fokkers komen toch niet buiten, tevens ligt er gras in mijn tuin dus hier blote voetebquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij loopt met 30 graden nog op schoenen?
Oh oke, dan heb je geen slippers nodig neequote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:19 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
fokkers komen toch niet buiten, tevens ligt er gras in mijn tuin dus blote voeteb
Oke, die zijn wel decent. Je bent doorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:20 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan echt bruin.
Als ik IQM was zou ik vertellen met 2 accounts in de top500 van FOK! te staan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BEN JE AL ZENUWACHTIG??!! HIHIHIIII [ afbeelding ].
Fagfag, rot op met je kutkloonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef Mirre_c het volgende:
ZO HIER ZIT EEN ECHTE FAN VAN AS ROOOOOOMA
VERTEL EVEN DOOR
Mwoah.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BEN JE AL ZENUWACHTIG??!! HIHIHIIII [ afbeelding ].
Niet nodig, heb ik al in m'n CV gezet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ik IQM was zou ik vertellen met 2 accounts in de top500 van FOK! te staan.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ik IQM was zou ik vertellen met 2 accounts in de top500 van FOK! te staan.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah.
[..]
Niet nodig, heb ik al in m'n CV gezet.
Ja, dat zal wel indruk makenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Heb je ook alle posts waarin je gelijk krijgt/hebt in je CV gezet? En natuurlijk de ontmaskering van Emimich mag er ook niet in ontbreken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah.
[..]
Wat?quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
Jawel, zelfs zo irritant dat ik echt keiharde wilde stomende seks met 'm zou willen hebben.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Onze IQM, altijd in voor een garpje.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die IQM geeft een slinger aan z'n piemel en gelijk lopen al die chicks weer virtueel te kwijlen
Het ontmaskeren (van Emimich) heb ik bij hobby's gezet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je ook alle posts waarin je gelijk krijgt/hebt in je CV gezet? En natuurlijk de ontmaskering van Emimich mag er ook niet in ontbreken.
Spannend, goed weer ook voor sollicitatiegesprekken.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat?Waarom niet?
Heb er ook deze referenties bij gezet (zonder toestemming):
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |