Als het goed is heb jij mn msn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:46 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Hm.. Hoe kan ik t bewijzen dan?
Bizar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:50 schreef Allure_ het volgende:
Hmm ik zie wel een vallend vliegtuig. Nee, serieus.
PICSquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:50 schreef Allure_ het volgende:
Hmm ik zie wel een vallend vliegtuig. Nee, serieus.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:51 schreef Allure_ het volgende:
Of ik zit vlakbij een luchthaven. Oja.
k heb je al verwijderdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het goed is heb jij mn msn.
Welk liedje luister ik nu?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:54 schreef jordeeh het volgende:
[..]
k heb je al verwijderd
Maar bewijs komt er aan
Is dit een soort poezie oid?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:54 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij zijn jullie te laat met naar de hemel te staren, alles is al gevallen. Er staat geen ster meer aan de hemel.
Maisnon blijf binnen straks wordt je nog gekidnapped door de samurai pizza cats!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:53 schreef Maisnon het volgende:
Hmm
Ik durf niet in het donkerste stuk van onze tuin (nogal veel ruimte hier om het huis heen, zeg maar een paar huizen verder zou ik dan in principe staan hoewel het niet officieel onze tuin is)
Er zitten namelijk superveel katten hier en net toen ik buiten was schoot er al eentje door de bosjes,
Een paar van die beesten zijn echt psycho
Nee, het ging over de meteorietenregen toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een soort poezie oid?
Waarom zou ik je blocken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar niet geblockt.
Nou laat maar komen dan.
Joah, maar ik dacht dat het een of andere vage dichtregel wasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, het ging over de meteorietenregen toch?
Ik heb nu eenmaal mijn momenten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joah, maar ik dacht dat het een of andere vage dichtregel was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |