Leeg bord? Zie je het plaatje niet ofzo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Inderdaad zeg
Zo'n leeg bord, wat moet je daar nou mee
Ook al zou je het willen, je moet bijna stilstaan om die bocht te kunnen nemen. En dat op een weg waar iedereen, op vrachtwagens na, 130 rijdt. Lijkt me onmogelijk en bovenal ontzettend onlogisch om te proberen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:01 schreef Bushmaster het volgende:
Je hebt in Frankrijk net zulke idioten op de weg als bij ons. " Ik ben de weg kwijt, laat ik er hier maar af gaan" om vervolgens te gaan spookrijden.Wat is er dan verkeerd aan het bord?
Dan kun je ook een bord bij iedere boom langs de weg gaan zetten. Niet tegenaan rijden!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:11 schreef MrTorture het volgende:
Misschien om claims te voorkomen?
Ik vind Fransen niet slechter rijden dan Nederlanders. Al rijden beide naar mijn mening vrij beroerd...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:01 schreef DaanA het volgende:
Juist, mij vallen ze ook altijd op.
Da's niet voor fatsoenlijk denkende mensen, zoals Nederlanders, da's voor Fransen, die hebben dat nodig.
Denk ik dan hè, ik bedoel, er moet een reden zijn dat ze in Frankrijk wel geplaatst worden en in Nederland niet.
Typisch FOK.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:55 schreef MrJinks het volgende:
Er staat een diagonale streep doorheen. Dus geeft het bord aan: Einde verbod rechts af te slaan.
Ja hoor, en dat ben jij zekerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:16 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Typisch FOK.
Er is maar een user die echt weet wat het bord aangeeft..
De rest hobbelt achter TS aan om de Fransen af te kraken
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:20 schreef helldeskr het volgende:
Hallo lezen... lutser
Mr Jinks had al verteld wat het betekend.
Door die zwarte pijlen toch? Ik heb nu geen idee of dat ding voor- of achteruit gaatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
Die trucker op dat plaatsje laat toch duidelijk op zijn truck zien dat hij de intentie heeft om te keren !
Niet voor niks dus.
Ach als ik zo om me heen kijk bij ons op de weg wat ik weleens zie gebeuren...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ook al zou je het willen, je moet bijna stilstaan om die bocht te kunnen nemen. En dat op een weg waar iedereen, op vrachtwagens na, 130 rijdt. Lijkt me onmogelijk en bovenal ontzettend onlogisch om te proberen.
Bear Grills zou de lucht checken en meteen zien dat deze trucker achteruit rijdt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Door die zwarte pijlen toch? Ik heb nu geen idee of dat ding voor- of achteruit gaat
Alleen jammer dat hij het fout heeft:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:16 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Typisch FOK.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:55 schreef MrJinks het volgende:
Er staat een diagonale streep doorheen. Dus geeft het bord aan: Einde verbod rechts af te slaan.
Nee het is typisch FOK! om anderen te willen verbeteren en het vervolgens zelf helemaal fout te doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:16 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Typisch FOK.
De rest hobbelt achter TS aan om de Fransen af te kraken
Elk logisch denkend wezen kan inderdaad bedenken dat die streep het verbod niet opheft inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Nee het is typisch FOK! om anderen te willen verbeteren en het vervolgens zelf helemaal fout te doen.
[ afbeelding ]
Bron: http://auto-en-vervoer.in(...)den-frankrijk.html#B
Als ik al die reacties in al die verkeerstopics op FOK lees word ik langzamerhand nog bang om de weg op te gaan.![]()
Maar goed, als jullie dit bord [ afbeelding ] zien gaan jullie daar dus ook keren?
Ben jij nou zo dom of doe je maar alsof? Ik hoop jullie nooit in het buitenland tegen te komen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Elk logisch denkend wezen kan inderdaad bedenken dat die streep het verbod niet opheft inderdaad.
Lees nog eens wat ik zeg...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of doe je maar alsof? Ik hoop jullie nooit in het buitenland tegen te komen.Als je naar een ander land gaat neem je toch hopelijk wel eerst de moeite om de daar geldende verkeersregels en aanwezige verkeersborden te kennen?
![]()
Te kansloos dit gewoon. En het maar raar vinden dat er zoveel ongelukken gebeuren.
Dat zie ik wekelijks in Nederlandquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:34 schreef Noway666 het volgende:
De mooiste zelfwaargenomen actie van een fransman blijft toch altijd:
- stoppen op de vlucht strook
- 300 meter achteruit rijden.
- daarna de gemistte afslag nemen.Verkeer daar komen we samen wel uit.
of van die wie-heeft-er-voorrang?-topics...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
Als ik al die reacties in al die verkeerstopics op FOK lees word ik langzamerhand nog bang om de weg op te gaan.![]()
Sorry, gezien je vorige post ging ik er van uit dat het sarcastisch was.quote:
Geen puntquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, gezien je vorige post ging ik er van uit dat het sarcastisch was.
Dat is nou ook niet bepaald een logisch bord om bij iedere oprit te zetten hequote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:55 schreef MrJinks het volgende:
Ja klopt, nu je het zegtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Het bord dat TS laat zien is niet het enige dat bij Franse snelwegopritten staat.
Op de oprit zelf staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op de doorgaande snelweg staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Fransen snappen gewoon niet dat een snelweg geen "gewone weg" is en denken dat ze bij iedere "kruising" aan moeten geven wat wel en wat niet mag.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Het bord dat TS laat zien is niet het enige dat bij Franse snelwegopritten staat.
Op de oprit zelf staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op de doorgaande snelweg staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|