Doe hier eerst maar eens een tijdje hangen voordat we weer van die 1dagsvliegen in de op hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:23 schreef Exentric90 het volgende:
Waar is de OP gebleven?
Ík sta nog niet bij de user list
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:27 schreef Mikkie het volgende:
Als D_K de waarheid spreekt zou 't wel een grap zijn![]()
Wanneer word ie verhoord?quote:
respectz you gatta earn, babyquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:29 schreef Exentric90 het volgende:
* exentric90 staat nog steeds niet in de OP
jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
Aw, wat zijn jullie gemeen voor de nieuwe
Ja gemeen uhuhquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
Aw, wat zijn jullie gemeen voor de nieuwe
ik voel een bagger-zondag aankomenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
They have to earn their stripes first
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Harde opvoeding is de shit. Knuffelen en kussiekroel is voor watjes.
Watjequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is wel hoe ík opgevoed ben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed, stiekem ben ik dan ook een watje
quote:
en waarom de hele tijd dat ík in plaats van gewoon ik?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:35 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Is wel hoe ík opgevoed ben.
En kan inderdaad wel wat meer hebben dan het gemiddelde.
Dus ík pleit voor!
Iets met zelfkennis en sieren enzo..quote:
Ik heb ook een prima avond gehad hoor, maak je niet druk. Vakantiegevoel enzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah wij hebben gister op de bbq een toffe avond gehad, dus voor ons maakt het niet zomaar vind het voor jou met je plannen die al de hele tijd niet doorgaan wel minder tof
1990? Toen hosselde ik al chickies in de kroeg!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
1990.. hij is nog jonger dan m'n kleine zusje
Inkoppertje: je hebt niet toevallig Chinese tomaat gekocht?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Klacht: de cup a soup tomaat is veranderd, het smaakt nu een beetje naar chinese tomaat..
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1990? Toen hosselde ik al chickies in de kroeg!
Haha ooit perongeluk zo in gesteld op mijn mobielquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en waarom de hele tijd dat ík in plaats van gewoon ik?
Nou vertel, knul!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:39 schreef Exentric90 het volgende:
Heb dingen mee gemaakt die iemand van 80 nog niet hoor mee te maken dus
Haha maak je niet druk, ik ben van '91quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:39 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haha ooit perongeluk zo in gesteld op mijn mobiel
En als je dat zeg wil halen moet je of zonder T9 typen of 3 keer de toetsen in drukken..
En daar heb ÍK dan weer geen zin inhaha
Maar ja 1990 so what?
ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:39 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haha ooit perongeluk zo in gesteld op mijn mobiel
En als je dat zeg wil halen moet je of zonder T9 typen of 3 keer de toetsen in drukken..
En daar heb ÍK dan weer geen zin inhaha
Maar ja 1990 so what?
dat jij oud was wisten we al hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
Hahaha, 1990... toen had ik al alle drugs gebruikt die hip waren
Pedo?? Ik heb nog steeds niets jongers dan jou gevonden heur, ukkiequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:44 schreef Californium het volgende:
[..]
dat jij oud was wisten we al hoorpedo
wel gevonden, niet geneukt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pedo?? Ik heb nog steeds niets jongers dan jou gevonden heur, ukkie
Natuurlijk!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
verkapte kijk mij een telefoon met internet hebben post.
Nah, ik heb sindsdien een duidelijke ondergrens gesteldquote:
eensquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
levensles 1: iedereen maakt klote dingen mee, dat wat jij voelt zal heel erg zijn, maar dat maakt jouw verdriet en pijn niet erger dan dat van een ander
Die heb ik ook maar dan zonder extra snel internetquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:46 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Iedereen moet wel weten dat ík een Nokia N95 8Gb heb met extra snel mobiel internet waar mee je snelheden van 1Mb kan halen natuurlijkhaha
ze hebben zich wel aangebodenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, ik heb sindsdien een duidelijke ondergrens gesteld
Is dat zwaar, zo'n vriend steeds meetillen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:44 schreef Exentric90 het volgende:
Vind het ook niet erg hoor
Weet ook wel dat ze lopen te fucken
Maar goed.
"vertel knul"
Zal even een voorbeeld geven:
Een vriend van me is in mijn armen overleden door een overval.
Dat blijft je wel bij geloof mij maar
die was hardquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat zwaar, zo'n vriend steeds meetillen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
sssstquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
ze hebben zich wel aangeboden![]()
Wat is je ondergrens nu dan?
Dat zal ík ook nooit zeggen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
levensles 1: iedereen maakt klote dingen mee, dat wat jij voelt zal heel erg zijn, maar dat maakt jouw verdriet en pijn niet erger dan dat van een ander
zelfs je ouders zijn nog bij elkaar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik voel me een buitenbeentje, met m'n normale jeugd.
Fail!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar dan zonder extra snel internet
Ja, gelukkig en al.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs je ouders zijn nog bij elkaar?
Hier ga ík maar even niet op reageren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat zwaar, zo'n vriend steeds meetillen?
Ook zoiets als dat mensen zeggen dat kanker niet als scheldwoord mag worden gebruikt. Want er iemand in hun kennissenkring aan overleden. Gefeli, bij 99% van de mensheid is dat wel het geval.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
Harde shit he zo'n normale jeugdquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik voel me een buitenbeentje, met m'n normale jeugd.
Dat hoeft ook niet. iedereen maakt dingen mee. Of je daar levenslessen mee leert, vast. Maar je bent niet de enige.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Hier ga ík maar even niet op reageren.
Ík ben douchen mensen!
schopje WFL?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ach, wat constitueert een normale jeugd? Hoe definieer je normaal?
Gewoon niet. Iedereen is anders.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ach, wat constitueert een normale jeugd? Hoe definieer je normaal?
De moblo-methode zal wel werken zeker, over the top grof erover doen en dan boeit 't allemaal niet meerquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
mn schoonmoesje zit nu zwaar aan de chemo, mn schoonopa is er aan dood gegaan en zo nog wel 5 mensen die ik kende.. dat maakt kankeren nog geen opzettelijk kwetsen
kanker gekanker
Ik bedoel maar, een normale jeugd voor jou is rondrennen in de randstad, twee gescheiden ouders en motors kijken.quote:
hoe dat zo?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De moblo-methode zal wel werken zeker, over the top grof erover doen en dan boeit 't allemaal niet meer.
Nah, relativeren is een deugd. Als elke vrouw naar haar vagina zou grijpen als je "kut" zegt....quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De moblo-methode zal wel werken zeker, over the top grof erover doen en dan boeit 't allemaal niet meer.
mijn ouders zijn ook nog gelukkig bij elkaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, een normale jeugd voor jou is rondrennen in de randstad, twee gescheiden ouders en motors kijken.
Voor mij was het elke dag op de straathoek hosselen voor geld om aan mijn moeder te geven omdat ze me anders zou verkopen aan orgaanverkopers.
Raar he?
Ho ík weet dat iedereen dat mee maakt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. iedereen maakt dingen mee. Of je daar levenslessen mee leert, vast. Maar je bent niet de enige.
Ook onder de randjes wassen
Ik was mijn oude zat. Na jaren mag dat wel eensquote:
Lekker zwart-witquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe dat zo?
ik vind dat er niet zo moeilijk over gedaan moet worden..
je zegt niet tegen iemand 'krijg de kanker' of 'cholera' of weetikveelwat, mensen iets toewensen is not-done..
maar tering, tyfus en cholera zijn verder als algemeen scheldwoord geaccepteerd, voor zover je schelden accepteert.. dan is kanker niet erger ofzo
Neuh is zo, maar je kan ook zeggen dat 't allemaal wel verwerpelijk isquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat er niet zo moeilijk over gedaan moet worden..
je zegt niet tegen iemand 'krijg de kanker' of 'cholera' of weetikveelwat, mensen iets toewensen is not-done..
maar tering, tyfus en cholera zijn verder als algemeen scheldwoord geaccepteerd, voor zover je schelden accepteert.. dan is kanker niet erger ofzo
wat is 'het' en 'allemaal' ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh is zo, maar je kan ook zeggen dat 't allemaal wel verwerpelijk is.
Schelden met ziektesquote:
Ja ach, ik ben de laatste die er iets over moet zeggen hoor, ik word in aardige modus zelfs nog een sarcastische botte lul gevonden, maar om het nou te vergelijken met ziektes waar al jaren geen mensen meer aan dood gaan, vind ik beetje dom eigenlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mag je vinden, dit is hoe ik er over denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |