Lets put a smile on that face.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Well, hello, beautiful! [ afbeelding ]
Ik kan ook niks anders bedenken, zal ik je dan maar voorstellen aan mn toekomiste schatje ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon enthousiast omdat wij erbij zijn volgens mij.
Awh wat een schatje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan ook niks anders bedenken, zal ik je dan maar voorstellen aan mn toekomiste schatje ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tadaquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:01 schreef IQM het volgende:
I don't want to kill you! What would I do without you? [ afbeelding ]
Lief hequote:Op zondag 16 augustus 2009 04:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh wat een schatje. [ afbeelding ] Nee, echt. Ik had ook een ratje, die kleur
En het is trouwens een hamster!quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh wat een schatje. [ afbeelding ] Nee, echt. Ik had ook een ratje, die kleur
Ja okéquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:03 schreef IQM het volgende:
Hé, wd. Ik ga zo. Dus sms dan ook zo. OKÉ? OKÉ! [ afbeelding ]
Die achterste doet me denken aan Josh Hartnett met een baardje van 5 dagenquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:03 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Kikkerpakjes waren ook geweldig
Okay, trusten
Alright, so listen. Why don't you give me a call when you want to start taking things a little more seriously? Here's my card.quote:
Nee, hij mag weg uit het nestje waar hij nu zit, dan is ie oud genoeg om bij mij te komenquote:
We really should stop fighting, we'll miss the fireworks!quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Alright, so listen. Why don't you give me a call when you want to start taking things a little more seriously? Here's my card. [ afbeelding ]
Oh zo. Het leek op een ratje trouwens hihi.quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, hij mag weg uit het nestje waar hij nu zit, dan is ie oud genoeg om bij mij te komen
Hey, 4 dagenquote:
A little fight in you. I like that.quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We really should stop fighting, we'll miss the fireworks! [ afbeelding ]
Die achterste is Luigiquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die achterste doet me denken aan Josh Hartnett met een baardje van 5 dagen [ afbeelding ]
ja, iddquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh zo. Het leek op een ratje trouwens hihi.
[..]
Hey, 4 dagen [ afbeelding ]
Never start with the head, the victim gets all fuzzy.quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:07 schreef IQM het volgende:
[..]
A little fight in you. I like that. [ afbeelding ]
De afwas?quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:10 schreef IQM het volgende:
Ik ga. [ afbeelding ]
Wd, je weet wat je te doen staat. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:10 schreef wolvendagen het volgende:
Goodnight ladies and gentleman, for I am off to bed, [ afbeelding ].
Het maakt deel uit van mijn zin
Whihihihihi, GMTA!!!11quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:10 schreef IQM het volgende:
Ik ga. [ afbeelding ]
Wd, je weet wat je te doen staat. [ afbeelding ]
Aids kan je krijgen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Well, you better comeback with a godamn sandwich. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan ook niks anders bedenken, zal ik je dan maar voorstellen aan mn toekomiste schatje ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Aids kan je krijgen. [ afbeelding ]
Oh, dus al die andere keren dat je me aids wenste was het voor de grap?quote:
Sowieso, mensen die denken dat ze "sterk" zijn, we zijn zooo zwakquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
![]()
Nog een ijstijd eroverheen en wij zijn allemaal weg, en de lieve beestjes blijven over.
En mensen maar denken dat ze de wereld bezitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |