Leuk, de hele tijd dat ''tik tik tik tik tik tik''quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed zo
Mijn collega's zijn aan het typen alsof hun leven er vanaf hangt
Zo'n stagiair, die nu gelukkig opgetyft is, typte alsof ie nog met een typmachine moest werken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed zo
Mijn collega's zijn aan het typen alsof hun leven er vanaf hangt
Wat moet jij, lelijke proleet?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leuk, de hele tijd dat ''tik tik tik tik tik tik''
Maar dan ook overdreven hard en snel typen, alsof het een graadmeter is voor de hoeveelheid werk die ze verzettenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n stagiair, die nu gelukkig opgetyft is, typte alsof ie nog met een typmachine moest werken.
Waarschijnlijk zitten ze gewoon ergens op een internet forum te trollen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Maar dan ook overdreven hard en snel typen, alsof het een graadmeter is voor de hoeveelheid werk die ze verzetten
Op hyves denk ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten ze gewoon ergens op een internet forum te trollen.
Hyvesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op hyves denk ikOf van die zogenaamd onwijs belangrijke mailtjes
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet vanaf januari weer stage lopen, Jitz, BobbyB, kan ik niet bij 1 van jullie stage lopen, kunnen we lekker de hele dag fokken enzo
Ben jij dat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.superdudes.nl/-Acquiesce![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Best een lekker geil tijgertjequote:
Wat zullen je collega's er van vinden dat je in klb-sc zit, een sc waar vooral mensen tot 21 jaar komenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor deze ene keer, omdat ie zo van toepassing is:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
En deze ook:
[ afbeelding ]
Kan me geen reet schelen, moet nog 2 weken met ze overlevenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zullen je collega's er van vinden dat je in klb-sc zit, een sc waar vooral mensen tot 21 jaar komen![]()
![]()
daarna ander werk?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan me geen reet schelen, moet nog 2 weken met ze overleven
Waarom wil je dat wetenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is godver je vorige username
Als je wolvendagen meeneemt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet vanaf januari weer stage lopen, Jitz, BobbyB, kan ik niet bij 1 van jullie stage lopen, kunnen we lekker de hele dag fokken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |