Omdat ik vervelend ben?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:56 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Waarom zou ik je blocken?
[ afbeelding ]
Waarom moet ik aan de reusachtige Lassie neger denken bij het horen van deze namen?quote:
Ik merk het.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal mijn momenten.
Ben je niet.. Ik had alleen m'n lijst even opgeruimdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik vervelend ben?![]()
Oke ik geloof je.
Welcome back
Je bevestigd de vooroordelen over de randstad maar weerquote:
Neen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:00 schreef Allure_ het volgende:
WOON JIJ IN URK URK URK SOEP EET JE MET EEN VURK?
Hij staat er tussen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:01 schreef Maisnon het volgende:
Qam
Qasim
Qáyin
Qays
Qendrim
Qentyn
Qerelos
Qian
Qiandro
Qimanéy
Qing
Qiyonnie
Qmaro
Qotaiba
Qrenzo
Qruun
Quach
Quendiño
Quenten
Quentin
Querijn
Queshan
Quichàndro
Quichenic
Quido
Quillan
Quillian
Quillyon
Quilyan
Quin
Quince
Quincent
Quincey
Quincy
Quininho
Quinjomar
Quinn
Quinncy
Quino
Quinsario
Quinsley
Quinsten
Quint
Quintano
Quinten
Quinter
Quinthyn
Quintijn
Quintin
Quinton
Quintus
Quirian
Quiriën
Quirijn
Quirinus
Quishon
Quivanté
Quoc
Quon
Quy
Qwinten
Qydinn
Qyusheaton ?
Ohnee, dat was wolvendagen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:01 schreef Allure_ het volgende:
Ja want ik woon in de randstad!
Daar zit ie vast tussen Maisnon!
Ja en nee. Ik ben momenteel aan het 'werk'.quote:
*Herkenbaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben momenteel aan het 'werk'.
Die stad lijkt ook best wel op Breda trouwens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:02 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die lelijke stad is groningen
Van huis uit werken, zelf je uren bij houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |