@Davina, ik heb even op je lijstje gereageerd:
zitbotjes, beide zijden (altijd prijs bij te lang staan): prijs bij te lang staan, een harde stoel en bij het zadel van mijn fiets (ondanks een heel comfi zadel)
Knieën, beide zijden: nuh, gelukkig niet. Ze zijn wel dik, maar ik neem maar even aan dat dat het algemene vochtvasthouden is.
Kuiten, nog nog alleen rechts: nee, nog niet gehad
Enkel, nu nog alleen rechts: beide zijden, vooral na slapen. Maar ik gok erop dat het samenhangt met (gaan we weer) vocht
Liezen (soms bij opstaan, anders niet/nauwelijks): bij lopen, bij zitten, bij staan...wanneer niet eigenlijk? Maar vooral in steken, niet constant
Schaambot (zo nu en dan een steek, niet heel bijzonder): idem aan liezen...
Vervelend dat je eigen fysio er niets mee kon, hopelijk de bekkenfysio wel!
@lijnloos: fijn dat je weer een sticker had! En gave foto's van je meisje.
@ huup: en wederom een sticker voor jou! Hoeveel ruimte voor stickers heb je nog op je kaart?!
@ BJ: ik kraak bij het opstaan 's nachts soms zo hard, dat manlief er wakker van wordt. Hopelijk blijft dat jou bespaard.
@ ca.ra: fijn dat ie is ingedaald, dat verdient een bloemetje eh ijsje. En nee je zeurt niet, ik ben al lang blij dat ik 's nachts nog slaap.
@ aoraki, oe eerste dag na de vakantie is altijd lastig.
@ happy, ik herken het dat je geen zin hebt in warm eten. Doe mij maar sla of een boterham. Het is even wat minder geweest, maar nu de laatste weken is het weer helemaal terug. En maar 1,1 kilo, dat is toch heel netjes?
@ duchess: fijn dat er niks aan de hand bleek. En inderdaad met weeën een kamer delen lijkt me niet alles...
@ Be: ik gok erop dat jij de worst mag eten!
@ Martine: vervelend van die harde buik, effe goed op jezelf passen.
@ Incantrix: niet te scheef hangen in kussens he...is ook weer niet goed.
@ kersjes, er zegt vanalles knak, maar mijn buik niet...En nog krampen ook! Ik zeg die Magnum geeft je wat energie en dan gaan met die banaan!
Goed. En hoe is het met mezelf?! Zullen we het daar maar even niet over hebben

. Ik ben sjacho, ik ben moe en ik mag niet klagen, maar ik heb het gewoon effe gehad. Ik wil ook op vakantie, ik wil me weer kunnen bewegen, ik wil mijn eigen kleren aan, ik wil eigenlijk weer gewoon werken, ik wil mijn moeder niet over de vloer voor poetsen (ik ben dus ook nog ondankbaar

) en ik wil gewoon lekker slapen. Morgen vast een betere dag.....kraamzorgintake om 9 (!) uur. Zelf afgesproken hoor, maar hoe ik dat nou weer zo vroeg heb kunnen doen ....