Die scene dat hij zegt: I was raised on a farm in Morrisville, Indiana. My mama ran out on us when I was three, my daddy beat the hell out of me cause he didn't know no better way to raise me. I like baseball, movies, good clothes, fast cars, whiskey, and you... what else you need to know?quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi, wd'tje.
[..]
Ik zou eerder zeggen: good looking, niet sexy. Nou ja, misschien één of twee keer toen hij een speels lachje liet zien. Maar verder...
Daar is geen seconde sexy aan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die scene dat hij zegt: I was raised on a farm in Morrisville, Indiana. My mama ran out on us when I was three, my daddy beat the hell out of me cause he didn't know no better way to raise me. I like baseball, movies, good clothes, fast cars, whiskey, and you... what else you need to know?
![]()
![]()
Als iemand het zo simpel tegen mij zou zeggen zou ik mijn benen vrijwel direct open doenquote:
Jawel, ze is cute.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:41 schreef Maisnon het volgende:
Bracha wel bijvoorbeeld, maar die Willa: die heeft niks speciaals
Ja, maar jij.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als iemand het zo simpel tegen mij zou zeggen zou ik mijn benen vrijwel direct open doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
False. Dave Grohl.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar jij.Jij krijgt al een natte voeg van een simpel baardje.
Seauphie inderdaad mooiquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel, ze is cute.En ze doet me denken aan Seauphie.
Soms. Soms. Ze zit nu alweer een tijdje in Australië.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Seauphie inderdaad mooi
Spreek je d'r uberhaubt nog ooit?
Tenzij het baardje op een lelijk persoon zit.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:45 schreef wolvendagen het volgende:
Bloeddoorlopen oog, doet pijn. Prikt. Ik ga slapen. KANKEROOG.
PAK JE TELEFOON WANT IK GA JE WAT STURENquote:
Dan nog: Dave Grohl.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tenzij het baardje op een lelijk persoon zit.
Je moet er even wat ice ice op doen, babyquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:45 schreef wolvendagen het volgende:
Bloeddoorlopen oog, doet pijn. Prikt. Ik ga slapen. KANKEROOG.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
PAK JE TELEFOON WANT IK GA JE WAT STUREN![]()
![]()
Zn haar moet iets korter:quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan nog: Dave Grohl.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahahahquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet er even wat ice ice op doen, baby
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zn haar moet iets korter:
[ afbeelding ]
Als hij zo op lowlands staat, ga ik dingen met hem doen backstage, mijn god.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |