Zat IQM de hele tijd tegen je aan te rijden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Fucking hell, nog nooit zo slecht geslapen. Om 6 uur sliep ik nog niet. Nu kan ik niet meer slapen want ze bezorgen m'n bed zometeen
.
Jitzzzze is de beste user van de KLB-SC?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zal ik in mijn 20k post zetten?
Je kunt hem bewaren om de nieuwe SC mee te openenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zal ik in mijn 20k post zetten?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef NoelGallagher het volgende:
JITZZZZE, GEILE DONDER VAN ME, IK HOU VAN JE, ONDANKS DAT JE SOMS EEN BEETJE BOT DOET TEGEN ME, MAAR DAT VIND IK HEUL NIET ZO ERG, JE BENT EEN PUICKENDE KEREL EN ALS IK EEN VROUW WAS, ZOU IK HET STUKJE TUSSEN JE BALLEN EN JE ANUS LIKKENUIT PURE LIEFDE
KLB-SC HOOLIGANS.
Heet dat niet perineum?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef NoelGallagher het volgende:
JITZZZZE, GEILE DONDER VAN ME, IK HOU VAN JE, ONDANKS DAT JE SOMS EEN BEETJE BOT DOET TEGEN ME, MAAR DAT VIND IK HEUL NIET ZO ERG, JE BENT EEN PUICKENDE KEREL EN ALS IK EEN VROUW WAS, ZOU IK HET STUKJE TUSSEN JE BALLEN EN JE ANUS LIKKENUIT PURE LIEFDE
KLB-SC HOOLIGANS.
omdat ik geen flauw idee heb wie jij bentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Heet dat niet perineum?
En waarom sta ik niet in die post godverdommeGemiste kans
Tja, van speldenprikjes zou ik ook niet kunnen slapen nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zat IQM de hele tijd tegen je aan te rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:20 schreef BobbyB het volgende:
Jitzzze, relkoning, help eens mee: Slaap lekker ding want jij is lastig?
[..]
Tja, van speldenprikjes zou ik ook niet kunnen slapen nee.Kom jij ook even naar het amsterdam hooligans topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben toch wel lief?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omdat ik geen flauw idee heb wie jij bent
Hmm, goed punt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon een kwartier/half uurtje. Daar knap je al best van op als je slecht geslapen hebt.
Dat ook, jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zat IQM de hele tijd tegen je aan te rijden?
Hoewel het wel leuk is dat iedereen op mijn post verder gaat met TS beledigenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mag van Adelante niet meer typen
Die zin komt dan ook gewoon uit het "Hoe word ik een populair meisje op FOK!"-handboek, die jullie blijkbaar allebei in jullie bezit hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh?!
Dat had ik nog niet gelezen.
quote:HOOFDSTUK 4 - INFILTREER IN EEN SC
PARAGRAAF 7 - BED-GERELATEERDE OPMERKINGEN
Heb je inmiddels een plekje verworven in een der SC's van FOK!, maak dan zo nu en dan een bed-gerelateerde opmerking. Hier volgen enkele voorbeelden:
"Pff, ik ben zo moe dat ik niet meer naar m'n bed kan lopen."
"Ik wil graag stappen in [andere plaats], maar ik heb daar geen slaapplek."
"Ik wil slapen, maar over twee uur komen ze m'n bed bezorgen. Wat moet ik doen?"
Zoals je ziet, nodigen al dit soort vragen antwoorden uit die de mannelijke SC'er het gevoel geeft dat hij je aan het playen is. Tien tegen één namelijk dat hij je bijvoorbeeld zal uitnodigen om bij hem in bed te komen liggen. Score!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zin komt dan ook gewoon uit het "Hoe word ik een populair meisje op FOK!"-handboek, die jullie blijkbaar allebei in jullie bezit hebben.
[..]
Hahaha. Nice one.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zin komt dan ook gewoon uit het "Hoe word ik een populair meisje op FOK!"-handboek, die jullie blijkbaar allebei in jullie bezit hebben.
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Nee, klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha. Nice one.
Al vind ik die van 'het bed bezorgen' toch niet helemaal in het rijtje thuishoren.
Onder m'n bed. 't Is voor de man namelijk uitermate handig om de vrouwelijke FOK!ker door te kunnen hebben.quote:
KLBquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoewel het wel leuk is dat iedereen op mijn post verder gaat met TS beledigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |