Omg ben ik vernoemd zonder dat ik t wist!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:24 schreef Smallish het volgende:
En ik ga even in het tuintje bij Annie zitten.![]()
Bij de weg: Annie, ik las ergens (Beau Monde volgens mij) dat Monique Smit haar lievelingstas Annie noemt.Tas, Annie, Jas?
Ik kan het niet meer volgen. Jij?
Nee , maar moet ik nog steeds navragen, weet wel dat Liza's broer Robbert heet, maar dat terzijde, diegene die die foto opstuurt is misschien vriend van die ex Robert ofzo...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:13 schreef Eef999 het volgende:
Roosje![]()
[ afbeelding ]
Annie, ken jij deze Robert??
Nee volgens mij is dat een andere foto, want dat is Liza zeker niet, lijkt er totaal niet op ,ja en die was zeker rijkelijker bedeeld hahahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
Dat is die blote borsten foto die al in het vorige topic heeft gestaan en waarvan we al vonden dat die borsten ineens drie keer zo groot zijn als die van Liza op de vakantiefoto's?
Dat was toch ook een meisje-dat-wegkijkt-foto?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dat een andere foto, want dat is Liza zeker niet, lijkt er totaal niet op ,ja en die was zeker rijkelijker bedeeld hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
Oh nee, de moedervlek was een vuiltje op mijn scherm geloof ik
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
Annie, denk je echt niet dat het om deze foto gaat? Want dit is ook een zogenaamd schuchter wegkijkend meisje met een moedervlek boven haar borst als je goed kijktNee ik zo al aan haar gezicht dat t Liza niet is,en die titten heb ik ook nog nooit gezien.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik zo al aan haar gezicht dat t Liza niet is,en die titten heb ik ook nog nooit gezien.....
Ja heel stom, in dat oude topic waar die foto geplaatst stond had ze een moedervlek en in dit topic ineens niet meer toen ik hem posttequote:
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik zo al aan haar gezicht dat t Liza niet is,en die titten heb ik ook nog nooit gezien.....
Annie, denk je echt niet dat het om deze foto gaat? Want dit is ook een zogenaamd schuchter wegkijkend meisje met een moedervlek boven haar borst als je goed kijktHet zou kunnen dat ze deze bedoelen, ook het "schuchter wegkijken"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze lijkt totaal niet, gezicht en bouw![]()
Whoeha ha ,lollquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
Oh nee, de moedervlek was een vuiltje op mijn scherm geloof ik
jij hebt alle andere volendamse titten wel gezien??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou dat denk ik niet, dat lugubere figuur schijnt heel zeker te zijn van zijn zaak, en als hij deze foto bedoelt is t een lacchertje, een blik van wie dan ook ziet dat t een ander is,zal wel een topless foto van Liza zijn op vakantie ofzo met ouwe vlam? Maar vroeg of laat we komen erachter....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heel stom, in dat oude topic waar die foto geplaatst stond had ze een moedervlek en in dit topic ineens niet meer toen ik hem postte![]()
[..]
Ja dat snap ik
Maar zou dit dan die foto zijn waar dat artikel over ging? Waar Japio al van heeft gezegd dat het Liza niet is? Die aan een blad aangeboden is door ene Robert?
Whaaaaa nee Niznootje ....ik zat al op zon reactie van iemand te wachten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt alle andere volendamse titten wel gezien??
haha dacht ook al meteen: welke wel dan allemaal?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Whaaaaa nee Niznootje ....ik zat al op zon reactie van iemand te wachten.
Nou ja ik heb er in de loop der jaren al wel wat gezien op vakansie ensssso, maar geloof me ze zien er hetzelfde uit als de niet- Volendamse ,alleen een beetje mooier.hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Een heel topic over Volendamse titten door vrouwen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:24 schreef Smallish het volgende:
En ik ga even in het tuintje bij Annie zitten.![]()
Bij de weg: Annie, ik las ergens (Beau Monde volgens mij) dat Monique Smit haar lievelingstas Annie noemt.Tas, Annie, Jas?
Ik kan het niet meer volgen. Jij?
goed onthouden!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:17 schreef roosje77 het volgende:
ben benieuwd naar die fotoos.
en vraag me nog steeds af wat de scoop van annie voor de vakantie was...!
Annie, denk je echt niet dat het om deze foto gaat? Want dit is ook een zogenaamd schuchter wegkijkend meisje met een moedervlek boven haar borst als je goed kijktIk klik het topic na een paar weken weer eens aan en WTF is dit nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit lijkt me Liza niet om 2 redenen:de borsten: way to big. Tis niet zo dat Liza kleine borsten heeft maar dit is wel erg extreem ![]()
de kleding: oudbollig. Die franjes aan de mouwtjes en de vale spijkerboek Has written Oostblok all over it
Over en uit![]()
Ja die conclusie hadden wij twee topics geleden ook getrokken toen deze foto gepost werdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik klik het topic na een paar weken weer eens aan en WTF is dit nou weer![]()
Dit lijkt me Liza niet om 2 redenen:de borsten: way to big. Tis niet zo dat Liza kleine borsten heeft maar dit is wel erg extreem ![]()
de kleding: oudbollig. Die franjes aan de mouwtjes en de vale spijkerboek Has written Oostblok all over it
Over en uit
Dat was niet het vorige topic, maar hierbovenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die conclusie hadden wij twee topics geleden ook getrokken toen deze foto gepost werd
Ik dacht alleen dat dit die foto was waar het in het vorige topic over ging (kan je het nog volgen?) toen er gezegd werd dat er een foto bij de bladen was aangeboden.
Oh jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:10 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Dat was niet het vorige topic, maar hierboven
Excuus, ik volg het niet zo meerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die conclusie hadden wij twee topics geleden ook getrokken toen deze foto gepost werd
Ik dacht alleen dat dit die foto was waar het in het vorige topic over ging (kan je het nog volgen?) toen er gezegd werd dat er een foto bij de bladen was aangeboden.
Wie wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Excuus, ik volg het niet zo meer
Het is ook niet te volgen voor iemand die het niet gevolgd heeftquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Excuus, ik volg het niet zo meer
Jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:26 schreef Nizno het volgende:
was dat alles? yo en wes achtervolgd in 15 seconden??
Dat kijk ik gelukkig vrij standaard dus daar kan ik me ook wel in vinden iddquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:29 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ze zouden door het programma On Air zijn gevolgd, zometeen ff naar de herhaling kijken![]()
23.35 ned3
Hahaha, hetzelfde fragmentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat kijk ik gelukkig vrij standaard dus daar kan ik me ook wel in vinden idd
de blik in haar ogen.. verandert de kleur van mijn dag.. van zwart als ze boos is... tot blauwer dan blauw als ze lacht.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:59 schreef Raug het volgende:
Zing al de hele avond " want die blikken in je ogen, zeggen alles tegen mijhijhij..." Thanks he..
nou ja blij dat ik sowieso kijkquote:
Zo , ik heb gisteren de hele tijd Andre Hazes in me hoofd gehad, dat wordt vandaag dus Doe Maar!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:21 schreef roosje77 het volgende:
En doe de dingen die ik doe met mun ogen dicht. Knoop je jas dicht, doe un das om..
Jaaaaaaaaaa! OhwJaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Een heel topic over Volendamse titten door vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Ik neem zo mijn fototoestel mee naar de supermarkt, en ga vrijwilligsters ronselen.....Lisa loopt daar ook vaak , kunnen we mooi vergelijken met die andere chick...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa! OhwJaaaaaaaaaaaaaaa!
Topvrouw! Dat ben je!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik neem zo mijn fototoestel mee naar de supermarkt, en ga vrijwilligsters ronselen.....Lisa loopt daar ook vaak , kunnen we mooi vergelijken met die andere chick...
Nou das lief, voor jou begin ik zo met me buurvrouw op de picture te zetten,ze is 71 ,de schat.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou das lief, voor jou begin ik zo met me buurvrouw op de picture te zetten,ze is 71 ,de schat.
ooo dat is altijd zo leuk he de zomer voorbijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:52 schreef Anniebab het volgende:
Jan is in Italie voor de opnames voor een nieuwe serie, De zomer voorbij.....
In september komen de nieuwe afleveringen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ooo dat is altijd zo leuk he de zomer voorbij![]()
![]()
wanneer komt dat weer op tv?
Ik praat dit ook niet goed hoor, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je uit je slof schiet.Ze hebben een waarschuwing van de leiding gehad, en voor de rest is t afwachten wat de aanklacht is....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:32 schreef Raug het volgende:
Het is inderdaad niet handig van de organisatie om de toch al gefrustreerde spelers langs de supporters naar de bus te begeleiden. Kun je wachten op gezeik natuurlijk. Maar...ik vind het niet goed te praten dat je als speler met een supporter op de vuist gaat. Dat doe je gewoon niet. Helemaal niet in dit geval waarbij er geen ziektes of overleden familie erbij gehaald werden.
Spelers moeten gewoon niet met supporters op de vuist. Ik zou ze nog schorsen ook, als club zijnde omdat ze de goede naam van de club in gevaar brengen. En je dan nog verzetten bij je arrestatie ook.
Bron: Primeurjagersquote:Jan Smit hult zich in stilzwijgen over de waarheid!
Jan Smit hult zich nog steeds in een diep stilzwijgen wanneer het gaat over...
de reden waarom hij en Yolanthe uit elkaar zijn gegaan. Vanmorgen was hij te beluisteren op Q Music en werden er Jan vragen gesteld door Gijs Staverman.
Jan liet weten zich niet te interesseren voor de relatie tussen Yolanthe en Wesley en volgt niets over wat er op Internet wordt gepubliceerd. Volgens Jan boeit het hem niet en veel is volgens zijn zeggen niet waar.
Zelf weet hij wat wel de waarheid is. Maar wat er dan wel waar is dat vertelt Jan Smit helaas niet. En dat blijft merkwaardig want nu blijven speculaties de overhand houden. Jammer!
Das heul niet jammer!!!!!! Zonder die smeuïgheid zou SHO wel op kunnen doeken.quote:Zelf weet hij wat wel de waarheid is. Maar wat er dan wel waar is dat vertelt Jan Smit helaas niet. En dat blijft merkwaardig want nu blijven speculaties de overhand houden. Jammer!
HIj volgt het allemaal niet wat er geschreven wordt, het boeit hem niet en het interesseert hem allemaal niks. Maar hij wil wel ff kwijt dat wat er gezegd wordt niet klopt. Dus...quote:
Nog toiletten bezocht?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:15 schreef Vivi het volgende:
Ik heb vandaag even de Volendamse bonbonella's gecheckt. Was niet veel soeps. Wel veel Annie Schilder-like kapsel though en een aantal gleufmondjes...runs in tha family village wrs.
Maar eerlijk is eerlijk, het is een gezellig durp om eens te bezoeken, lekkere paling, ook.
nog dames gezien op de herenplee? zeg ene lisa plat? hahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:27 schreef Vivi het volgende:
Ja, een herentoilet, want de dames zat op slot.
Goed excuusquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:27 schreef Vivi het volgende:
Nee die zat niet op slot, maar jij had natuurlijk die paling nog in je oog....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:27 schreef Vivi het volgende:
dit is toch al een oud berichtje?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan Smit is not amused van onze redactie
AMSTERDAM - Twee spelers van FC Volendam hebben de nacht van vrijdag op zaterdag doorgebracht op het politiebureau in Almere. Zanger Jan Smit, hoofdsponsor van de voetbalclub, is not amused.
De Volendammer sprak zaterdag vanuit Italië van een 'pijnlijke situatie'. Dit meldt Shownieuws. "Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Dat het zover is gekomen, betreuren wij ten zeerste. Als spelers hun frustratie willen uiten, moeten ze dat maar in het veld doen. Hier hebben we namelijk allemaal niets aan. Ze kunnen beter hun voeten laten spreken", aldus Smit.
Voetballers Melvin Platje en Kelvin Maynard werden na afloop van de wedstrijd tegen FC Omniworld in de boeien geslagen, omdat ze ruzie hadden met de aanhang van de voetbalclub uit Almere. Zaterdagochtend werden ze weer vrijgelaten. De twee hebben van FC Volendam een waarschuwing gekregen.
Bron: Telegraaf.
dat is niet echt oud, ik dacht dat ik het al veel eerder zag..quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Van gisteren zag ik in de telegraaf..Sorrie
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:59 schreef Anniebab het volgende:
Oja en ik heb toch ook weer gehoord ,dat Yolanthes vader dus geen geld had ,(in ieder geval geen miljoenen) dus mij benieuwen wat er heel blijft van die 'vriendin'der verhaal....
Ja, waarschijnlijk wel, ze zal idd alles nodig hebben gehad wat ze meegenomen heeft, en dat het een afspraak was tussen Jan en Yolanthe is natuurlijk uitgesloten nu blijkt dat ze een arme sloeber is waar nooit meer wat van terecht zou komen omdat ze geen werk en relatie meer kan krijgen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
verklaard waarom ze Jan zijn huis heeft gestript
Nee , een arme sloeber zal t nooit zijn ,gelukkig maar,ze heeft werk zat en schnabbels idd. Ik ben alleen benieuwd wat er waar is omtrent die eventuele erfenis, want die vriendin zal t niet zomaar rondbazuinen,maar omdat je dan weer van andere kanten hoort dat de vader niet zo rijk was, wachten we t maar rustig af, nu zijn t enkel maar suggesties.Welles/nietes.??quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel, ze zal idd alles nodig hebben gehad wat ze meegenomen heeft, en dat het een afspraak was tussen Jan en Yolanthe is natuurlijk uitgesloten nu blijkt dat ze een arme sloeber is waar nooit meer wat van terecht zou komen omdat ze geen werk en relatie meer kan krijgen.
ik denk wel dat ze flink wat pegels krijgt (maar de meeste mensen vergeten dat het een hartstikke jonge meid is die wel haar vader moet missen, dus is dat geld wel zo belangrijk?), om de volgende reden:quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:00 schreef Raug het volgende:
Sorry hoor, maar Volendammers denken altijd alles te weten. Is ook een beetje de mentaliteit daar. Degene die iets als eerste weet is de man daar in het dorp. Dus, gewoon zoveel mogelijk speculeren in de hoop dat er iets van waar is, maar al die geruchten zijn vaak op niets gebaseerd. Dat Volendammers nu denken te weten dat Y. geen miljoenen zal erven neem ik dus met een bergje zout.
stop stopquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:17 schreef Vivi het volgende:
Tja, 2 speelfilms, een hoofdrol in een soap, een eigen lingerielijn en ontelbare schnabbels..dan kan er geen gastendoekje af hoor.
Grapje van je toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
stop stopdat heeft ze allemaal gekregen door Jan , die aanbiedingen
haha wat denk jij? dat jan opperhoofd van volendam en dus de wereld is?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
stop stopdat heeft ze allemaal gekregen door Jan , die aanbiedingen
Misschien omdat het leuk is om te shoppen en vooral op de kaart die je zomaar krijgtquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:24 schreef sunny16947 het volgende:
Snap niet zo goed waarom ze Jan zijn creditkaart nodig had als ze zelf genoeg had om uit te geven.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef roosje77 het volgende:
[..]
haha wat denk jij? dat jan opperhoofd van volendam en dus de wereld is? haha, ze had allles al voor jan hoor!
ze was zelfs al 1 jaar voor de relatie met hem bezig met het opzetten van de lingerielijn.
vraag me eerder af wat jan aan haar te danken heeft!
van volendams zangertje naar gewilde vent (want yo wil hem en die heeft wel smaak)
alhoewel, mama gleuflip maakte er rap weer haar volendamse jantje van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |