Jij hebt mijn moeder gezien, je weet wat voor hel het bij haar thuis isquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:01 schreef Californium het volgende:
Hosti![]()
Heb niets tegen mensen die kanker gebruiken maar ik vind het wel irritant als ze het woord elke zin moeten gebruiken....maar dat irriteert me bij andere woorden ook :") scheelt
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik voel me een buitenbeentje, met m'n normale jeugd.
echt welquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt mijn moeder gezien, je weet wat voor hel het bij haar thuis is
Damn, zie je 't nog wel zitten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:05 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ouders zijn ook nog bij elkaar... al bijna 35 jaar!
och, als het meezit gaan er in de toekomst ook geen mensen meer dood aan kanker..quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben de laatste die er iets over moet zeggen hoor, ik word in aardige modus zelfs nog een sarcastische botte lul gevonden, maar om het nou te vergelijken met ziektes waar al jaren geen mensen meer aan dood gaan, vind ik beetje dom eigenlijk.
Ik wilde eigenlijk een actie gaan houden door mezelf vast te binden op de Waalbrug, maar ik zit hier ook wel prima.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, zie je 't nog wel zitten?
springen is hipper...quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een actie gaan houden door mezelf vast te binden op de Waalbrug, maar ik zit hier ook wel prima..
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een actie gaan houden door mezelf vast te binden op de Waalbrug, maar ik zit hier ook wel prima..
Open er een topic over.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed... zullen we een praatclubje beginnen?voor de mensen met gelukkige ouders?
Maar dan land je in de Waal, moet je weer zwemmen en daarna met een nat pak terug fietsen.quote:
Alleen als ze met elkaar gelukkig zijn of met iemand anders?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed... zullen we een praatclubje beginnen?voor de mensen met gelukkige ouders?
gratis lift :")quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan land je in de Waal, moet je weer zwemmen en daarna met een nat pak terug fietsen.
Als je jezelf vastbindt, hoef je niks meer te doen komt de brandweer je vanzelf halen.
met elkaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen als ze met elkaar gelukkig zijn of met iemand anders?
Precies! Dan hoor je bij een exclusieve groep Nederlanders die dat hebben gehad hoorquote:
Elitair gezeikquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gratis lift :")
[..]
met elkaar
Ik moht vroeger ook altijd al niet bij het shaakclubje, het wij-hebben-een-sega-want-nintendo-suckt-clubje, het ik-haat-leuke-mensen-met-rood-haar clubje ...quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
ja, het moet geen clubje worden dat zomaar door iedereen kan worden bezocht
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
ga bij het corps, dan 'mag' je bij clubje nul!
Tonight on Hosti joins the corps; Hosti drinks a lot of beer and doesn't stop being an assholequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil de serie wel producerennu nog een cameraman/vrouw
R&P... heerlijk om te lezenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
al zijn de zieligerds in R&P wel een beetje op op het moment
maar dat komt vast wel weer goed als alle vakantieliefdes 'uit' gaan
het lijkt me een geweldig concept! we worden rijk, ik zweer het je!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:28 schreef Californium het volgende:
Hosti in een corpsWhehehehehehe..d at is als.... ik in ehm....
even denken hoor
Immer.quote:
dan komt het wel het natuurlijkst over!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, regisseur en cameravrouw gevonden
Nu nog een script, of verwachten jullie dat ik een improv-genius ben??
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan komt het wel het natuurlijkst over!
True true, je kan er ook gewoon bier in gieten totdat ik een van die balletjes zo ga irriteren dat ze met me op de vuist willen. Ook leuk om te zienquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan komt het wel het natuurlijkst over!
als jij er een fluffer bij wil dan ga je maar gewoon eerst op auditie voordat ik je die rol geef, ik doe niet aan vriendjes politiekquote:
Ík weet hoe een forum werkt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:25 schreef Pheno het volgende:
Oh, en Excentric. Zoals zo goed als alles op fok moet je over dingen heen kunnen lezen. Fok <> een serieus forum.
Excuses voor aangebrachte schade, maar neem het allemaal niet zo serieus. Dat scheelt je flink wat topics in R&P.
oke oke oke voor deze keer dan, kun je fluffen en filmen??quote:
Dan toch maar dat schopje R&P.quote:
Heb je zo'n steadyshot camera?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
oke oke oke voor deze keer dan, kun je fluffen en filmen??
Ik heb er vandaag al drie naar buiten weer gedonderd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |