ik ga na mijn verjaardag naar Hongarijequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Georganiseerd is het way overpriced. De vlucht is normaal rond 700 wel te vinden, de railpass voor 2 weken is 400 euro. Dan heb je eigenlijk wel toegang tot het meeste openbaar vervoer. AL heb ik het in de lente niet gekocht, want ik was met losse tickets goedkoper uit. Een Nozomi pakken van Tokio naar Osaka is 100 euro, bv. Dan ben je dus 700km verder. ls je veel wilt zien dan is een railpass iig aan te raden. Hotels zijn zo gek te amken als je zelf wilt. Ik ben van een hostell naar congresshotel geweest (was aanbieding op internet). Hostel was 20pppn dacht ik.
En het eten
We zitten te denken aan de transsiberie express. Maar dan gaat bij mij meteen weer de optie: Vladilovstoc -> boot -> Osaka knipperenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
valt nog best meeniet dat we hier binnenkort geld voor hebben, maargoed... Japan is een land dat we niet aandoen bij de wereldreis ivm het feit dat we dan nóg een overtocht moeten regelen met de motoren, en we anders niets te reizen overlaten
Japan, Nieuw Zeeland, Heel Afrika, India en het midden Oosten slaan we zeker weten over. Hoe het gaat met Zuid-Amerika en Midden-Amerika weten we nog niet.. dat zien we tegen die tijd wel vanaf waar we de boot pakken of landen doorkruisen op weg naar Noord-Amerika.
Haha klopt die mensen zijn echt echt verslaafd volgens mij, nog nooit geweest maar goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het net twee maanden. Dus hier lukt het wel. In Japan ben ik nog naar de gamesshow geweest. Ook zo cool om mee te maken, die lui zijn echt zo veel meer game minded als hier
Het oosten van europa is idd erg goedkoop. Van mij hoeft het ook niet duur te zijn, het is juist de sport om een mooie middenweg te vinden. Hostels zijn vaak wel gezellig bv. Beter dan een hotel waar je alleen maar praat met de bediendenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ik ga na mijn verjaardag naar Hongarije![]()
!
Mijn opa en oma wonen daaro dus lekker goedkoop ook
sowieso is Hongarije goedkoop
Blijf daar dan denk ik voor 1 of 2 maandjes
even lekker uitwaaien en verstand op 0
Waarom ontbreekt die discipline bij mij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
zoveel mogelijk afmaken als mogelijk vandaag
Je bent zwak.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom ontbreekt die discipline bij mij?
So true!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het oosten van europa is idd erg goedkoop. Van mij hoeft het ook niet duur te zijn, het is juist de sport om een mooie middenweg te vinden. Hostels zijn vaak wel gezellig bv. Beter dan een hotel waar je alleen maar praat met de bedienden
Ik heb geen familie in het buitenland.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:39 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
So true!
Mja als ik gratis kan overnachten bij mijn opa en oma
Dan weet ik het wel haha
Zeker. Ik ben gelukkig student af, dus de enige verplichting die ik heb zijn diegene die ik mezelf opleg. Dus dan moet ik wel een certificeringsdatum voor het een of ander al van te voren vastleggen, anders wordt het ook steeds uitgesteldquote:
Dat is dan weer minder inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen familie in het buitenland.
Haha ja die heb ik gister ook gezienquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:41 schreef Mikkie het volgende:
Prachtig... dat Super Sweet Sixteen!. Meiske van 16 wil een auto, maar heeft geen rijbewijs. Zus heeft wel een rijbewijs, maar die mag van die 16-jarige geen auto krijgen, want ze wil zelf het duurste cadeau!
_!
Heeft d'r zus een roze jurk aan: "Ah, I wanted flamingo's, now I got one."quote:
ben er al, ik werd wakker gesmstquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:29 schreef SLP_ het volgende:
Page 5 alweer.. Straks mist Swarma zn eigen naamtopic
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:18 schreef Exentric90 het volgende:
haha nee zo moet je het niet zien
2008 is passe dus is sweet sixteen dat ook
nee ik ben 20-09-1990 geboren hoor
Ik moet over twee weken en het is waarschijnlijk vrij essentieel voor m'n Masterjaar en m'n stage die over drie weken begintquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:07 schreef Californium het volgende:
@ mikkie :
Tis niet dat ik het wil! tis dt ik het moet! deadline komt gevaarlijk dichtbijen hij moet nog twee keer naar engeland in 1 week
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:18 schreef Exentric90 het volgende:
haha nee zo moet je het niet zien
2008 is passe dus is sweet sixteen dat ook
nee ik ben 20-09-1990 geboren hoor
zolang die hamster anekdote maar in zitquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
abstract op de titelpagina???????????????? Welke school hebben ze je dat geleerdmijn idee was, titelpagina; acknowledgements;list of abbreviations; abstract; introduction;M&M; Results; discussion, conclusion; references; appendixces..maar begin nu te twijfelen
Ik ben al bezig, maar wordt dus door de UB dubbel tegengewerktquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef Californium het volgende:
@ mikkiedan moet je toch iets gaan doen
werken kreng
mijne is essentieel voor mij diploma, introductie en opleiding
![]()
Totdat je penetreert.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Size doesn't matter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |