Volgens mij is er niemand door jon uitgenodigd, blijkbaar wordt het een feestje van Ingrid voor Jon, toevallig dat ik vrijdag ff in de Dollars wasquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:33 schreef Californium het volgende:
sorry... maar ik ben niet uitgenodigd hoor... en onthouden van iedereens verjaardag is niet mijn sterkste kant
Dat zeggen mannen met een kleintje altijd jaquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:37 schreef Californium het volgende:
ah nou jah... feliciteer hem dan maar van mij...en wat wou je zeggen dan? dat ik vrijdag dan maar bij dollars had moeten zijn? dat jij je ouders 1 keer in het jaar ziet oke..maar mijn moeder stelt het op prijs dat ikn 1 keer pr maand even langs komen en volgende week word ook al niets.... En moet dingen meenemen voor de intro enzo.... soms dan ben ik gewoon even niet in Nijmegen...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen met een kleintje altijd ja
Jij zit ook dik onder de plak bij je vriendin of nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Lees je post eens terug en durf het dan nog te ontkennen
Ik krijg er een hoog Running Man gevoel bijquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/gamer/large.html
Vet.
Gerard Butlerquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/gamer/large.html
Vet.
Hee, dat heb ik ook wekenlang gehadquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef SLP_ het volgende:
Gotver, dat kut internet valt opeens elke minuut uit
Je bent een nette klantenservicemeneer. Er zijn er genoeg die het geen reet zou interesseren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:26 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, lulligste verhaal van vandaag:
Zielig oud oma'tje van 73, snapte het hele internet e.d niet zo goed, maar wil wel graag, dus advies gegeven over ADSL abonnement, want ze had nu inbel. Bleek na het gesprek (waarin ze aangaf al eens 'afgezet' te zijn door verkoopafdeling) dat ze een soort antivirus totaal pakket van ons had. Dit kost haar 4 euro per maand, en daarvoor moet ze het hele pakket nog downloaden. KL heeft dus fakking inbelinternet, en moet dan een installatiebestand van een paar honderd Mb downloadenDaar is ze alleen aan telefoontikken al zo'n 50 euro kwijt
Maar even teruggebeld, en boel voor haar beeindigd. Liep al vanaf september, dus maar verzoek uitgezet dr geld terug te geven
Ik heb laatst die temptation opquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
avond
to magnum, or not to magnum almond...
Een paar kilo (w)aarschijnlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het verschil in antwoord tussen dit topic en slank zal wel aanzienlijk zijn?
Jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar zitten ook amandelstukjes in hè?
notquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
avond
to magnum, or not to magnum almond...
is rond de 170.000 geloof ik, maar da's geen geld, ook niet als er nog verbouwd moet wordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:38 schreef Mikkie het volgende:
Oh, daar!
Da's twee ton ofzo tegenwoordig toch? Valt mee, al moet er nog een hoop aan verspijkerd worden. Wat een bejaarde oude zut allemaal!
Witte Chocolade is geen chocolade en hoort daarom niet op een magnumquote:
ik werk op dit moment bij proficallquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en Exentric, voor wat voor callcenter werk je?
182k en een beetje volgens de huidige koers. Even belastingen en meuk niet meegerekendquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is rond de 170.000 geloof ik, maar da's geen geld, ook niet als er nog verbouwd moet worden
[..]
Inderdaad. Het heeft niets voor niets zo'n lage prijsquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:48 schreef SLP_ het volgende:
Pf lijkt mij echt niets, zo'n boerderijVer weg van de bewoonde wereld enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |