Deze ook?quote:
kempiquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:59 schreef RickoKun het volgende:![]()
![]()
![]()
Papa ik voel me zo viessssss!!!!!!
God neem me weg naar een plek hier ver vandaan, een plek waar papa mama niet meer hoeft te slaahaaaan!??!!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PAPA DOE NIET, PAPA ALSJEBLIEFT!!!
Dat is tof manquote:
Lekker in de bus gezeten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
Zo nou he he, pfoe pfoe, ik ben ook weer thuis.
Ik vind dat best leukquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:15 schreef RickoKun het volgende:
gvd er staat hier op die ontvanger dat the simpsons er nu op komt, maar dr begint gewoon zo'n faggot aflevering van gaycom in the middle
Had je een leuk boekjequote:
JA WTF?!quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:15 schreef RickoKun het volgende:
gvd er staat hier op die ontvanger dat the simpsons er nu op komt, maar dr begint gewoon zo'n faggot aflevering van gaycom in the middle
Uiteraard!quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:16 schreef RickoKun het volgende:
heb je nog aan sex gedacht in die drie uur?!
Neequote:
Geslapen dan? Kom op, laat me niet doorvragen, vertel vertel!quote:
Nou! als je een avatar had konden we hem direct in de OP zettenquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
Hee, goed nieuws.
Naar aanleiding van een topic van Lakinogwat, gewoon, en een post van een Wakajawiko ofzo, heb ik besloten dat ik voortaan hier lekker mee ga posten, gewoon omdat het kan.![]()
Gezallich
![]()
he?
Daar doe ik natuurlijk niet aan, ik heb ook geen FoBo of andere info in mijn account staan. Ik ben namelijk anoniem.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nou! als je een avatar had konden we hem direct in de OP zetten
Klinkt dolletjes. En overweeg eens een UI te nemen, misschien word je dan eerder geaccepteerd omdat we je herkennen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
Hee, goed nieuws.
Naar aanleiding van een topic van Lakinogwat, gewoon, en een post van een Wakajawiko ofzo, heb ik besloten dat ik voortaan hier lekker mee ga posten, gewoon omdat het kan.![]()
Gezallich
![]()
he?
ja of nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
Hee, goed nieuws.
Gezallich
![]()
he?
Whehe ik moest lachenquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar doe ik natuurlijk niet aan, ik heb ook geen FoBo of andere info in mijn account staan. Ik ben namelijk anoniem.
Ik denk dat ik hier een klachtentopic over moet gaan makenquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
Hee, goed nieuws.
Gezallich
![]()
he?
Welnee, dat werkt niet. Ik vind ook dat jullie Crack_ moeten opnemen hier, want da's een heel lief meisje die heel veel te vertellen heeft. Ik ga haar meteen een PM-metje sturen of ze ook zin heeft om hier te slowchatten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier een klachtentopic over moet gaan maken
Maar waarom wil je nou zo nodig komen slowchatten beste kerelquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, dat werkt niet. Ik vind ook dat jullie Crack_ moeten opnemen hier, want da's een heel lief meisje die heel veel te vertellen heeft. Ik ga haar meteen een PM-metje sturen of ze ook zin heeft om hier te slowchatten.
Waarom gaan jullie er zo op inquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar waarom wil je nou zo nodig komen slowchatten beste kerel
Ik wil graag de drijfkracht achter dit sujet zien.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie er zo op in? Lamon heeft gewoon even zin om te rellen en houdt het toch niet langer dan 3 posts vol, en al lukt het hem langer als er niemand op hem reageert dan geeft hij vanzelf wel op, en anders lees je lekker over z'n posts heen.
Stelletje kindertjes
En nu ga ik slapen.!
Wat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil graag de drijfkracht achter dit sujet zien.
Niks, ik ben een slappe ouwehoer en kan zelfs de duidelijkste failtroll niet weerstaanquote:
Gewoon, voor de gezelligheid, niets mis mee toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil graag de drijfkracht achter dit sujet zien.
Je verbergt je fascinatie voor minderjarige meisjes dus niet meer?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gewoon, voor de gezelligheid, niets mis mee toch?
Ik heb Crack_ ook een PM-metje gestuurd, dan wordt het nog gezelliger.
hm ja ja daar heb je een sterk staaltje huis-, tuin- en keuken- psychologiequote:Op zondag 16 augustus 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie er zo op in? Lamon heeft gewoon even zin om te rellen en houdt het toch niet langer dan 3 posts vol, en al lukt het hem langer als er niemand op hem reageert dan geeft hij vanzelf wel op, en anders lees je lekker over z'n posts heen.
hey wacht eens dit pik ik niet, jij hebt hier de babyfacequote:Stelletje kindertjes
Juist! Je klatst er wel een dikke laag plamuur-makeup tegenaan maar je hebt nog steeds een babyfacequote:Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Syb-rund. het volgende:
hey wacht eens dit pik ik niet, jij hebt hier de babyface![]()
Minderjarige mensen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je verbergt je fascinatie voor minderjarige meisjes dus niet meer?
dat ben ik het mee eens, al heeft de simpsons ook niet bijster veel sterke afleveringenquote:
Family Guy of American Dad?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat ben ik het mee eens, al heeft de simpsons ook niet bijster veel sterke afleveringen
family dad is overigens ook best hopeloos
quote:
Hoi.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je verbergt je fascinatie voor minderjarige meisjes dus niet meer?
Ik heb haar al weggejaagd naar bedquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoi. [ afbeelding ]
Ik vernam uit betrouwbare bronnen dat ik BreathTaking hier kon vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |