abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71842149
Volgens mij is Ezio Devvie.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71842198
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Omdat ik een KLB-SC baas ben en graag wil weten wie iedereen is _!

Je mag het ook pm-en
Zodat jij het kunt rondbazuinen zeker
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71842206
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
Volgens mij is Ezio Devvie.
Nee
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:35:51 #204
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842289
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:32 schreef Ezio het volgende:

[..]

Zodat jij het kunt rondbazuinen zeker
Heb ik je op msn?
pi_71842301
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Als je wolvendagen meeneemt.
deal
pi_71842310
ja, het is jordy
pi_71842317
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik denk jordeeeh
Nee, die was hier gister gewoon onder z'n eigen naam.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71842332
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee, die was hier gister gewoon onder z'n eigen naam.
Nee, dat was jordeeh
pi_71842333
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ja, het is jordy
Echt?
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:36 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

deal
Okee!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:38:14 #211
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842348
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:38 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Nee, dat was jordeeh
jordeeeh, jordeeh, 1 pot nat.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:39:27 #213
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842427
maar moeten we dit wel te hard roepen? volgens mij hoor ik de shredder heel in de verte al namelijk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71842448
shredder
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:43:39 #216
158452 IQM
I am the one
pi_71842463
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:51 schreef Allure_ het volgende:
Of ik zit vlakbij een luchthaven. Oja .
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71842464
HEEEEEEEEEEEEY JORDEEEH, LEUK DAT JE TERUGBENT ONDER JE KLOON EZIO, MAAR JE HAD TOCH EEN PERMBAN??????????????
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:44:50 #218
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842497
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
HEEEEEEEEEEEEY JORDEEEH, LEUK DAT JE TERUGBENT ONDER JE KLOON EZIO, MAAR JE HAD TOCH EEN PERMBAN??????????????
klapdeurjosti
pi_71842540
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
HEEEEEEEEEEEEY JORDEEEH, LEUK DAT JE TERUGBENT ONDER JE KLOON EZIO, MAAR JE HAD TOCH EEN PERMBAN??????????????
Als ik jordeeh of jordy of wie dan ook was, was ik nu allang geband.

Ik kwam vroeger niet in de SC trouwens of bijna nooit.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:47:18 #220
158452 IQM
I am the one
pi_71842542
Oké, je móét kiezen...

Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71842555
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:47 schreef IQM het volgende:
Oké, je móét kiezen...

[ afbeelding ]
Die TMNT tuurlijk!
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71842557
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:47 schreef IQM het volgende:
Oké, je móét kiezen...

[ afbeelding ]
Die schildpad natuurlijk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:48:10 #223
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:48:13 #224
158452 IQM
I am the one
pi_71842560
't Is MouzurX.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71842563
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

klapdeurjosti
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
NG; jij bent ook echt zo'n klapdeurjosti zeg. Ik moet soms zo lachen om jouw reacties
pi_71842585
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef IQM het volgende:
't Is MouzurX.
Dat is zo'n lelijke kankermongool
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:49:12 #227
158452 IQM
I am the one
pi_71842590
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
Jezus IQM
Ja, dat zijn mijn bijnamen. Wat is er?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71842597
Ik ben sowieso geen gebande
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71842615
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:49 schreef Ezio het volgende:
Ik ben sowieso geen gebande
Zeg het godver nou gewoon, of wordt het zo'n gigantische anti-climax omdat niemand je kent.
pi_71842623
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
Jezus IQM
Volgens mij is dat niet z'n zus.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:51:30 #231
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842633
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
NG; jij bent ook echt zo'n klapdeurjosti zeg. Ik moet soms zo lachen om jouw reacties
Net moest ik weer even lachen
pi_71842635
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:49 schreef IQM het volgende:

[..]

Ja, dat zijn mijn bijnamen. Wat is er?
wehehe
altijd als iemand ''jezus'' zegt, zeg ik altijd '' ja, wat is d'r''
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:51:51 #233
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842655
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Net moest ik weer even lachen
we kunnen wel een keer ergens afspreken, gaan we samen wat drinken ofzo

pi_71842660
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat zou toch kunnen?
Ik zet m'n zus toch ook niet op internet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71842661
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Zeg het godver nou gewoon, of wordt het zo'n gigantische anti-climax omdat niemand je kent.
Niemand kent mij, daarom doe ik interessant
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:52:37 #237
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842663
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

wehehe
altijd als iemand ''jezus'' zegt, zeg ik altijd '' ja, wat is d'r''
Ik zeg altijd: " zeg maar jitzzzze* "

* en dan natuurlijk mijn echte naam, maar die ga ik lekker niet vertellen
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:53:08 #238
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842676
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

we kunnen wel een keer ergens afspreken, gaan we samen wat drinken ofzo

Zou kunnen, maar gaat niet gebeuren
pi_71842685
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

we kunnen wel een keer ergens afspreken, gaan we samen wat drinken ofzo

Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:53:26 #240
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842696
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik zeg altijd: " zeg maar jitzzzze* "

* en dan natuurlijk mijn echte naam, maar die ga ik lekker niet vertellen
Jitse bedoel je?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:53:47 #242
158452 IQM
I am the one
pi_71842697
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

we kunnen wel een keer ergens afspreken, gaan we samen wat drinken ofzo

Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71842703
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.
pi_71842714
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

En ben jij IQM? Misschien doet hij dat wel.
IQM en ik zijn zielsverwanten.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:54:35 #245
158452 IQM
I am the one
pi_71842717
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.
"Watersport"
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:54:50 #246
158452 IQM
I am the one
pi_71842723
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71842735
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:54 schreef IQM het volgende:

[..]

"Watersport"
He bah, IQM.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71842776
Ik moet de_ananas nog steeds 50 euro terugbetalen _!
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:57:13 #249
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842784
wtf, bijna mn 20k post
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:59:05 #251
158452 IQM
I am the one
pi_71842817
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, bijna mn 20k post
Ik zou stoppen met FOK!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71842833
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:59 schreef IQM het volgende:

[..]

Ik zou stoppen met FOK!
Nooit.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:01:48 #253
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842890
Naast chin shan
pi_71842973
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg BobbyB, waar woon jij?
Is mijn profiel knop kapot of zo?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:06:35 #256
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71842998
Fucking hell, nog nooit zo slecht geslapen. Om 6 uur sliep ik nog niet . Nu kan ik niet meer slapen want ze bezorgen m'n bed zometeen .
pi_71843003
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

maar wie zegt dat dat waar is, wat daar staat?
Ja, en als ik het in dit topic zeg geloof je het wel?

Daarbij zou ik dan wel liegen met een betere plaats dan Ede.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:07:42 #259
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71843020
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, en als ik het in dit topic zeg geloof je het wel?

Daarbij zou ik dan wel liegen met een betere plaats dan Ede.
Ik geloof het alleen als het pm't
pi_71843031
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Fucking hell, nog nooit zo slecht geslapen. Om 6 uur sliep ik nog niet . Nu kan ik niet meer slapen want ze bezorgen m'n bed zometeen .
Dan ga ja, zodra ze je bed geleverd hebben, er meteen in liggen en in je nieuwe bedje slapen.

Opgeslotje.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71843045
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik geloof het alleen als het pm't
Dan geloof je het toch niet? Ik kan er niet mee zitten eerlijk gezegd.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:08:56 #262
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71843049
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dan ga ja, zodra ze je bed geleverd hebben, er meteen in liggen en in je nieuwe bedje slapen.

Opgeslotje.
Eerst in elkaar zetten en opmaken, duurt ook zo 2 uurtjes bij elkaar
pi_71843055
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dan ga ja, zodra ze je bed geleverd hebben, er meteen in liggen en in je nieuwe bedje slapen.

Opgeslotje.
Was dat maar zo, ja . Nee, dat bed moet zaterdag mee verhuizen.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:09:16 #264
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71843057
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dan geloof je het toch niet? Ik kan er niet mee zitten eerlijk gezegd.
Maar inderdaad, Ede beweer je niet voor je lol ofzo
pi_71843075
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Eerst in elkaar zetten en opmaken, duurt ook zo 2 uurtjes bij elkaar
Allure gooit gewoon d'r charmes in de strijd zodat de beste heren dat voor haar doen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71843091
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, en als ik het in dit topic zeg geloof je het wel?

Daarbij zou ik dan wel liegen met een betere plaats dan Ede.
Ede

Putten
Biddinghuizen
pi_71843101
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Maar inderdaad, Ede beweer je niet voor je lol ofzo
Ze kunnen het beter Klein Marokko noemen.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Was dat maar zo, ja . Nee, dat bed moet zaterdag mee verhuizen.
Oh. Maar dan kun je toch alsnog wel een dutje doen?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71843108
Baaaaaaaaaaah
AJAX AMSTERDAM!
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:11:27 #269
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71843121
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Allure gooit gewoon d'r charmes in de strijd zodat de beste heren dat voor haar doen.
En haar ook in elkaar zetten en opmaken?
pi_71843133
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ze kunnen het beter Klein Marokko noemen.
[..]

Oh. Maar dan kun je toch alsnog wel een dutje doen?
Ja, kan. En dan slaap ik vanavond weer niet .
pi_71843147
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:10 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ede
Eens. We willen dan ook gaan verhuizen naar Heveadorp, Renkum, Heelsum, Oosterbeek of Wageningen. Lekker in de bossen ergens.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:12:36 #272
158452 IQM
I am the one
pi_71843151
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Fucking hell, nog nooit zo slecht geslapen. Om 6 uur sliep ik nog niet . Nu kan ik niet meer slapen want ze bezorgen m'n bed zometeen .
Déjà vu-gevoel.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 07:01 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja kut ik heb een probleem m'n bed wordt bezorgd tussen half 9 en kwart over 11.
Moet ik wakker blijven tot dan ?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:12:44 #273
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71843172
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:11 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Ja, kan. En dan slaap ik vanavond weer niet .
Gewoon een kwartier/half uurtje. Daar knap je al best van op als je slecht geslapen hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71843197
bijna 50 uur werken deze week, ik lijk godver wel een Pool
pi_71843210
Wat zal ik in mijn 20k post zetten?
pi_71843221
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Fucking hell, nog nooit zo slecht geslapen. Om 6 uur sliep ik nog niet . Nu kan ik niet meer slapen want ze bezorgen m'n bed zometeen .
Zat IQM de hele tijd tegen je aan te rijden?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:15:17 #278
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71843235
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zal ik in mijn 20k post zetten?
Je kunt hem bewaren om de nieuwe SC mee te openen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71843260
JITZZZZE, GEILE DONDER VAN ME, IK HOU VAN JE, ONDANKS DAT JE SOMS EEN BEETJE BOT DOET TEGEN ME, MAAR DAT VIND IK HEUL NIET ZO ERG, JE BENT EEN PUICKENDE KEREL EN ALS IK EEN VROUW WAS, ZOU IK HET STUKJE TUSSEN JE BALLEN EN JE ANUS LIKKEN UIT PURE LIEFDE

KLB-SC HOOLIGANS.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:16:39 #281
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71843282
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef NoelGallagher het volgende:
JITZZZZE, GEILE DONDER VAN ME, IK HOU VAN JE, ONDANKS DAT JE SOMS EEN BEETJE BOT DOET TEGEN ME, MAAR DAT VIND IK HEUL NIET ZO ERG, JE BENT EEN PUICKENDE KEREL EN ALS IK EEN VROUW WAS, ZOU IK HET STUKJE TUSSEN JE BALLEN EN JE ANUS LIKKEN UIT PURE LIEFDE

KLB-SC HOOLIGANS.
pi_71843298
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef NoelGallagher het volgende:
JITZZZZE, GEILE DONDER VAN ME, IK HOU VAN JE, ONDANKS DAT JE SOMS EEN BEETJE BOT DOET TEGEN ME, MAAR DAT VIND IK HEUL NIET ZO ERG, JE BENT EEN PUICKENDE KEREL EN ALS IK EEN VROUW WAS, ZOU IK HET STUKJE TUSSEN JE BALLEN EN JE ANUS LIKKEN UIT PURE LIEFDE

KLB-SC HOOLIGANS.
Heet dat niet perineum?

En waarom sta ik niet in die post godverdomme Gemiste kans
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71843313
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef Ezio het volgende:

[..]

Heet dat niet perineum?

En waarom sta ik niet in die post godverdomme Gemiste kans
omdat ik geen flauw idee heb wie jij bent
pi_71843328
en nu is het tijd voor een jonko, tot zo
pi_71843394
Jitzzze, relkoning, help eens mee: Slaap lekker ding want jij is lastig?
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef Ezio het volgende:

[..]

Zat IQM de hele tijd tegen je aan te rijden?
Tja, van speldenprikjes zou ik ook niet kunnen slapen nee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:23:17 #286
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71843451
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:20 schreef BobbyB het volgende:
Jitzzze, relkoning, help eens mee: Slaap lekker ding want jij is lastig?
[..]

Tja, van speldenprikjes zou ik ook niet kunnen slapen nee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom jij ook even naar het amsterdam hooligans topic
pi_71843512
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

omdat ik geen flauw idee heb wie jij bent
Maar ik ben toch wel lief?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71843535
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:12 schreef IQM het volgende:

[..]

Déjà vu-gevoel.
[..]


Huh?!
Dat had ik nog niet gelezen .
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:27:21 #289
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71843590
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Gewoon een kwartier/half uurtje. Daar knap je al best van op als je slecht geslapen hebt.
Hmm, goed punt.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef Ezio het volgende:

[..]

Zat IQM de hele tijd tegen je aan te rijden?
Dat ook, ja ! Wat een geile donder.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:28:08 #291
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71843610
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mag van Adelante niet meer typen
Hoewel het wel leuk is dat iedereen op mijn post verder gaat met TS beledigen
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:31:02 #292
158452 IQM
I am the one
pi_71843688
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Huh?!
Dat had ik nog niet gelezen .
Die zin komt dan ook gewoon uit het "Hoe word ik een populair meisje op FOK!"-handboek, die jullie blijkbaar allebei in jullie bezit hebben.
quote:
HOOFDSTUK 4 - INFILTREER IN EEN SC
PARAGRAAF 7 - BED-GERELATEERDE OPMERKINGEN

Heb je inmiddels een plekje verworven in een der SC's van FOK!, maak dan zo nu en dan een bed-gerelateerde opmerking. Hier volgen enkele voorbeelden:
"Pff, ik ben zo moe dat ik niet meer naar m'n bed kan lopen. "
"Ik wil graag stappen in [andere plaats], maar ik heb daar geen slaapplek. "
"Ik wil slapen, maar over twee uur komen ze m'n bed bezorgen. Wat moet ik doen?"

Zoals je ziet, nodigen al dit soort vragen antwoorden uit die de mannelijke SC'er het gevoel geeft dat hij je aan het playen is. Tien tegen één namelijk dat hij je bijvoorbeeld zal uitnodigen om bij hem in bed te komen liggen. Score!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:31:58 #293
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71843713
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:

[..]

Die zin komt dan ook gewoon uit het "Hoe word ik een populair meisje op FOK!"-handboek, die jullie blijkbaar allebei in jullie bezit hebben.
[..]

Jij hebt echt tijd teveel
pi_71843738
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:

[..]

Die zin komt dan ook gewoon uit het "Hoe word ik een populair meisje op FOK!"-handboek, die jullie blijkbaar allebei in jullie bezit hebben.
[..]


Hahaha. Nice one.
Al vind ik die van 'het bed bezorgen' toch niet helemaal in het rijtje thuishoren .
pi_71843755
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:

[..]

Die zin komt dan ook gewoon uit het "Hoe word ik een populair meisje op FOK!"-handboek, die jullie blijkbaar allebei in jullie bezit hebben.
[..]


Waar staat dat hele handboek?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:33:25 #296
158452 IQM
I am the one
pi_71843761
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:32 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Hahaha. Nice one.
Al vind ik die van 'het bed bezorgen' toch niet helemaal in het rijtje thuishoren .
Nee, klopt. Maar toen ik op het idee kwam, dacht ik: laat ik het nou maar afmaken ook.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71843772
allure
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:34:02 #298
158452 IQM
I am the one
pi_71843777
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:33 schreef BobbyB het volgende:

[..]



Waar staat dat hele handboek?
Onder m'n bed. 't Is voor de man namelijk uitermate handig om de vrouwelijke FOK!ker door te kunnen hebben.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:34:35 #299
3185 Adelante
To let it go now
pi_71843789
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Hoewel het wel leuk is dat iedereen op mijn post verder gaat met TS beledigen
KLB
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:35:16 #300
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71843805
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:34 schreef Adelante het volgende:

[..]

KLB
Dat is het voetbalfan-niveau wat ik bedoelde. Maak 1 opmerking die er slim uit ziet, en iedereen praat je gewoon na
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')