abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:32:07 #101
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71958453
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn:
Nee, ik was zelfs een beetje jaloers op BE vandaag... Ze schreef iets over op de bank liggen slapen en dan opstaan en moeilijk kunnen lopen. Dat heb ik al heel erg lang, bedacht ik me. En ik kan me niet eens voorstellen anders zwanger te zijn dan dit aangezien ik het ook, wel in mindere mate, tussen de zwangerschappen door had.
Eigenlijk wordt het alleen maar gekker. En dat zal ook wel aan de termijn liggen, de baby groeit nu natuurlijk erg in gewicht en dat drukt er flink op. Maar ik was echt effe knap jaloers, dat het dus blijkbaar ook anders en minder pijnlijk kan zijn, een zwangerschap...

Sorry BE
Nou ik kan het me prima voorstellen!
Ik heb vanaf de positieve test alleen nog maar pijn gehad en ik zou er veel voor over hebben om eens een paar uur nergens last van te hebben. En jij hebt laatst al eens gezegd dat je eigenlijk al pijn hebt vanaf dat je 10 weken zwanger was van B dus dat is nog veeeeeeeeeeeeeeeel langer en daar meet ik mijn 'geluk' dan maar aan af, en dan bijt ik maar op mijn tanden en denk: Rocka heeft het erger en die heeft ook nog een dreutel rondlopen...
Echt, ik neem mijn petje voor je af
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:33:54 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71958530
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef DuchessX het volgende:

[..]

En af en toe sta je kwijlend voor de koelkast?
Neuh, dat valt nog wel mee. Daar sta ik meer voor wat koele lucht.

Fijn dat jullie even langs mochten komen in het ziekehuis en dat alles goed was!
pi_71958581
fijn dat alles in orde was duchess!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:37:09 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71958644
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Neuh, dat valt nog wel mee. Daar sta ik meer voor wat koele lucht.

Fijn dat jullie even langs mochten komen in het ziekehuis en dat alles goed was!
BE gaat voor de ossenworst! Ik hoop dat je hem zelf kan opeten
Duch, fijn dat alles in orde is met jullie meisje jij ook nog even op je tanden bijten, je bent er bijna...
pi_71958694
Oh Duchess wat fijn dat het toch gewoon nog prima gaat met jullie meisje! Wel effe schrikken natuurlijk, maar goed om te merken dat ze het nog prima deed!

Asy, nog voor jou een Ik heb met je te doen hoor (*klopt af*)
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:45:33 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71958943
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef Lijnloos het volgende:
Asy, nog voor jou een Ik heb met je te doen hoor (*klopt af*)
Met mij?
Lief van je hoor maar er zijn echt meiden hier die er tig keer erger aan toe zijn dan ik!
Ik bedoel de LLM moeten het nu toch ook echt wel zwaar hebben met dit warme weer. En dan nog de mama's die achter een dreumes/peuter aan moeten rennen, degene die nog (veel) meer bekkenproblemen hebben dan ik, degene die zich het ziekenhuis ingespuugd hebben, degene die liters vocht vast houden.
Echt, ik tel mijn zegeningen
wat niet weg neemt dat ik niet soms van mijn klachten baal en even erover wil zeuren...
pi_71959066
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in...

Dikke dikke voor alle LLM's met of zonder peuter, met of zonder pijntjes... gewoon respect!
pi_71959503
Asy ook jij mag af en toe lekker zeuren hoor, net als iedereen Scheelt gewoon als je het even kwijt kunt

Overigens heb ik ook veel respect voor de moeders die al een of meer kinderen hebben en tijdens hun zwangerschap dus niet alleen met zichzelf maar ook met het rondrennende kroost rekening moeten houden. Ik heb me al vaak afgevraagd waar ze in godsnaam de energie/kracht vandaan halen. Het zal wel een simpelweg 'Je moet wel, het kan gewoon niet anders zijn'. Knap hoor!
#geen
pi_71959641
Bah, ik ben nog steeds gespannen van het ziekenhuisbezoek. Toen de verpleegster het apparaat op DuchessX aansloot (niet al te letterlijk nemen aub) was er zelfs na veel gezoek en geklungel geen hartslag waarneembaar. Pas na enige tijd zoeken en klooien met het apparaat was er wat te horen. Dat waren de langste 3 minuten van mijn leven denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Juup© op 17-08-2009 22:36:18 ]
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:22:05 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71960382
Bah Davinia, kan me goed voorstellen dat je het op deze manier allemaal niet zo heel leuk vindt. Pijn is gewoon niet fijn

Lijnloos, mooie foto's van jullie DOCHTER, hoera

Ca.ra, gelukkig geen stuitertje En gelijk maar even gevierd met ijs lees ik, heel verstandig!

Happy, wel meer zwangere dames hebben bepaalde periodes geen of weinig trek in warm eten. Hier overigens geen last van, ik lunch liever met kliekejes dan met brood

BE, ik stond vanmiddag ook al verlekkerd met een bakje filet Americain in mijn hand Toch maar teruggelegd...

Duchess, gelukkig maar dat alles in orde is met de kleine meid!
En Juup, kan me de spanning goed voorstellen....

Asy, jij hebt het ook niet makkelijk. Dan kun je wel naar anderen kijken maar daardoor heb je zelf echt niet minder last en pijn. Ik hoop voor je dat het nog beter zal worden!

Hier sinds 'n uur of 2 een pijnlijk trekkende buik die maar niet zacht wil worden, ouch! Doet behoorlijk zeer.
En de klossen bij de thuiszorgwinkel waren op
Morgen maar even de kraamzorg bellen, ons bed is namelijk 3 cm te kort. Maar voor hetzelfde geld komt er een 1m60 lange kraamhulp en is het ophogen niet eens nodig!
.... met gevoel voor drama....
pi_71960814
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:02 schreef Juup© het volgende:
Bah, ik ben nog steeds gespannen van het ziekenhuisbezoek. Toen de verpleegster het apparaat op DuchessX aansloot (niet al te letterlijk nemen aub) toen was er zelfs na veel gezoek en geklungel geen hartslag waarneembaar. Pas na enige tijd zoeken en klooien met het apparaat was er wat te horen. Dat waren de langste 3 minuten van mijn leven denk ik.
Oh bah!

Ik had dat vlak voor de bevalling, nog 'even een ctg'. De verlpleegkundige kon hem niet vinden, en na (voor mijn gevoel) een paar minuten (zullen wel seconden zijn geweest) heb ik dat ding afgepakt en op de goede plek gelegd
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71960986
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:35 schreef McLaura het volgende:

[..]

Oh bah!

Ik had dat vlak voor de bevalling, nog 'even een ctg'. De verlpleegkundige kon hem niet vinden, en na (voor mijn gevoel) een paar minuten (zullen wel seconden zijn geweest) heb ik dat ding afgepakt en op de goede plek gelegd
Geniaal!

Maar Juup, kan me goed voorstellen dat het klote is zo te moeten wachten op een teken dat het toch goed zit... getver! Nu lekker genieten van je meisje voor ze zich aan papa komt laten zien.
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:43:58 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71961070
Serieus op Kersjes!
Hier hebben ze altijd stapels van die dingen staan!
pi_71961277
Duchess fijn dat alles goed was met jullie meisje! En Juup ik heb 1 keer bij de verloskundige gehad dat ze het hartje niet meteen kon vinden en dat was echt niet fijn _understatement_ Kan me je spanning dan ook goed voorstelllen

Davinia wat rot allemaal zeg! Zo is genieten van je zwangerschap nou niet echt makkelijk!

Kersjes bedoel je echt op als in 'allemaal weg'? Ik hoorde al van een soort zomerse babyboom in Amsterdam.
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:57:14 #115
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71961526
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
Serieus op Kersjes!
Hier hebben ze altijd stapels van die dingen staan!
Hier de vorige keer dus ook maar nu hadden ze echt helemaal niks meer!
pi_71961608
Lijnloos wat een mooie plaatjes van jullie meisje gefeliciteerd!

Duchess, gelukkig was alles goed met jullie kleine meid. Kan me die spanning goed voorstellen Juup

We gingen net ff naar de bouwmarkt, ff wat spulletjes halen. Krijg ik me daar toch een paar pijnlijke harde buiken... lig nu dus maar op de bank maar ff rustig aan doen en op tijd naar bed. Puk is al weer gezellig aan t spartelen. Ben me net ook maar te buiten gegaan aan de scholiertjes bescuitjes... veel te lekker , het pak was zo maar in eens leeg
pi_71961632
Nou ik ben weer terug van de dietiste. Tot nu toe 1,1 kg aangekomen. Liever niets natuurlijk, maar ik ben hier best tevreden mee.

Echt even een dikke knuffel voor alle meiden met lichamelijke klachten hoor . Bekkenklachten, uitdroging, vocht vasthouden, slecht slapen, pijn in de rug etc. en dan kom ik aan met het feit dat ik mijn avondeten niet meer lekker vind. Wat zeur ik nou?! En meer zeggen dan 'kop op', 'je bent er bijna' of 'ik hoop dat het afzakt' ofzo kan ik er ook niet op zeggen
pi_71961671
Lijnloos ik ben aan het teruglezen en zie nu pas de schitterende echoplaatjes van jullie dochter
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:04:09 #119
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71961768
Whaaaaah, er kwam net een keiharde "knak" uit mijn buik!!!
Ben gelijk gaan staan springen en voelen of er niks aan het lekken was, maar nee.
Ben me rot geschrokken
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:09:21 #120
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71961946
Asyniur, dat petje hoeft niet hoor. Het kan niet anders en als ik alles van tevoren wist dan hadden we waarschijnlijk alsnog voor deze tweede gekozen.
Ik wou er ook geen dramaverhaal van maken, sorry
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:09:21 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71961947
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef Kersjes het volgende:
Ben gelijk gaan staan springen en voelen of er niks aan het lekken was, maar nee.
Ben me rot geschrokken
ik zie het helemaal voor me!
Ook niks als je op je hand blaast?

Happy, op zich is het verder wel heel netjes toch?
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:10:42 #122
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71961989
Kersjes en toch klinkt het allemaal wel een stukje serieuzer nu! Volgens mij vindt je dat zelf ook!?
Krijgen we nog een buikfoto van je te zien?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71962000
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef Kersjes het volgende:
Ben me rot geschrokken
WhAAAA.... da's gek Maar wellicht wel een mooi voorteken
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Kersjes en toch klinkt het allemaal wel een stukje serieuzer nu! Volgens mij vindt je dat zelf ook!?
Krijgen we nog een buikfoto van je te zien?
Of meteen een baby-uit-buik-foto
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:12:14 #124
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71962041
Ik sluit me bij Duchess aan hoor, zwaar respect voor de dames die er al een (of meer...) rond hebben hobbelen.
En Happy, zo veel meer hoef je ook niet te zeggen hoor. Het is al heel fijn om hier zo nu en dan te spuien.

Overigens, als ik te veel klaag of mijn nachtelijke kanweeresnieslapen-posts zijn irritant dan alsjeblieft zeggen hoor!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:12:52 #125
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71962073
Leonieke, dat was vast heel erg schrikken, hoop dat het hierbij blijft en dat je er geen last meer van zal hebben. Zulke stress is niet goed voor een mens

Lijnloos, jaaaahh, geweldig mooie echo zeg! Die bééntjes! En die armpjes voor het gezichtje ook, zo superlief En leuk dat wij ook mee mogen genieten qua geslacht Ik zou helemaal losgaan op Hello Kitty-spullies, whehe

Duchess, Fijn dat ernaar is gekeken en dat alles ok is gebleken. En Juup, aahh, voor de spanning hoor (ook voor jou natuurlijk, Duchess!)

Davinia, bah, vreselijk naar dat je er zo veel pijn aan hebt, hopelijk kan de bekkenfysio meer betekenen voor je als deze. Je moest woensdag toch, meen ik me te herinneren (sorry, hoofd, zeef, blabla).. Ik moet woensdag ook, ik ga aan je denken

Asy en Rocka, dikke voor jullie, it ain't easy being green, zeg maar. En Asy, tuurlijk zijn er altijd mensen die het slechter hebben, maar dat neemt niet weg dat je van tijd tot tijd gewoon even flink de balen hebt. En dan gooi je dat er hier even lekker uit, toch?

Kersjes, wów, daar zou ik ook wel even van onder de indruk zijn, zeker als je al sinds een uur of 2 een harde buik hebt! Maar nog geen lekkages dus, hmm..

Owja, BE, ik snap je helemaal wat die osseworst betreft. Ik heb al een uitgebreide deal met mijn mama: rond mijn bevalling zorgt ze dat ze altijd een grote bak filet american op voorraad heeft en zodra wij dan bellen dan rijdt zij met gillende sirenes naar het ziekenhuis. Kan zij mooi de baby kijken en ik mezelf ranzig eten aan filet Ik ben benieuwd of de eerste bak de koelkast die ik daar tot mijn beschikking heb gaat halen.. Ik hoop voor je dat die osseworst bij jóu naar binnen kan

Lief is op dit moment ons geboortekaartje aan het ontwerpen, hij wordt zo grappig Wilde er eigenlijk even bij gaan zitten maar ik heb geen zin mijn bureaustoel erheen te slepen en op het krukje dat er staat hou ik het nog geen 5 minuten vol. Mijn rug/heup/bekken/been-iets is vennijnig aanwezig vandaag, dus ik hou het maar op hangen in de kussens en de chocomel opdrinken die lief voor me heeft meegebracht vandaag. Ohja, en ik heb een positiejurk aan op dit moment die súperlekker zit, maar ik zie er dus wel mooi uit als een olifant zeg, echt flatteus issie niet Tot zoverre mijn interessante gedachtenkronkels
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')