Slaap jij nog nietquote:
Je gaat doodquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:47 schreef Ezio het volgende:
WTF hoor ik net ineens een bons op de deur en voetstappen om het huis![]()
Moet ik buiten gaan kijken of speel ik dan eventuele bijlmoordenaars in de hand
Ik luister hem morgen wel evenquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:11 schreef Maisnon het volgende:
Ze hebben een keer zo'n akoestische sessie gedaan waar alle nummers voorbij komen en die ook allemaal op youtube staan, die zijn wel de moeite waard om te checken:
Happy!
Oke ben hem toch nu aan het luisteren. Klinkt nice.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:11 schreef Maisnon het volgende:
Ze hebben een keer zo'n akoestische sessie gedaan waar alle nummers voorbij komen en die ook allemaal op youtube staan, die zijn wel de moeite waard om te checken:
Happy!
Ik ga hem regelen op lowlands, I LOOK OLDERquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke ben hem toch nu aan het luisteren. Klinkt nice.
Maar damn, die Alex Turner ziet er nog jonger uit dan ik
Ik vind Ali B ook cool.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik draai elliot zo vaak, je wil niet weten.. Heb trouwens volgens mij bijna alle albums van hem gedownload!
En marley en me heb ik niet gezien,als jij er van moet huilen is het dan wel slim dat ik die ga kijken ?
Weet je wie ik net weeeeel heb gezien!!!
Ali bbbbbbbbbb en yes rrrr en de partysquad en nikki van idols!
Maarr, hun kunnen toch niet zingen?
Nee indd, maar ze zijn zo gezellig, vooral ali B
Die was echt echt echt echt echt leuk
No you don't, maar veel succesquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga hem regelen op lowlands, I LOOK OLDER
OMG WAAROM. Je breekt me. Kijk zn baard. Alleen dat doet het hem gewoon al.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind hem echt zo'n net niet iemandomdat alles onder z'n neus veel te klein is in verhouding met daarboven
[ afbeelding ]
Ik gebruik NG, die heeft backstageshit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No you don't, maar veel succes
Waar ga je hem regelen dan, in een of andere private handtekening sessie?![]()
Jeej, lekker veel haar op zijn gezichtquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG WAAROM. Je breekt me. Kijk zn baard. Alleen dat doet het hem gewoon al.No but seriously, toen ik hem in het echt zag keek hij me zo aan met een sexy blik in zn ogen en ik zo: OMG SMELT.
Toppiequote:Op zondag 16 augustus 2009 03:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik gebruik NG, die heeft backstageshit.
Zijn baard heeft het seks gehalte hoor. Net als die van Dave Grohl en Caleb Followillquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jeej, lekker veel haar op zijn gezicht![]()
[..]
Toppie
Jakequote:Op zondag 16 augustus 2009 03:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind Ryan Reynolds knap. En Jake Gyllenhaal, en Jason Schwartzman, en Gary Oldman. Maar die laatste is old, man. hihi.
Jezus van Nazareth.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:23 schreef Maisnon het volgende:
Oh en Serge Pizzorno natuurlijk
[ afbeelding ]
Ooh, dat is toevallig!quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind Ali B ook cool.
Ze liepen een paar jaar terug te janzakken dat hij Balkenende met "jij" aansprak in een programma, terwijl ik toen dacht, dat Ali B meer recht had om die rare Harry Potter met "jij" aan te spreken dan omgekeerd.
Maar ik hou niet zo van zijn muziek.
Toch is ie wel okee.
Wat vind jij van John Lennon zonder The Beatles trouwens, Crack_ ?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jakeen weet je wie... Milo Ventimiglia *kwijl*
Daar vergelijken ze mij de hele tijd mee, Gary Oldman.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind Ryan Reynolds knap. En Jake Gyllenhaal, en Jason Schwartzman, en Gary Oldman. Maar die laatste is old, man. hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |