abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:08:36 #176
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841676
BobbyB
pi_71841687
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Goed zo

Mijn collega's zijn aan het typen alsof hun leven er vanaf hangt
Leuk, de hele tijd dat ''tik tik tik tik tik tik''
pi_71841717
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Goed zo

Mijn collega's zijn aan het typen alsof hun leven er vanaf hangt
Zo'n stagiair, die nu gelukkig opgetyft is, typte alsof ie nog met een typmachine moest werken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71841730
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
BobbyB
Wat moet jij, lelijke proleet?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:11:00 #181
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841733
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Leuk, de hele tijd dat ''tik tik tik tik tik tik''
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Zo'n stagiair, die nu gelukkig opgetyft is, typte alsof ie nog met een typmachine moest werken.
Maar dan ook overdreven hard en snel typen, alsof het een graadmeter is voor de hoeveelheid werk die ze verzetten
pi_71841745
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:

[..]


[..]

Maar dan ook overdreven hard en snel typen, alsof het een graadmeter is voor de hoeveelheid werk die ze verzetten
Waarschijnlijk zitten ze gewoon ergens op een internet forum te trollen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:13:06 #183
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841763
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zitten ze gewoon ergens op een internet forum te trollen.
Op hyves denk ik Of van die zogenaamd onwijs belangrijke mailtjes
pi_71841792
Ik moet vanaf januari weer stage lopen, Jitz, BobbyB, kan ik niet bij 1 van jullie stage lopen, kunnen we lekker de hele dag fokken enzo
pi_71841814
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Op hyves denk ik Of van die zogenaamd onwijs belangrijke mailtjes
Hyves
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:15:57 #186
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841816
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet vanaf januari weer stage lopen, Jitz, BobbyB, kan ik niet bij 1 van jullie stage lopen, kunnen we lekker de hele dag fokken enzo
_!
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:16:56 #188
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841853
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:16 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ben jij dat?
ja
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:19:19 #190
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841896
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ja
Best een lekker geil tijgertje
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71841918
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Voor deze ene keer, omdat ie zo van toepassing is:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
En deze ook:
[ afbeelding ]
Wat zullen je collega's er van vinden dat je in klb-sc zit, een sc waar vooral mensen tot 21 jaar komen
pi_71841928
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:19 schreef Ezio het volgende:

[..]

Best een lekker geil tijgertje
Wat is godver je vorige username
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:21:27 #194
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841941
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:20 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Wat zullen je collega's er van vinden dat je in klb-sc zit, een sc waar vooral mensen tot 21 jaar komen
Kan me geen reet schelen, moet nog 2 weken met ze overleven
pi_71841957
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Kan me geen reet schelen, moet nog 2 weken met ze overleven
daarna ander werk?
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:22:48 #196
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:23:00 #197
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842053
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:21 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Wat is godver je vorige username
Waarom wil je dat weten
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71842076
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:26 schreef Ezio het volgende:

[..]

Waarom wil je dat weten
Omdat ik een KLB-SC baas ben en graag wil weten wie iedereen is _!

Je mag het ook pm-en
pi_71842138
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet vanaf januari weer stage lopen, Jitz, BobbyB, kan ik niet bij 1 van jullie stage lopen, kunnen we lekker de hele dag fokken enzo
Als je wolvendagen meeneemt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')