Zodat jij het kunt rondbazuinen zekerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat ik een KLB-SC baas ben en graag wil weten wie iedereen is_!
Je mag het ook pm-en
Neequote:
Heb ik je op msn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zodat jij het kunt rondbazuinen zeker
Nee, die was hier gister gewoon onder z'n eigen naam.quote:
Nee, dat was jordeehquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die was hier gister gewoon onder z'n eigen naam.
Echt?quote:
Okee!quote:
Dat zegt nietsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die was hier gister gewoon onder z'n eigen naam.
jordeeeh, jordeeh, 1 pot nat.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:51 schreef Allure_ het volgende:
Of ik zit vlakbij een luchthaven. Oja.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
HEEEEEEEEEEEEY JORDEEEH, LEUK DAT JE TERUGBENT ONDER JE KLOON EZIO, MAAR JE HAD TOCH EEN PERMBAN??????????????
Als ik jordeeh of jordy of wie dan ook was, was ik nu allang geband.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
HEEEEEEEEEEEEY JORDEEEH, LEUK DAT JE TERUGBENT ONDER JE KLOON EZIO, MAAR JE HAD TOCH EEN PERMBAN??????????????
Die TMNT tuurlijk!quote:
Die schildpad natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |