abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71838951
Waar ligt die polder dan?
pi_71838953
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:56 schreef jordeeh het volgende:

[..]

Waarom zou ik je blocken?

[ afbeelding ]
Omdat ik vervelend ben?

Oke ik geloof je.

Welcome back
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71838956
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:58 schreef Maisnon het volgende:
Quentin

Quincy
Waarom moet ik aan de reusachtige Lassie neger denken bij het horen van deze namen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71838957


Jeremy, moet van Jeremy zijn
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_71838958
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:59 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik heb nu eenmaal mijn momenten.
Ik merk het.

Vakantie?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71838959
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Omdat ik vervelend ben?

Oke ik geloof je.

Welcome back
Ben je niet.. Ik had alleen m'n lijst even opgeruimd
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:59 schreef Allure_ het volgende:
Waar ligt die polder dan?
Je bevestigd de vooroordelen over de randstad maar weer
pi_71838960
WOON JIJ IN URK URK URK SOEP EET JE MET EEN VURK ?
pi_71838961
Oh het is alweer 3 uur..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71838963
Qam
Qasim
Qáyin
Qays
Qendrim
Qentyn
Qerelos
Qian
Qiandro
Qimanéy
Qing
Qiyonnie
Qmaro
Qotaiba
Qrenzo
Qruun
Quach
Quendiño
Quenten
Quentin
Querijn
Queshan
Quichàndro
Quichenic
Quido
Quillan
Quillian
Quillyon
Quilyan
Quin
Quince
Quincent
Quincey
Quincy
Quininho
Quinjomar
Quinn
Quinncy
Quino
Quinsario
Quinsley
Quinsten
Quint
Quintano
Quinten
Quinter
Quinthyn
Quintijn
Quintin
Quinton
Quintus
Quirian
Quiriën
Quirijn
Quirinus
Quishon
Quivanté
Quoc
Quon
Quy
Qwinten
Qydinn
Qyusheaton ?
pi_71838967
ah fuck it, morgen toch niets te doen...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71838970
Ja want ik woon in de randstad !


Daar zit ie vast tussen Maisnon!
pi_71838973
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:00 schreef Allure_ het volgende:
WOON JIJ IN URK URK URK SOEP EET JE MET EEN VURK ?
Neen.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:01 schreef Maisnon het volgende:
Qam
Qasim
Qáyin
Qays
Qendrim
Qentyn
Qerelos
Qian
Qiandro
Qimanéy
Qing
Qiyonnie
Qmaro
Qotaiba
Qrenzo
Qruun
Quach
Quendiño
Quenten
Quentin
Querijn
Queshan
Quichàndro
Quichenic
Quido
Quillan
Quillian
Quillyon
Quilyan
Quin
Quince
Quincent
Quincey
Quincy
Quininho
Quinjomar
Quinn
Quinncy
Quino
Quinsario
Quinsley
Quinsten
Quint
Quintano
Quinten
Quinter
Quinthyn
Quintijn
Quintin
Quinton
Quintus
Quirian
Quiriën
Quirijn
Quirinus
Quishon
Quivanté
Quoc
Quon
Quy
Qwinten
Qydinn
Qyusheaton ?
Hij staat er tussen.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:02:22 #90
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71838974



Ja, die lelijke stad is groningen
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71838978
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:01 schreef Allure_ het volgende:
Ja want ik woon in de randstad !


Daar zit ie vast tussen Maisnon!
Ohnee, dat was wolvendagen.
Jij was zoeen belgwannabe
pi_71838982
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik merk het.

Vakantie?
Ja en nee. Ik ben momenteel aan het 'werk'.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71838983
Ik vind GroningE helemaal niet lelijk... !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71838984
Welke foto is dat van BT?
pi_71838990
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:03 schreef Allure_ het volgende:
Welke foto is dat van BT?
Die naakt voor de spiegel.
pi_71838992
Die had ze eerder vandaag gepost toen ze zich op had gemaakt om uit te gaan.

In other words, ik zit al de hele fucking dag niks te doen want ik weet dit

Maarja, vakantie, dus rustdag !
pi_71838993
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:03 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ja en nee. Ik ben momenteel aan het 'werk'.
*Herkenbaar

"werk"
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71838996
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:02 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja, die lelijke stad is groningen
Die stad lijkt ook best wel op Breda trouwens.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71839007
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

*Herkenbaar

"werk"
Van huis uit werken, zelf je uren bij houden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')