Ik ga ook niet alleen voor de grote namenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind dat als je alleen grote bands wilt zien, je gewoon naar Pink pop of Werchter moet gaan en niet naar LL. Daarnaast zijn indie bandjes vaak niet zo mega-overhyped en op lowlands staan er wel wat hoor. Beiruuuut
quote:
Als je the prodigy wil zien moet je tijdens FNM al aanwezig zijn. I tell you.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:58 schreef Japsnars het volgende:
Zijn wel een aantal dingen waar ik sowieso wel ff'tje wil kijken
[ afbeelding ]
2manydj's heb ik op werchter gemist dankzij boys noize en die set zag er achteraf best wel vet uit met de living cover art
Nja heb ze op RW ook gezien en daar faalden ze best wel hard (in tegenstelling tot rock am ring) dus ik hoef ze niet per se te zien. Maar omen, take me to the hospital, firestarter en invaders must die blijven epischquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je the prodigy wil zien moet je tijdens FNM al aanwezig zijn. I tell you.
Daar was ik !!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:58 schreef Japsnars het volgende:
Zijn wel een aantal dingen waar ik sowieso wel ff'tje wil kijken
[ afbeelding ]
2manydj's heb ik op werchter gemist dankzij boys noize en die set zag er achteraf best wel vet uit met de living cover art
Ze zijn bekender als Soulwax, 2manydj's is hun nieuwe project.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Daar was ik !!!
Was erg leuk had nooit van ze gehoord , maar de muziek sampels die ze gebruikte vielen zeer in de smaak!
Ik ken ook een versie van dat filmpje waar je ineens zo'n schreeuwend ring meisje voorbij ziet komenquote:
Hoiquote:
Dat is heus niet leukquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ken ook een versie van dat filmpje waar je ineens zo'n schreeuwend ring meisje voorbij ziet komen
Ik dacht aan Interpol en toen dacht ik dat dat niet klopt want dat is Turn On the Bright Lights.quote:
Ik zie alleen de maan en geen vallende sterren...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dacht aan Interpol en toen dacht ik dat dat niet klopt want dat is Turn On the Bright Lights.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIquote:
So do I. Dus ik hoop dat het volgend jaar niet bewolkt is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie alleen de maan en geen vallende sterren...
Waaraan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
Ja, ik twijfel nog steeds.
Ik ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
So do I. Dus ik hoop dat het volgend jaar niet bewolkt is.
Voor hetzelfde geldt ben je emimich of NBquote:
Hm.. Hoe kan ik t bewijzen dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt ben je emimich of NB
Ideetje, moment.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:46 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Hm.. Hoe kan ik t bewijzen dan?
Als het goed is heb jij mn msn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:46 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Hm.. Hoe kan ik t bewijzen dan?
Bizar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:50 schreef Allure_ het volgende:
Hmm ik zie wel een vallend vliegtuig. Nee, serieus.
PICSquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:50 schreef Allure_ het volgende:
Hmm ik zie wel een vallend vliegtuig. Nee, serieus.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:51 schreef Allure_ het volgende:
Of ik zit vlakbij een luchthaven. Oja.
k heb je al verwijderdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het goed is heb jij mn msn.
Welk liedje luister ik nu?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:54 schreef jordeeh het volgende:
[..]
k heb je al verwijderd
Maar bewijs komt er aan
Is dit een soort poezie oid?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:54 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij zijn jullie te laat met naar de hemel te staren, alles is al gevallen. Er staat geen ster meer aan de hemel.
Maisnon blijf binnen straks wordt je nog gekidnapped door de samurai pizza cats!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:53 schreef Maisnon het volgende:
Hmm
Ik durf niet in het donkerste stuk van onze tuin (nogal veel ruimte hier om het huis heen, zeg maar een paar huizen verder zou ik dan in principe staan hoewel het niet officieel onze tuin is)
Er zitten namelijk superveel katten hier en net toen ik buiten was schoot er al eentje door de bosjes,
Een paar van die beesten zijn echt psycho
Nee, het ging over de meteorietenregen toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een soort poezie oid?
Waarom zou ik je blocken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar niet geblockt.
Nou laat maar komen dan.
Joah, maar ik dacht dat het een of andere vage dichtregel wasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, het ging over de meteorietenregen toch?
Ik heb nu eenmaal mijn momenten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joah, maar ik dacht dat het een of andere vage dichtregel was
Omdat ik vervelend ben?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:56 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Waarom zou ik je blocken?
[ afbeelding ]
Waarom moet ik aan de reusachtige Lassie neger denken bij het horen van deze namen?quote:
Ik merk het.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal mijn momenten.
Ben je niet.. Ik had alleen m'n lijst even opgeruimdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik vervelend ben?![]()
Oke ik geloof je.
Welcome back
Je bevestigd de vooroordelen over de randstad maar weerquote:
Neen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:00 schreef Allure_ het volgende:
WOON JIJ IN URK URK URK SOEP EET JE MET EEN VURK?
Hij staat er tussen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:01 schreef Maisnon het volgende:
Qam
Qasim
Qáyin
Qays
Qendrim
Qentyn
Qerelos
Qian
Qiandro
Qimanéy
Qing
Qiyonnie
Qmaro
Qotaiba
Qrenzo
Qruun
Quach
Quendiño
Quenten
Quentin
Querijn
Queshan
Quichàndro
Quichenic
Quido
Quillan
Quillian
Quillyon
Quilyan
Quin
Quince
Quincent
Quincey
Quincy
Quininho
Quinjomar
Quinn
Quinncy
Quino
Quinsario
Quinsley
Quinsten
Quint
Quintano
Quinten
Quinter
Quinthyn
Quintijn
Quintin
Quinton
Quintus
Quirian
Quiriën
Quirijn
Quirinus
Quishon
Quivanté
Quoc
Quon
Quy
Qwinten
Qydinn
Qyusheaton ?
Ohnee, dat was wolvendagen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:01 schreef Allure_ het volgende:
Ja want ik woon in de randstad!
Daar zit ie vast tussen Maisnon!
Ja en nee. Ik ben momenteel aan het 'werk'.quote:
*Herkenbaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben momenteel aan het 'werk'.
Die stad lijkt ook best wel op Breda trouwens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:02 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die lelijke stad is groningen
Van huis uit werken, zelf je uren bij houden.quote:
Jaaaaaa die is zo leukquote:
Holy shit, nicequote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Aparte plek
White Sands, New Mexico
Relaxedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van huis uit werken, zelf je uren bij houden.
Geef mij eens wat ableton tips want ik kom er niet helemaal uit.quote:
Doe mij eerst eens even linken naar wat goede ableton tutorials bittequote:
Omdat dat ook zo is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Relaxed![]()
Waarom dacht ik dat jij een student was
Hyves.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Aparte plek
White Sands, New Mexico
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:09 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Geef mij eens wat ableton tips want ik kom er niet helemaal uit.
Great minds think alikequote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe mij eerst eens even linken naar wat goede ableton tutorials bitte
Das gewoon vulkaan asquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Black Sand Beach, Hawaii.
Oh dan had ik het goed.quote:
Inderdaadquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:09 schreef Allure_ het volgende:
Trusten Maisnon.
Die ghjetto names!
Dat is zo smerige hè, zo'n vulkanisch strand.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prettyquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is zo smerige hè, zo'n vulkanisch strand.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil slapen!
'Dan ga je toch'
NEE. Ik kan niet slapen
![]()
.
Rot eens op met dat te spammen, hoer.quote:
Wat,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:13 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Wedden dat hij zichzelf iedere dag een BJ geeft?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat,
groeit daar uit zijn achterhoofd?
Weltrustenquote:
Eindelijkquote:
Je zoekt weer een gedachte om op te fappen?quote:
Ik niet , het monster in mijn broekquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je zoekt weer een gedachte om op te fappen?
Als ik nee zeg beeld je je toch wel in dat ik ja zei.quote:
Ook een leuk idee om uit te voeren in fotoshopquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik nee zeg beeld je je toch wel in dat ik ja zei. [ afbeelding ]
Ik voel al iets kruipenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik nee zeg beeld je je toch wel in dat ik ja zei. [ afbeelding ]
Be my guestttttquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook een leuk idee om uit te voeren in fotoshop
Jij mag het plaatje van het lichaam uitkiezenquote:
mauy-toy zou het wel doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij mag het plaatje van het lichaam uitkiezen![]()
Nee, zo'n perv ben ik nou ook weer niet![]()
Welterusten![]()
slapen is voor paupers , niet doen dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:44 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik had een leuke avonden m'n KEIleiders vinden me nu vet cool omdat ik als laatste over was van onze hele KEIgroep en toen nog uren alleen met hun de kroegen af ben geweest
!
En nu lekker slapen!
Ja kut ik heb een probleemquote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:46 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
slapen is voor paupers , niet doen dus
Ja! Je slaapt vast al.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kut ik heb een probleemm'n bed wordt bezorgd tussen half 9 en kwart over 11.
Moet ik wakker blijven tot dan?
Ja, en helemaal als ze dat zelf ook doen als ik ze wat vraag. Doe ik het een keer bij hun en dan ben ik niet coöperatiefquote:
Laat ze het lekker uitzoeken. Ik heb de schurft hekel aan mensen die alles maar vragen ipv zelf eens moeite te doen om een antwoord te vinden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en helemaal als ze dat zelf ook doen als ik ze wat vraag. Doe ik het een keer bij hun en dan ben ik niet coöperatief![]()
Kapot is het goede woord.
Inderdaad, ik schijt daar ook van. Ik besteed veel tijd om alles zelf uit te zoeken, en schijt er echt van als mensen direct alles vragen zonder ook zelf maar 1 moment na te denken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:56 schreef BobbyB het volgende:
http://failblog.org/2009/08/12/unicycle-jump-fail/
Dan ben je ook wel lomp.
[..]
Laat ze het lekker uitzoeken. Ik heb de schurft hekel aan mensen die alles maar vragen ipv zelf eens moeite te doen om een antwoord te vinden.
Jij, want als jij er van onder de indruk was betekend het dat hij goed z'n best gedaan heeftquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
Reed ik gisteravond achter een dikke BMW aan. Ik nog een keer kijken, zitten er Alpina logo's op, subtiele spoilers, andere velgen. Dus ik zo "das een Alpina B5
"
Ik erlangs rijden, zitten er 2 foute gasten in. Nou ja, dat kan hier gewoon![]()
Ik vanmorgen het kenteken opzoeken, is het een eenvoudige 530d![]()
Maar wie faalt er nou harder? Ik die er even van overtuigd was dat het een Alpina B5 was, of die makkoraan die zijn 530d op een Alpina B5 wil laten lijken?![]()
Wat heb jij harige benen, Sanna.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, het was zeker een nette auto. Maar goed, als je van je stinkende dieselauto een Alpina probeert te maken is ook wel sneuquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij, want als jij er van onder de indruk was betekend het dat hij goed z'n best gedaan heeft
Een voorbeeld:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb mijn auto ook omgebouwd naar een Aston Martin. Ik zie het probleem niet zo.
Naja, ik vind het wel netjes gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een voorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om te huilenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja, ik vind het wel netjes gedaan.
Nah, waarom? Het heeft wel wat.quote:
Maar waarom probeer je van je schrale Jappaner een Ferrari te maken, dat snap ik nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah, waarom? Het heeft wel wat.Niet zo standaard.
Dat moet het voorstellen.quote:
Dat snap ik ook niet. Ferrari (sport Fiat)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar waarom probeer je van je schrale Jappaner een Ferrari te maken, dat snap ik niet
En hier wil je nog een serieuze reactie op?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. FerrariJapanners.
Moffen auto's
Nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hier wil je nog een serieuze reactie op?
Leuk, de hele tijd dat ''tik tik tik tik tik tik''quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed zo
Mijn collega's zijn aan het typen alsof hun leven er vanaf hangt
Zo'n stagiair, die nu gelukkig opgetyft is, typte alsof ie nog met een typmachine moest werken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed zo
Mijn collega's zijn aan het typen alsof hun leven er vanaf hangt
Wat moet jij, lelijke proleet?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leuk, de hele tijd dat ''tik tik tik tik tik tik''
Maar dan ook overdreven hard en snel typen, alsof het een graadmeter is voor de hoeveelheid werk die ze verzettenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n stagiair, die nu gelukkig opgetyft is, typte alsof ie nog met een typmachine moest werken.
Waarschijnlijk zitten ze gewoon ergens op een internet forum te trollen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Maar dan ook overdreven hard en snel typen, alsof het een graadmeter is voor de hoeveelheid werk die ze verzetten
Op hyves denk ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten ze gewoon ergens op een internet forum te trollen.
Hyvesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op hyves denk ikOf van die zogenaamd onwijs belangrijke mailtjes
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet vanaf januari weer stage lopen, Jitz, BobbyB, kan ik niet bij 1 van jullie stage lopen, kunnen we lekker de hele dag fokken enzo
Ben jij dat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.superdudes.nl/-Acquiesce![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Best een lekker geil tijgertjequote:
Wat zullen je collega's er van vinden dat je in klb-sc zit, een sc waar vooral mensen tot 21 jaar komenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor deze ene keer, omdat ie zo van toepassing is:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
En deze ook:
[ afbeelding ]
Kan me geen reet schelen, moet nog 2 weken met ze overlevenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zullen je collega's er van vinden dat je in klb-sc zit, een sc waar vooral mensen tot 21 jaar komen![]()
![]()
daarna ander werk?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan me geen reet schelen, moet nog 2 weken met ze overleven
Waarom wil je dat wetenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is godver je vorige username
Als je wolvendagen meeneemt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet vanaf januari weer stage lopen, Jitz, BobbyB, kan ik niet bij 1 van jullie stage lopen, kunnen we lekker de hele dag fokken enzo
Zodat jij het kunt rondbazuinen zekerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat ik een KLB-SC baas ben en graag wil weten wie iedereen is_!
Je mag het ook pm-en
Neequote:
Heb ik je op msn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zodat jij het kunt rondbazuinen zeker
Nee, die was hier gister gewoon onder z'n eigen naam.quote:
Nee, dat was jordeehquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die was hier gister gewoon onder z'n eigen naam.
Echt?quote:
Okee!quote:
Dat zegt nietsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die was hier gister gewoon onder z'n eigen naam.
jordeeeh, jordeeh, 1 pot nat.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:51 schreef Allure_ het volgende:
Of ik zit vlakbij een luchthaven. Oja.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
HEEEEEEEEEEEEY JORDEEEH, LEUK DAT JE TERUGBENT ONDER JE KLOON EZIO, MAAR JE HAD TOCH EEN PERMBAN??????????????
Als ik jordeeh of jordy of wie dan ook was, was ik nu allang geband.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
HEEEEEEEEEEEEY JORDEEEH, LEUK DAT JE TERUGBENT ONDER JE KLOON EZIO, MAAR JE HAD TOCH EEN PERMBAN??????????????
Die TMNT tuurlijk!quote:
Die schildpad natuurlijk.quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef jitzzzze het volgende:quote:
Dat is zo'n lelijke kankermongoolquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef IQM het volgende:
't Is MouzurX.
Volgens mij is dat niet z'n zus.quote:
Net moest ik weer even lachenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
NG; jij bent ook echt zo'n klapdeurjosti zeg. Ik moet soms zo lachen om jouw reacties
wehehequote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat zijn mijn bijnamen. Wat is er?
Dat zou toch kunnen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet z'n zus.
Ik zet m'n zus toch ook niet op internet.quote:
Niemand kent mij, daarom doe ik interessantquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg het godver nou gewoon, of wordt het zo'n gigantische anti-climax omdat niemand je kent.
Ik zeg altijd: " zeg maar jitzzzze* "quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehe![]()
altijd als iemand ''jezus'' zegt, zeg ik altijd '' ja, wat is d'r''
Zou kunnen, maar gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
we kunnen wel een keer ergens afspreken, gaan we samen wat drinken ofzo
Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En ben jij IQM? Misschien doet hij dat wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zet m'n zus toch ook niet op internet.
Jitse bedoel je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: " zeg maar jitzzzze* "
* en dan natuurlijk mijn echte naam, maar die ga ik lekker niet vertellen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.
IQM en ik zijn zielsverwanten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ben jij IQM? Misschien doet hij dat wel.
"Watersport"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.
He bah, IQM.quote:
Is mijn profiel knop kapot of zo?quote:
maar wie zegt dat dat waar is, wat daar staat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is mijn profiel knop kapot of zo?
Ja, en als ik het in dit topic zeg geloof je het wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar wie zegt dat dat waar is, wat daar staat?
Ik geloof het alleen als het pm'tquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en als ik het in dit topic zeg geloof je het wel?![]()
Daarbij zou ik dan wel liegen met een betere plaats dan Ede.
Dan ga ja, zodra ze je bed geleverd hebben, er meteen in liggen en in je nieuwe bedje slapen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Fucking hell, nog nooit zo slecht geslapen. Om 6 uur sliep ik nog niet. Nu kan ik niet meer slapen want ze bezorgen m'n bed zometeen
.
Dan geloof je het toch niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geloof het alleen als het pm't
Eerst in elkaar zetten en opmaken, duurt ook zo 2 uurtjes bij elkaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga ja, zodra ze je bed geleverd hebben, er meteen in liggen en in je nieuwe bedje slapen.
Opgeslotje.
Was dat maar zo, jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga ja, zodra ze je bed geleverd hebben, er meteen in liggen en in je nieuwe bedje slapen.
Opgeslotje.
Maar inderdaad, Ede beweer je niet voor je lol ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan geloof je het toch niet?Ik kan er niet mee zitten eerlijk gezegd.
Allure gooit gewoon d'r charmes in de strijd zodat de beste heren dat voor haar doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eerst in elkaar zetten en opmaken, duurt ook zo 2 uurtjes bij elkaar
Edequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en als ik het in dit topic zeg geloof je het wel?![]()
Daarbij zou ik dan wel liegen met een betere plaats dan Ede.
Ze kunnen het beter Klein Marokko noemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar inderdaad, Ede beweer je niet voor je lol ofzo
Oh.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was dat maar zo, ja. Nee, dat bed moet zaterdag mee verhuizen.
En haar ook in elkaar zetten en opmaken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Allure gooit gewoon d'r charmes in de strijd zodat de beste heren dat voor haar doen.
Ja, kan. En dan slaap ik vanavond weer nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter Klein Marokko noemen.
[..]
Oh.Maar dan kun je toch alsnog wel een dutje doen?
Eens. We willen dan ook gaan verhuizen naar Heveadorp, Renkum, Heelsum, Oosterbeek of Wageningen. Lekker in de bossen ergens.quote:
Déjà vu-gevoel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Fucking hell, nog nooit zo slecht geslapen. Om 6 uur sliep ik nog niet. Nu kan ik niet meer slapen want ze bezorgen m'n bed zometeen
.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kut ik heb een probleemm'n bed wordt bezorgd tussen half 9 en kwart over 11.
Moet ik wakker blijven tot dan?
Gewoon een kwartier/half uurtje. Daar knap je al best van op als je slecht geslapen hebt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, kan. En dan slaap ik vanavond weer niet.
Zat IQM de hele tijd tegen je aan te rijden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Allure_ het volgende:
.
Jitzzzze is de beste user van de KLB-SC?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zal ik in mijn 20k post zetten?
Je kunt hem bewaren om de nieuwe SC mee te openenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zal ik in mijn 20k post zetten?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef NoelGallagher het volgende:
JITZZZZE, GEILE DONDER VAN ME, IK HOU VAN JE, ONDANKS DAT JE SOMS EEN BEETJE BOT DOET TEGEN ME, MAAR DAT VIND IK HEUL NIET ZO ERG, JE BENT EEN PUICKENDE KEREL EN ALS IK EEN VROUW WAS, ZOU IK HET STUKJE TUSSEN JE BALLEN EN JE ANUS LIKKENUIT PURE LIEFDE
KLB-SC HOOLIGANS.
Heet dat niet perineum?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef NoelGallagher het volgende:
JITZZZZE, GEILE DONDER VAN ME, IK HOU VAN JE, ONDANKS DAT JE SOMS EEN BEETJE BOT DOET TEGEN ME, MAAR DAT VIND IK HEUL NIET ZO ERG, JE BENT EEN PUICKENDE KEREL EN ALS IK EEN VROUW WAS, ZOU IK HET STUKJE TUSSEN JE BALLEN EN JE ANUS LIKKENUIT PURE LIEFDE
KLB-SC HOOLIGANS.
omdat ik geen flauw idee heb wie jij bentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Heet dat niet perineum?
En waarom sta ik niet in die post godverdommeGemiste kans
Tja, van speldenprikjes zou ik ook niet kunnen slapen nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zat IQM de hele tijd tegen je aan te rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:20 schreef BobbyB het volgende:
Jitzzze, relkoning, help eens mee: Slaap lekker ding want jij is lastig?
[..]
Tja, van speldenprikjes zou ik ook niet kunnen slapen nee.Kom jij ook even naar het amsterdam hooligans topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben toch wel lief?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omdat ik geen flauw idee heb wie jij bent
Hmm, goed punt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon een kwartier/half uurtje. Daar knap je al best van op als je slecht geslapen hebt.
Dat ook, jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zat IQM de hele tijd tegen je aan te rijden?
Hoewel het wel leuk is dat iedereen op mijn post verder gaat met TS beledigenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mag van Adelante niet meer typen
Die zin komt dan ook gewoon uit het "Hoe word ik een populair meisje op FOK!"-handboek, die jullie blijkbaar allebei in jullie bezit hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh?!
Dat had ik nog niet gelezen.
quote:HOOFDSTUK 4 - INFILTREER IN EEN SC
PARAGRAAF 7 - BED-GERELATEERDE OPMERKINGEN
Heb je inmiddels een plekje verworven in een der SC's van FOK!, maak dan zo nu en dan een bed-gerelateerde opmerking. Hier volgen enkele voorbeelden:
"Pff, ik ben zo moe dat ik niet meer naar m'n bed kan lopen."
"Ik wil graag stappen in [andere plaats], maar ik heb daar geen slaapplek."
"Ik wil slapen, maar over twee uur komen ze m'n bed bezorgen. Wat moet ik doen?"
Zoals je ziet, nodigen al dit soort vragen antwoorden uit die de mannelijke SC'er het gevoel geeft dat hij je aan het playen is. Tien tegen één namelijk dat hij je bijvoorbeeld zal uitnodigen om bij hem in bed te komen liggen. Score!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zin komt dan ook gewoon uit het "Hoe word ik een populair meisje op FOK!"-handboek, die jullie blijkbaar allebei in jullie bezit hebben.
[..]
Hahaha. Nice one.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zin komt dan ook gewoon uit het "Hoe word ik een populair meisje op FOK!"-handboek, die jullie blijkbaar allebei in jullie bezit hebben.
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Nee, klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha. Nice one.
Al vind ik die van 'het bed bezorgen' toch niet helemaal in het rijtje thuishoren.
Onder m'n bed. 't Is voor de man namelijk uitermate handig om de vrouwelijke FOK!ker door te kunnen hebben.quote:
KLBquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoewel het wel leuk is dat iedereen op mijn post verder gaat met TS beledigen![]()
Dat is het voetbalfan-niveau wat ik bedoelde. Maak 1 opmerking die er slim uit ziet, en iedereen praat je gewoon naquote:
En daarom vind ik IQM een top-userquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Onder m'n bed. 't Is voor de man namelijk uitermate handig om de vrouwelijke FOK!ker door te kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |