Wattequote:
Newbie, centraal natuurlijk!quote:
Ik ben semi oudquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
Bijna alle oud SC gasten uit KLB zijn er niet meer.![]()
Nieuwbieinvasie.
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is dat Shake me Skyscraper van Julian Plenti ofniet
En die Ezio ken ik ook heul niet!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Newbie, centraal natuurlijk!
quote:
Dat komt nog welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En die Ezio ken ik ook heul niet!!
Op die fiets.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Newbie, centraal natuurlijk!
Wat was ook alweer het nummer van Moby dat je wel "sexy" vond klinken?quote:
I Like It.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat was ook alweer het nummer van Moby dat je wel "sexy" vond klinken?
Danke.quote:
Jack uit Dawson's Creek, Kerr Smith.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
Die donkerharige jongen in Cruel Intentions is echt supeeeeer sexy in die film.
Zij lijkt op Sookie uit True Bloodquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zijn naam kwijt.
Ik zat te denken dat jij die chick wel lekker zou vindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jack uit Dawson's Creek, Kerr Smith.
Ik zat al te denken onder het kijken; Allure zal 'm vast lekker vinden.
Hm, ze had een heel mooi gezicht, maar ze is zo dun, dat vind ik niet zo aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat jij die chick wel lekker zou vinden. Ik vond d'r sexy namelijk
.
Deuren open zetten en naar de zolder rennen, dat doen ze in thrillers/horrorfilms ook altijd, dus dat moet goed zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:47 schreef Ezio het volgende:
WTF hoor ik net ineens een bons op de deur en voetstappen om het huis![]()
Moet ik buiten gaan kijken of speel ik dan eventuele bijlmoordenaars in de hand
Ja maar die gaan meestal dood.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deuren open zetten en naar de zolder rennen, dat doen ze in thrillers/horrorfilms ook altijd, dus dat moet goed zijn.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deuren open zetten en naar de zolder rennen, dat doen ze in thrillers/horrorfilms ook altijd, dus dat moet goed zijn.
Stiekem ben je nu vastgebonden en moet je dit ons onder dwang vertellen zodat het lijkt of alles goed is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Ben even gaan kijken, niks aan het handje![]()
Waarschijnlijk een paar stoere petjesjongeren
Hihi.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar die gaan meestal dood.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Ben even gaan kijken, niks aan het handje![]()
Waarschijnlijk een paar stoere petjesjongeren
Bespeur ik daar enig sarcasme?quote:
True. D'r vrouwelijke vormen waren ver te zoeken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, ze had een heel mooi gezicht, maar ze is zo dun, dat vind ik niet zo aantrekkelijk.Als ze wat zwaarder was geweest, was ze perfect.
Je wou hem doodquote:
Ik ben hier degene die levens beëindigtquote:
Met firefox kan je onderin zien waar de link heen gaat, dus het heeft weinig effect.quote:
Niet iedereen gebruikt vuurvosquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met firefox kan je onderin zien waar de link heen gaat, dus het heeft weinig effect.
Te vaak gepost.quote:
Deze ook?quote:
kempiquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:59 schreef RickoKun het volgende:![]()
![]()
![]()
Papa ik voel me zo viessssss!!!!!!
God neem me weg naar een plek hier ver vandaan, een plek waar papa mama niet meer hoeft te slaahaaaan!??!!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PAPA DOE NIET, PAPA ALSJEBLIEFT!!!
Dat is tof manquote:
Lekker in de bus gezeten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
Zo nou he he, pfoe pfoe, ik ben ook weer thuis.
Ik vind dat best leukquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:15 schreef RickoKun het volgende:
gvd er staat hier op die ontvanger dat the simpsons er nu op komt, maar dr begint gewoon zo'n faggot aflevering van gaycom in the middle
Had je een leuk boekjequote:
JA WTF?!quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:15 schreef RickoKun het volgende:
gvd er staat hier op die ontvanger dat the simpsons er nu op komt, maar dr begint gewoon zo'n faggot aflevering van gaycom in the middle
Uiteraard!quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:16 schreef RickoKun het volgende:
heb je nog aan sex gedacht in die drie uur?!
Neequote:
Geslapen dan? Kom op, laat me niet doorvragen, vertel vertel!quote:
Nou! als je een avatar had konden we hem direct in de OP zettenquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
Hee, goed nieuws.
Naar aanleiding van een topic van Lakinogwat, gewoon, en een post van een Wakajawiko ofzo, heb ik besloten dat ik voortaan hier lekker mee ga posten, gewoon omdat het kan.![]()
Gezallich
![]()
he?
Daar doe ik natuurlijk niet aan, ik heb ook geen FoBo of andere info in mijn account staan. Ik ben namelijk anoniem.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nou! als je een avatar had konden we hem direct in de OP zetten
Klinkt dolletjes. En overweeg eens een UI te nemen, misschien word je dan eerder geaccepteerd omdat we je herkennen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
Hee, goed nieuws.
Naar aanleiding van een topic van Lakinogwat, gewoon, en een post van een Wakajawiko ofzo, heb ik besloten dat ik voortaan hier lekker mee ga posten, gewoon omdat het kan.![]()
Gezallich
![]()
he?
ja of nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
Hee, goed nieuws.
Gezallich
![]()
he?
Whehe ik moest lachenquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar doe ik natuurlijk niet aan, ik heb ook geen FoBo of andere info in mijn account staan. Ik ben namelijk anoniem.
Ik denk dat ik hier een klachtentopic over moet gaan makenquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
Hee, goed nieuws.
Gezallich
![]()
he?
Welnee, dat werkt niet. Ik vind ook dat jullie Crack_ moeten opnemen hier, want da's een heel lief meisje die heel veel te vertellen heeft. Ik ga haar meteen een PM-metje sturen of ze ook zin heeft om hier te slowchatten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier een klachtentopic over moet gaan maken
Maar waarom wil je nou zo nodig komen slowchatten beste kerelquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, dat werkt niet. Ik vind ook dat jullie Crack_ moeten opnemen hier, want da's een heel lief meisje die heel veel te vertellen heeft. Ik ga haar meteen een PM-metje sturen of ze ook zin heeft om hier te slowchatten.
Waarom gaan jullie er zo op inquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar waarom wil je nou zo nodig komen slowchatten beste kerel
Ik wil graag de drijfkracht achter dit sujet zien.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie er zo op in? Lamon heeft gewoon even zin om te rellen en houdt het toch niet langer dan 3 posts vol, en al lukt het hem langer als er niemand op hem reageert dan geeft hij vanzelf wel op, en anders lees je lekker over z'n posts heen.
Stelletje kindertjes
En nu ga ik slapen.!
Wat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil graag de drijfkracht achter dit sujet zien.
Niks, ik ben een slappe ouwehoer en kan zelfs de duidelijkste failtroll niet weerstaanquote:
Gewoon, voor de gezelligheid, niets mis mee toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil graag de drijfkracht achter dit sujet zien.
Je verbergt je fascinatie voor minderjarige meisjes dus niet meer?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gewoon, voor de gezelligheid, niets mis mee toch?
Ik heb Crack_ ook een PM-metje gestuurd, dan wordt het nog gezelliger.
hm ja ja daar heb je een sterk staaltje huis-, tuin- en keuken- psychologiequote:Op zondag 16 augustus 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie er zo op in? Lamon heeft gewoon even zin om te rellen en houdt het toch niet langer dan 3 posts vol, en al lukt het hem langer als er niemand op hem reageert dan geeft hij vanzelf wel op, en anders lees je lekker over z'n posts heen.
hey wacht eens dit pik ik niet, jij hebt hier de babyfacequote:Stelletje kindertjes
Juist! Je klatst er wel een dikke laag plamuur-makeup tegenaan maar je hebt nog steeds een babyfacequote:Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Syb-rund. het volgende:
hey wacht eens dit pik ik niet, jij hebt hier de babyface![]()
Minderjarige mensen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je verbergt je fascinatie voor minderjarige meisjes dus niet meer?
dat ben ik het mee eens, al heeft de simpsons ook niet bijster veel sterke afleveringenquote:
Family Guy of American Dad?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat ben ik het mee eens, al heeft de simpsons ook niet bijster veel sterke afleveringen
family dad is overigens ook best hopeloos
quote:
Hoi.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je verbergt je fascinatie voor minderjarige meisjes dus niet meer?
Ik heb haar al weggejaagd naar bedquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoi. [ afbeelding ]
Ik vernam uit betrouwbare bronnen dat ik BreathTaking hier kon vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |