Nu de rest nogquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
http://www.omgpop.com/#/a(...)5ae26fcde65da28f564d
![]()
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:05 schreef IQM het volgende:
Dadelijk heeft omgpop me geband, omdat ik te awesome ben.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:05 schreef IQM het volgende:
Dadelijk heeft omgpop me geband, omdat ik te awesome ben.
Ja zo weer schatquote:
IQM weer?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Als iemand tegen je zegt: "Ik wil geen seks meer." Is dat dan moeilijk om te begrijpen?
Vervelend hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Als iemand tegen je zegt: "Ik wil geen seks meer." Is dat dan moeilijk om te begrijpen?
Dat ligt aan de frequentie: meer sex niet, wel minder dan en hoe vaak is dat dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Gewoon geen seks, dus nooit meer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ligt aan de frequentie: meer sex niet, wel minder dan en hoe vaak is dat dan?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
mijn nu ex bedpartner, bp.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie probeert je te bereiden?
Na een jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo, die heb je snel versleten!
nooit meer geen sexquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon geen seks, dus nooit meer.
NIET MET DIE PERSOON. Heb je spacecake op of zo?!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
nooit meer geen sex
Wees eens duidelijk vrouwmens
Nee, ik ben én hem zat qua gedrag én ik vind iemand anders leuk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, en nu heb je iets van ik wil een nieuwe lul?
Ouwe snoepert.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben én hem zat qua gedrag én ik vind iemand anders leuk.
Mij?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben én hem zat qua gedrag én ik vind iemand anders leuk.
Ja godverdomme, als hij de hele tijd alleen maar kan zeiken over fucking niks en over sterrenbeeld eigenschappen ben ik gauw klaar.quote:
Nee.quote:
BedPartner. BP.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
behangplakker? [insert wolverndagen smilie]
En dat deed hij het 1e halfjaar niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja godverdomme, als hij de hele tijd alleen maar kan zeiken over fucking niks en over sterrenbeeld eigenschappen ben ik gauw klaar.
[..]
Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |