super dat het allemaal goed was!quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:35 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ook weer thuis... en helemaal goedgekeurd!!!![]()
Alles dicht wat dicht moest zitten en al het andere netjes op schema. Was lekker dwars aan het liggen en lag met de billen diep in mij verscholen dus voor de ruggengraat en een van de niertjes moest effe extra geport worden, maar ook die waren weer prima.
Ik ga zo de fotootjes inscannen en dan post ik die ook effe hier! Tot zo!
Ja ik verbaasde mezelf er ook over, ik dacht dat dat nog wat langer duurde vaak! Maar wel een erg fijn gevoel!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:49 schreef Vlindur het volgende:
@NieuweUser, voelde je de baby 2 weken geleden al vanaf de buitenkant?! Waauw!
Ja, het gaat verbazingwekkend goed - alles doet het en mijn zusje geneest goed gelukkigquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Ripley! Is alles goed met moeder en kind?
een beige negertje nog welquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Ripley het volgende:
Mijn neefje is zaterdag geboren - hij heet Miles en weegt 3660 gram![]()
En het is een beige negertje met roodbruine krullen
Aah, ik had gehoopt dat je er ietwat minder last van zou hebben nu je vrij hebt...quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, Met mijn bekken is het niks anders geworden maar het houdt wel ene keertje op om erover te zaniken heNog een aantal weken afzien en als de baby eruit is gaat het vast gelijk stukken beter!
Gefeliciteerd!!! (Toffe naam ook!)quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Ripley het volgende:
Mijn neefje is zaterdag geboren - hij heet Miles en weegt 3660 gram![]()
En het is een beige negertje met roodbruine krullen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, het gaat verbazingwekkend goed - alles doet het en mijn zusje geneest goed gelukkig
Dan ben ik verkeerd voorgelichtquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:45 schreef WupWup het volgende:
[..]
Inferior; de superior loopt tussen je hoofd en hart![]()
Haha... dat wordt een wedstrijdje begrijp ik?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens ook afgelopen zaterdag heel erg aan wishfull thinking gedaan.
Ik heb een osseworstje meegenomen uit de supermarkt met houdbaarheidsdatum 25 Aug.![]()
Eens kijken wie het op gaat eten. Ik of F...![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens ook afgelopen zaterdag heel erg aan wishfull thinking gedaan.
Ik heb een osseworstje meegenomen uit de supermarkt met houdbaarheidsdatum 25 Aug.![]()
Eens kijken wie het op gaat eten. Ik of F...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |