abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71842149
Volgens mij is Ezio Devvie.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71842198
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Omdat ik een KLB-SC baas ben en graag wil weten wie iedereen is _!

Je mag het ook pm-en
Zodat jij het kunt rondbazuinen zeker
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71842206
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
Volgens mij is Ezio Devvie.
Nee
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:35:51 #204
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842289
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:32 schreef Ezio het volgende:

[..]

Zodat jij het kunt rondbazuinen zeker
Heb ik je op msn?
pi_71842301
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Als je wolvendagen meeneemt.
deal
pi_71842310
ja, het is jordy
pi_71842317
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik denk jordeeeh
Nee, die was hier gister gewoon onder z'n eigen naam.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71842332
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee, die was hier gister gewoon onder z'n eigen naam.
Nee, dat was jordeeh
pi_71842333
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ja, het is jordy
Echt?
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:36 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

deal
Okee!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:38:14 #211
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842348
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:38 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Nee, dat was jordeeh
jordeeeh, jordeeh, 1 pot nat.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:39:27 #213
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842427
maar moeten we dit wel te hard roepen? volgens mij hoor ik de shredder heel in de verte al namelijk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71842448
shredder
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:43:39 #216
158452 IQM
I am the one
pi_71842463
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:51 schreef Allure_ het volgende:
Of ik zit vlakbij een luchthaven. Oja .
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71842464
HEEEEEEEEEEEEY JORDEEEH, LEUK DAT JE TERUGBENT ONDER JE KLOON EZIO, MAAR JE HAD TOCH EEN PERMBAN??????????????
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:44:50 #218
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842497
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
HEEEEEEEEEEEEY JORDEEEH, LEUK DAT JE TERUGBENT ONDER JE KLOON EZIO, MAAR JE HAD TOCH EEN PERMBAN??????????????
klapdeurjosti
pi_71842540
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
HEEEEEEEEEEEEY JORDEEEH, LEUK DAT JE TERUGBENT ONDER JE KLOON EZIO, MAAR JE HAD TOCH EEN PERMBAN??????????????
Als ik jordeeh of jordy of wie dan ook was, was ik nu allang geband.

Ik kwam vroeger niet in de SC trouwens of bijna nooit.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:47:18 #220
158452 IQM
I am the one
pi_71842542
Oké, je móét kiezen...

Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71842555
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:47 schreef IQM het volgende:
Oké, je móét kiezen...

[ afbeelding ]
Die TMNT tuurlijk!
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71842557
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:47 schreef IQM het volgende:
Oké, je móét kiezen...

[ afbeelding ]
Die schildpad natuurlijk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:48:10 #223
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:48:13 #224
158452 IQM
I am the one
pi_71842560
't Is MouzurX.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71842563
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

klapdeurjosti
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
NG; jij bent ook echt zo'n klapdeurjosti zeg. Ik moet soms zo lachen om jouw reacties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')