abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:40:40 #301
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71943489
Eerst even een voor Leo, hoogstwaarschijnlijk is er niks aan de hand meis. Ik kan me je schrik levendig indenken, had ik ook de eerste keer dat ik wat bloed zag. Grote kans echter dat het een van de volgende dingen is: beetje bloed uit een aambei (door persen of door afvegen) ofwel een gesprongen adertje in de baarmoedermond (kan ook komen door persen, of door vrijen)

En even jompelen voor een leuke mijlpaal vandaag nog precies een maand te gaan voor de 17 september kliek. Dames, kan ik jullie overhalen tot een vergelijkende buikenfoto vandaag? Lijkt me zo leuk.

Vanmiddag mag ik ook weer op controle bij de verloskundige. Schoonzusje is weer mijn chauffeur, zo gezellig. Binnenkort gaat ze ook met me mee naar het ziekenhuis voor een rondleiding bij de verloskamers. Ik ben wel blij dat we sinds we hier wonen (dichter bij elkaar) meer naar elkaar toe groeien, zeker ook als je dit soort dingen samen kunt doen. A en I worden de enige oom en tante van ons kind, dus het is leuk dat we dit zo kunnen delen samen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')