abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71951790
Hier ook weer thuis... en helemaal goedgekeurd!!!
Alles dicht wat dicht moest zitten en al het andere netjes op schema. Was lekker dwars aan het liggen en lag met de billen diep in mij verscholen dus voor de ruggengraat en een van de niertjes moest effe extra geport worden, maar ook die waren weer prima.

Ik ga zo de fotootjes inscannen en dan post ik die ook effe hier! Tot zo!
pi_71951811
Heel erg vervelend en rot, Davinia

Ik heb er geen ervaring mee.
Ik heb wel wat last van ischias in mijn zwangerschappen (en nu dus ook weer) maar niet in die mate die jij beschrijft.
pi_71951819
Super, Lijnloos
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:38:13 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_71951866
Davinia

Ow en BE, bij ons mag het er ook wel achter te komen staan trouwens.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71951912
Davina Wat klote dat het je zo verloopt..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71951928
Lijnloos, super dat het helemaal in orde is!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71951939
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:35 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ook weer thuis... en helemaal goedgekeurd!!!
Alles dicht wat dicht moest zitten en al het andere netjes op schema. Was lekker dwars aan het liggen en lag met de billen diep in mij verscholen dus voor de ruggengraat en een van de niertjes moest effe extra geport worden, maar ook die waren weer prima.

Ik ga zo de fotootjes inscannen en dan post ik die ook effe hier! Tot zo!
super dat het allemaal goed was!
moeten we nu tot vanavond wachten tot je vriend zich verspreekt voor het geslacht?

Davinia wat rot dat je zoveel pijn hebt en vooral ook dat er nauwelijks iets aan gedaan kan worden. Ik heb er geen ervaring mee gelukkig.

@ymme, bedoel je BE of bedoel je mij? ik ga er zelf nog steeds gewoon vanuit dat de bevalling normaal uit zichzelf op gang komt hoor, alleen niet vandaag of morgen.
Ik geloof ook niet dat BE verder reden heeft om te denken dat BEebie blijft zitten alleen moet ie morgen even voor de groeikeuring.
Komt allemaal goed!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71952016
Davinia, jeetje das k#t ... hopelijk wordt de pijn wel minder. Want dit is ook geen doen zo

Lijnloos mooi zo dat alles goed was met jullie beeb. Mogen we weten wat het geslacht is, ik ben niet nieuwschierig hoor
pi_71952429
Davinia

Huup en Lijnloos goedgekeurd!

Huup wat is Dudok appeltaart?

Ah BE hoeft pas morgen

Ik voel vandaag mijn kindje zo goed als niet Terwijl ze anders altijd behoorlijk druk is. Ik ga zo maar even liggen, meestal gaat ze dan wel bewegen. Ik vind het helemaal niks zo.

Als ze zo stil blijft ga ik toch even bellen hoor...
#geen
pi_71952533
@Davinhia; wat naar dat je nog steeds zoveel last hebt van je bekken... ik kraak en knak wel veel, maar tot dusver blijft de pijn uit, terwijl ik bekend ben met lage rugklachten en een versleten tussenwervelschijf heb...

@Huupje weer een stickertje verdiend

@Lijnloos; wat fijn dat bij de echo alles goed was!! ben errrrrg benieuwd naar de foto's!

er was nog wat..... *gaat ff denken*

@BE dan alvast succes voor morgen voor de controleronde

@Duchhess; wat vervelend dat je je kindje amper voelt.... en voor de zekerheid ff bellen kan geen kwaad lijkt me? misschien kan de VK je geruststellen???

En ik heb de woonkamer en hal weer schoon en daarna heb ik lekker een middagdutje gedaan
en nu moet ik nog ff de was vouwen, maar ben blij dat ik vandaag (nu het weer wat minder is) nuttig heb besteedt....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71952740
Jaja, daar komen ze, verse pics

Handjes voor het hoofdje...

Nog een keer, maar dan beter te zien met armpjes...

Beentjes in relax-stand over mekaar.

Opgevouwen met neus op de knieen...

Ben Flieft!

Oh en jullie mogen het wel weten (want nog voor we in de auto waren mocht het al aan iedereen verteld worden) maar nog heel even wachten tot alle ouders geinformeerd zijn (nog 1 paar te gaan, dus vanavond kom ik jullie uitslag geven, Place your bets now!)
pi_71953310
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:49 schreef Vlindur het volgende:
@NieuweUser, voelde je de baby 2 weken geleden al vanaf de buitenkant?! Waauw!
Ja ik verbaasde mezelf er ook over, ik dacht dat dat nog wat langer duurde vaak! Maar wel een erg fijn gevoel!
pi_71953322
Oh en wat een mooie echo Lijnloos! Fijn dat alles goed is!!
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:38:07 #64
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71953415
Wauw, Lijnloos, whatever dat is, tis wel een heeeeeele mooierd!

Duchess, ik hoop zo voor je at het stilte voor de storm is... En als je ongerust bent gewoon bellen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71953875
Oh Davinia, had per ongeluk helemaal over jouw post heen gelezen. voor jou, wat balen dat je zoveel onverklaarbare last van je lijf hebt zeg.... bah Hopelijk kan die andere fysio er wat aan doen woensdag!

En Duch, ook een voor jou, maar wat Rocka al zeg, wellicht gaat ze er effe goed voor liggen en ligt ze binnen afzienbare tijd al in je armen...
pi_71953949
Mooie plaatjes Lijnloos wat een leuke duidelijke van die beentjes zo!

Duch rottig, even rustig ervoor gaan liggen idd, je moet je kindje zo ongeveer 10 keer op een dag voelen, twee schopjes achter elkaar tellen als twee bewegingen. Als je het niet vertrouwd gewoon ff bellen hoor
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71954091
mooie beeb lijnloos en qua statistiek zou jij haast een meisje moeten krijgen met al die jongetjes in december haha ik heb dus geen idee, vandaar mijn gokje.....

ik ga vanavond voor het eerst weer trainen, naja meehobbelen.. beetje in beweging blijven..
doe een lange broek aan, zodat ik niet per ongeluk ga duiken ofzo.
pi_71954132
Davinia, balen dat de fysio je niet kon helpen. Hopelijk kan de bekken-meneer iets voor je doen

Stickertje voor Huup

Lijnloos, wat een prachtige baby in chill-modus heb je daar zeg! En ik denk een meisje...maar ik heb nog nooit gegokt hier, dus geen idee of ik er goed in ben

Duch, vervelend dat je d'r niet zoveel voelt. Hopelijk helpt het liggen een beetje. En wat hier altijd goed helpt: Glas cola drinken, daar wordt ze helemaal stuiterig van

Met dank aan Ca.ra die er op wees, mijlpaal-dag hier! Nog maar 1 maand te gaan tot 17 september... Slik! Eind augustug komt toch echt wel snel dichterbij en ik word sowieso in september mama ! Had vandaag het eerste babywasje. Ok, het waren hydrofiel luiers en spuugdoekjes, maar stiekem vond ik het wel heel leuk
Lotte!
Noah!
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:29:31 #69
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71954645
Terug van de verloskundige, we zijn weer lekker goedgekeurd. Nog een keertje over 2 weken terug, en daarna wekelijks. Hihihi, ieks, het komt ineens zo dichtbijjjj....
Beeb is netjes ingedaald, dus de pijntjes zijn allemaal niet voor niks geweest de laatste tijd. En ik ben blij, want er zijn nogal wat stuit-kindjes in mijn familie geweest en vanwege de voorliggende placenta kunnen ze geen versie doen bij mij. Gelukkig hebben we een braaf manneke! (nog wel )

We hebben na de controle nog braaf de tip van Kers (toch?) opgevolgd en zijn naar de stad gegaan voor een schepijsje. Njom! Goed plan
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:33:08 #70
190853 RockabeIIa
pi_71954716
wat is de schepijs tip dan?
(ik dacht dat dat juist niet kon ivm de rauwe ei die er veelal voor gebruikt wordt nl)
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:43:09 #71
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71954936
De tip was: ga na de controle lekker in de stad een ijsje eten

Wat betreft ei in schepijs: dat is een verouderd praatje. Er is geen enkele ijssalon in Nederland die nog ijs maakt met ei, want dat is veel te duur. Als je minder dan 2 euro per bolletje betaalt kun je er logischerwijs vanuit gaan dat ze niet gemaakt zijn met een traditionleel recept met ei, maar gewoon met poedertjes die de heren/dames in de groothandel kunnen kopen. Helaas maar waar.
Voor zelfgemaakt ijs met rauw ei moet je dan wel weer oppassen, dat wel.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71955075
fijn dat jij ook je stickertje weer hebt verdiend Ca.ra
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:50:27 #73
190853 RockabeIIa
pi_71955138
tnx for info, Ca.ra! Ik hou van zelfgemaakt ijs en ik ga vanavond maar es een receptje doen!
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:10:21 #74
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71955724
Lijnloos
En davinia dikke ik herken er (nog?) niks van. Ik heb lage rugklachten (als ik te lang blijf staan dreig ik door mijn benen te zakken) met af en toe een pijnscheut naar mijn rechterbil. Hopelijk blijft het hierbij...
Rocka, hoe is het eigenlijk nog met jouw bekkentoestand?
Vlindur, waar zijn je foto's? Hoe was je echo? en waar is het linkje naar je blog, want de ink er naar toe staat op de kapotte laptop dus nu kan ik niet meer lezen...
En ca.ra ook weer goedgekeurd!
pi_71955728
*** tromroffel ***

Ons frummeltje is een Mevrouw frummel

De statistieken en jullie hadden het dus goed...

(Oh ja, mag in de OP hoor )

[ Bericht 7% gewijzigd door Lijnloos op 17-08-2009 18:22:38 ]
pi_71955767
leuk Lijnloos!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71955867
jaaaaaaa goed gegokt!!

leuk lijnloos, een dametje
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71956549
jeuj mijn kansberekening was toch niet geheel onbetrouwbaar

gefeliciteerd Lijnloos!
pi_71956697
Lijnloos een dametje

En weer allemaal goedgekeurde dames hier, netjes hoor .

Davinia
Fake it till you make it...
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:45:51 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71956771
Lijnloos een meisje
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:48:01 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71956847
Lijnloos, wat fijn dat alles goed was, en wat leuk dat het een meisje wordt

Ymme, wat Huup al zegt idd, ik maak me er niet druk om of hij wel of niet komt hoor. Ik wil alleen dat ze even goed kijken naar hoe groot hij is.

DuchessX, hoe is het nu? Heb je de baby al wat meer gevoeld?

Davinia, ik had alleen last van mijn stuitje/si gewricht en nu tegen het eind steeds meer van mijn schaambeen, echt alsof dat over elkaar schuurt.

Ik dacht dat ik wel uitgenesteld was trouwens, maar ik bedenk steeds were nieuwe dingetjes.
Plakbandrestjes op de puzzel? * Brighteyes rent naar de schuur voor de terpentine!
Touwtje van speelgoedje stuk? * Brighteyes rent de schuur in om nieuw te pakken!
1 vuil kopje op het aanrecht? * Brighteyes staat in de aanslag met een sopje!
Etc. etc.

Morgen nog even postzegels voor de geboortekaartjes kopen. Die moeten nog geplakt.
En dan geloof ik niet dat ik nog wat weet hoor...
Oh ja toch, er moeten extra schroeven in de voorraadkast, dat wilde ik al in mijn vorige kraamtijd gedaan hebben.
pi_71956878
Lieve allemaal,

Even iets heel anders.. maar ik hoop dat jullie even tijd hebben om mij te helpen.

*knip*

[BE: Sorry, maar dit soort spam/vragenlijstjes mogen alleen na toestemming van de mods/FA's.]
Graag een mailtje sturen met uitleg naar forum@fok.nl en dan hoor je vanzelf of het goed is.

[ Bericht 34% gewijzigd door BE op 17-08-2009 18:50:56 ]
pi_71957103
Mijn neefje is zaterdag geboren - hij heet Miles en weegt 3660 gram

En het is een beige negertje met roodbruine krullen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_71957130
Lijnloos, wat leuk, een meiske. En nog belangrijker: een goede echo!!

Leonieke, wat een schrik. Ik heb het zelf ook een keer gehad bij 11 weken. Was meteen over de zeik, want ik had bij 6 weken ook al bloed verloren, en ik heb sindsdien steeds als ik afveegde grondig het toiletpapier gecontroleerd. Net toen ik vertrouwen ging krijgen dat het goed kwam, was daar het bloed weer
Gelukkig kwam ik er dezelfde dag achter dat het om een aambei ging . Wat een opluchting. Hopelijk voor jou ook zoiets (niet dat ik je aambeien toewens, hoor)

pfff, vandaag weer de eerste werkdag na de vakantie. Das weer even wennen... Iedereen vond wel dat mijn buik enorm gegroeid was in twee weken (dat is ook wel zo). Vandaag meteen weer last van mijn stuitje. Komt volgens mij door m'n bureaustoel. Misschien toch maar eens kijken of ik een andere kan regelen...
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:56:28 #85
190853 RockabeIIa
pi_71957149
Lijnloos, wat leuk! Een klein meisje voor jullie Van harte!

Asyn, Met mijn bekken is het niks anders geworden maar het houdt wel ene keertje op om erover te zaniken he Nog een aantal weken afzien en als de baby eruit is gaat het vast gelijk stukken beter!
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:01:03 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71957316
Gefeliciteerd Ripley! Is alles goed met moeder en kind?
pi_71957388
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Ripley! Is alles goed met moeder en kind?
Ja, het gaat verbazingwekkend goed - alles doet het en mijn zusje geneest goed gelukkig
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_71957392
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Ripley het volgende:

een beige negertje nog wel

gefeliciteerd!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:03:59 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71957424
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, Met mijn bekken is het niks anders geworden maar het houdt wel ene keertje op om erover te zaniken he Nog een aantal weken afzien en als de baby eruit is gaat het vast gelijk stukken beter!
Aah, ik had gehoopt dat je er ietwat minder last van zou hebben nu je vrij hebt...
Nog even doorbijten dus... Succes
pi_71957500
Lijnloos, gefeliciteerd met de goede echo! En een meisje yeah!!

Huup ook weer goed gekeurd! jeuj heb bij jou ook het gevoel dat het nog wel even gaat duren.

Duch, nog even een dikke en ook de andere meiden met lichamelijk kwalen het is pittig kan ik me zo voorstellen.

Vanaaf zal ik even wat meer reageren (als ik wakker kan blijven). Nu naar de diëtiste om te zien wat de schade is van een kleine 3,5 maand zwanger.

Hebben meer meiden dat trouwens, ik heb totaal geen trek in warm eten 's avonds. Alleen yoghurt of salade gaat er goed in. Best lastig eigenlijk. Brood overdag is totaal geen probleem maar avond eten heb ik echt helemaal geen trek in.
pi_71957606
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Ripley het volgende:

Gefeliciteerd!!! (Toffe naam ook!)
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:10:58 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71957692
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:03 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, het gaat verbazingwekkend goed - alles doet het en mijn zusje geneest goed gelukkig

Kan je mooi de suikertante uit hangen!
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:11:59 #93
190853 RockabeIIa
pi_71957730
Asyn:
Nee, ik was zelfs een beetje jaloers op BE vandaag... Ze schreef iets over op de bank liggen slapen en dan opstaan en moeilijk kunnen lopen. Dat heb ik al heel erg lang, bedacht ik me. En ik kan me niet eens voorstellen anders zwanger te zijn dan dit aangezien ik het ook, wel in mindere mate, tussen de zwangerschappen door had.
Eigenlijk wordt het alleen maar gekker. En dat zal ook wel aan de termijn liggen, de baby groeit nu natuurlijk erg in gewicht en dat drukt er flink op. Maar ik was echt effe knap jaloers, dat het dus blijkbaar ook anders en minder pijnlijk kan zijn, een zwangerschap...

Sorry BE
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:14:17 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71957805
Laat maar trouwens...

[ Bericht 92% gewijzigd door BE op 17-08-2009 19:30:01 ]
pi_71957879
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:45 schreef WupWup het volgende:

[..]

Inferior; de superior loopt tussen je hoofd en hart
Dan ben ik verkeerd voorgelicht
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:22:07 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71958050
Ik heb trouwens ook afgelopen zaterdag heel erg aan wishfull thinking gedaan.
Ik heb een osseworstje meegenomen uit de supermarkt met houdbaarheidsdatum 25 Aug.
Eens kijken wie het op gaat eten. Ik of F...
pi_71958202
hahaha BE nice ik ben benieuwd

Rocks
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71958310
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een osseworstje meegenomen uit de supermarkt met houdbaarheidsdatum 25 Aug.
Haha... dat wordt een wedstrijdje begrijp ik?! Go BE, GO!
pi_71958384
Het liggen hielp niet echt, dus hebben we een telefoontje gepleegd met het ziekenhuis en we moesten maar meteen naar de verloskamers komen. Daar hebben we een CTG van een uur gehad en ook nog een echo.
Gelukkig is alles goed, ze heeft het nog erg naar haar zin bij mij. Ze is wrs van houding veranderd en ligt zo diep in mijn bekken dat ik haar niet meer (goed) voel. Maar ze beweegt echt nog wel, want dat was merkbaar omdat die dingen op mijn buik de ene keer links hartslag registreerden en de andere keer rechts en daarna weer links (ze moesten steeds zoeken). Ze draait dus nog wel (veel) om haar as. Wel vind ik het echt raar dat ik zoveel beweeglijkheid niet meer voel.

Er lag trouwens een vrouw naast mij met weeën, wat lijkt het me naar als je ligt te puffen en je moet je kamer delen. De verloskamers waren overvol, het schijnt dit moment heel erg druk te zijn in het ziekenhuis. Ik heb de verpleging beloofd dat ik nog wel even wacht met bevallen tot de drukte voorbij is

Mocht ik morgen weer weinig tot niets voelen, moet ik weer bellen. Maar nu weet ik wel zo ongeveer hoe het zit en wat ik zou moeten voelen, dus ik ben wel heel erg gerustgesteld!

Lijnloos mooie foto's van je Dochter Heb je al een jurkje gekocht?

Ca.ra ook weer goedgekeurd gelukkig!
#geen
pi_71958434
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
En af en toe sta je kwijlend voor de koelkast?
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')