Ik ken ook een versie van dat filmpje waar je ineens zo'n schreeuwend ring meisje voorbij ziet komenquote:
Hoiquote:
Dat is heus niet leukquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ken ook een versie van dat filmpje waar je ineens zo'n schreeuwend ring meisje voorbij ziet komen
Ik dacht aan Interpol en toen dacht ik dat dat niet klopt want dat is Turn On the Bright Lights.quote:
Ik zie alleen de maan en geen vallende sterren...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dacht aan Interpol en toen dacht ik dat dat niet klopt want dat is Turn On the Bright Lights.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIquote:
So do I. Dus ik hoop dat het volgend jaar niet bewolkt is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie alleen de maan en geen vallende sterren...
Waaraan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
Ja, ik twijfel nog steeds.
Ik ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
So do I. Dus ik hoop dat het volgend jaar niet bewolkt is.
Voor hetzelfde geldt ben je emimich of NBquote:
Hm.. Hoe kan ik t bewijzen dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt ben je emimich of NB
Ideetje, moment.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:46 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Hm.. Hoe kan ik t bewijzen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |