abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71842585
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef IQM het volgende:
't Is MouzurX.
Dat is zo'n lelijke kankermongool
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:49:12 #227
158452 IQM
I am the one
pi_71842590
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
Jezus IQM
Ja, dat zijn mijn bijnamen. Wat is er?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71842597
Ik ben sowieso geen gebande
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71842615
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:49 schreef Ezio het volgende:
Ik ben sowieso geen gebande
Zeg het godver nou gewoon, of wordt het zo'n gigantische anti-climax omdat niemand je kent.
pi_71842623
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
Jezus IQM
Volgens mij is dat niet z'n zus.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:51:30 #231
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842633
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
NG; jij bent ook echt zo'n klapdeurjosti zeg. Ik moet soms zo lachen om jouw reacties
Net moest ik weer even lachen
pi_71842635
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:49 schreef IQM het volgende:

[..]

Ja, dat zijn mijn bijnamen. Wat is er?
wehehe
altijd als iemand ''jezus'' zegt, zeg ik altijd '' ja, wat is d'r''
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:51:51 #233
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842655
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Net moest ik weer even lachen
we kunnen wel een keer ergens afspreken, gaan we samen wat drinken ofzo

pi_71842660
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat zou toch kunnen?
Ik zet m'n zus toch ook niet op internet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71842661
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Zeg het godver nou gewoon, of wordt het zo'n gigantische anti-climax omdat niemand je kent.
Niemand kent mij, daarom doe ik interessant
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:52:37 #237
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842663
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

wehehe
altijd als iemand ''jezus'' zegt, zeg ik altijd '' ja, wat is d'r''
Ik zeg altijd: " zeg maar jitzzzze* "

* en dan natuurlijk mijn echte naam, maar die ga ik lekker niet vertellen
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:53:08 #238
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842676
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

we kunnen wel een keer ergens afspreken, gaan we samen wat drinken ofzo

Zou kunnen, maar gaat niet gebeuren
pi_71842685
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

we kunnen wel een keer ergens afspreken, gaan we samen wat drinken ofzo

Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:53:26 #240
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842696
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik zeg altijd: " zeg maar jitzzzze* "

* en dan natuurlijk mijn echte naam, maar die ga ik lekker niet vertellen
Jitse bedoel je?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:53:47 #242
158452 IQM
I am the one
pi_71842697
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

we kunnen wel een keer ergens afspreken, gaan we samen wat drinken ofzo

Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71842703
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.
pi_71842714
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

En ben jij IQM? Misschien doet hij dat wel.
IQM en ik zijn zielsverwanten.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:54:35 #245
158452 IQM
I am the one
pi_71842717
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.
"Watersport"
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:54:50 #246
158452 IQM
I am the one
pi_71842723
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71842735
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:54 schreef IQM het volgende:

[..]

"Watersport"
He bah, IQM.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71842776
Ik moet de_ananas nog steeds 50 euro terugbetalen _!
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:57:13 #249
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842784
wtf, bijna mn 20k post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')