Die is al 18 hoor, da's niet minderjarig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoi. [ afbeelding ]
Ik vernam uit betrouwbare bronnen dat ik BreathTaking hier kon vinden.
Mijn buurmeisje aan de overkant ook, en die blijft de gordijnen maar openhouden om de 1 of andere reden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:57 schreef Ezio het volgende:
Breathtaking alleen in een groot bed![]()
Ze slaapt waarschijnlijk naakt![]()
Buurmeisje naakt in bed bespieden en niet pervers. Ergens klopt er iets nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:41 schreef Lamon het volgende:
En niet op de perverse manier die jij bedoelt.
neuk derquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje aan de overkant ook, en die blijft de gordijnen maar openhouden om de 1 of andere reden.
Veel meer girl-next-door dus, da's dan toch leuker.
Bespieden? Ik heb geen verrekijker ofzo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Buurmeisje naakt in bed bespieden en niet pervers. Ergens klopt er iets niet
Mag de eerste Ezio hetenquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een mug doodgeniestik moet denk ik nu officieel mijn niezen namen gaan geven net als orkanen enzo.
Ze wil jequote:Op zondag 16 augustus 2009 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bespieden? Ik heb geen verrekijker ofzo.Ik haal wel eens een frisse neus 's avonds, en dan doet ze dat, kan ik toch niets aan doen?
En ze is al 24 jaar of zo hoor.
Moet ik me dan omdraaien?
Extreme hooikoorts?quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een mug doodgeniestik moet denk ik nu officieel mijn niezen namen gaan geven net als orkanen enzo.
Welnee, ze wil aandacht, wie er ook voorbij loopt.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Extreme hooikoorts?
Arme muggen, ik kreeg van iemand zo'n elektrisch tennisracket, maar ik vind het toch te wreed, dus ik durf de batterijen er niet in te doen.
Doe ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:28 schreef OldJeller het volgende:
Voor het oprapen!Inderdaad, lamon houdt van lamme uitgezogen hangkruiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
ik zou haar niet gevenquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:26 schreef Lamon het volgende:
Oh, en op een gegeven moment moet je hier ook een lekker wijf posten he, zonder enige reden of motivatie. Ik leer zo snel.
[ afbeelding ]
"kwijlsmiley"
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:28 schreef OldJeller het volgende:
Voor het oprapen!En het coolste is, ze zijn ECHT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(...en ze spreekt 9 talen, en is dus slimmer dan wij allemaal bij elkaar. En ze is rijk.)
Nee, want dat vond ik dus niet leuk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zou haar niet geven
(nu moet jij het puntige ellebogen dingetje + foto van emimich posten)
Ik spreek 10 talen en ben rijk en heb geen hangersquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
En het coolste is, ze zijn ECHT.
(...en ze spreekt 9 talen, en is dus slimmer dan wij allemaal bij elkaar. En ze is rijk.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |