Zodat jij het kunt rondbazuinen zekerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat ik een KLB-SC baas ben en graag wil weten wie iedereen is_!
Je mag het ook pm-en
Neequote:
Heb ik je op msn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zodat jij het kunt rondbazuinen zeker
Nee, die was hier gister gewoon onder z'n eigen naam.quote:
Nee, dat was jordeehquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die was hier gister gewoon onder z'n eigen naam.
Echt?quote:
Okee!quote:
Dat zegt nietsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die was hier gister gewoon onder z'n eigen naam.
jordeeeh, jordeeh, 1 pot nat.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:51 schreef Allure_ het volgende:
Of ik zit vlakbij een luchthaven. Oja.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
HEEEEEEEEEEEEY JORDEEEH, LEUK DAT JE TERUGBENT ONDER JE KLOON EZIO, MAAR JE HAD TOCH EEN PERMBAN??????????????
Als ik jordeeh of jordy of wie dan ook was, was ik nu allang geband.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
HEEEEEEEEEEEEY JORDEEEH, LEUK DAT JE TERUGBENT ONDER JE KLOON EZIO, MAAR JE HAD TOCH EEN PERMBAN??????????????
Die TMNT tuurlijk!quote:
Die schildpad natuurlijk.quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef jitzzzze het volgende:quote:
Dat is zo'n lelijke kankermongoolquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef IQM het volgende:
't Is MouzurX.
Volgens mij is dat niet z'n zus.quote:
Net moest ik weer even lachenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
NG; jij bent ook echt zo'n klapdeurjosti zeg. Ik moet soms zo lachen om jouw reacties
wehehequote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat zijn mijn bijnamen. Wat is er?
Dat zou toch kunnen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet z'n zus.
Ik zet m'n zus toch ook niet op internet.quote:
Niemand kent mij, daarom doe ik interessantquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg het godver nou gewoon, of wordt het zo'n gigantische anti-climax omdat niemand je kent.
Ik zeg altijd: " zeg maar jitzzzze* "quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehe![]()
altijd als iemand ''jezus'' zegt, zeg ik altijd '' ja, wat is d'r''
Zou kunnen, maar gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
we kunnen wel een keer ergens afspreken, gaan we samen wat drinken ofzo
Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En ben jij IQM? Misschien doet hij dat wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zet m'n zus toch ook niet op internet.
Jitse bedoel je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: " zeg maar jitzzzze* "
* en dan natuurlijk mijn echte naam, maar die ga ik lekker niet vertellen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.
IQM en ik zijn zielsverwanten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ben jij IQM? Misschien doet hij dat wel.
"Watersport"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doorgaans zijn er geen drink faciliteiten op parkeerplaatsen.
He bah, IQM.quote:
Is mijn profiel knop kapot of zo?quote:
maar wie zegt dat dat waar is, wat daar staat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is mijn profiel knop kapot of zo?
Ja, en als ik het in dit topic zeg geloof je het wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar wie zegt dat dat waar is, wat daar staat?
Ik geloof het alleen als het pm'tquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en als ik het in dit topic zeg geloof je het wel?![]()
Daarbij zou ik dan wel liegen met een betere plaats dan Ede.
Dan ga ja, zodra ze je bed geleverd hebben, er meteen in liggen en in je nieuwe bedje slapen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Fucking hell, nog nooit zo slecht geslapen. Om 6 uur sliep ik nog niet. Nu kan ik niet meer slapen want ze bezorgen m'n bed zometeen
.
Dan geloof je het toch niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geloof het alleen als het pm't
Eerst in elkaar zetten en opmaken, duurt ook zo 2 uurtjes bij elkaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga ja, zodra ze je bed geleverd hebben, er meteen in liggen en in je nieuwe bedje slapen.
Opgeslotje.
Was dat maar zo, jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga ja, zodra ze je bed geleverd hebben, er meteen in liggen en in je nieuwe bedje slapen.
Opgeslotje.
Maar inderdaad, Ede beweer je niet voor je lol ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan geloof je het toch niet?Ik kan er niet mee zitten eerlijk gezegd.
Allure gooit gewoon d'r charmes in de strijd zodat de beste heren dat voor haar doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eerst in elkaar zetten en opmaken, duurt ook zo 2 uurtjes bij elkaar
Edequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en als ik het in dit topic zeg geloof je het wel?![]()
Daarbij zou ik dan wel liegen met een betere plaats dan Ede.
Ze kunnen het beter Klein Marokko noemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar inderdaad, Ede beweer je niet voor je lol ofzo
Oh.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was dat maar zo, ja. Nee, dat bed moet zaterdag mee verhuizen.
En haar ook in elkaar zetten en opmaken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Allure gooit gewoon d'r charmes in de strijd zodat de beste heren dat voor haar doen.
Ja, kan. En dan slaap ik vanavond weer nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter Klein Marokko noemen.
[..]
Oh.Maar dan kun je toch alsnog wel een dutje doen?
Eens. We willen dan ook gaan verhuizen naar Heveadorp, Renkum, Heelsum, Oosterbeek of Wageningen. Lekker in de bossen ergens.quote:
Déjà vu-gevoel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Fucking hell, nog nooit zo slecht geslapen. Om 6 uur sliep ik nog niet. Nu kan ik niet meer slapen want ze bezorgen m'n bed zometeen
.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kut ik heb een probleemm'n bed wordt bezorgd tussen half 9 en kwart over 11.
Moet ik wakker blijven tot dan?
Gewoon een kwartier/half uurtje. Daar knap je al best van op als je slecht geslapen hebt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, kan. En dan slaap ik vanavond weer niet.
Zat IQM de hele tijd tegen je aan te rijden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Allure_ het volgende:
.
Jitzzzze is de beste user van de KLB-SC?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zal ik in mijn 20k post zetten?
Je kunt hem bewaren om de nieuwe SC mee te openenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zal ik in mijn 20k post zetten?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef NoelGallagher het volgende:
JITZZZZE, GEILE DONDER VAN ME, IK HOU VAN JE, ONDANKS DAT JE SOMS EEN BEETJE BOT DOET TEGEN ME, MAAR DAT VIND IK HEUL NIET ZO ERG, JE BENT EEN PUICKENDE KEREL EN ALS IK EEN VROUW WAS, ZOU IK HET STUKJE TUSSEN JE BALLEN EN JE ANUS LIKKENUIT PURE LIEFDE
KLB-SC HOOLIGANS.
Heet dat niet perineum?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef NoelGallagher het volgende:
JITZZZZE, GEILE DONDER VAN ME, IK HOU VAN JE, ONDANKS DAT JE SOMS EEN BEETJE BOT DOET TEGEN ME, MAAR DAT VIND IK HEUL NIET ZO ERG, JE BENT EEN PUICKENDE KEREL EN ALS IK EEN VROUW WAS, ZOU IK HET STUKJE TUSSEN JE BALLEN EN JE ANUS LIKKENUIT PURE LIEFDE
KLB-SC HOOLIGANS.
omdat ik geen flauw idee heb wie jij bentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Heet dat niet perineum?
En waarom sta ik niet in die post godverdommeGemiste kans
Tja, van speldenprikjes zou ik ook niet kunnen slapen nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zat IQM de hele tijd tegen je aan te rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:20 schreef BobbyB het volgende:
Jitzzze, relkoning, help eens mee: Slaap lekker ding want jij is lastig?
[..]
Tja, van speldenprikjes zou ik ook niet kunnen slapen nee.Kom jij ook even naar het amsterdam hooligans topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben toch wel lief?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omdat ik geen flauw idee heb wie jij bent
Hmm, goed punt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon een kwartier/half uurtje. Daar knap je al best van op als je slecht geslapen hebt.
Dat ook, jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zat IQM de hele tijd tegen je aan te rijden?
Hoewel het wel leuk is dat iedereen op mijn post verder gaat met TS beledigenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mag van Adelante niet meer typen
Die zin komt dan ook gewoon uit het "Hoe word ik een populair meisje op FOK!"-handboek, die jullie blijkbaar allebei in jullie bezit hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh?!
Dat had ik nog niet gelezen.
quote:HOOFDSTUK 4 - INFILTREER IN EEN SC
PARAGRAAF 7 - BED-GERELATEERDE OPMERKINGEN
Heb je inmiddels een plekje verworven in een der SC's van FOK!, maak dan zo nu en dan een bed-gerelateerde opmerking. Hier volgen enkele voorbeelden:
"Pff, ik ben zo moe dat ik niet meer naar m'n bed kan lopen."
"Ik wil graag stappen in [andere plaats], maar ik heb daar geen slaapplek."
"Ik wil slapen, maar over twee uur komen ze m'n bed bezorgen. Wat moet ik doen?"
Zoals je ziet, nodigen al dit soort vragen antwoorden uit die de mannelijke SC'er het gevoel geeft dat hij je aan het playen is. Tien tegen één namelijk dat hij je bijvoorbeeld zal uitnodigen om bij hem in bed te komen liggen. Score!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zin komt dan ook gewoon uit het "Hoe word ik een populair meisje op FOK!"-handboek, die jullie blijkbaar allebei in jullie bezit hebben.
[..]
Hahaha. Nice one.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zin komt dan ook gewoon uit het "Hoe word ik een populair meisje op FOK!"-handboek, die jullie blijkbaar allebei in jullie bezit hebben.
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Nee, klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha. Nice one.
Al vind ik die van 'het bed bezorgen' toch niet helemaal in het rijtje thuishoren.
Onder m'n bed. 't Is voor de man namelijk uitermate handig om de vrouwelijke FOK!ker door te kunnen hebben.quote:
KLBquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoewel het wel leuk is dat iedereen op mijn post verder gaat met TS beledigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |