Is mijn profiel knop kapot of zo?quote:
maar wie zegt dat dat waar is, wat daar staat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is mijn profiel knop kapot of zo?
Ja, en als ik het in dit topic zeg geloof je het wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar wie zegt dat dat waar is, wat daar staat?
Ik geloof het alleen als het pm'tquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en als ik het in dit topic zeg geloof je het wel?![]()
Daarbij zou ik dan wel liegen met een betere plaats dan Ede.
Dan ga ja, zodra ze je bed geleverd hebben, er meteen in liggen en in je nieuwe bedje slapen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Fucking hell, nog nooit zo slecht geslapen. Om 6 uur sliep ik nog niet. Nu kan ik niet meer slapen want ze bezorgen m'n bed zometeen
.
Dan geloof je het toch niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geloof het alleen als het pm't
Eerst in elkaar zetten en opmaken, duurt ook zo 2 uurtjes bij elkaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga ja, zodra ze je bed geleverd hebben, er meteen in liggen en in je nieuwe bedje slapen.
Opgeslotje.
Was dat maar zo, jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga ja, zodra ze je bed geleverd hebben, er meteen in liggen en in je nieuwe bedje slapen.
Opgeslotje.
Maar inderdaad, Ede beweer je niet voor je lol ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan geloof je het toch niet?Ik kan er niet mee zitten eerlijk gezegd.
Allure gooit gewoon d'r charmes in de strijd zodat de beste heren dat voor haar doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eerst in elkaar zetten en opmaken, duurt ook zo 2 uurtjes bij elkaar
Edequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en als ik het in dit topic zeg geloof je het wel?![]()
Daarbij zou ik dan wel liegen met een betere plaats dan Ede.
Ze kunnen het beter Klein Marokko noemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar inderdaad, Ede beweer je niet voor je lol ofzo
Oh.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was dat maar zo, ja. Nee, dat bed moet zaterdag mee verhuizen.
En haar ook in elkaar zetten en opmaken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Allure gooit gewoon d'r charmes in de strijd zodat de beste heren dat voor haar doen.
Ja, kan. En dan slaap ik vanavond weer nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter Klein Marokko noemen.
[..]
Oh.Maar dan kun je toch alsnog wel een dutje doen?
Eens. We willen dan ook gaan verhuizen naar Heveadorp, Renkum, Heelsum, Oosterbeek of Wageningen. Lekker in de bossen ergens.quote:
Déjà vu-gevoel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Fucking hell, nog nooit zo slecht geslapen. Om 6 uur sliep ik nog niet. Nu kan ik niet meer slapen want ze bezorgen m'n bed zometeen
.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kut ik heb een probleemm'n bed wordt bezorgd tussen half 9 en kwart over 11.
Moet ik wakker blijven tot dan?
Gewoon een kwartier/half uurtje. Daar knap je al best van op als je slecht geslapen hebt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, kan. En dan slaap ik vanavond weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |