent... Dat stelt misschien weer iets gerust en inderdaad anders gewoon bellen hoor!

Spanning loopt hier langzaam op, en lief heeft geloof ik besloten dat ie het toch wil weten (maar nou mogen we het weet niet vertellen... Tot hij zich verspreekt, daarna gaan de remmen los. Hem kennende is dat vanavond al gebeurd)...

nou veel plezier dan alvast
mag ik gokken? Ik gok meisje!

Ik ga er nu vandoor, om 2 uur bij de vk zijn, nu nog ff snel wat kleine dingskes doen. Tot vanmiddag
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71946894
Tot straks Huup
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:46:14 #31
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71946913
Haha lijnloos het weten is echt leuk hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:52:24 #32
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71947104
Duchess, de vena cava is de lichaamsader. die heeft iedereen
door het gewicht van de baby _baarmoeder wordt die beklemd, daardoor krijg je die klachten. niet omdat je vena cava hebt

lijnloos, gaan jullie het hier dan ook vertellen?

rocka, be of lois, mag er in de op bij dat we een meisje krijgen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71947149
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:04 schreef DaviniaHR het volgende:
Vlindur, jij voelt ook de baby als van buiten? ik meende gister idd echt schopjes tegen mijn hand te voelen

wordt het weer zo heet deze week? bah!

Nog 2 uurtjes en dan weer fysio! Ben er best zenuwachtig voor... Wat nou als hij nu niks meer voor me kan doen?
Oeh, schopjes
Ja, het is/wordt/blijft deze week warm/heet
Succes bij de fysio
pi_71947407
Ha!

Hier niets aant handje hoor! Gister er inderdaad even heerlijk tussenuit geweest naar een vriendin in mijn oude woonplaats 2 uur rijden verderop, onderweg nog even heerlijk uitgelaten in t tuincentrum, och wat een belevenissen

Gister voor t eerst echt serieuse krampen na de wandeling 's avonds met de honden, maar vanochtend toch gewoon weer met t dikke buukske wakker geworden... dus 39 weken vandaag

en nu ist weer maandag poetsdag - zorg ervoor dat je schoonmoeder niet zo heftig tekeer gaat dat alle behang van de muren verdwijnt- dag, dus vandaar even een late meldpost van mij vandaag

tot later!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:09:47 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71947622
Het staat erbij hoor Davinia.
pi_71947745
@ Vlindur, ik voel de baby sinds ongeveer 3 weken, en sinds zo'n 2 weken ook aan de buitenkant (ben nu 20 weken)! Bijzonder gevoel hé! Nu voel ik de baby steeds vaker! Vandaag ook de echo!

Andere echo-ers succes!
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:28:57 #37
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71948219
Leonie, das schrikken, maar ze zeggen dat als je geen krampen hebt dat het dan nauwelijks kwaad kan...
lily, ik ben ook zo'n buikslaper. Nu kan het nog maar ik vrees de dag dat het niet meer gaat
dames die vandaag op pad gaan voor een echo: heel veel kijkplezier!
En leuk dat je de baby ook al van buiten voelt Vlindur! Heeft J hem dan ook al gevoeld? Ik kan bijna niet wachten totdat ik die van ons ga voelen
pi_71949176
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:13 schreef NieuweUser het volgende:
@ Vlindur, ik voel de baby sinds ongeveer 3 weken, en sinds zo'n 2 weken ook aan de buitenkant (ben nu 20 weken)! Bijzonder gevoel hé! Nu voel ik de baby steeds vaker! Vandaag ook de echo!

Andere echo-ers succes!
jij/jullie ook heel veel plezier!
pi_71949761
zooo weer thuis! en weer een stickertje erbij
bloeddruk goed, gewicht goed, meisje doet het prima en verder zien we wel
Omdat ik me verder niet druk maak over wanneer ze komt ofzo deed de vk dat ook niet en ik vind het eerlijk gezegd wel prettig dat zij er niet per definitie vanuit gaat dat ik het wel heel erg zat zal zijn ofzo, nuchter type zij

Volgende week terug komen met 41 weken, ze heeft wel even laten vallen dat als ik met 41 weken nog niet bevallen ben dat er dan afspraken gemaakt gaan worden voor het ziekenhuis etc, zelfde verhaal als bij Innepin. Maar dat was meer een "dan is het maar vast een keer gezegd" riedeltje wat ze afstak dan dat ze er echt vanuit gaat dat het nodig gaat zijn.
Ik vind het allemaal prima, ik ga nog steeds van 41+1 uit, dus we zullen zien!

echodames heel veel plezier vandaag! Geniet van het gluren.

@Poppedein veel plezier met je schoonmoeke in toom houden haha
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71949943
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Duchess, de vena cava is de lichaamsader. die heeft iedereen
door het gewicht van de baby _baarmoeder wordt die beklemd, daardoor krijg je die klachten. niet omdat je vena cava hebt

Correct, het heet ook het "Vena cava superior syndroom".
pi_71950062
We hebben net al het kleine baby-speelgoed nagelopen en gesorteerd... Zo'n raar idee dat er straks een ander kleintje mee gaat spelen dan Devin! Ben heel benieuwd of ze dezelfde speeltjes leuk zullen vinden, of juist niet. En hoe gaat grote broer reageren straks? Toen we gisteren de box aan het opzetten waren wilde hij ook al "in de kooi slapuh".
De box staat dus, muziekmobile is eraan bevestigd, vers knuffeltje erin en wat "oude" speeltjes... Weer een stapje verder.

Huup, fijn dat je goedgekeurd bent. En een lekker nuchtere vk is heel fijn

Poppedein
pi_71950071
fijn huuphuup

goede instelling ook
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:38:07 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71950300
Fijn Huup, idd gewoon lekker nuchter vooralsnog dus.
pi_71950377
ja ik hou wel van een beetje nuchter

en nu ga ik Dudok appeltaart maken mn kind vraagt erom, ik voel het aan mn water
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71950489
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Correct, het heet ook het "Vena cava superior syndroom".
Inferior; de superior loopt tussen je hoofd en hart
pi_71950587
@NieuweUser, voelde je de baby 2 weken geleden al vanaf de buitenkant?! Waauw!

@Asy, Nee, J heeft hem nog niet gevoeld, maar dat is ook niet echt een tiep dat de hand op de buik legt en wacht tot Tinus es schoppen gaat Komt vanzelf!
Het is echt zo grappig om het te voelen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:57:00 #47
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71950790
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:40 schreef huuphuup het volgende:
ja ik hou wel van een beetje nuchter

en nu ga ik Dudok appeltaart maken mn kind vraagt erom, ik voel het aan mn water
Als jij water voelt, dan zou dat kindje toch wat eerder komen, lijkt me!
pi_71951245
Leonieke, ik snap je dan behoorlijk schikt. Maar zoals al vaker gezegt hier, het komt zo vaak voor. Het kan van alles zijn geweest. Gelukkig is het weg nu.

Hier vanacht behoorlijk rot geslapen. Een nieuwe wekker die tikt (meteen weg naar de logeerkamer gedaan) een kat die vervelend was, en gewoon niet kunnen slapen. Naja, heb ik vanacht weer wat in te halen.

Zojuist voor 60 dagen tabletten gehaald voor de HB, hoop dat het snel zijn werk doet. Merk nog heel weinig verschil eigenlijk.

BE: Hopelijk begint de bevalling toch spontaan en zal er niets anders nodig zijn.

En voor de rest die ik vergeten ben
pi_71951579
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:57 schreef chacama het volgende:

[..]

Als jij water voelt, dan zou dat kindje toch wat eerder komen, lijkt me!

nee helaas, k heb nog even gegluurd maar t blijft inwendig water

oeh ik ben zo benieuwd voor de echo dames! verse plaatjes gluren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:27:57 #50
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71951593
We zijn weer terug van de fysio.
FF heel hard gejankt dat ik zo'n pijn had overal, behalve in mn rug, waarop hij zei dat hij zelf helemaal niks kon doen aan bekkenklachten.
Hij heeft nog wel gecheckt, en mn bekken lijkt gewoon recht te staan en zo, dus dat valt alweer mee
hij vergeleek me maar met de toren van pisa en nog iets, een kaartenhuis of zo, lekker instabiel...

daarna nog mn rug gemasseerd, surprise, surprise, die was helemaal glad, op 1 plekje na, die hij na 5 sec al weg had...
dus we hebben maar lopen ginnegappen over homofiele moslims in egypte, die elkaar in een achterafsteegje aan het bevredigen waren (don't ask )

nu heb ik woensdag afspraak met de bekkenfysio

hij zei ook dat het typische instabiliteitsklachen waren, en dat het niet zo erg was, zolang het niet te vaak was, en niet teveel wisselde. Nou, toen ik aankwam, had ik pijn in mijn rechterknie, toen ik van de tafel afkwam, zat de pijn links

hoe zit dat bij de andere bekkenklachtendames? even een opsomming waar ik regelmatig pijnscheuten (en dan niet een beetje zeurend...) heb:
zitbotjes, beide zijden (altijd prijs bij te lang staan)
Knieën, beide zijden
Kuiten, nog nog alleen rechts
Enkel, nu nog alleen rechts
Liezen (soms bij opstaan, anders niet/nauwelijks)
Schaambot (zo nu en dan een steek, niet heel bijzonder)

ik durf soms niet op te staan, bang dat ik weer zo'n enorme scheut krijg en eli dragen gaat maar liefst een halve minuut, dus oppakken, en strompelen naar een bank of stoel, anders hou ik het niet vol.

Klinkt dit bekend bij jullie? Wat wil het nou zeggen dat het zoveel rondzingt? Nee, ik ga niet googlen, ik voel me al k*t genoeg.

En sorry voor de klaag-/egopost. Normaal post ik ook maar niet hoe ik me voel. Bovenstaand somt het redelijk op. Zo leuk, zwanger zijn! Ja, ik voel me geweldig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')