jep PS3.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je een PS3? Tenminste, het staat in de PS Store.
Voor PC staat het:
Batman deelt klappen uit in demo en trailers Arkham Asylum
Georganiseerd is het way overpriced. De vlucht is normaal rond 700 wel te vinden, de railpass voor 2 weken is 400 euro. Dan heb je eigenlijk wel toegang tot het meeste openbaar vervoer. AL heb ik het in de lente niet gekocht, want ik was met losse tickets goedkoper uit. Een Nozomi pakken van Tokio naar Osaka is 100 euro, bv. Dan ben je dus 700km verder. ls je veel wilt zien dan is een railpass iig aan te raden. Hotels zijn zo gek te amken als je zelf wilt. Ik ben van een hostell naar congresshotel geweest (was aanbieding op internet). Hostel was 20pppn dacht ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Japan, hoe duur is het, naast de vlucht erheen, om er vakantie te 'vieren' als je vooral dingen wilt zien?
Ik heb het net twee maanden. Dus hier lukt het wel. In Japan ben ik nog naar de gamesshow geweest. Ook zo cool om mee te maken, die lui zijn echt zo veel meer game minded als hierquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:26 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
jep PS3.
staat aleen bijna nooit aan..
ik ga na mijn verjaardag naar Hongarijequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Georganiseerd is het way overpriced. De vlucht is normaal rond 700 wel te vinden, de railpass voor 2 weken is 400 euro. Dan heb je eigenlijk wel toegang tot het meeste openbaar vervoer. AL heb ik het in de lente niet gekocht, want ik was met losse tickets goedkoper uit. Een Nozomi pakken van Tokio naar Osaka is 100 euro, bv. Dan ben je dus 700km verder. ls je veel wilt zien dan is een railpass iig aan te raden. Hotels zijn zo gek te amken als je zelf wilt. Ik ben van een hostell naar congresshotel geweest (was aanbieding op internet). Hostel was 20pppn dacht ik.
En het eten
We zitten te denken aan de transsiberie express. Maar dan gaat bij mij meteen weer de optie: Vladilovstoc -> boot -> Osaka knipperenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
valt nog best meeniet dat we hier binnenkort geld voor hebben, maargoed... Japan is een land dat we niet aandoen bij de wereldreis ivm het feit dat we dan nóg een overtocht moeten regelen met de motoren, en we anders niets te reizen overlaten
Japan, Nieuw Zeeland, Heel Afrika, India en het midden Oosten slaan we zeker weten over. Hoe het gaat met Zuid-Amerika en Midden-Amerika weten we nog niet.. dat zien we tegen die tijd wel vanaf waar we de boot pakken of landen doorkruisen op weg naar Noord-Amerika.
Haha klopt die mensen zijn echt echt verslaafd volgens mij, nog nooit geweest maar goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het net twee maanden. Dus hier lukt het wel. In Japan ben ik nog naar de gamesshow geweest. Ook zo cool om mee te maken, die lui zijn echt zo veel meer game minded als hier
Het oosten van europa is idd erg goedkoop. Van mij hoeft het ook niet duur te zijn, het is juist de sport om een mooie middenweg te vinden. Hostels zijn vaak wel gezellig bv. Beter dan een hotel waar je alleen maar praat met de bediendenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ik ga na mijn verjaardag naar Hongarije![]()
!
Mijn opa en oma wonen daaro dus lekker goedkoop ook
sowieso is Hongarije goedkoop
Blijf daar dan denk ik voor 1 of 2 maandjes
even lekker uitwaaien en verstand op 0
Waarom ontbreekt die discipline bij mij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
zoveel mogelijk afmaken als mogelijk vandaag
Je bent zwak.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom ontbreekt die discipline bij mij?
So true!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het oosten van europa is idd erg goedkoop. Van mij hoeft het ook niet duur te zijn, het is juist de sport om een mooie middenweg te vinden. Hostels zijn vaak wel gezellig bv. Beter dan een hotel waar je alleen maar praat met de bedienden
Ik heb geen familie in het buitenland.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:39 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
So true!
Mja als ik gratis kan overnachten bij mijn opa en oma
Dan weet ik het wel haha
Zeker. Ik ben gelukkig student af, dus de enige verplichting die ik heb zijn diegene die ik mezelf opleg. Dus dan moet ik wel een certificeringsdatum voor het een of ander al van te voren vastleggen, anders wordt het ook steeds uitgesteldquote:
Dat is dan weer minder inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen familie in het buitenland.
Haha ja die heb ik gister ook gezienquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:41 schreef Mikkie het volgende:
Prachtig... dat Super Sweet Sixteen!. Meiske van 16 wil een auto, maar heeft geen rijbewijs. Zus heeft wel een rijbewijs, maar die mag van die 16-jarige geen auto krijgen, want ze wil zelf het duurste cadeau!
_!
Heeft d'r zus een roze jurk aan: "Ah, I wanted flamingo's, now I got one."quote:
ben er al, ik werd wakker gesmstquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:29 schreef SLP_ het volgende:
Page 5 alweer.. Straks mist Swarma zn eigen naamtopic
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:18 schreef Exentric90 het volgende:
haha nee zo moet je het niet zien
2008 is passe dus is sweet sixteen dat ook
nee ik ben 20-09-1990 geboren hoor
Ik moet over twee weken en het is waarschijnlijk vrij essentieel voor m'n Masterjaar en m'n stage die over drie weken begintquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:07 schreef Californium het volgende:
@ mikkie :
Tis niet dat ik het wil! tis dt ik het moet! deadline komt gevaarlijk dichtbijen hij moet nog twee keer naar engeland in 1 week
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:18 schreef Exentric90 het volgende:
haha nee zo moet je het niet zien
2008 is passe dus is sweet sixteen dat ook
nee ik ben 20-09-1990 geboren hoor
zolang die hamster anekdote maar in zitquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
abstract op de titelpagina???????????????? Welke school hebben ze je dat geleerdmijn idee was, titelpagina; acknowledgements;list of abbreviations; abstract; introduction;M&M; Results; discussion, conclusion; references; appendixces..maar begin nu te twijfelen
Ik ben al bezig, maar wordt dus door de UB dubbel tegengewerktquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef Californium het volgende:
@ mikkiedan moet je toch iets gaan doen
werken kreng
mijne is essentieel voor mij diploma, introductie en opleiding
![]()
Totdat je penetreert.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Size doesn't matter.
Volgens mij is er niemand door jon uitgenodigd, blijkbaar wordt het een feestje van Ingrid voor Jon, toevallig dat ik vrijdag ff in de Dollars wasquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:33 schreef Californium het volgende:
sorry... maar ik ben niet uitgenodigd hoor... en onthouden van iedereens verjaardag is niet mijn sterkste kant
Dat zeggen mannen met een kleintje altijd jaquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:37 schreef Californium het volgende:
ah nou jah... feliciteer hem dan maar van mij...en wat wou je zeggen dan? dat ik vrijdag dan maar bij dollars had moeten zijn? dat jij je ouders 1 keer in het jaar ziet oke..maar mijn moeder stelt het op prijs dat ikn 1 keer pr maand even langs komen en volgende week word ook al niets.... En moet dingen meenemen voor de intro enzo.... soms dan ben ik gewoon even niet in Nijmegen...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen met een kleintje altijd ja
Jij zit ook dik onder de plak bij je vriendin of nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Lees je post eens terug en durf het dan nog te ontkennen
Ik krijg er een hoog Running Man gevoel bijquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/gamer/large.html
Vet.
Gerard Butlerquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/gamer/large.html
Vet.
Hee, dat heb ik ook wekenlang gehadquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef SLP_ het volgende:
Gotver, dat kut internet valt opeens elke minuut uit
Je bent een nette klantenservicemeneer. Er zijn er genoeg die het geen reet zou interesseren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:26 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, lulligste verhaal van vandaag:
Zielig oud oma'tje van 73, snapte het hele internet e.d niet zo goed, maar wil wel graag, dus advies gegeven over ADSL abonnement, want ze had nu inbel. Bleek na het gesprek (waarin ze aangaf al eens 'afgezet' te zijn door verkoopafdeling) dat ze een soort antivirus totaal pakket van ons had. Dit kost haar 4 euro per maand, en daarvoor moet ze het hele pakket nog downloaden. KL heeft dus fakking inbelinternet, en moet dan een installatiebestand van een paar honderd Mb downloadenDaar is ze alleen aan telefoontikken al zo'n 50 euro kwijt
Maar even teruggebeld, en boel voor haar beeindigd. Liep al vanaf september, dus maar verzoek uitgezet dr geld terug te geven
Ik heb laatst die temptation opquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
avond
to magnum, or not to magnum almond...
Een paar kilo (w)aarschijnlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het verschil in antwoord tussen dit topic en slank zal wel aanzienlijk zijn?
Jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar zitten ook amandelstukjes in hè?
notquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
avond
to magnum, or not to magnum almond...
is rond de 170.000 geloof ik, maar da's geen geld, ook niet als er nog verbouwd moet wordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:38 schreef Mikkie het volgende:
Oh, daar!
Da's twee ton ofzo tegenwoordig toch? Valt mee, al moet er nog een hoop aan verspijkerd worden. Wat een bejaarde oude zut allemaal!
Witte Chocolade is geen chocolade en hoort daarom niet op een magnumquote:
ik werk op dit moment bij proficallquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en Exentric, voor wat voor callcenter werk je?
182k en een beetje volgens de huidige koers. Even belastingen en meuk niet meegerekendquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is rond de 170.000 geloof ik, maar da's geen geld, ook niet als er nog verbouwd moet worden
[..]
Inderdaad. Het heeft niets voor niets zo'n lage prijsquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:48 schreef SLP_ het volgende:
Pf lijkt mij echt niets, zo'n boerderijVer weg van de bewoonde wereld enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |