Nee inderdaad. Hij kan echt zo ondoordacht denken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet helemaal waarom jij iemand in gevaar brengt moet brengen met jou behoefte![]()
maar ja als.. als zo iemand iets in zijn kop heeft krijg je het er moeilijk uit
goed oppassen dus
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Hij kan echt zo ondoordacht denken.
Had laatst ook zo'n ruzie met hem dat hij niet meer mee wou gaan, dat is misschien maar beter ook. Ik snap meestal sowieso niet waarom ik nog met hem omga, na Hongarije maar eens over nadenken.
En inderdaad, ik ga echt goed op m'n spullen letten, hij is het in elk geval niet waard om voor in de cel te zitten.
Maar goed, voordat er een kickje R&P komt...
Ik zal het prima naar m'n zin hebben maar ik ben pas blij als we op het terrein zijn.
Slecht eigenlijk, dat ik me daar nu druk om moet gaan maken...
Nee, klopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zuigt idd behoorlijk, gewoon in mijn ogen een vriend van niks
al die moeite voor nog meer gezeikquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Weet je waar die ruzie over ging? Over dat ik vond dat hij m'n kamer alleen maar als drugshol gebruikte. Hoe typerend.
Het was ook dat het te moeilijk was om het treinkaartje over te zetten op een andere naam (Had ik kopie van het paspoort van die "vriend" nodig incl handtekening en verklaring dat Hupeldepup (iemand anders die ik had meegevraagd) op zijn ticket mag) anders was hij waarschijnlijk al niet meer meegegaan.
Precies, ik ga er maar het beste van maken maar ik weet alvast wie ik in de toekomst een stuk minder ga zien.quote:
Dank je.quote:
Kbquote:
Santana.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kb
Woodstock.
Gooi eens snel op ritmo's topic.![]()
O, een slotje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Santana.
Gooi wat op welk topic?
Nu wel ja, via jouw posthistory.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O, een slotje.
En je had het topic al gevonden.
maisnonquote:
Ik mag hopen dat hij gewoon aan het trollen is. Zo kortzichtig, het is gewoon zielig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nu wel ja, via jouw posthistory.
Maar ik ga er geen slot op doen.
Negeer die gast gewoon en irriteer hem meer door positief over Woodstock te praten!![]()
Klopt, ik heb 5 minuten gekeken en daarna had ik er wel weer genoeg van.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:46 schreef iszinloos het volgende:
oke bruno zuigt en dan bedoel ik de film.
Zon.quote:
Valt mee:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:15 schreef Zotheid het volgende:
[ ]afbeelding ]
http://www.google.com/search?client=safari&rls=nl-nl&q=woodstock+partyflock&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Jezus, wat is google snel.
quote:Geen resultaten gevonden voor "Jezus, wat is google snel.".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |