Dat is zo'n lelijke kankermongoolquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef IQM het volgende:
't Is MouzurX.
Volgens mij is dat niet z'n zus.quote:
Net moest ik weer even lachenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
NG; jij bent ook echt zo'n klapdeurjosti zeg. Ik moet soms zo lachen om jouw reacties
wehehequote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat zijn mijn bijnamen. Wat is er?
Dat zou toch kunnen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet z'n zus.
Ik zet m'n zus toch ook niet op internet.quote:
Niemand kent mij, daarom doe ik interessantquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg het godver nou gewoon, of wordt het zo'n gigantische anti-climax omdat niemand je kent.
Ik zeg altijd: " zeg maar jitzzzze* "quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehe![]()
altijd als iemand ''jezus'' zegt, zeg ik altijd '' ja, wat is d'r''
Zou kunnen, maar gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
we kunnen wel een keer ergens afspreken, gaan we samen wat drinken ofzo
Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
we kunnen wel een keer ergens afspreken, gaan we samen wat drinken ofzo
En ben jij IQM? Misschien doet hij dat wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zet m'n zus toch ook niet op internet.
Jitse bedoel je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: " zeg maar jitzzzze* "
* en dan natuurlijk mijn echte naam, maar die ga ik lekker niet vertellen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
we kunnen wel een keer ergens afspreken, gaan we samen wat drinken ofzo
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.
IQM en ik zijn zielsverwanten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ben jij IQM? Misschien doet hij dat wel.
"Watersport"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.
He bah, IQM.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |