Heel kut inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan wil je het zo snel mogelijk uit je mond verwijderen, zeker in het geval van koude koffie. Helaas is dat in het openbaar niet altijd even makkelijk.

Ja hoor, nu is het ineens mijn schuldquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:51 schreef IQM het volgende:
Aangezien jitzzzze voor de zoveelste keer de SC doodschopt:

Het is niet de eerste keer, vriend.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja hoor, nu is het ineens mijn schuld

let op je woorden ventjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja hoor, nu is het ineens mijn schuld

Waarom dan wát?quote:

En ligt dat aan mij? Ik post iets, terwijl iedereen al pleite is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom dan wát?
Ik constateer dat jij wel vaker iets post, waarna de SC stil is. D'r valt niks te waarommen.

Hierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ligt dat aan mij? Ik post iets, terwijl iedereen al pleite is.

Ik heb Gaastra slippersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef Allure_ het volgende:
Ik zie zelden mannen met leuke slippers.

quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:05 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn wel het ergste.

Die zijn van de Perry Sport.quote:

ik draag geen slippersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:12 schreef Allure_ het volgende:
Nu moeten jullie dus allemaal posten wat jullie dan voor slippers dragen.

fokkers komen toch niet buiten, tevens ligt er gras in mijn tuin dus hier blote voetebquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij loopt met 30 graden nog op schoenen?

Oh oke, dan heb je geen slippers nodig neequote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:19 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
fokkers komen toch niet buiten, tevens ligt er gras in mijn tuin dus blote voeteb

Oke, die zijn wel decent. Je bent doorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:20 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan echt bruin.

Als ik IQM was zou ik vertellen met 2 accounts in de top500 van FOK! te staan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BEN JE AL ZENUWACHTIG??!! HIHIHIIII [ afbeelding ].

Fagfag, rot op met je kutkloonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef Mirre_c het volgende:
ZO HIER ZIT EEN ECHTE FAN VAN AS ROOOOOOMA
VERTEL EVEN DOOR

Mwoah.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BEN JE AL ZENUWACHTIG??!! HIHIHIIII [ afbeelding ].
Niet nodig, heb ik al in m'n CV gezet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ik IQM was zou ik vertellen met 2 accounts in de top500 van FOK! te staan.

quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ik IQM was zou ik vertellen met 2 accounts in de top500 van FOK! te staan.

quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah.
[..]
Niet nodig, heb ik al in m'n CV gezet.

Ja, dat zal wel indruk makenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]

Heb je ook alle posts waarin je gelijk krijgt/hebt in je CV gezet? En natuurlijk de ontmaskering van Emimich mag er ook niet in ontbreken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah.
[..]

Wat?quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
Jawel, zelfs zo irritant dat ik echt keiharde wilde stomende seks met 'm zou willen hebben.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Onze IQM, altijd in voor een garpje.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die IQM geeft een slinger aan z'n piemel en gelijk lopen al die chicks weer virtueel te kwijlen

Het ontmaskeren (van Emimich) heb ik bij hobby's gezet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je ook alle posts waarin je gelijk krijgt/hebt in je CV gezet? En natuurlijk de ontmaskering van Emimich mag er ook niet in ontbreken.

Spannend, goed weer ook voor sollicitatiegesprekken.quote:

quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat?Waarom niet?
Heb er ook deze referenties bij gezet (zonder toestemming):
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |