Doe hier eerst maar eens een tijdje hangen voordat we weer van die 1dagsvliegen in de op hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:23 schreef Exentric90 het volgende:
Waar is de OP gebleven?
Ík sta nog niet bij de user list
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:27 schreef Mikkie het volgende:
Als D_K de waarheid spreekt zou 't wel een grap zijn![]()
Wanneer word ie verhoord?quote:
respectz you gatta earn, babyquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:29 schreef Exentric90 het volgende:
* exentric90 staat nog steeds niet in de OP
jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
Aw, wat zijn jullie gemeen voor de nieuwe
Ja gemeen uhuhquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
Aw, wat zijn jullie gemeen voor de nieuwe
ik voel een bagger-zondag aankomenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
They have to earn their stripes first
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Harde opvoeding is de shit. Knuffelen en kussiekroel is voor watjes.
Watjequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is wel hoe ík opgevoed ben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed, stiekem ben ik dan ook een watje
quote:
en waarom de hele tijd dat ík in plaats van gewoon ik?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:35 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Is wel hoe ík opgevoed ben.
En kan inderdaad wel wat meer hebben dan het gemiddelde.
Dus ík pleit voor!
Iets met zelfkennis en sieren enzo..quote:
Ik heb ook een prima avond gehad hoor, maak je niet druk. Vakantiegevoel enzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah wij hebben gister op de bbq een toffe avond gehad, dus voor ons maakt het niet zomaar vind het voor jou met je plannen die al de hele tijd niet doorgaan wel minder tof
1990? Toen hosselde ik al chickies in de kroeg!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
1990.. hij is nog jonger dan m'n kleine zusje
Inkoppertje: je hebt niet toevallig Chinese tomaat gekocht?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Klacht: de cup a soup tomaat is veranderd, het smaakt nu een beetje naar chinese tomaat..
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1990? Toen hosselde ik al chickies in de kroeg!
Haha ooit perongeluk zo in gesteld op mijn mobielquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en waarom de hele tijd dat ík in plaats van gewoon ik?
Nou vertel, knul!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:39 schreef Exentric90 het volgende:
Heb dingen mee gemaakt die iemand van 80 nog niet hoor mee te maken dus
Haha maak je niet druk, ik ben van '91quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:39 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haha ooit perongeluk zo in gesteld op mijn mobiel
En als je dat zeg wil halen moet je of zonder T9 typen of 3 keer de toetsen in drukken..
En daar heb ÍK dan weer geen zin inhaha
Maar ja 1990 so what?
ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:39 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haha ooit perongeluk zo in gesteld op mijn mobiel
En als je dat zeg wil halen moet je of zonder T9 typen of 3 keer de toetsen in drukken..
En daar heb ÍK dan weer geen zin inhaha
Maar ja 1990 so what?
dat jij oud was wisten we al hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
Hahaha, 1990... toen had ik al alle drugs gebruikt die hip waren
Pedo?? Ik heb nog steeds niets jongers dan jou gevonden heur, ukkiequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:44 schreef Californium het volgende:
[..]
dat jij oud was wisten we al hoorpedo
wel gevonden, niet geneukt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pedo?? Ik heb nog steeds niets jongers dan jou gevonden heur, ukkie
Natuurlijk!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
verkapte kijk mij een telefoon met internet hebben post.
Nah, ik heb sindsdien een duidelijke ondergrens gesteldquote:
eensquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
levensles 1: iedereen maakt klote dingen mee, dat wat jij voelt zal heel erg zijn, maar dat maakt jouw verdriet en pijn niet erger dan dat van een ander
Die heb ik ook maar dan zonder extra snel internetquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:46 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Iedereen moet wel weten dat ík een Nokia N95 8Gb heb met extra snel mobiel internet waar mee je snelheden van 1Mb kan halen natuurlijkhaha
ze hebben zich wel aangebodenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, ik heb sindsdien een duidelijke ondergrens gesteld
Is dat zwaar, zo'n vriend steeds meetillen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:44 schreef Exentric90 het volgende:
Vind het ook niet erg hoor
Weet ook wel dat ze lopen te fucken
Maar goed.
"vertel knul"
Zal even een voorbeeld geven:
Een vriend van me is in mijn armen overleden door een overval.
Dat blijft je wel bij geloof mij maar
die was hardquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat zwaar, zo'n vriend steeds meetillen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
sssstquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
ze hebben zich wel aangeboden![]()
Wat is je ondergrens nu dan?
Dat zal ík ook nooit zeggen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
levensles 1: iedereen maakt klote dingen mee, dat wat jij voelt zal heel erg zijn, maar dat maakt jouw verdriet en pijn niet erger dan dat van een ander
zelfs je ouders zijn nog bij elkaar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik voel me een buitenbeentje, met m'n normale jeugd.
Fail!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar dan zonder extra snel internet
Ja, gelukkig en al.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs je ouders zijn nog bij elkaar?
Hier ga ík maar even niet op reageren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat zwaar, zo'n vriend steeds meetillen?
Ook zoiets als dat mensen zeggen dat kanker niet als scheldwoord mag worden gebruikt. Want er iemand in hun kennissenkring aan overleden. Gefeli, bij 99% van de mensheid is dat wel het geval.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
Harde shit he zo'n normale jeugdquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat hoeft ook niet. iedereen maakt dingen mee. Of je daar levenslessen mee leert, vast. Maar je bent niet de enige.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Hier ga ík maar even niet op reageren.
Ík ben douchen mensen!
schopje WFL?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ach, wat constitueert een normale jeugd? Hoe definieer je normaal?
Gewoon niet. Iedereen is anders.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ach, wat constitueert een normale jeugd? Hoe definieer je normaal?
De moblo-methode zal wel werken zeker, over the top grof erover doen en dan boeit 't allemaal niet meerquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
mn schoonmoesje zit nu zwaar aan de chemo, mn schoonopa is er aan dood gegaan en zo nog wel 5 mensen die ik kende.. dat maakt kankeren nog geen opzettelijk kwetsen
kanker gekanker
Ik bedoel maar, een normale jeugd voor jou is rondrennen in de randstad, twee gescheiden ouders en motors kijken.quote:
hoe dat zo?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De moblo-methode zal wel werken zeker, over the top grof erover doen en dan boeit 't allemaal niet meer.
Nah, relativeren is een deugd. Als elke vrouw naar haar vagina zou grijpen als je "kut" zegt....quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De moblo-methode zal wel werken zeker, over the top grof erover doen en dan boeit 't allemaal niet meer.
mijn ouders zijn ook nog gelukkig bij elkaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, een normale jeugd voor jou is rondrennen in de randstad, twee gescheiden ouders en motors kijken.
Voor mij was het elke dag op de straathoek hosselen voor geld om aan mijn moeder te geven omdat ze me anders zou verkopen aan orgaanverkopers.
Raar he?
Ho ík weet dat iedereen dat mee maakt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. iedereen maakt dingen mee. Of je daar levenslessen mee leert, vast. Maar je bent niet de enige.
Ook onder de randjes wassen
Ik was mijn oude zat. Na jaren mag dat wel eensquote:
Lekker zwart-witquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe dat zo?
ik vind dat er niet zo moeilijk over gedaan moet worden..
je zegt niet tegen iemand 'krijg de kanker' of 'cholera' of weetikveelwat, mensen iets toewensen is not-done..
maar tering, tyfus en cholera zijn verder als algemeen scheldwoord geaccepteerd, voor zover je schelden accepteert.. dan is kanker niet erger ofzo
Neuh is zo, maar je kan ook zeggen dat 't allemaal wel verwerpelijk isquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat er niet zo moeilijk over gedaan moet worden..
je zegt niet tegen iemand 'krijg de kanker' of 'cholera' of weetikveelwat, mensen iets toewensen is not-done..
maar tering, tyfus en cholera zijn verder als algemeen scheldwoord geaccepteerd, voor zover je schelden accepteert.. dan is kanker niet erger ofzo
wat is 'het' en 'allemaal' ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh is zo, maar je kan ook zeggen dat 't allemaal wel verwerpelijk is.
Schelden met ziektesquote:
Ja ach, ik ben de laatste die er iets over moet zeggen hoor, ik word in aardige modus zelfs nog een sarcastische botte lul gevonden, maar om het nou te vergelijken met ziektes waar al jaren geen mensen meer aan dood gaan, vind ik beetje dom eigenlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mag je vinden, dit is hoe ik er over denk
Jij hebt mijn moeder gezien, je weet wat voor hel het bij haar thuis isquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:01 schreef Californium het volgende:
Hosti![]()
Heb niets tegen mensen die kanker gebruiken maar ik vind het wel irritant als ze het woord elke zin moeten gebruiken....maar dat irriteert me bij andere woorden ook :") scheelt
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
echt welquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt mijn moeder gezien, je weet wat voor hel het bij haar thuis is
Damn, zie je 't nog wel zitten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:05 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ouders zijn ook nog bij elkaar... al bijna 35 jaar!
och, als het meezit gaan er in de toekomst ook geen mensen meer dood aan kanker..quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben de laatste die er iets over moet zeggen hoor, ik word in aardige modus zelfs nog een sarcastische botte lul gevonden, maar om het nou te vergelijken met ziektes waar al jaren geen mensen meer aan dood gaan, vind ik beetje dom eigenlijk.
Ik wilde eigenlijk een actie gaan houden door mezelf vast te binden op de Waalbrug, maar ik zit hier ook wel prima.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, zie je 't nog wel zitten?
springen is hipper...quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een actie gaan houden door mezelf vast te binden op de Waalbrug, maar ik zit hier ook wel prima..
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een actie gaan houden door mezelf vast te binden op de Waalbrug, maar ik zit hier ook wel prima..
Open er een topic over.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed... zullen we een praatclubje beginnen?voor de mensen met gelukkige ouders?
Maar dan land je in de Waal, moet je weer zwemmen en daarna met een nat pak terug fietsen.quote:
Alleen als ze met elkaar gelukkig zijn of met iemand anders?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed... zullen we een praatclubje beginnen?voor de mensen met gelukkige ouders?
gratis lift :")quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan land je in de Waal, moet je weer zwemmen en daarna met een nat pak terug fietsen.
Als je jezelf vastbindt, hoef je niks meer te doen komt de brandweer je vanzelf halen.
met elkaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen als ze met elkaar gelukkig zijn of met iemand anders?
Precies! Dan hoor je bij een exclusieve groep Nederlanders die dat hebben gehad hoorquote:
Elitair gezeikquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gratis lift :")
[..]
met elkaar
Ik moht vroeger ook altijd al niet bij het shaakclubje, het wij-hebben-een-sega-want-nintendo-suckt-clubje, het ik-haat-leuke-mensen-met-rood-haar clubje ...quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
ja, het moet geen clubje worden dat zomaar door iedereen kan worden bezocht
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
ga bij het corps, dan 'mag' je bij clubje nul!
Tonight on Hosti joins the corps; Hosti drinks a lot of beer and doesn't stop being an assholequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil de serie wel producerennu nog een cameraman/vrouw
R&P... heerlijk om te lezenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
al zijn de zieligerds in R&P wel een beetje op op het moment
maar dat komt vast wel weer goed als alle vakantieliefdes 'uit' gaan
het lijkt me een geweldig concept! we worden rijk, ik zweer het je!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:28 schreef Californium het volgende:
Hosti in een corpsWhehehehehehe..d at is als.... ik in ehm....
even denken hoor
Immer.quote:
dan komt het wel het natuurlijkst over!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, regisseur en cameravrouw gevonden
Nu nog een script, of verwachten jullie dat ik een improv-genius ben??
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan komt het wel het natuurlijkst over!
True true, je kan er ook gewoon bier in gieten totdat ik een van die balletjes zo ga irriteren dat ze met me op de vuist willen. Ook leuk om te zienquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan komt het wel het natuurlijkst over!
als jij er een fluffer bij wil dan ga je maar gewoon eerst op auditie voordat ik je die rol geef, ik doe niet aan vriendjes politiekquote:
Ík weet hoe een forum werkt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:25 schreef Pheno het volgende:
Oh, en Excentric. Zoals zo goed als alles op fok moet je over dingen heen kunnen lezen. Fok <> een serieus forum.
Excuses voor aangebrachte schade, maar neem het allemaal niet zo serieus. Dat scheelt je flink wat topics in R&P.
oke oke oke voor deze keer dan, kun je fluffen en filmen??quote:
Dan toch maar dat schopje R&P.quote:
Heb je zo'n steadyshot camera?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
oke oke oke voor deze keer dan, kun je fluffen en filmen??
Ik heb er vandaag al drie naar buiten weer gedonderd.quote:
Zet dat maar niet in F&F.quote:
Je zou verwachten dat die vliegen en wespen na al die eeuwen dat er ramen bestaan het principe wel door zouden hebben. maar nee, ze komen binnen, willen weer naar buiten en gaan een beetje dom voor een raam vliegen. Met 10cm verder de deur of raam open. Kutbeestenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik sla die krengen altijd gewoon plat. Compleet kerkhof hier op het raam, maar nog snappen al die broertjes en zusjes het niet.
Ga toch een van mijn vrienden zoenen johquote:
Evolutie is inderdaad een moeilijk begrip voor die beesten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die vliegen en wespen na al die eeuwen dat er ramen bestaan het principe wel door zouden hebben. maar nee, ze komen binnen, willen weer naar buiten en gaan een beetje dom voor een raam vliegen. Met 10cm verder de deur of raam open. Kutbeesten
Give me a name, and I'm game.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga toch een van mijn vrienden zoenen joh
Ja, slim pickins tegenwoordig, dus ik hou die namen lekker voor mezelfquote:
Zouden we de evolutie kunnen vragen om wespen af te maken en die bijen weer wat terug te brengen? Die zijn wel nuttig. Al eten wespen ook flink wat klein luis en zo op van planten, dus geheel nutteloos zijn ze niet. Compromis, ze moeten die angel af.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:48 schreef Exentric90 het volgende:
Pas nog gestoken door z'n kut ding.
Echt die beesten zijn totaal nutteloos gewoon!
Nee klopt geheel nutteloos niet dat is waarquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zouden we de evolutie kunnen vragen om wespen af te maken en die bijen weer wat terug te brengen? Die zijn wel nuttig. Al eten wespen ook flink wat klein luis en zo op van planten, dus geheel nutteloos zijn ze niet. Compromis, ze moeten die angel af.
Jij bent snel!quote:
Haha eigenlijk even in klb kijken dan maar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:57 schreef SLP_ het volgende:
Wespen, bijen en hommels: allemaal één pot nat. Vreselijk die beesten, ik vind ze echt eng. Ze komen bij ons gelukkig niet binnen, maar ze komen wel altijd op me af als ik op een terrasje zit. En dan wil ik geen scène maken, maar als ze echt heel dicht bij komen kan ik echt panisch worden
Zoiets dacht ík al ja!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb vandaag officieel geen leven
Bij bijen en hommels helpt dat, die weten ook wel dat ze dood gaan als ze gestoken hebben. Wespen die doen dat om tof te zijn. Al zullen ze niet zo snel aanvallen als jij dat niet doet. Daarom moet je ze ook in 1x goed rakenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rustig blijven zitten is de key
Leuk ding.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:02 schreef Californium het volgende:
kutcomputer![]()
En ik moet ook nog aan mijn verslag werken hierop.... hij vindt het leuk om elke keer opnieuw op te starten of internet af te sluiten....Nouja..maar even doorbijten en dinsdag weer terug thuis
een beetje het vleermuizen idee zeg maar ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben bang dat die kolerebeesten in mn neus, oren of haar ofzo gaan zitten, dus dood moeten ze, allemaal
haha okequote:
linkje?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
En gespeeld. Wel tof gemaakt.
Maar nu eens gaan kijken waar de volgende reis naar toe kan gaan, want ik heb nog 32 vrije dagen na die reis naar Japan in het voorjaar
Naar de demo of naar Japan? Japan heb ik niet online staan. Ik heb er wel fotoboeken van laten maken. Dat moet in Duitsland omdat ik niet zo snel een NL bedrijf kon vinden die Mac ondersteuning hadquote:
My bad!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Neen, dat is geen inkopertje... ook geen inkoppertje overigens..
Bacardi
Niet in de winter, dat is mij te natquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ierland! Ga naar Ierland!
Of Schotland
linkje naar japan!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar de demo of naar Japan? Japan heb ik niet online staan. Ik heb er wel fotoboeken van laten maken. Dat moet in Duitsland omdat ik niet zo snel een NL bedrijf kon vinden die Mac ondersteuning had
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:14 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
haha okemaar dat is iig wel het vleermuizen idee
Iedereen die er bang voor is denkt dat ze in je haren gaan zitten:P
Nja als ik aan vleermuizen denk ik hier aan:
[ afbeelding ]een betere vleermuis bestaat er niet
(in koppertje?)
Japan, hoe duur is het, naast de vlucht erheen, om er vakantie te 'vieren' als je vooral dingen wilt zien?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:23 schreef Pheno het volgende:
En ik zag weer een aanbieding om naar Japan te gaan, 500 euro pp, maar 3x in twee jaar is te
Nu al een keer de natuur in de herfst (en dan een hittegolf hebben,) en de sakura in de lente gezien. Argh, en toch kriebelt het.
heb je een PS3? Tenminste, het staat in de PS Store.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:22 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
linkje naar japan!
kom op wat denkje zelfLinkje naar dat spel man! ff testen!
jep PS3.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je een PS3? Tenminste, het staat in de PS Store.
Voor PC staat het:
Batman deelt klappen uit in demo en trailers Arkham Asylum
Georganiseerd is het way overpriced. De vlucht is normaal rond 700 wel te vinden, de railpass voor 2 weken is 400 euro. Dan heb je eigenlijk wel toegang tot het meeste openbaar vervoer. AL heb ik het in de lente niet gekocht, want ik was met losse tickets goedkoper uit. Een Nozomi pakken van Tokio naar Osaka is 100 euro, bv. Dan ben je dus 700km verder. ls je veel wilt zien dan is een railpass iig aan te raden. Hotels zijn zo gek te amken als je zelf wilt. Ik ben van een hostell naar congresshotel geweest (was aanbieding op internet). Hostel was 20pppn dacht ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Japan, hoe duur is het, naast de vlucht erheen, om er vakantie te 'vieren' als je vooral dingen wilt zien?
Ik heb het net twee maanden. Dus hier lukt het wel. In Japan ben ik nog naar de gamesshow geweest. Ook zo cool om mee te maken, die lui zijn echt zo veel meer game minded als hierquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:26 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
jep PS3.
staat aleen bijna nooit aan..
ik ga na mijn verjaardag naar Hongarijequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Georganiseerd is het way overpriced. De vlucht is normaal rond 700 wel te vinden, de railpass voor 2 weken is 400 euro. Dan heb je eigenlijk wel toegang tot het meeste openbaar vervoer. AL heb ik het in de lente niet gekocht, want ik was met losse tickets goedkoper uit. Een Nozomi pakken van Tokio naar Osaka is 100 euro, bv. Dan ben je dus 700km verder. ls je veel wilt zien dan is een railpass iig aan te raden. Hotels zijn zo gek te amken als je zelf wilt. Ik ben van een hostell naar congresshotel geweest (was aanbieding op internet). Hostel was 20pppn dacht ik.
En het eten
We zitten te denken aan de transsiberie express. Maar dan gaat bij mij meteen weer de optie: Vladilovstoc -> boot -> Osaka knipperenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
valt nog best meeniet dat we hier binnenkort geld voor hebben, maargoed... Japan is een land dat we niet aandoen bij de wereldreis ivm het feit dat we dan nóg een overtocht moeten regelen met de motoren, en we anders niets te reizen overlaten
Japan, Nieuw Zeeland, Heel Afrika, India en het midden Oosten slaan we zeker weten over. Hoe het gaat met Zuid-Amerika en Midden-Amerika weten we nog niet.. dat zien we tegen die tijd wel vanaf waar we de boot pakken of landen doorkruisen op weg naar Noord-Amerika.
Haha klopt die mensen zijn echt echt verslaafd volgens mij, nog nooit geweest maar goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het net twee maanden. Dus hier lukt het wel. In Japan ben ik nog naar de gamesshow geweest. Ook zo cool om mee te maken, die lui zijn echt zo veel meer game minded als hier
Het oosten van europa is idd erg goedkoop. Van mij hoeft het ook niet duur te zijn, het is juist de sport om een mooie middenweg te vinden. Hostels zijn vaak wel gezellig bv. Beter dan een hotel waar je alleen maar praat met de bediendenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ik ga na mijn verjaardag naar Hongarije![]()
!
Mijn opa en oma wonen daaro dus lekker goedkoop ook
sowieso is Hongarije goedkoop
Blijf daar dan denk ik voor 1 of 2 maandjes
even lekker uitwaaien en verstand op 0
Waarom ontbreekt die discipline bij mij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
zoveel mogelijk afmaken als mogelijk vandaag
Je bent zwak.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom ontbreekt die discipline bij mij?
So true!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het oosten van europa is idd erg goedkoop. Van mij hoeft het ook niet duur te zijn, het is juist de sport om een mooie middenweg te vinden. Hostels zijn vaak wel gezellig bv. Beter dan een hotel waar je alleen maar praat met de bedienden
Ik heb geen familie in het buitenland.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:39 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
So true!
Mja als ik gratis kan overnachten bij mijn opa en oma
Dan weet ik het wel haha
Zeker. Ik ben gelukkig student af, dus de enige verplichting die ik heb zijn diegene die ik mezelf opleg. Dus dan moet ik wel een certificeringsdatum voor het een of ander al van te voren vastleggen, anders wordt het ook steeds uitgesteldquote:
Dat is dan weer minder inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen familie in het buitenland.
Haha ja die heb ik gister ook gezienquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:41 schreef Mikkie het volgende:
Prachtig... dat Super Sweet Sixteen!. Meiske van 16 wil een auto, maar heeft geen rijbewijs. Zus heeft wel een rijbewijs, maar die mag van die 16-jarige geen auto krijgen, want ze wil zelf het duurste cadeau!
_!
Heeft d'r zus een roze jurk aan: "Ah, I wanted flamingo's, now I got one."quote:
ben er al, ik werd wakker gesmstquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:29 schreef SLP_ het volgende:
Page 5 alweer.. Straks mist Swarma zn eigen naamtopic
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:18 schreef Exentric90 het volgende:
haha nee zo moet je het niet zien
2008 is passe dus is sweet sixteen dat ook
nee ik ben 20-09-1990 geboren hoor
Ik moet over twee weken en het is waarschijnlijk vrij essentieel voor m'n Masterjaar en m'n stage die over drie weken begintquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:07 schreef Californium het volgende:
@ mikkie :
Tis niet dat ik het wil! tis dt ik het moet! deadline komt gevaarlijk dichtbijen hij moet nog twee keer naar engeland in 1 week
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:18 schreef Exentric90 het volgende:
haha nee zo moet je het niet zien
2008 is passe dus is sweet sixteen dat ook
nee ik ben 20-09-1990 geboren hoor
zolang die hamster anekdote maar in zitquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
abstract op de titelpagina???????????????? Welke school hebben ze je dat geleerdmijn idee was, titelpagina; acknowledgements;list of abbreviations; abstract; introduction;M&M; Results; discussion, conclusion; references; appendixces..maar begin nu te twijfelen
Ik ben al bezig, maar wordt dus door de UB dubbel tegengewerktquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef Californium het volgende:
@ mikkiedan moet je toch iets gaan doen
werken kreng
mijne is essentieel voor mij diploma, introductie en opleiding
![]()
Totdat je penetreert.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Size doesn't matter.
Volgens mij is er niemand door jon uitgenodigd, blijkbaar wordt het een feestje van Ingrid voor Jon, toevallig dat ik vrijdag ff in de Dollars wasquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:33 schreef Californium het volgende:
sorry... maar ik ben niet uitgenodigd hoor... en onthouden van iedereens verjaardag is niet mijn sterkste kant
Dat zeggen mannen met een kleintje altijd jaquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:37 schreef Californium het volgende:
ah nou jah... feliciteer hem dan maar van mij...en wat wou je zeggen dan? dat ik vrijdag dan maar bij dollars had moeten zijn? dat jij je ouders 1 keer in het jaar ziet oke..maar mijn moeder stelt het op prijs dat ikn 1 keer pr maand even langs komen en volgende week word ook al niets.... En moet dingen meenemen voor de intro enzo.... soms dan ben ik gewoon even niet in Nijmegen...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen met een kleintje altijd ja
Jij zit ook dik onder de plak bij je vriendin of nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Lees je post eens terug en durf het dan nog te ontkennen
Ik krijg er een hoog Running Man gevoel bijquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/gamer/large.html
Vet.
Gerard Butlerquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/gamer/large.html
Vet.
Hee, dat heb ik ook wekenlang gehadquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef SLP_ het volgende:
Gotver, dat kut internet valt opeens elke minuut uit
Je bent een nette klantenservicemeneer. Er zijn er genoeg die het geen reet zou interesseren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:26 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, lulligste verhaal van vandaag:
Zielig oud oma'tje van 73, snapte het hele internet e.d niet zo goed, maar wil wel graag, dus advies gegeven over ADSL abonnement, want ze had nu inbel. Bleek na het gesprek (waarin ze aangaf al eens 'afgezet' te zijn door verkoopafdeling) dat ze een soort antivirus totaal pakket van ons had. Dit kost haar 4 euro per maand, en daarvoor moet ze het hele pakket nog downloaden. KL heeft dus fakking inbelinternet, en moet dan een installatiebestand van een paar honderd Mb downloadenDaar is ze alleen aan telefoontikken al zo'n 50 euro kwijt
Maar even teruggebeld, en boel voor haar beeindigd. Liep al vanaf september, dus maar verzoek uitgezet dr geld terug te geven
Ik heb laatst die temptation opquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
avond
to magnum, or not to magnum almond...
Een paar kilo (w)aarschijnlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het verschil in antwoord tussen dit topic en slank zal wel aanzienlijk zijn?
Jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar zitten ook amandelstukjes in hè?
notquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
avond
to magnum, or not to magnum almond...
is rond de 170.000 geloof ik, maar da's geen geld, ook niet als er nog verbouwd moet wordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:38 schreef Mikkie het volgende:
Oh, daar!
Da's twee ton ofzo tegenwoordig toch? Valt mee, al moet er nog een hoop aan verspijkerd worden. Wat een bejaarde oude zut allemaal!
Witte Chocolade is geen chocolade en hoort daarom niet op een magnumquote:
ik werk op dit moment bij proficallquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en Exentric, voor wat voor callcenter werk je?
182k en een beetje volgens de huidige koers. Even belastingen en meuk niet meegerekendquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is rond de 170.000 geloof ik, maar da's geen geld, ook niet als er nog verbouwd moet worden
[..]
Inderdaad. Het heeft niets voor niets zo'n lage prijsquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:48 schreef SLP_ het volgende:
Pf lijkt mij echt niets, zo'n boerderijVer weg van de bewoonde wereld enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |