abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71839021


Aparte plek

White Sands, New Mexico
pi_71839022
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:01 schreef Maisnon het volgende:
Quincent


Qua'Lifriaqui'Sha'Niquia
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:07:53 #104
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71839029

Zwanica
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71839030
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:07 schreef wolvendagen het volgende:

[..]



Qua'Lifriaqui'Sha'Niquia
Jaaaaaa die is zo leuk
pi_71839033
Sha'naynay die vind ik zo mooi
pi_71839039
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:08 schreef Maisnon het volgende:
Sha'naynay die vind ik zo mooi
Fri'Chickenisha
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:09:07 #109
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71839043
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]

Aparte plek

White Sands, New Mexico
Holy shit, nice
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71839045
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:05 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Van huis uit werken, zelf je uren bij houden.
Relaxed

Waarom dacht ik dat jij een student was
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71839049
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:08 schreef Maisnon het volgende:
ZWANICA
Geef mij eens wat ableton tips want ik kom er niet helemaal uit.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:09:44 #112
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71839051
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:07 schreef Maisnon het volgende:
Trusten iedereen
Doe mij eerst eens even linken naar wat goede ableton tutorials bitte
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71839054
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Relaxed

Waarom dacht ik dat jij een student was
Omdat dat ook zo is.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71839055
Trusten Maisnon .

Die ghjetto names !
pi_71839058
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:07 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Zwanica
Hyves.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71839059
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]

Aparte plek

White Sands, New Mexico


Black Sand Beach, Hawaii.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:10:14 #117
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71839061
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:09 schreef iszinloos het volgende:

[..]

Geef mij eens wat ableton tips want ik kom er niet helemaal uit.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:09 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Doe mij eerst eens even linken naar wat goede ableton tutorials bitte
Great minds think alike
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:10:41 #118
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71839068
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:10 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Black Sand Beach, Hawaii.
Das gewoon vulkaan as
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71839069
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:09 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Omdat dat ook zo is.
Oh dan had ik het goed.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:10:55 #120
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71839071
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hyves.
Inderdaad
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71839075
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:09 schreef Allure_ het volgende:
Trusten Maisnon .

Die ghjetto names !

Classic hm
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_71839076
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:10 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Black Sand Beach, Hawaii.
Dat is zo smerige hè, zo'n vulkanisch strand.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71839088
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:11 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Classic hm
Word.
pi_71839090
Ik wil slapen !
'Dan ga je toch'
NEE . Ik kan niet slapen .
pi_71839094
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:11 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat is zo smerige hè, zo'n vulkanisch strand.
Pretty
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:13:50 #126
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71839095

Wedden dat hij zichzelf iedere dag een BJ geeft?
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71839104
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil slapen !
'Dan ga je toch'
NEE . Ik kan niet slapen .
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:16:48 #128
200820 ThaOMG
Jonko liefde
pi_71839109
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 05:28 schreef Winner_Taco het volgende:
ga slapen man
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:18:02 #129
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71839121
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:16 schreef ThaOMG het volgende:

[..]


Rot eens op met dat te spammen, hoer.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71839137
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:13 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Wedden dat hij zichzelf iedere dag een BJ geeft?
Wat,

groeit daar uit zijn achterhoofd?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71839138
Ik ga wel slapen
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_71839145
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat,

groeit daar uit zijn achterhoofd?
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga wel slapen
Weltrusten
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:20:36 #133
200820 ThaOMG
Jonko liefde
pi_71839146
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga wel slapen
naakt ?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:20:37 #134
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71839147
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga wel slapen
Eindelijk
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:21:18 #135
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71839151
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:20 schreef ThaOMG het volgende:

[..]

naakt ?
Je zoekt weer een gedachte om op te fappen?
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:22:26 #136
200820 ThaOMG
Jonko liefde
pi_71839163
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:21 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Je zoekt weer een gedachte om op te fappen?
Ik niet , het monster in mijn broek
pi_71839166
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:20 schreef ThaOMG het volgende:

[..]

naakt ?
Als ik nee zeg beeld je je toch wel in dat ik ja zei.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_71839171
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:20 schreef jordeeh het volgende:

[..]


[..]

Weltrusten
Merci, jij ook alvast.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_71839178
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:20 schreef jordeeh het volgende:

[..]


[..]
Wie was het?

Jij?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:24:17 #140
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71839180
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:22 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Als ik nee zeg beeld je je toch wel in dat ik ja zei. [ afbeelding ]
Ook een leuk idee om uit te voeren in fotoshop
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:25:25 #141
200820 ThaOMG
Jonko liefde
pi_71839187
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:22 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Als ik nee zeg beeld je je toch wel in dat ik ja zei. [ afbeelding ]
Ik voel al iets kruipen
pi_71839196
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:24 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ook een leuk idee om uit te voeren in fotoshop
Be my guesttttt
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:27:28 #143
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71839208
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:25 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Be my guesttttt
Jij mag het plaatje van het lichaam uitkiezen

Nee, zo'n perv ben ik nou ook weer niet

Welterusten
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71839211
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:23 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Merci, jij ook alvast.
Zal wel goed komen
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wie was het?

Jij?
Whehe, waarom denk je dat ik terug ben? I'm reborn


  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:31:32 #145
200820 ThaOMG
Jonko liefde
pi_71839236
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:27 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Jij mag het plaatje van het lichaam uitkiezen

Nee, zo'n perv ben ik nou ook weer niet

Welterusten
mauy-toy zou het wel doen
  donderdag 13 augustus 2009 @ 03:33:14 #146
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71839250
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71839582
Welterusten
pi_71839758
Hihi ik had een leuke avond en m'n KEIleiders vinden me nu vet cool omdat ik als laatste over was van onze hele KEIgroep en toen nog uren alleen met hun de kroegen af ben geweest !

En nu lekker slapen !
  donderdag 13 augustus 2009 @ 06:46:16 #149
200820 ThaOMG
Jonko liefde
pi_71839765
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 06:44 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik had een leuke avond en m'n KEIleiders vinden me nu vet cool omdat ik als laatste over was van onze hele KEIgroep en toen nog uren alleen met hun de kroegen af ben geweest !

En nu lekker slapen !
slapen is voor paupers , niet doen dus
pi_71839800
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 06:46 schreef ThaOMG het volgende:

[..]

slapen is voor paupers , niet doen dus
Ja kut ik heb een probleem m'n bed wordt bezorgd tussen half 9 en kwart over 11.
Moet ik wakker blijven tot dan ?
pi_71840107
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 07:01 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja kut ik heb een probleem m'n bed wordt bezorgd tussen half 9 en kwart over 11.
Moet ik wakker blijven tot dan ?
Ja! Je slaapt vast al.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 08:25:39 #152
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71840436
IK LEEF NIET MEER VOOR JOU
VOORBIJ ZIJN ALLE JAREN
WAARIN IK HEB GELOOFD
DAT WIJ GELUKKIG WARUH
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 08:52:56 #154
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71840457
Mensen die zelf niet willen lezen en dan mij raar aankijken als ik ze doorstuur naar de documentatie die echt meer dan duidelijk is
pi_71840467
Dat soort mensen moeten kapot.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 08:54:17 #156
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71840473
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 08:53 schreef BobbyB het volgende:
Dat soort mensen moeten kapot.
Ja, en helemaal als ze dat zelf ook doen als ik ze wat vraag. Doe ik het een keer bij hun en dan ben ik niet coöperatief
Kapot is het goede woord.
pi_71840497
http://failblog.org/2009/08/12/unicycle-jump-fail/

Dan ben je ook wel lomp.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 08:54 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja, en helemaal als ze dat zelf ook doen als ik ze wat vraag. Doe ik het een keer bij hun en dan ben ik niet coöperatief
Kapot is het goede woord.
Laat ze het lekker uitzoeken. Ik heb de schurft hekel aan mensen die alles maar vragen ipv zelf eens moeite te doen om een antwoord te vinden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 09:02:30 #158
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71840568
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 08:56 schreef BobbyB het volgende:
http://failblog.org/2009/08/12/unicycle-jump-fail/

Dan ben je ook wel lomp.
[..]

Laat ze het lekker uitzoeken. Ik heb de schurft hekel aan mensen die alles maar vragen ipv zelf eens moeite te doen om een antwoord te vinden.
Inderdaad, ik schijt daar ook van. Ik besteed veel tijd om alles zelf uit te zoeken, en schijt er echt van als mensen direct alles vragen zonder ook zelf maar 1 moment na te denken.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 09:15:21 #159
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71840722
Reed ik gisteravond achter een dikke BMW aan. Ik nog een keer kijken, zitten er Alpina logo's op, subtiele spoilers, andere velgen. Dus ik zo " das een Alpina B5 "
Ik erlangs rijden, zitten er 2 foute gasten in. Nou ja, dat kan hier gewoon

Ik vanmorgen het kenteken opzoeken, is het een eenvoudige 530d

Maar wie faalt er nou harder? Ik die er even van overtuigd was dat het een Alpina B5 was, of die makkoraan die zijn 530d op een Alpina B5 wil laten lijken?
pi_71840891
Goede morgen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71840892
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
Reed ik gisteravond achter een dikke BMW aan. Ik nog een keer kijken, zitten er Alpina logo's op, subtiele spoilers, andere velgen. Dus ik zo " das een Alpina B5 "
Ik erlangs rijden, zitten er 2 foute gasten in. Nou ja, dat kan hier gewoon

Ik vanmorgen het kenteken opzoeken, is het een eenvoudige 530d

Maar wie faalt er nou harder? Ik die er even van overtuigd was dat het een Alpina B5 was, of die makkoraan die zijn 530d op een Alpina B5 wil laten lijken?
Jij, want als jij er van onder de indruk was betekend het dat hij goed z'n best gedaan heeft
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71840902
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:10 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Black Sand Beach, Hawaii.
Wat heb jij harige benen, Sanna.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 09:46:39 #163
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841225
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Jij, want als jij er van onder de indruk was betekend het dat hij goed z'n best gedaan heeft
Ja, het was zeker een nette auto. Maar goed, als je van je stinkende dieselauto een Alpina probeert te maken is ook wel sneu
pi_71841312
Ik heb mijn auto ook omgebouwd naar een Aston Martin. Ik zie het probleem niet zo.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 09:52:56 #165
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841362


Wat een ripoff
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71841369
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Een voorbeeld:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naja, ik vind het wel netjes gedaan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 09:56:34 #168
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841560
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:56 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Om te huilen
Nah, waarom? Het heeft wel wat. Niet zo standaard.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71841566
is dat een fiat?
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:04:49 #171
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841584
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nah, waarom? Het heeft wel wat. Niet zo standaard.
Maar waarom probeer je van je schrale Jappaner een Ferrari te maken, dat snap ik niet
pi_71841595
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
is dat een fiat?
Dat moet het voorstellen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71841612
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:04 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Maar waarom probeer je van je schrale Jappaner een Ferrari te maken, dat snap ik niet
Dat snap ik ook niet. Ferrari (sport Fiat) Japanners. Moffen auto's
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:06:17 #174
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841642
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

En hier wil je nog een serieuze reactie op?
Nee.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:08:36 #176
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841676
BobbyB
pi_71841687
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Goed zo

Mijn collega's zijn aan het typen alsof hun leven er vanaf hangt
Leuk, de hele tijd dat ''tik tik tik tik tik tik''
pi_71841717
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Goed zo

Mijn collega's zijn aan het typen alsof hun leven er vanaf hangt
Zo'n stagiair, die nu gelukkig opgetyft is, typte alsof ie nog met een typmachine moest werken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71841730
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
BobbyB
Wat moet jij, lelijke proleet?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:11:00 #181
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841733
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Leuk, de hele tijd dat ''tik tik tik tik tik tik''
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Zo'n stagiair, die nu gelukkig opgetyft is, typte alsof ie nog met een typmachine moest werken.
Maar dan ook overdreven hard en snel typen, alsof het een graadmeter is voor de hoeveelheid werk die ze verzetten
pi_71841745
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:

[..]


[..]

Maar dan ook overdreven hard en snel typen, alsof het een graadmeter is voor de hoeveelheid werk die ze verzetten
Waarschijnlijk zitten ze gewoon ergens op een internet forum te trollen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:13:06 #183
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841763
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zitten ze gewoon ergens op een internet forum te trollen.
Op hyves denk ik Of van die zogenaamd onwijs belangrijke mailtjes
pi_71841792
Ik moet vanaf januari weer stage lopen, Jitz, BobbyB, kan ik niet bij 1 van jullie stage lopen, kunnen we lekker de hele dag fokken enzo
pi_71841814
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Op hyves denk ik Of van die zogenaamd onwijs belangrijke mailtjes
Hyves
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:15:57 #186
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841816
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet vanaf januari weer stage lopen, Jitz, BobbyB, kan ik niet bij 1 van jullie stage lopen, kunnen we lekker de hele dag fokken enzo
_!
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:16:56 #188
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841853
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:16 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ben jij dat?
ja
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:19:19 #190
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841896
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ja
Best een lekker geil tijgertje
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71841918
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Voor deze ene keer, omdat ie zo van toepassing is:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
En deze ook:
[ afbeelding ]
Wat zullen je collega's er van vinden dat je in klb-sc zit, een sc waar vooral mensen tot 21 jaar komen
pi_71841928
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:19 schreef Ezio het volgende:

[..]

Best een lekker geil tijgertje
Wat is godver je vorige username
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:21:27 #194
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71841941
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:20 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Wat zullen je collega's er van vinden dat je in klb-sc zit, een sc waar vooral mensen tot 21 jaar komen
Kan me geen reet schelen, moet nog 2 weken met ze overleven
pi_71841957
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Kan me geen reet schelen, moet nog 2 weken met ze overleven
daarna ander werk?
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:22:48 #196
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:23:00 #197
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842053
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:21 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Wat is godver je vorige username
Waarom wil je dat weten
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71842076
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:26 schreef Ezio het volgende:

[..]

Waarom wil je dat weten
Omdat ik een KLB-SC baas ben en graag wil weten wie iedereen is _!

Je mag het ook pm-en
pi_71842138
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet vanaf januari weer stage lopen, Jitz, BobbyB, kan ik niet bij 1 van jullie stage lopen, kunnen we lekker de hele dag fokken enzo
Als je wolvendagen meeneemt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')