Wattequote:
Newbie, centraal natuurlijk!quote:
Ik ben semi oudquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
Bijna alle oud SC gasten uit KLB zijn er niet meer.![]()
Nieuwbieinvasie.
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is dat Shake me Skyscraper van Julian Plenti ofniet
En die Ezio ken ik ook heul niet!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Newbie, centraal natuurlijk!
quote:
Dat komt nog welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En die Ezio ken ik ook heul niet!!
Op die fiets.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Newbie, centraal natuurlijk!
Wat was ook alweer het nummer van Moby dat je wel "sexy" vond klinken?quote:
I Like It.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat was ook alweer het nummer van Moby dat je wel "sexy" vond klinken?
Danke.quote:
Jack uit Dawson's Creek, Kerr Smith.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
Die donkerharige jongen in Cruel Intentions is echt supeeeeer sexy in die film.
Zij lijkt op Sookie uit True Bloodquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zijn naam kwijt.
Ik zat te denken dat jij die chick wel lekker zou vindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jack uit Dawson's Creek, Kerr Smith.
Ik zat al te denken onder het kijken; Allure zal 'm vast lekker vinden.
Hm, ze had een heel mooi gezicht, maar ze is zo dun, dat vind ik niet zo aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat jij die chick wel lekker zou vinden. Ik vond d'r sexy namelijk
.
Deuren open zetten en naar de zolder rennen, dat doen ze in thrillers/horrorfilms ook altijd, dus dat moet goed zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:47 schreef Ezio het volgende:
WTF hoor ik net ineens een bons op de deur en voetstappen om het huis![]()
Moet ik buiten gaan kijken of speel ik dan eventuele bijlmoordenaars in de hand
Ja maar die gaan meestal dood.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deuren open zetten en naar de zolder rennen, dat doen ze in thrillers/horrorfilms ook altijd, dus dat moet goed zijn.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deuren open zetten en naar de zolder rennen, dat doen ze in thrillers/horrorfilms ook altijd, dus dat moet goed zijn.
Stiekem ben je nu vastgebonden en moet je dit ons onder dwang vertellen zodat het lijkt of alles goed is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Ben even gaan kijken, niks aan het handje![]()
Waarschijnlijk een paar stoere petjesjongeren
Hihi.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar die gaan meestal dood.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Ben even gaan kijken, niks aan het handje![]()
Waarschijnlijk een paar stoere petjesjongeren
Bespeur ik daar enig sarcasme?quote:
True. D'r vrouwelijke vormen waren ver te zoeken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, ze had een heel mooi gezicht, maar ze is zo dun, dat vind ik niet zo aantrekkelijk.Als ze wat zwaarder was geweest, was ze perfect.
Je wou hem doodquote:
Ik ben hier degene die levens beëindigtquote:
Met firefox kan je onderin zien waar de link heen gaat, dus het heeft weinig effect.quote:
Niet iedereen gebruikt vuurvosquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met firefox kan je onderin zien waar de link heen gaat, dus het heeft weinig effect.
Te vaak gepost.quote:
Deze ook?quote:
kempiquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:59 schreef RickoKun het volgende:![]()
![]()
![]()
Papa ik voel me zo viessssss!!!!!!
God neem me weg naar een plek hier ver vandaan, een plek waar papa mama niet meer hoeft te slaahaaaan!??!!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PAPA DOE NIET, PAPA ALSJEBLIEFT!!!
Dat is tof manquote:
Lekker in de bus gezeten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
Zo nou he he, pfoe pfoe, ik ben ook weer thuis.
Ik vind dat best leukquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:15 schreef RickoKun het volgende:
gvd er staat hier op die ontvanger dat the simpsons er nu op komt, maar dr begint gewoon zo'n faggot aflevering van gaycom in the middle
Had je een leuk boekjequote:
JA WTF?!quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:15 schreef RickoKun het volgende:
gvd er staat hier op die ontvanger dat the simpsons er nu op komt, maar dr begint gewoon zo'n faggot aflevering van gaycom in the middle
Uiteraard!quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:16 schreef RickoKun het volgende:
heb je nog aan sex gedacht in die drie uur?!
Neequote:
Geslapen dan? Kom op, laat me niet doorvragen, vertel vertel!quote:
Nou! als je een avatar had konden we hem direct in de OP zettenquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
Hee, goed nieuws.
Naar aanleiding van een topic van Lakinogwat, gewoon, en een post van een Wakajawiko ofzo, heb ik besloten dat ik voortaan hier lekker mee ga posten, gewoon omdat het kan.![]()
Gezallich
![]()
he?
Daar doe ik natuurlijk niet aan, ik heb ook geen FoBo of andere info in mijn account staan. Ik ben namelijk anoniem.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nou! als je een avatar had konden we hem direct in de OP zetten
Klinkt dolletjes. En overweeg eens een UI te nemen, misschien word je dan eerder geaccepteerd omdat we je herkennen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
Hee, goed nieuws.
Naar aanleiding van een topic van Lakinogwat, gewoon, en een post van een Wakajawiko ofzo, heb ik besloten dat ik voortaan hier lekker mee ga posten, gewoon omdat het kan.![]()
Gezallich
![]()
he?
ja of nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
Hee, goed nieuws.
Gezallich
![]()
he?
Whehe ik moest lachenquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar doe ik natuurlijk niet aan, ik heb ook geen FoBo of andere info in mijn account staan. Ik ben namelijk anoniem.
Ik denk dat ik hier een klachtentopic over moet gaan makenquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
Hee, goed nieuws.
Gezallich
![]()
he?
Welnee, dat werkt niet. Ik vind ook dat jullie Crack_ moeten opnemen hier, want da's een heel lief meisje die heel veel te vertellen heeft. Ik ga haar meteen een PM-metje sturen of ze ook zin heeft om hier te slowchatten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier een klachtentopic over moet gaan maken
Maar waarom wil je nou zo nodig komen slowchatten beste kerelquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, dat werkt niet. Ik vind ook dat jullie Crack_ moeten opnemen hier, want da's een heel lief meisje die heel veel te vertellen heeft. Ik ga haar meteen een PM-metje sturen of ze ook zin heeft om hier te slowchatten.
Waarom gaan jullie er zo op inquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar waarom wil je nou zo nodig komen slowchatten beste kerel
Ik wil graag de drijfkracht achter dit sujet zien.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie er zo op in? Lamon heeft gewoon even zin om te rellen en houdt het toch niet langer dan 3 posts vol, en al lukt het hem langer als er niemand op hem reageert dan geeft hij vanzelf wel op, en anders lees je lekker over z'n posts heen.
Stelletje kindertjes
En nu ga ik slapen.!
Wat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil graag de drijfkracht achter dit sujet zien.
Niks, ik ben een slappe ouwehoer en kan zelfs de duidelijkste failtroll niet weerstaanquote:
Gewoon, voor de gezelligheid, niets mis mee toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil graag de drijfkracht achter dit sujet zien.
Je verbergt je fascinatie voor minderjarige meisjes dus niet meer?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gewoon, voor de gezelligheid, niets mis mee toch?
Ik heb Crack_ ook een PM-metje gestuurd, dan wordt het nog gezelliger.
hm ja ja daar heb je een sterk staaltje huis-, tuin- en keuken- psychologiequote:Op zondag 16 augustus 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie er zo op in? Lamon heeft gewoon even zin om te rellen en houdt het toch niet langer dan 3 posts vol, en al lukt het hem langer als er niemand op hem reageert dan geeft hij vanzelf wel op, en anders lees je lekker over z'n posts heen.
hey wacht eens dit pik ik niet, jij hebt hier de babyfacequote:Stelletje kindertjes
Juist! Je klatst er wel een dikke laag plamuur-makeup tegenaan maar je hebt nog steeds een babyfacequote:Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Syb-rund. het volgende:
hey wacht eens dit pik ik niet, jij hebt hier de babyface![]()
Minderjarige mensen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je verbergt je fascinatie voor minderjarige meisjes dus niet meer?
dat ben ik het mee eens, al heeft de simpsons ook niet bijster veel sterke afleveringenquote:
Family Guy of American Dad?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat ben ik het mee eens, al heeft de simpsons ook niet bijster veel sterke afleveringen
family dad is overigens ook best hopeloos
quote:
Hoi.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je verbergt je fascinatie voor minderjarige meisjes dus niet meer?
Ik heb haar al weggejaagd naar bedquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoi. [ afbeelding ]
Ik vernam uit betrouwbare bronnen dat ik BreathTaking hier kon vinden.
Die is al 18 hoor, da's niet minderjarig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoi. [ afbeelding ]
Ik vernam uit betrouwbare bronnen dat ik BreathTaking hier kon vinden.
Mijn buurmeisje aan de overkant ook, en die blijft de gordijnen maar openhouden om de 1 of andere reden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:57 schreef Ezio het volgende:
Breathtaking alleen in een groot bed![]()
Ze slaapt waarschijnlijk naakt![]()
Buurmeisje naakt in bed bespieden en niet pervers. Ergens klopt er iets nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:41 schreef Lamon het volgende:
En niet op de perverse manier die jij bedoelt.
neuk derquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje aan de overkant ook, en die blijft de gordijnen maar openhouden om de 1 of andere reden.
Veel meer girl-next-door dus, da's dan toch leuker.
Bespieden? Ik heb geen verrekijker ofzo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Buurmeisje naakt in bed bespieden en niet pervers. Ergens klopt er iets niet
Mag de eerste Ezio hetenquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een mug doodgeniestik moet denk ik nu officieel mijn niezen namen gaan geven net als orkanen enzo.
Ze wil jequote:Op zondag 16 augustus 2009 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bespieden? Ik heb geen verrekijker ofzo.Ik haal wel eens een frisse neus 's avonds, en dan doet ze dat, kan ik toch niets aan doen?
En ze is al 24 jaar of zo hoor.
Moet ik me dan omdraaien?
Extreme hooikoorts?quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een mug doodgeniestik moet denk ik nu officieel mijn niezen namen gaan geven net als orkanen enzo.
Welnee, ze wil aandacht, wie er ook voorbij loopt.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Extreme hooikoorts?
Arme muggen, ik kreeg van iemand zo'n elektrisch tennisracket, maar ik vind het toch te wreed, dus ik durf de batterijen er niet in te doen.
Doe ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:28 schreef OldJeller het volgende:
Voor het oprapen!Inderdaad, lamon houdt van lamme uitgezogen hangkruiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
ik zou haar niet gevenquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:26 schreef Lamon het volgende:
Oh, en op een gegeven moment moet je hier ook een lekker wijf posten he, zonder enige reden of motivatie. Ik leer zo snel.
[ afbeelding ]
"kwijlsmiley"
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:28 schreef OldJeller het volgende:
Voor het oprapen!En het coolste is, ze zijn ECHT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(...en ze spreekt 9 talen, en is dus slimmer dan wij allemaal bij elkaar. En ze is rijk.)
Nee, want dat vond ik dus niet leuk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zou haar niet geven
(nu moet jij het puntige ellebogen dingetje + foto van emimich posten)
Ik spreek 10 talen en ben rijk en heb geen hangersquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
En het coolste is, ze zijn ECHT.
(...en ze spreekt 9 talen, en is dus slimmer dan wij allemaal bij elkaar. En ze is rijk.)
Geloof ik niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik spreek 10 talen en ben rijk en heb geen hangers
Nederlands: Lamon is cool.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geloof ik niet.
Zeg eens "Lamon is cool" in 10 talen dan?
Heb je Elliott nou al bij kaarslicht gedraaid?quote:
WTFquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nederlands: Lamon is cool.
Engels: Lamon is cool.
Frans: Lamon est cool.
Deens: Lamon er cool.
Duits: Lamon ist cool.
Zweeds: Lamon är cool.
Pools: Lamon jest cool.
Spaans: Lamon está fresco.
Fins: Lamon on viileä.
Noors: Lamon er kult.
What happened to your UI?quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je Elliott nou al bij kaarslicht gedraaid?
En Marley en Me al gezien?
(Ik weet het, ik vraag wel veel van je he, maar het mag best een paar maanden duren hoor, haast is niet nodig.)
Okee, da's wel stoer...quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nederlands: Lamon is cool.
Engels: Lamon is cool.
Frans: Lamon est cool.
Deens: Lamon er cool.
Duits: Lamon ist cool.
Zweeds: Lamon är cool.
Pools: Lamon jest cool.
Spaans: Lamon está fresco.
Fins: Lamon on viileä.
Noors: Lamon er kult.
Scandinavië profit, standaard schooltalen + Poolse buurvrouw + Spaans sprekende vriend.quote:
In de clip van crying lightning lijkt hij ook 17 maar hij blijft een goede muzikantquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Alex Turner lijkt wel 17. En Dennis straalt seks uit
De juiste spelling ervan bij Fins. Viileä.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okee, da's wel stoer...
(..maar je hebt het wel stiekem opgezocht he?)
Truezies, maar AM hebben een arrogante laag over zich, met The Last Shadow Puppets praat hij met het publiek en vrolijk doen etc.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In de clip van crying lightning lijkt hij ook 17 maar hij blijft een goede muzikant
ah oke.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Scandinavië profit, standaard schooltalen + Poolse buurvrouw + Spaans sprekende vriend.
The last shadow puppets is echt geweldig, hopelijk komen ze volgend jaar weer met een nieuw albumquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Truezies, maar AM hebben een arrogante laag over zich, met The Last Shadow Puppets praat hij met het publiek en vrolijk doen etc.
Hele album is goedquote:
Ik draai elliot zo vaak, je wil niet weten.. Heb trouwens volgens mij bijna alle albums van hem gedownload!quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je Elliott nou al bij kaarslicht gedraaid?
En Marley en Me al gezien?
(Ik weet het, ik vraag wel veel van je he, maar het mag best een paar maanden duren hoor, haast is niet nodig.)
Mijn vader zingt The Age Of The Understatement graag mee.quote:
Echte klaagbazen zijn niet anoniem.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben nu anoniem, want dan ben ik een echte klaagbaakuser.
The Chamber vind ik ook tofquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader zingt The Age Of The Understatement graag mee.
Cornershop hebben een nieuw albumquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:08 schreef Japsnars het volgende:
Zojuist weer eens gehoord in de kroeg en getagd met shazam, meesterlijk nummer
Slaap jij nog nietquote:
Je gaat doodquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:47 schreef Ezio het volgende:
WTF hoor ik net ineens een bons op de deur en voetstappen om het huis![]()
Moet ik buiten gaan kijken of speel ik dan eventuele bijlmoordenaars in de hand
Ik luister hem morgen wel evenquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:11 schreef Maisnon het volgende:
Ze hebben een keer zo'n akoestische sessie gedaan waar alle nummers voorbij komen en die ook allemaal op youtube staan, die zijn wel de moeite waard om te checken:
Happy!
Oke ben hem toch nu aan het luisteren. Klinkt nice.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:11 schreef Maisnon het volgende:
Ze hebben een keer zo'n akoestische sessie gedaan waar alle nummers voorbij komen en die ook allemaal op youtube staan, die zijn wel de moeite waard om te checken:
Happy!
Ik ga hem regelen op lowlands, I LOOK OLDERquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke ben hem toch nu aan het luisteren. Klinkt nice.
Maar damn, die Alex Turner ziet er nog jonger uit dan ik
Ik vind Ali B ook cool.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik draai elliot zo vaak, je wil niet weten.. Heb trouwens volgens mij bijna alle albums van hem gedownload!
En marley en me heb ik niet gezien,als jij er van moet huilen is het dan wel slim dat ik die ga kijken ?
Weet je wie ik net weeeeel heb gezien!!!
Ali bbbbbbbbbb en yes rrrr en de partysquad en nikki van idols!
Maarr, hun kunnen toch niet zingen?
Nee indd, maar ze zijn zo gezellig, vooral ali B
Die was echt echt echt echt echt leuk
No you don't, maar veel succesquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga hem regelen op lowlands, I LOOK OLDER
OMG WAAROM. Je breekt me. Kijk zn baard. Alleen dat doet het hem gewoon al.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind hem echt zo'n net niet iemandomdat alles onder z'n neus veel te klein is in verhouding met daarboven
[ afbeelding ]
Ik gebruik NG, die heeft backstageshit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No you don't, maar veel succes
Waar ga je hem regelen dan, in een of andere private handtekening sessie?![]()
Jeej, lekker veel haar op zijn gezichtquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG WAAROM. Je breekt me. Kijk zn baard. Alleen dat doet het hem gewoon al.No but seriously, toen ik hem in het echt zag keek hij me zo aan met een sexy blik in zn ogen en ik zo: OMG SMELT.
Toppiequote:Op zondag 16 augustus 2009 03:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik gebruik NG, die heeft backstageshit.
Zijn baard heeft het seks gehalte hoor. Net als die van Dave Grohl en Caleb Followillquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jeej, lekker veel haar op zijn gezicht![]()
[..]
Toppie
Jakequote:Op zondag 16 augustus 2009 03:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind Ryan Reynolds knap. En Jake Gyllenhaal, en Jason Schwartzman, en Gary Oldman. Maar die laatste is old, man. hihi.
Jezus van Nazareth.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:23 schreef Maisnon het volgende:
Oh en Serge Pizzorno natuurlijk
[ afbeelding ]
Ooh, dat is toevallig!quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind Ali B ook cool.
Ze liepen een paar jaar terug te janzakken dat hij Balkenende met "jij" aansprak in een programma, terwijl ik toen dacht, dat Ali B meer recht had om die rare Harry Potter met "jij" aan te spreken dan omgekeerd.
Maar ik hou niet zo van zijn muziek.
Toch is ie wel okee.
Wat vind jij van John Lennon zonder The Beatles trouwens, Crack_ ?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jakeen weet je wie... Milo Ventimiglia *kwijl*
Daar vergelijken ze mij de hele tijd mee, Gary Oldman.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind Ryan Reynolds knap. En Jake Gyllenhaal, en Jason Schwartzman, en Gary Oldman. Maar die laatste is old, man. hihi.
foto's!quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:27 schreef IQM het volgende:
Gary Oldman is niet knap.Mijn kont is nog knapper.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:25 schreef Maisnon het volgende:
Deze clipDie schedel uit mensen
"Looking straight into my eyes" De ontknoping met kleurontploffing
Johnny depp niet knap meer?!quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:28 schreef IQM het volgende:
Johnny Depp is ook niet knap meer.
Brad Pitt takelt af.
Leonardo DiCaprio is het al jaren niet meer.
Alle Hollywood-hoop is gevestigd op Jude Law. Voor hoe lang dat nog gaat duren..
Jude Law is wel knap. Johnny Depp ook wel, maar ik heb er niet veel mee verder qua knapheidquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:28 schreef IQM het volgende:
Brad Pitt takelt af.
Alle Hollywood-hoop is gevestigd op Jude Law. Voor hoe lang dat nog gaat duren..
Nu weet ik waar ik Gary van ken, SIRIUUUUUUS BLACK. hij is sexy. Depp ook.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar vergelijken ze mij de hele tijd mee, Gary Oldman.
Of Johnny Depp.
Zoveel verschil, ik snap het niet.
Heb je 'm recently gezien? In Public Enemies, bijvoorbeeld? Ik zeg niet dat 'ie lelijk is, maar je kan 'm ook niet echt knap meer noemen, vind ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Johnny depp niet knap meer?!
Jij bent gestoord!
Dude, ik heb een fucking mancrush voor Jude Law.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jude Law is wel knap. Johnny Depp ook wel, maar ik heb er niet veel mee verder qua knapheid
Zelfde geldt voor Brad en Leo
Daar weer nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:32 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken 'm van TDK.
SEXY, MAN!!!
Vindt jij het trouwens wel okee dat ik en Crack_ hier nu posten, ondanks onze meningsverschilletjes?quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:27 schreef IQM het volgende:
Gary Oldman is niet knap.Mijn kont is nog knapper.
Je maakt het jezelf moeilijk zoquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vindt jij het trouwens wel okee dat ik en Crack_ hier nu posten, ondanks onze meningsverschilletjes?
Of heb je het liever niet? BT vindt het duidelijk niet leuk namelijk, en gezien jullie speciale band enzo..
In PE was hij wel mad sexy.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:28 schreef IQM het volgende:
Brad Pitt takelt af.
Omg hihihiquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:38 schreef IQM het volgende:
Hier zou ik dan weer een moord voor doen:
Rachel McAdams:
[ afbeelding ]
Evangelina Lilly:
[ afbeelding ]
Willa Holland:
[ afbeelding ]
Bracha van Doesburgh:
Wolvendagen:
[ afbeelding ]
Und so wieder.
Hoi, wd'tje.quote:
Ik zou eerder zeggen: good looking, niet sexy. Nou ja, misschien één of twee keer toen hij een speels lachje liet zien. Maar verder...quote:
Die scene dat hij zegt: I was raised on a farm in Morrisville, Indiana. My mama ran out on us when I was three, my daddy beat the hell out of me cause he didn't know no better way to raise me. I like baseball, movies, good clothes, fast cars, whiskey, and you... what else you need to know?quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi, wd'tje.
[..]
Ik zou eerder zeggen: good looking, niet sexy. Nou ja, misschien één of twee keer toen hij een speels lachje liet zien. Maar verder...
Daar is geen seconde sexy aan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die scene dat hij zegt: I was raised on a farm in Morrisville, Indiana. My mama ran out on us when I was three, my daddy beat the hell out of me cause he didn't know no better way to raise me. I like baseball, movies, good clothes, fast cars, whiskey, and you... what else you need to know?
![]()
![]()
Als iemand het zo simpel tegen mij zou zeggen zou ik mijn benen vrijwel direct open doenquote:
Jawel, ze is cute.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:41 schreef Maisnon het volgende:
Bracha wel bijvoorbeeld, maar die Willa: die heeft niks speciaals
Ja, maar jij.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als iemand het zo simpel tegen mij zou zeggen zou ik mijn benen vrijwel direct open doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
False. Dave Grohl.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar jij.Jij krijgt al een natte voeg van een simpel baardje.
Seauphie inderdaad mooiquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel, ze is cute.En ze doet me denken aan Seauphie.
Soms. Soms. Ze zit nu alweer een tijdje in Australië.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Seauphie inderdaad mooi
Spreek je d'r uberhaubt nog ooit?
Tenzij het baardje op een lelijk persoon zit.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:45 schreef wolvendagen het volgende:
Bloeddoorlopen oog, doet pijn. Prikt. Ik ga slapen. KANKEROOG.
PAK JE TELEFOON WANT IK GA JE WAT STURENquote:
Dan nog: Dave Grohl.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tenzij het baardje op een lelijk persoon zit.
Je moet er even wat ice ice op doen, babyquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:45 schreef wolvendagen het volgende:
Bloeddoorlopen oog, doet pijn. Prikt. Ik ga slapen. KANKEROOG.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
PAK JE TELEFOON WANT IK GA JE WAT STUREN![]()
![]()
Zn haar moet iets korter:quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan nog: Dave Grohl.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahahahquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet er even wat ice ice op doen, baby
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zn haar moet iets korter:
[ afbeelding ]
Als hij zo op lowlands staat, ga ik dingen met hem doen backstage, mijn god.![]()
![]()
Yeah... wel! Je bent jaloers dat je Dave Grohl backstage met mij niet bentquote:
Gast, je gaat niks met hem doen. En dat weet jij ook.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah... wel! Je bent jaloers dat je Dave Grohl backstage met mij niet bent
Vannacht wel. Scandalous thingsquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, je gaat niks met hem doen. En dat weet jij ook.
En doe 's niet zo 'vanzelfsprekend' de hele tijd met dat wij die en die zouden willen zijn en je zouden willen zien.
En daar blijft het ook bij.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vannacht wel. Scandalous things![]()
Zo bedoel ik het toch niet.![]()
![]()
Quoi?quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon enthousiast omdat wij erbij zijn volgens mij.
Sorry. Poes.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:52 schreef IQM het volgende:
[..]
En daar blijft het ook bij.
Nee, maar zo doe je wel.
Zo is het nooit gegaan tussen ons.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey.
- Hoi.
Dus... m.
- Yep.
Doei.
quote:
Ja, moet je nagaan als ik je belquote:
Kenkergeniale smiley.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:54 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil 'm gewoon gepost hebben. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Ja, moet je nagaan als ik je bel
Gast... nee.quote:
Well, hello, beautiful!quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar kan ik maar 1 ding op zeggen: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Youtube heeft voor iedere opmerking een leuke clip klaar staan.
Lets put a smile on that face.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Well, hello, beautiful! [ afbeelding ]
Ik kan ook niks anders bedenken, zal ik je dan maar voorstellen aan mn toekomiste schatje ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon enthousiast omdat wij erbij zijn volgens mij.
Awh wat een schatje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan ook niks anders bedenken, zal ik je dan maar voorstellen aan mn toekomiste schatje ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tadaquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:01 schreef IQM het volgende:
I don't want to kill you! What would I do without you? [ afbeelding ]
Lief hequote:Op zondag 16 augustus 2009 04:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh wat een schatje. [ afbeelding ] Nee, echt. Ik had ook een ratje, die kleur
En het is trouwens een hamster!quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh wat een schatje. [ afbeelding ] Nee, echt. Ik had ook een ratje, die kleur
Ja okéquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:03 schreef IQM het volgende:
Hé, wd. Ik ga zo. Dus sms dan ook zo. OKÉ? OKÉ! [ afbeelding ]
Die achterste doet me denken aan Josh Hartnett met een baardje van 5 dagenquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:03 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Kikkerpakjes waren ook geweldig
Okay, trusten
Alright, so listen. Why don't you give me a call when you want to start taking things a little more seriously? Here's my card.quote:
Nee, hij mag weg uit het nestje waar hij nu zit, dan is ie oud genoeg om bij mij te komenquote:
We really should stop fighting, we'll miss the fireworks!quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Alright, so listen. Why don't you give me a call when you want to start taking things a little more seriously? Here's my card. [ afbeelding ]
Oh zo. Het leek op een ratje trouwens hihi.quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, hij mag weg uit het nestje waar hij nu zit, dan is ie oud genoeg om bij mij te komen
Hey, 4 dagenquote:
A little fight in you. I like that.quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We really should stop fighting, we'll miss the fireworks! [ afbeelding ]
Die achterste is Luigiquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die achterste doet me denken aan Josh Hartnett met een baardje van 5 dagen [ afbeelding ]
ja, iddquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh zo. Het leek op een ratje trouwens hihi.
[..]
Hey, 4 dagen [ afbeelding ]
Never start with the head, the victim gets all fuzzy.quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:07 schreef IQM het volgende:
[..]
A little fight in you. I like that. [ afbeelding ]
De afwas?quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:10 schreef IQM het volgende:
Ik ga. [ afbeelding ]
Wd, je weet wat je te doen staat. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:10 schreef wolvendagen het volgende:
Goodnight ladies and gentleman, for I am off to bed, [ afbeelding ].
Het maakt deel uit van mijn zin
Whihihihihi, GMTA!!!11quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:10 schreef IQM het volgende:
Ik ga. [ afbeelding ]
Wd, je weet wat je te doen staat. [ afbeelding ]
Aids kan je krijgen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Well, you better comeback with a godamn sandwich. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan ook niks anders bedenken, zal ik je dan maar voorstellen aan mn toekomiste schatje ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Aids kan je krijgen. [ afbeelding ]
Oh, dus al die andere keren dat je me aids wenste was het voor de grap?quote:
Sowieso, mensen die denken dat ze "sterk" zijn, we zijn zooo zwakquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
![]()
Nog een ijstijd eroverheen en wij zijn allemaal weg, en de lieve beestjes blijven over.
En mensen maar denken dat ze de wereld bezitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |