Zij lijkt op Sookie uit True Bloodquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zijn naam kwijt.
Ik zat te denken dat jij die chick wel lekker zou vindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jack uit Dawson's Creek, Kerr Smith.
Ik zat al te denken onder het kijken; Allure zal 'm vast lekker vinden.
Hm, ze had een heel mooi gezicht, maar ze is zo dun, dat vind ik niet zo aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat jij die chick wel lekker zou vinden. Ik vond d'r sexy namelijk
.
Deuren open zetten en naar de zolder rennen, dat doen ze in thrillers/horrorfilms ook altijd, dus dat moet goed zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:47 schreef Ezio het volgende:
WTF hoor ik net ineens een bons op de deur en voetstappen om het huis![]()
Moet ik buiten gaan kijken of speel ik dan eventuele bijlmoordenaars in de hand
Ja maar die gaan meestal dood.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deuren open zetten en naar de zolder rennen, dat doen ze in thrillers/horrorfilms ook altijd, dus dat moet goed zijn.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deuren open zetten en naar de zolder rennen, dat doen ze in thrillers/horrorfilms ook altijd, dus dat moet goed zijn.
Stiekem ben je nu vastgebonden en moet je dit ons onder dwang vertellen zodat het lijkt of alles goed is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Ben even gaan kijken, niks aan het handje![]()
Waarschijnlijk een paar stoere petjesjongeren
Hihi.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar die gaan meestal dood.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Ben even gaan kijken, niks aan het handje![]()
Waarschijnlijk een paar stoere petjesjongeren
Bespeur ik daar enig sarcasme?quote:
True. D'r vrouwelijke vormen waren ver te zoeken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, ze had een heel mooi gezicht, maar ze is zo dun, dat vind ik niet zo aantrekkelijk.Als ze wat zwaarder was geweest, was ze perfect.
Je wou hem doodquote:
Ik ben hier degene die levens beëindigtquote:
Met firefox kan je onderin zien waar de link heen gaat, dus het heeft weinig effect.quote:
Niet iedereen gebruikt vuurvosquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met firefox kan je onderin zien waar de link heen gaat, dus het heeft weinig effect.
Te vaak gepost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |