Leonieke, dat was vast heel erg schrikken, hoop dat het hierbij blijft en dat je er geen last meer van zal hebben. Zulke stress is niet goed voor een mens

Lijnloos, jaaaahh, geweldig mooie echo zeg! Die bééntjes! En die armpjes voor het gezichtje ook, zo superlief

En leuk dat wij ook mee mogen genieten qua geslacht

Ik zou helemaal losgaan op Hello Kitty-spullies, whehe

Duchess, Fijn dat ernaar is gekeken en dat alles ok is gebleken. En Juup, aahh,

voor de spanning hoor (ook voor jou natuurlijk, Duchess!)
Davinia, bah, vreselijk naar dat je er zo veel pijn aan hebt, hopelijk kan de bekkenfysio meer betekenen voor je als deze. Je moest woensdag toch, meen ik me te herinneren (sorry, hoofd, zeef, blabla).. Ik moet woensdag ook, ik ga aan je denken

Asy en Rocka, dikke

voor jullie, it ain't easy being green, zeg maar. En Asy, tuurlijk zijn er altijd mensen die het slechter hebben, maar dat neemt niet weg dat je van tijd tot tijd gewoon even flink de balen hebt. En dan gooi je dat er hier even lekker uit, toch?
Kersjes, wów, daar zou ik ook wel even van onder de indruk zijn, zeker als je al sinds een uur of 2 een harde buik hebt! Maar nog geen lekkages dus, hmm..
Owja, BE, ik snap je helemaal wat die osseworst betreft. Ik heb al een uitgebreide deal met mijn mama: rond mijn bevalling zorgt ze dat ze altijd een grote bak filet american op voorraad heeft en zodra wij dan bellen dan rijdt zij met gillende sirenes naar het ziekenhuis. Kan zij mooi de baby kijken en ik mezelf ranzig eten aan filet

Ik ben benieuwd of de eerste bak de koelkast die ik daar tot mijn beschikking heb gaat halen.. Ik hoop voor je dat die osseworst bij jóu naar binnen kan

Lief is op dit moment ons geboortekaartje aan het ontwerpen, hij wordt zo grappig

Wilde er eigenlijk even bij gaan zitten maar ik heb geen zin mijn bureaustoel erheen te slepen en op het krukje dat er staat hou ik het nog geen 5 minuten vol. Mijn rug/heup/bekken/been-iets is vennijnig aanwezig vandaag, dus ik hou het maar op hangen in de kussens en de chocomel opdrinken die lief voor me heeft meegebracht vandaag. Ohja, en ik heb een positiejurk aan op dit moment die súperlekker zit, maar ik zie er dus wel mooi uit als een olifant zeg, echt flatteus issie niet

Tot zoverre mijn interessante gedachtenkronkels