quote:
Hij bedoelt het verkeerde nummer dat ie voor Fascination had opgezochtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Scherp hoor.
Als jij 'm nou gewoon voortaan opent.
Nee, ik ben sollicitatie-voorbereiding-sites aan het doorlezen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Scherp hoor.
Als jij 'm nou gewoon voortaan opent.
Dat ook, ja. Meer verkeerde artiest.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij bedoelt het verkeerde nummer dat ie voor Fascination had opgezocht!
Wie ben jij ? Waarom open jij dit topic ? Mocht jij dat ?quote:
Stel, je staat in de lift met je toekomstige manager. Over tien seconden stopt de lift. Hoe zou je jezelf verkopen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik ben sollicitatie-voorbereiding-sites aan het doorlezen.Nu word ik wel zenuwachtiger.
Tja, Allure_ wilde niet, dus offerde ik me maar op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wie ben jij ? Waarom open jij dit topic ? Mocht jij dat ?
"Ik verkoop mezelf liever door hard en goed te werken in plaats van iemands kont te kussen."quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stel, je staat in de lift met je toekomstige manager. Over tien seconden stopt de lift. Hoe zou je jezelf verkopen?
Mijn dankquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja, Allure_ wilde niet, dus offerde ik me maar op.
Als je dat zegt krijg je een euro van mequote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:25 schreef IQM het volgende:
[..]
"Ik verkoop mezelf liever door hard en goed te werken in plaats van iemands kont te kussen."
Dit zijn erg goede sites IMO, hoewel die eigenlijk bovenaan staan als je googled op solliciterenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik ben sollicitatie-voorbereiding-sites aan het doorlezen.Nu word ik wel zenuwachtiger.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn dank.
[..]
Als je dat zegt krijg je een euro van me.
Eh, 5 minuten ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand die The Black Dahlia heeft gezien?
Vroegah, toen alles nog beter was..... toen men de vrouw nog gewoon mocht afranselen met de karwats indien zij niet wilde luisteren en haar plichten vervullenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja, Allure_ wilde niet, dus offerde ik me maar op.
Nope , maar imbd is er niet over te spreken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand die The Black Dahlia heeft gezien?
Dude. Scarlett Johansson en Josh Hartnett in 1 film, what else baby, what else?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nope , maar imbd is er niet over te spreken.
Nam ie mij maar op een tafel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, het stukje dat ik zag ging ie net Scarlett op de tafel nemen.
OMG DUDE:
Watskeburt met haar?
Wie weet ik zet de torrent wel even aan ben benieuwd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dude. Scarlett Johansson en Josh Hartnett in 1 film, what else baby, what else?
HAHAHA die foto van haar onderlichaam op die site, ik moet echt kankerhard lachen somehowquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I know, right.
Ieuw ieuw ieuw ieuw ieuw!!
Ja dát liedje zoek ik nu.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef Zotheid het volgende:
Vet schattig.
Verder kijken en slapen.
Nee, dit is echt psychoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHA die foto van haar onderlichaam op die site, ik moet echt kankerhard lachen somehow
Je moet de serie Dexter eens kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dit is echt psycho. Hoe krijgen ze haar lichaam zo perfect in 2en gedeeld?
Een schaar natuurlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dát liedje zoek ik nu.Maar dan in de versie van garbage.
Nee, daar kan ik niet tegenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:38 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je moet de serie Dexter eens kijken.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:38 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je moet de serie Dexter eens kijken.
Ik heb zo'n jas.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde zonnebril, ook een bruine OMG OMG
Wow, hij heeft een sexy stijlquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde zonnebril, ook een bruine OMG OMG
Nee, ik heb een gele polo en een wit overhemd met zwarte streep onder die jas aan.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij staat niet eens in de iTunes Store, toch raar, meestal vind ik daar mijn obscure muziek.
Ik heb nooit gesnapt wat er aantrekkelijk aan hem is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou dat graag van z'n lijf scheuren![]()
![]()
Hij heeft inderdaad een sexy stijl hihi. Bij de opticien kan je hem bestellen! En in de meest random winkels hebben ze ze ook wel liggen in allemaal kleuren, ik heb mijn zwarte weg gegevenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wow, hij heeft een sexy stijl. Waar haal je die brilll? Ik kan die niet vinden, ook al heb ik er nog niet naar gezocht.
Hij straalt seks uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Ik ben zo'n sufkut geweest om een gedeelte van hun b-sides te downloaden en dan net dit nummer niet te doen, dan krijg je gekut of zo.![]()
[..]
Ik heb nooit gesnapt wat er aantrekkelijk aan hem is.
Weggegeven is één woord.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een sexy stijl hihi. Bij de opticien kan je hem bestellen! En in de meest random winkels hebben ze ze ook wel liggen in allemaal kleuren, ik heb mijn zwarte weg gegeven
Care.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weggegeven is één woord.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n bril voor op Sziget gekocht, 3 euro.
don't stop we're in bat counrtyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weggegeven is één woord.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n bril voor op Sziget gekocht, 3 euro.
Ik zou haar zo hard doen.quote:
Ja, die broek is echt leukquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind z'n broek leuk.
Verleidelijk, maar nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Succes: http://www.flabber.nl/web(...)n-potje-airsoft-2544
Nee, die laatste is omdat je zo lekker bent.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die broek is echt leuk.
Krijg ik nou ook al notes, omdat ik vraag waarom ik een note krijg?
Het is wel zo'n broek met een knopen-gulp, die zijn zooooo kut om open te krijgenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die broek is echt leuk.
Krijg ik nou ook al notes, omdat ik vraag waarom ik een note krijg?
Vandaar al die notesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, die laatste is omdat je zo lekker bent.
Als je drugs smokkelt is Hongarije een behoorlijk "bat counrty".quote:
Iddquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is wel zo'n broek met een knopen-gulp, die zijn zooooo kut om open te krijgen
Gewoon trekken en dan gaat hij in 1 keer open.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is wel zo'n broek met een knopen-gulp, die zijn zooooo kut om open te krijgen
ik heb zin om het met jou te kijken!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vandaar al die notes.
IQM, ik heb zin om HIMYM op dvd te kijken.
De 720P is betere kwaliteit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vandaar al die notes.
daar kopen is ook geen aanraderquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je drugs smokkelt is Hongarije een behoorlijk "bat counrty".
Ik herken die broeken. Allemaal van g-star zo'n beetje... de knopen is het enige jammere want de broeken zelfs zijn mooi.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Idd. Ik snap niet dat sommige mannen broeken van die knopen hebben. Echt doelloos
.
Wat mij betreft wordt er helemaal niet aan drugs gedaan. Maar goed, die gast waarmee ik ga heeft wat in z'n hoofd en ik krijg het er maar niet uit.quote:
ok, i resoect that maar dan geef ik jetoch een tip voor de bestwil van die gast, koop alleen vertrouwd, geen oostblok of balkan gastenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt er helemaal niet aan drugs gedaan. Maar goed, die gast waarmee ik ga heeft wat in z'n hoofd en ik krijg het er maar niet uit.
HIMYMquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vandaar al die notes.
Hij wil het dus vanuit hier in z'n schoenzool meenemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok, i resoect that maar dan geef ik jetoch een tip voor de bestwil van die gast, koop alleen vertrouwd, geen oostblok of balkan gasten
lolquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://tedmosbyisajerk.com/
Wtf.
Dit is zo gaaf!
Dat nummer duurt 20 minuten.quote:
In welke aflevering werd die website genoemd trouwensquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://tedmosbyisajerk.com/
Wtf.
Dit is zo gaaf!
s03e14.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
In welke aflevering werd die website genoemd trouwens?
In het screenshot dat ze daar laten zien zijn er 510005 hits, en nu zijn ze bij 510036quote:
Dat viel mij ook al op, bij mij staat hij op 510007.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
In het screenshot dat ze daar laten zien zijn er 510005 hits, en nu zijn ze bij 510036![]()
Hij telt namelijk wel
Bij mij staat er AOBCD8663. echt wtfquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:40 schreef Rauzer het volgende:
Ah, na het trashen van de cookies begint ie weer bij 510007
Nee dat is de site van Victoria.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Bij mij staat er AOBCD8663. echt wtf
niks meenemen, nl-ers worden meestal streng gecheckt, haal idd bij nl-er, duitsers of engelsenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij wil het dus vanuit hier in z'n schoenzool meenemen.
Het schijnt dat je in dat Afrikadorp wel aardig wat kan halen, geen aanrader? Alleen van Nederlands oid?
Ahh, inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:40 schreef Rauzer het volgende:
Ah, na het trashen van de cookies begint ie weer bij 510007
Tja, dat zeg ik ook tegen hem.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks meenemen, nl-ers worden meestal streng gecheckt, haal idd bij nl-er, duitsers of engelsen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks meenemen, nl-ers worden meestal streng gecheckt, haal idd bij nl-er, duitsers of engelsen
jullie gaan met de auto?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh, inderdaad.
[..]
Tja, dat zeg ik ook tegen hem.
Hoe medeplichtig ben ik dan?
Ik bedoel, ik heb geen zin om voor zijn zooi in de problemen te komen.
Nee, gelukkig niet.quote:
ja idd, als hij dan toch zo nodig mee wil nemen, laat hem dan de sjit ergens verderop neerleggen iig niet bij jullie op op zijn minst niet bij jouw bagagequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Met de trein. Een klein risico misschien, maar als je gepakt wordt ben je wel flink de lul in dat soort landen.
Daar zie ik hem ook nog wel voor aan.quote:
ik snap dat ook niet helemaal waarom jij iemand in gevaar brengt moet brengen met jou behoeftequote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar zie ik hem ook nog wel voor aan.
Ik realiseer me net dat ik in elk geval nooit met hem met de auto naar het buitenland moet gaan.
Vandaag aan de telefoon: "Gast, ik heb echt geen zin dat je zooi mee gaat nemen, het is het risico niet waard."
"Ja, maar ik ben een risicoman..."
Echt owwh!!!1 En dan niet alleen wiet, neejoh, gelijk ook pillen.
Nee inderdaad. Hij kan echt zo ondoordacht denken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet helemaal waarom jij iemand in gevaar brengt moet brengen met jou behoefte![]()
maar ja als.. als zo iemand iets in zijn kop heeft krijg je het er moeilijk uit
goed oppassen dus
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Hij kan echt zo ondoordacht denken.
Had laatst ook zo'n ruzie met hem dat hij niet meer mee wou gaan, dat is misschien maar beter ook. Ik snap meestal sowieso niet waarom ik nog met hem omga, na Hongarije maar eens over nadenken.
En inderdaad, ik ga echt goed op m'n spullen letten, hij is het in elk geval niet waard om voor in de cel te zitten.
Maar goed, voordat er een kickje R&P komt...
Ik zal het prima naar m'n zin hebben maar ik ben pas blij als we op het terrein zijn.
Slecht eigenlijk, dat ik me daar nu druk om moet gaan maken...
Nee, klopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zuigt idd behoorlijk, gewoon in mijn ogen een vriend van niks
al die moeite voor nog meer gezeikquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Weet je waar die ruzie over ging? Over dat ik vond dat hij m'n kamer alleen maar als drugshol gebruikte. Hoe typerend.
Het was ook dat het te moeilijk was om het treinkaartje over te zetten op een andere naam (Had ik kopie van het paspoort van die "vriend" nodig incl handtekening en verklaring dat Hupeldepup (iemand anders die ik had meegevraagd) op zijn ticket mag) anders was hij waarschijnlijk al niet meer meegegaan.
Precies, ik ga er maar het beste van maken maar ik weet alvast wie ik in de toekomst een stuk minder ga zien.quote:
Dank je.quote:
Kbquote:
Santana.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kb
Woodstock.
Gooi eens snel op ritmo's topic.![]()
O, een slotje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Santana.
Gooi wat op welk topic?
Nu wel ja, via jouw posthistory.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O, een slotje.
En je had het topic al gevonden.
maisnonquote:
Ik mag hopen dat hij gewoon aan het trollen is. Zo kortzichtig, het is gewoon zielig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nu wel ja, via jouw posthistory.
Maar ik ga er geen slot op doen.
Negeer die gast gewoon en irriteer hem meer door positief over Woodstock te praten!![]()
Klopt, ik heb 5 minuten gekeken en daarna had ik er wel weer genoeg van.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:46 schreef iszinloos het volgende:
oke bruno zuigt en dan bedoel ik de film.
Zon.quote:
Valt mee:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:15 schreef Zotheid het volgende:
[ ]afbeelding ]
http://www.google.com/search?client=safari&rls=nl-nl&q=woodstock+partyflock&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Jezus, wat is google snel.
quote:Geen resultaten gevonden voor "Jezus, wat is google snel.".
whehehehequote:
Gekke opa.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:19 schreef Zotheid het volgende:
http://www.google.com/search?hl=nl&client=safari&rls=nl-nl&q=krentenbol.+is+lief&btnG=Zoeken&lr=
Die 3e link.
ok succes morgenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:27 schreef Zotheid het volgende:
Ik wou eigenlijk om 12 uur gaan slapen.
Anyway, ik ga nu echt, morgenochtend weer rijles.![]()
![]()
Inderdaad, klinkt lekker.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:28 schreef Maisnon het volgende:
Heerlijk ditvooral de 'tweede helft'
ik heb er pf voor op pause gezet dus ik hoop hetquote:
Dan moet het wel heel goed zijn, ik zet Faust op stopquote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er pf voor op pause gezet dus ik hoop het
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel goed zijn, ik zet Faust op stop
kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:42 schreef Maisnon het volgende:
Clockwork Orange nu kijken, of slapen en morgen ergens?
Ik heb het ook helemaal afgeluisterdquote:
Mij boeien tijdstippen nooit zo qua muziekquote:faust? zware kost voor dit tijdstip
Clockwork Orange ergens op tv of dvd ofzo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:42 schreef Maisnon het volgende:
Clockwork Orange nu kijken, of slapen en morgen ergens?
Neergeladenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Clockwork Orange ergens op tv of dvd ofzo?
leugens!quote:
Zo zware kost is Faust IV trouwens nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
faust? zware kost voor dit tijdstip
dat is toch die wals?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo zware kost is Faust IV trouwens niet
ik dacht het vierde deel van faustquote:
watquote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht het vierde deel van faust_!
faust, ik dacht je de opera bedoeldequote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
faust, ik dacht je de opera bedoelde
vandaar ook de opmerking zware kost
_!
hele andere faust iddquote:
Ja, maar die gast zet zichzelf wel enorm voor lulquote:
Huh, of wie goed is?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:49 schreef remlof het volgende:
MorgenOf ie goed is bepaal ik straks wel als ik wakker ben
Ben je weer eens aan het slaap-FOK!en?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:49 schreef remlof het volgende:
MorgenOf ie goed is bepaal ik straks wel als ik wakker ben
Ik zit nù aan de koffie, dus het komt vanzelf goed 8)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben je weer eens aan het slaap-FOK!en?
De morgen.quote:
De gaystond heeft een pik in de kontquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:33 schreef Cybey het volgende:
[..]
De morgenstond heeft goud in de mond!
Als je maar niet gaat rijden danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:33 schreef Zotheid het volgende:
Zometeen weer 2 uur achter het stuur kruipen.
Maar dat is zo zonde van m'n geld.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat rijden dan
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarmee dan? Is 'ie uit de kast gekomen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
Zit ik een boterham te eten, waar paté op zou zitten. Daar was ik heilig van overtuigd. En ik denk al de hele: hmm, wat smaakt die paté gek![]()
Dus ik net kijken, na een halve boterham. Zie ik dat er ham op zit![]()
Ooh, nou feli danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij heeft met Jh.
Nee, hij is jarig.
Ja, ik ook wel eens. Zo kut is dat. Denk je een slok cola te nemen is het koude koffie, of iets totaal andersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat heb ik weleens met drinken.
ik heb weleens dat als ik een meisje neuk en dan kijk ik en dan blijkt het jouw moeder te zijn ::Dquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb weleens dat als ik een meisje neuk en dan kijk ik en dan is het een jongen ::D:D
: D:D
!111111!!!!!!11!111
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb weleens dat als ik een meisje neuk en dan kijk ik en dan is het een jongen ::D:D
!111111!!!!!!11!111
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:43 schreef Cybey het volgende:
[..]
ik heb weleens dat als ik een meisje neuk en dan kijk ik en dan blijkt het jouw moeder te zijn ::D:D
!111111!!!!!!11!111
wehehquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:43 schreef Cybey het volgende:
[..]
ik heb weleens dat als ik een meisje neuk en dan kijk ik en dan blijkt het jouw moeder te zijn ::D:D
!111111!!!!!!11!111
Dat heb ik ook weleensquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:43 schreef Cybey het volgende:
[..]
!111111!!!!!!11!111
Toen was hij iedere dag nog hilarischquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aaaah, die ken ik nog wel.
Toen was de SC nog leuk.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Paar stoten voor je bakkes.
Idd, vervlogen tijden helaasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toen was hij iedere dag nog hilarisch
En dan wil je het zo snel mogelijk uit je mond verwijderen, zeker in het geval van koude koffie. Helaas is dat in het openbaar niet altijd even makkelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel eens. Zo kut is dat. Denk je een slok cola te nemen is het koude koffie, of iets totaal anders
Heel kut inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan wil je het zo snel mogelijk uit je mond verwijderen, zeker in het geval van koude koffie. Helaas is dat in het openbaar niet altijd even makkelijk.
Ja hoor, nu is het ineens mijn schuldquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:51 schreef IQM het volgende:
Aangezien jitzzzze voor de zoveelste keer de SC doodschopt:
Het is niet de eerste keer, vriend.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja hoor, nu is het ineens mijn schuld
let op je woorden ventjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja hoor, nu is het ineens mijn schuld
Waarom dan wát?quote:
En ligt dat aan mij? Ik post iets, terwijl iedereen al pleite is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom dan wát?
Ik constateer dat jij wel vaker iets post, waarna de SC stil is. D'r valt niks te waarommen.
Hierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ligt dat aan mij? Ik post iets, terwijl iedereen al pleite is.
Ik heb Gaastra slippersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef Allure_ het volgende:
Ik zie zelden mannen met leuke slippers.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:05 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn wel het ergste.
Die zijn van de Perry Sport.quote:
ik draag geen slippersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:12 schreef Allure_ het volgende:
Nu moeten jullie dus allemaal posten wat jullie dan voor slippers dragen.
fokkers komen toch niet buiten, tevens ligt er gras in mijn tuin dus hier blote voetebquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij loopt met 30 graden nog op schoenen?
Oh oke, dan heb je geen slippers nodig neequote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:19 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
fokkers komen toch niet buiten, tevens ligt er gras in mijn tuin dus blote voeteb
Oke, die zijn wel decent. Je bent doorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:20 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan echt bruin.
Als ik IQM was zou ik vertellen met 2 accounts in de top500 van FOK! te staan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BEN JE AL ZENUWACHTIG??!! HIHIHIIII [ afbeelding ].
Fagfag, rot op met je kutkloonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef Mirre_c het volgende:
ZO HIER ZIT EEN ECHTE FAN VAN AS ROOOOOOMA
VERTEL EVEN DOOR
Mwoah.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BEN JE AL ZENUWACHTIG??!! HIHIHIIII [ afbeelding ].
Niet nodig, heb ik al in m'n CV gezet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ik IQM was zou ik vertellen met 2 accounts in de top500 van FOK! te staan.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ik IQM was zou ik vertellen met 2 accounts in de top500 van FOK! te staan.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah.
[..]
Niet nodig, heb ik al in m'n CV gezet.
Ja, dat zal wel indruk makenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Heb je ook alle posts waarin je gelijk krijgt/hebt in je CV gezet? En natuurlijk de ontmaskering van Emimich mag er ook niet in ontbreken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah.
[..]
Wat?quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
Jawel, zelfs zo irritant dat ik echt keiharde wilde stomende seks met 'm zou willen hebben.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Onze IQM, altijd in voor een garpje.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die IQM geeft een slinger aan z'n piemel en gelijk lopen al die chicks weer virtueel te kwijlen
Het ontmaskeren (van Emimich) heb ik bij hobby's gezet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je ook alle posts waarin je gelijk krijgt/hebt in je CV gezet? En natuurlijk de ontmaskering van Emimich mag er ook niet in ontbreken.
Spannend, goed weer ook voor sollicitatiegesprekken.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat?Waarom niet?
Heb er ook deze referenties bij gezet (zonder toestemming):
[..]
[..]
[..]
ach doe nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:31 schreef Allure_ het volgende:
Ik word echt bijna lesbisch van die Victora's Secret shoot.
Dat je die quotes zo snel weet te vinden doet mij denken dat je ze ergens opgeslagen hebt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat?Waarom niet?
Heb er ook deze referenties bij gezet (zonder toestemming):
[..]
[..]
[..]
http://fotoboek.fok.nl/IQMquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat je die quotes zo snel weet te vinden doet mij denken dat je ze ergens opgeslagen hebt.
Fotoboek, Einstein.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat je die quotes zo snel weet te vinden doet mij denken dat je ze ergens opgeslagen hebt.
C:\Document and Settings\IQM\Fapmateriaal\FOK Quotes\quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zijn ze toch ook ergens opgeslagen.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
C:\Document and Settings\IQM\Fapmateriaal\FOK Quotes\
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:35 schreef Mirre_c het volgende:
De klb zomerhit
Ooooh wat is het een heerlijk weer
Ik fok in de vakantie de hele dag
het warme weer maakt mij erg van slag
naar het strand ga ik niet dan branden mijn voeten weg
Was het maar weer winter oooh wat een pech
Je zweet de hele dag
je oksels worden nat
stinken hoort erbij
en als je gaat slapen bak je als een ei
refrein
met de zomer in zijn bol, drinkt mr.cooper zich vol
Kijk daar is bowa weer, vechtend met een bruine beer
Wij zijn de klb, elke dag post iedereen mee.
van de sc tot Feedbackkk overal een goed gesprek
Onze mods in de klb zitten met ons opgescheept
Naar buiten kunnen zij niet
want wij posten dan ondeugend haar tiet
refrein
met de zomer in zijn bol, drinkt mr.cooper zich vol
Kijk daar is bowa weer, vechtend met een bruine beer
Wij zijn de klb, elke dag post iedereen mee.
van de sc tot Feedbackkk overal een goed gesprek
Zet nu je pc aan
Gooi dicht dat dikke raam, buiten is het veel te warm
kruip achter die pc ook baal je ervan
klacht niemand wil zomerhit inzingen
quote:
Alsof ik gehele dagen in fotoboeken aan het rondneuzen ben.quote:
Ik zeg toch ook niet dat ze dat niet zijn?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zijn ze toch ook ergens opgeslagen.
Dat is waar, echter jouw verwijtende "Einstein" deed mij vermoeden dat je wat anders bedoelde.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze dat niet zijn?
Ik wel, maar alleen van lekker wijven, niet van IQM.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik gehele dagen in fotoboeken aan het rondneuzen ben.
Hoewel de chickies zich natuurlijk wel allemaal in zijn fobo verzamelen zou dat wel als goed uitgangspunt kunnen dienen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, maar alleen van lekker wijven, niet van IQM.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoewel de chickies zich natuurlijk wel allemaal in zijn fobo verzamelen zou dat wel als goed uitgangspunt kunnen dienen.
Je moest eens weten wat ie nog meer gebleekt heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:44 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
gadver jou smiley heeft gebleekte tanden
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ie nog meer gebleekt heeft.
Zijn toilet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ie nog meer gebleekt heeft.
Wat een titelquote:Dries Roelvink helpt bij huizencrisis
Uitgegeven: 6 augustus 2009 12:56
Laatst gewijzigd: 6 augustus 2009 13:02
AMSTERDAM - Dries Roelvink gaat zijn steentje bijdragen om de economische crisis te lijf te gaan. Wie de woning aan de Koningin Wilhelminalaan in Voorburg koopt krijgt een optreden van de zanger cadeau op de dag van de verhuizing.
© NU.nl/Jan Lievense
Roelvink, die onlangs de single 'Geen crisis waar Dries is' uitbracht vindt het leuk om de titel van zijn nummer in de praktijk te brengen.
"Ik ben altijd in voor een feestje en ik vind het een leuk idee om te kijken of de titel van mijn single echt werkt", zo laat hij donderdag weten.
De zanger bracht onlangs een bezoekje aan de Voorburgse woning om te kijken of de locatie geschikt is voor een optreden.
De huizenmarkt in Nederland wordt op dit moment hard getroffen door de economische crisis. Huizen blijven een stuk langer te koop staan, omdat veel Nederlanders de aankoop van een huis liever nog even uitstellen.
quote:
Ik heb nu mijn Gaastra bootschoenen aan.quote:
Ik heb ook Gaastra bootschoenen aan. Eigenlijk altijd, ook als het sneeuwtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn Gaastra bootschoenen aan.
Tezamen met een Korte (zwem)broek van Scapa en een overhemd van McG.
En natuurlijk een Ray-Ban.
Nice.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ook Gaastra bootschoenen aan. Eigenlijk altijd, ook als het sneeuwt
En uiteraard een Ray-Ban, en merk-polo's![]()
Nee, die van mij zijn veel coolerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nice.
Als we gaan meeten zijn wij de echte bazen.
Staan bij jouw bootschoenen dan ook Antigua Crew aan de buitenkant?
Picca!11quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, die van mij zijn veel cooler
quote:
Wat is dat voor ouwe-mannetjes schoenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Maar dan in donkerbruin.
En van het derde paar kan ik geen foto vinden, maar denk aan de klassieke bootschoen
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is dat voor ouwe-mannetjes schoen
Gast, die heb ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Maar dan in donkerbruin.
En van het derde paar kan ik geen foto vinden, maar denk aan de klassieke bootschoen
Pantoffels voor buiten zeg ik altijdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, die heb ik.
Heerlijke schoenen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is dat voor ouwe-mannetjes schoen
quote:
Precies. Ik wil die ik heb ook nog in het donkerblauw hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
ZH ziet de waarde er wel van in
Maar pantoffels klinkt zo pauper.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pantoffels voor buiten zeg ik altijd
Zijn heerlycke schoenenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[..]
Precies. Ik wil die ik heb ook nog in het donkerblauw hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |