Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:05 schreef IQM het volgende:
Dadelijk heeft omgpop me geband, omdat ik te awesome ben.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:05 schreef IQM het volgende:
Dadelijk heeft omgpop me geband, omdat ik te awesome ben.
Ja zo weer schatquote:
IQM weer?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Als iemand tegen je zegt: "Ik wil geen seks meer." Is dat dan moeilijk om te begrijpen?
Vervelend hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Als iemand tegen je zegt: "Ik wil geen seks meer." Is dat dan moeilijk om te begrijpen?
Dat ligt aan de frequentie: meer sex niet, wel minder dan en hoe vaak is dat dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Gewoon geen seks, dus nooit meer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ligt aan de frequentie: meer sex niet, wel minder dan en hoe vaak is dat dan?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
mijn nu ex bedpartner, bp.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie probeert je te bereiden?
Na een jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo, die heb je snel versleten!
nooit meer geen sexquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon geen seks, dus nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |