Geloof ik niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik spreek 10 talen en ben rijk en heb geen hangers
Nederlands: Lamon is cool.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geloof ik niet.
Zeg eens "Lamon is cool" in 10 talen dan?
Heb je Elliott nou al bij kaarslicht gedraaid?quote:
WTFquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nederlands: Lamon is cool.
Engels: Lamon is cool.
Frans: Lamon est cool.
Deens: Lamon er cool.
Duits: Lamon ist cool.
Zweeds: Lamon är cool.
Pools: Lamon jest cool.
Spaans: Lamon está fresco.
Fins: Lamon on viileä.
Noors: Lamon er kult.
What happened to your UI?quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je Elliott nou al bij kaarslicht gedraaid?
En Marley en Me al gezien?
(Ik weet het, ik vraag wel veel van je he, maar het mag best een paar maanden duren hoor, haast is niet nodig.)
Okee, da's wel stoer...quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nederlands: Lamon is cool.
Engels: Lamon is cool.
Frans: Lamon est cool.
Deens: Lamon er cool.
Duits: Lamon ist cool.
Zweeds: Lamon är cool.
Pools: Lamon jest cool.
Spaans: Lamon está fresco.
Fins: Lamon on viileä.
Noors: Lamon er kult.
Scandinavië profit, standaard schooltalen + Poolse buurvrouw + Spaans sprekende vriend.quote:
In de clip van crying lightning lijkt hij ook 17 maar hij blijft een goede muzikantquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Alex Turner lijkt wel 17. En Dennis straalt seks uit
De juiste spelling ervan bij Fins. Viileä.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okee, da's wel stoer...
(..maar je hebt het wel stiekem opgezocht he?)
Truezies, maar AM hebben een arrogante laag over zich, met The Last Shadow Puppets praat hij met het publiek en vrolijk doen etc.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In de clip van crying lightning lijkt hij ook 17 maar hij blijft een goede muzikant
ah oke.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Scandinavië profit, standaard schooltalen + Poolse buurvrouw + Spaans sprekende vriend.
The last shadow puppets is echt geweldig, hopelijk komen ze volgend jaar weer met een nieuw albumquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Truezies, maar AM hebben een arrogante laag over zich, met The Last Shadow Puppets praat hij met het publiek en vrolijk doen etc.
Hele album is goedquote:
Ik draai elliot zo vaak, je wil niet weten.. Heb trouwens volgens mij bijna alle albums van hem gedownload!quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je Elliott nou al bij kaarslicht gedraaid?
En Marley en Me al gezien?
(Ik weet het, ik vraag wel veel van je he, maar het mag best een paar maanden duren hoor, haast is niet nodig.)
Mijn vader zingt The Age Of The Understatement graag mee.quote:
Echte klaagbazen zijn niet anoniem.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben nu anoniem, want dan ben ik een echte klaagbaakuser.
The Chamber vind ik ook tofquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader zingt The Age Of The Understatement graag mee.
Cornershop hebben een nieuw albumquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:08 schreef Japsnars het volgende:
Zojuist weer eens gehoord in de kroeg en getagd met shazam, meesterlijk nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |