Zeg, jij hebt hier de connectiesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:22 schreef blanket het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik Robbie Williams helemaal het einde vind...zou ik graag zien dat Siedah Garrett "Man in the mirror" zingt. Dus als iemand hier dat even kan regelen...heel graag
Oh ja...das ook zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt hier de connecties
Blanket was al laatstequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef bloempje-moi het volgende:
Of had ik dit topic niet mogen openen omdat ik hem niet had dichtgegooid?
Meen je dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:52 schreef quirina het volgende:
Mariah kon het niet helpen.
Bij de memorial zat ze zo vol met emoties dat ze daardoor vals zong.
Ik ben verder geen fan van Mariah. Ik vind Whitney Houston gewoon beter.
Ik doe mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
Er is een gaaf project gaande. David Ilan, een kunstenaar die pointillage portretten maakt. Hij wil een portret maken van Michael Jackson dat bestaat uit een miljoen 'dots'. Elke dot staat voor een fan, en elke dot heeft dan ook een naam.
Hij gaat aan dit portret beginnen als er 250.000 mensen zich geregistreerd hebben. Als je ook een dot in het portret van Michael Jackson wil, kan je hier stemmen:
http://www.supportjacksonportrait.com/?subject=healtheworld
Kloptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Blanket was al laatste
hij weet het waarschijnlijk niet als je een topic als laatste vol maakt dan een nieuwe moet maken
Yeahhh ik word een puntjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
Er is een gaaf project gaande. David Ilan, een kunstenaar die pointillage portretten maakt. Hij wil een portret maken van Michael Jackson dat bestaat uit een miljoen 'dots'. Elke dot staat voor een fan, en elke dot heeft dan ook een naam.
Hij gaat aan dit portret beginnen als er 250.000 mensen zich geregistreerd hebben. Als je ook een dot in het portret van Michael Jackson wil, kan je hier stemmen:
Je bent nieuw las ikquote:
Yeb net paar dagen oud hier op fok. Maar bevalt bestquote:
Bizar!! Wat kunstenaars allemaal niet verzinnen voor een beetje aandachtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
belachelijke opmerking, de wereld kan niet zonder kunstenaars, ik heb meegedaan, en verklaar hierbij ElizabethR tot het domste en conservatiefste wijf van het halve westrond..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bizar!! Wat kunstenaars allemaal niet verzinnen voor een beetje aandacht
Ik doe niet mee overigens.
Idd, wat een bullshit... en dat voorbeeldkunstwerk ziet er nou niet echt uitnodigend uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bizar!! Wat kunstenaars allemaal niet verzinnen voor een beetje aandacht
Ik doe niet mee overigens.
FAIL!!11!1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 04:41 schreef Euridice het volgende:
[..]
belachelijke opmerking, de wereld kan niet zonder kunstenaars, ik heb meegedaan, en verklaar hierbij ElizabethR tot het domste en conservatiefste wijf van het halve westrond..
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef RSie het volgende:
[..]
FAIL!!11!1
![]()
iemand dom noemen en zelf zo'n fout maken
Schelden is onmachtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Sowieso van een zeer bedenkelijk niveau om meteen te gaan lopen schelden als iets je niet aanstaat.
Dat schijnen mensen nog steeds niet te begrijpen hier, dat je je eigen mening kunt hebben die totaal afwijkt van hetgeen ze zelf denken of als normaal ervaren. Bekrompen geesten.
Ik heb wat werkjes van die 'kunstenaar' bekeken en zou er nog niet mee geassociëerd willen worden al kreeg ik er geld voor. Zelfs niet als het gaat om MJ. En ik zie het inderdaad als aandachttrekkerij van de beste man. Snel even geld verdienen over de rug en dood van MJ.
Iedereen roept hier dat er zoveel aasgieren zijn nu, die de dood van MJ uitbuiten, maar als puntje bij paaltje komt houden ze dat vervolgens zelf in stand door als kippen zonder kop mee te doen aan dit soort ongein. Precies het soort lui waar die aasgieren op hopen.
Wat eventueel conservatief zijn er overigens mee te maken heeft begrijp ik niet??Euridice
grote familliequote:
ik vind het nog raarder dat het niet weggegooid is door MJ. Wat bezielt je om het in deze staat terug in de kast te hangen, als trofee of aandenken ofzo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:20 schreef silence_s het volgende:
Bebloed T-shirt in kast Michael Jackson
AMSTERDAM - De mysteries rondom de dood van Michael Jackson blijven zich opstapelen. Nu blijkt er een bebloed vrouwenshirt in de kledingkast van de popster te zijn gevonden.
Het prijskaartje zit er nog aan, wat aan zou kunnen geven dat het shirt niet gedragen is, maar alleen gebruikt om bloed mee op te dweilen. De foto van het kledingstuk werd daags na het overlijden van Michael gemaakt, opmerkelijk is echter dat de politie het shirt niet heeft meegenomen voor onderzoek.
"Het is ontzettend raar dat een bebloed shirt niet door de politie wordt meegenomen als bewijsmateriaal", zo laat advocaat Craig Silverman (die niet betrokken is bij Michaels zaak) weten aan The Sun. De politie van Los Angeles weet zelf ook niet wat er mis is gegaan. "Ik weet ook niet waarom het T-shirt niet is meegenomen", laat een woordvoerder van de politie weten. "De rechercheurs praten niet met de media, dus op dit moment hebben we geen antwoorden, Ik weet ook niet hoe lang dat nog gaat duren."
bron: prive/telegraaf
Kan inderdaad ook gewoon verf zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:55 schreef everlast08 het volgende:
Het is natuurlijk The Sun, maar toch:
http://www.thesun.co.uk/s(...)Jackos-wardrobe.html
Raar, maar kan ook verf zijn i.p.v. bloed
Omdat blanket zijn halfbroertje isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:43 schreef Rosalyne het volgende:
[ afbeelding ]
Maar waarom staat Omer Bhatti op deze familie foto? Hij staat naast MJ,hij tilt Blanket op...
[ afbeelding ]
Het zal best wel kunnen dat ze dezelfde moeder hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omdat blanket zijn halfbroertje is
Die foto onderbouwt mijn theorie alleen maar meer!
Ik dacht toen ik die foto zag precies hetzelfde, dat jij waarschijnlijk het mysterie hebt ontrafeld. Ik bedenk nu trouwens ook dat in de Bashir docu MJ eerst toch ook zegt dat hij de moeder van Blanket kent en een relatie met haar heeft gehad, en dat later terugneemt en dan zegt dat hij niet weet wie ze is. Ik denk echt dat jij gelijk hebt, dat Omers moeder de moeder van Blanket is. Dat verklaart echt zo veel uitspraken en vage toestanden van de laatste tijd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omdat blanket zijn halfbroertje is
Die foto onderbouwt mijn theorie alleen maar meer!
En MJ de vader van Omer?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik die foto zag precies hetzelfde, dat jij waarschijnlijk het mysterie hebt ontrafeld. Ik bedenk nu trouwens ook dat in de Bashir docu MJ eerst toch ook zegt dat hij de moeder van Blanket kent en een relatie met haar heeft gehad, en dat later terugneemt en dan zegt dat hij niet weet wie ze is. Ik denk echt dat jij gelijk hebt, dat Omers moeder de moeder van Blanket is. Dat verklaart echt zo veel uitspraken en vage toestanden van de laatste tijd.
Nee, dat is hij niet. Michael Jackson zou nooit in zijn testament zetten dat hij geen andere kinderen had als er nog een kind van hem ergens zou rondlopen. Bovendien lijkt Omer gewoon op zijn eigen vader, en totaal niet op MJ of wie dan ook in de Jackson familie. Men zegt dat Blanket op hem lijkt, ik vind van niet, ik vind dat Blanket gewoon op MJ lijkt.quote:
nee ik weet van niksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:19 schreef Shitney het volgende:
Was al gepost dat hij eindelijk begraven wordt?
Het wordt Forest Lawn Cemetery.
Gelukkig maar, het werd tijd dat hij eindelijk begraven werd.
Het zou mij niet verbazen als dit een tijdelijke begraafplaats is totdat alles met de estate geregeld is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee ik weet van niks
Jammer ik had liever neverland
ET online is de bron.quote:Exclusive Jackson news: More than a month after his death, plans are underway for Michael Jackson's final resting place.
ET has learned from a source that Michael Jackson's family has signed papers that clear the way for the late singer to be buried at Forest Lawn cemetery in the Hollywood Hills.
Keep checking here for all of the latest Jackson news.
Probleem daarmee is de wetgeving. Hij mag niet begraven worden op Neverland. Vind dat echt doodzonde want als ze daar alles in oude glorie zouden kunnen herstellen gaat de jackson-family binnenlopen. Net als bij Elvis wordt daar goudgeld verdient.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:41 schreef Felixa het volgende:
Dan is dat waarschijnljk waar Jermaine het laatst over had in een interview. Dat er iets geregeld was maar dat hij het er niet mee eens was. Hij wilde Neverland.
Als die Neverland, of een gedeelte ervan bezitten, kunnen ze denk ik meer verdienen dan als ze het verkopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:22 schreef Hansje1982 het volgende:
die zullen het wel openstellen voor publiek?
Juist, en dat gun ik die bloedzuigers niet. Laat ze zelf maar werken voor hun centen in plaats van voor de zoveelste keer op Michaels inkomsten te teren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef blanket het volgende:
[..]
Probleem daarmee is de wetgeving. Hij mag niet begraven worden op Neverland. Vind dat echt doodzonde want als ze daar alles in oude glorie zouden kunnen herstellen gaat de jackson-family binnenlopen. Net als bij Elvis wordt daar goudgeld verdient.
Waarom doet hij geen dna testquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:33 schreef sunny16947 het volgende:
Dr. Arnold Klein Won't Give Up
Posted Aug 6th 2009 12:20PM by TMZ Staff
The judge unceremoniously pulled the plug on Dr. Arnold Klein's attempt to insert himself in the Michael Jackson custody case on Monday ... but last night his lawyer told us the doctor will go back for a second round.
Klein's lawyer, Mark Vincent Kaplan, told us last night outside Boa Steakhouse in West Hollywood he'll file legal papers on Klein's behalf sometime after the beginning of September.
Last Monday, Kaplan went before the judge and expressed Klein's concerns over parenting issues involving Jackson's three kids. There are reports Dr. Klein could be the biological father, but he's never acknowledged it. The judge checkmated Kaplan, noting that Klein had no legal standing to lodge objections to the custody settlement between Katherine Jackson and Debbie Rowe.
But clearly Kaplan has something up his sleeve ...
Mee eens...maar het komt ook ten goede van z'n kinderen en laten we wel wezen voor de fans zou dit helemaal fantastisch zijn. Kan een mooi bedevaarts oort worden....en wth misschien ga ik er nog wel heen ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Juist, en dat gun ik die bloedzuigers niet. Laat ze zelf maar werken voor hun centen in plaats van voor de zoveelste keer op Michaels inkomsten te teren.
Alle inkomsten gaan naar Michael's trust, niet naar de familie. Ik ga er vanuit dat vanuit de trust weliswaar voorzieningen betaald worden waar de familie van profiteert (zoals bijvoorbeeld Katherines huis, dat ook van de trust is), maar echt geld krijgen ze niet. Alleen Katherine en de kinderen krijgen geld.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Juist, en dat gun ik die bloedzuigers niet. Laat ze zelf maar werken voor hun centen in plaats van voor de zoveelste keer op Michaels inkomsten te teren.
Hmmm pulled the plug on Dr. Klein...inserted in Michael Jackson...up his sleeve...wat een ranzig stukjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:33 schreef sunny16947 het volgende:
Dr. Arnold Klein Won't Give Up
Posted Aug 6th 2009 12:20PM by TMZ Staff
The judge unceremoniously pulled the plug on Dr. Arnold Klein's attempt to insert himself in the Michael Jackson custody case on Monday ... but last night his lawyer told us the doctor will go back for a second round.
Klein's lawyer, Mark Vincent Kaplan, told us last night outside Boa Steakhouse in West Hollywood he'll file legal papers on Klein's behalf sometime after the beginning of September.
Last Monday, Kaplan went before the judge and expressed Klein's concerns over parenting issues involving Jackson's three kids. There are reports Dr. Klein could be the biological father, but he's never acknowledged it. The judge checkmated Kaplan, noting that Klein had no legal standing to lodge objections to the custody settlement between Katherine Jackson and Debbie Rowe.
But clearly Kaplan has something up his sleeve ...
Gave foto zeg...die had ik nog niet gezien. Zou die oprecht bezorgd zijn?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Rosalyne het volgende:
Misschien denkt hij dat hij bepaalde rechten heeft omdat de laatste kerst met die kinderen heeft doorgebracht.
[ afbeelding ]
Was dat niet Blanket?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef sunny16947 het volgende:
Aan eerder geplubiceerde foto's te zien wel. witte vlekken op handen en nek.
Dat verhaal zal waarschijnlijk nog wel voor een boel gedoe gaan zorgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef quirina het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje: De songs zijn weg!
Prince heeft het niet zo ergquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:53 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij was het ook Prince hoor, met die gevlekte vingers.
Edit: even opgezocht, inderdaad Prince:
[ afbeelding ]
Kan dat niet nog erger worden? Wat naar voor zo'n jochie! Ik kan me toch ook een foto herinneren van Blanket, met een lichte plek op zijn hand tijdens de herdenking. Maar waarschijnlijk beeld ik me dat in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Prince heeft het niet zo erg
alleen bij zijn vingers
Indien dat echt zo is, dan lijkt me dat toch het beste bewijs dat Michael inderdaad de biologische vader van de kinderen is....quote:
Whahahaha, daar geloof ik helemaal niets van. En als ze dat wel gedaan heeft is het nog niet erg want er is vast wel back-up materiaal te vinden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef quirina het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje: De songs zijn weg!
Je weet 't maar nooit bij MJ en familie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whahahaha, daar geloof ik helemaal niets van. En als ze dat wel gedaan heeft is het nog niet erg want er is vast wel back-up materiaal te vinden.
Hahaha wat leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:45 schreef piepie het volgende:
Ik ben weer terug van even weggeweest met een heel opmerkelijk artikel met een nog opmerkelijkere foto.
Het artikel komt uit de Privé van vorige week (die mijn moeder mij gaf).
Ik zag het gisteravond en was nog in de sfeer van de Hermitage in Amsterdam die wij die dag hadden bezocht, .... tja toeval bestaat echt.
Kijk en oordeel zelf.
Grappig is het in elk geval zeker ...![]()
[ afbeelding ]
Ja he, en hij zegt ook dat hij haar heeft beloofd om nooit haar identiteit bekend te maken. Ik geloof alleen niet meer dat die dokter de vader van Prince en Paris is. Die man kon allang een DNA test doen ipv moeilijk doenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik die foto zag precies hetzelfde, dat jij waarschijnlijk het mysterie hebt ontrafeld. Ik bedenk nu trouwens ook dat in de Bashir docu MJ eerst toch ook zegt dat hij de moeder van Blanket kent en een relatie met haar heeft gehad, en dat later terugneemt en dan zegt dat hij niet weet wie ze is. Ik denk echt dat jij gelijk hebt, dat Omers moeder de moeder van Blanket is. Dat verklaart echt zo veel uitspraken en vage toestanden van de laatste tijd.
Michael droeg ook vaak kleding in die stijl van toen (vooral jasjes).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hahaha wat leuk![]()
![]()
Maar Michael leende zijn looks altijd he. Zijn smooth criminal look heeft hij van Fred Astaire, een andere look heeft hij van Peter Pan en Michael hield heel erg van kunst dus de meest logische verklaring is dat hij dit schilderij kende en de look heeft over genomen.
Ik denk het wel aangezien hij een kunstliefhebber was. Rembrandt is wereldwijd bekend en als je een liefhebber bent kijk je een stukje verder dan de bekende schilderijen. Aangezien dit ook nog eens gewoon in een museum hangt vind ik het hartstikke logisch dat MJ het kende. Desnoods uit een boek ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:05 schreef piepie het volgende:
[..]
Michael droeg ook vaak kleding in die stijl van toen (vooral jasjes).
Ik vraag me af of hij dit schilderij echt ooit zelf heeft gezien (er zijn zoveel schilderijen wereldwijd in musea).
Het is van een leerling van Rembrandt, dus niet zo bekend als de grote meester zelf.
Dat kan toch helemaal niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:53 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij was het ook Prince hoor, met die gevlekte vingers.
Edit: even opgezocht, inderdaad Prince:
[ afbeelding ]
Gouden Eeuw, dat is niks, hij was er al in de tijd van de oude Egyptenaren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:45 schreef piepie het volgende:
Ik ben weer terug van even weggeweest met een heel opmerkelijk artikel met een nog opmerkelijkere foto.
Het artikel komt uit de Privé van vorige week (die mijn moeder mij gaf).
Ik zag het gisteravond en was nog in de sfeer van de Hermitage in Amsterdam die wij die dag hadden bezocht, .... tja toeval bestaat echt.
Kijk en oordeel zelf.
Grappig is het in elk geval zeker ...![]()
[ afbeelding ]
Dat valt me nou echt heel erg tegen van MJ.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:05 schreef Rosalyne het volgende:
Dolle pret voor MJ tijdens dit interview(3 delen)
Zoiets kan gewoon geregeld via een advocaat / notaris. Dan zou in het contract wat zij ondertekend inderdaad niet de naam van de vraagouder(s) staan maar wel een geheimhoudingsclausule, overeenkomst voor vergoeding e.d.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Shitney het volgende:
Maar iemand heeft Blanket gebaard, en als het echt zo zou zijn dat de draagmoeder zelf ook niet wist dat ze een kind voor MJ droeg, had ze dat nu inmiddels wel begrepen. Zoveel draagmoeders zullen er niet zijn die op dezelfde dag als Blanket geboren is voor een anonieme ouder een kind hebben gebaard, dus dat zou ze inmiddels wel begrepen hebben. En dus ook al boven water zijn gekomen, want ze zou dan geen geheimhoudingsclausule hebben getekend, immers, dan was de vraagouder niet meer anoniem.
I doubt it. Ik studeer kunstegeschiedenis, heb ontzettend veel over de 17e eeuw colelge gehad, heb 3 collegereeksen over Rembrandt gevolgd en heb nog nooit dit schilderij gezien. Ook niet in boeken. Sterker nog, ik kan het niet eens op internet terugvinden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk het wel aangezien hij een kunstliefhebber was. Rembrandt is wereldwijd bekend en als je een liefhebber bent kijk je een stukje verder dan de bekende schilderijen. Aangezien dit ook nog eens gewoon in een museum hangt vind ik het hartstikke logisch dat MJ het kende. Desnoods uit een boek ofzo
Een DNA test kan alleen als de ouder(s) en/of voogd van de kinderen toestemming geeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja he, en hij zegt ook dat hij haar heeft beloofd om nooit haar identiteit bekend te maken. Ik geloof alleen niet meer dat die dokter de vader van Prince en Paris is. Die man kon allang een DNA test doen ipv moeilijk doen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gouden Eeuw, dat is niks, hij was er al in de tijd van de oude Egyptenaren.
[ afbeelding ]
Ik was ook al aan het googelen maar ik vond alleen deze zwart-wit versie waarin hij toch ietsje minder lijkt. Creatief met photoshop?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:07 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
I doubt it. Ik studeer kunstegeschiedenis, heb ontzettend veel over de 17e eeuw colelge gehad, heb 3 collegereeksen over Rembrandt gevolgd en heb nog nooit dit schilderij gezien. Ook niet in boeken. Sterker nog, ik kan het niet eens op internet terugvinden.
Ik kan me niet voorstellen dat Michael dit kende.
Is dat Egyptische beeld nou echt?
Nou, het heeft nog steeds wel enkele gelijkenissen, maar het zal me niks verbazen als er inderdaad een photoshopje overheen is gegaan. Het oorspronkelijke artikel komt uit de Bild geloof ik. Dan weet je het welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het googelen maar ik vond alleen deze zwart-wit versie waarin hij toch ietsje minder lijkt. Creatief met photoshop?
[ afbeelding ]
Geschilderd door een leerling van Rembrandt genaamd Barent Fabritius.
Dat heb ik nooit geloofd. Die kinderen lijken zoveel op de Jackson familie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja he, en hij zegt ook dat hij haar heeft beloofd om nooit haar identiteit bekend te maken. Ik geloof alleen niet meer dat die dokter de vader van Prince en Paris is. Die man kon allang een DNA test doen ipv moeilijk doen
Hoezo kan dat niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet?
Of zullen ze van de pigmentremmers van papa gesnoept hebben?
quote:Kinderen Jackson mogen niet surfen
Kinderen Jackson mogen niet surfen
De kinderen van overleden popster Michael Jackson mogen van hun grootmoeder geen gebruik meer maken van het internet. Op die manier probeert Katherine Jackson te voorkomen dat haar kleinkinderen schokkende details te weten komen over de dood van hun vader.
De drie kinderen van Jackson, Prince Michael (12), Paris (11) en Blanket (7) werden onlangs door de rechtbank toegewezen aan hun grootmoeder Katherine (79). Zij is vastberaden om haar kleinkinderen te beschermen.
'Ze wil hen alle comfort bieden', meldde een bron gisteren aan de krant The Sun. 'Ze wil dat de kinderen zich snel thuis voelen, maar staat hen niet toe te surfen op het internet.'
De familie heeft ondertussen ook de papieren in orde gebracht om Michael te begraven op de begraafplaats van Forest Lawn in Hollywood. Op dit kerkhof vonden vele beroemdheden hun laatste rustplaats
quote:Geen derde autopsie Michael Jackson
Er komt geen derde autopsie op het lichaam van Michael Jackson. Geruchten doken op nadat moeder Katherine liet weten dat ze er niet in geloofd dat haar zoon een natuurlijke dood is gestorven.
De familie heeft wel om een tweede autopsie gevraagd. Die zou al drie dagen na de dood van de King of Pop afgerond zijn.
De resultaten van de eerste autopsie laten op zich wachten, maar worden vrijdag verwacht.
Ik denk de vader van Omer Bhatti(die Riz Bhatti) samen met die donkere nanny. Zou dat haar van Blanket kunnen verklaren en de huidskleur.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:06 schreef sunny16947 het volgende:
Mijn idee:
Mj ontmoette de batthi's in Tunesië en was helemaal verrukt van de gelijkenis met Omer. Niet alleen fysiek, maar ook qua talent. Hij nodigde de familie uit om op Neverland te komen wonen en werken.
MJ wilde graag een copie van hemzelf. En aangezen dat in de Batthi's genen zat werd de moeder van Omer draagmoeder. En ms zelfs de vader donor.
Blanket is een broertje of halfbroertje van Omer. De ouders keerde na de geboorte terug naar Noorwegen. Omer bleef nog op Neverland. Vandaar dat hij zich vooral om Blanket bekommerde zoals te zien is op de filmpjes.
Ik heb ook nog zitten googelen en inderdaad lijkt het er sterk op dat het origineel zwart-wit is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het googelen maar ik vond alleen deze zwart-wit versie waarin hij toch ietsje minder lijkt. Creatief met photoshop?
[ afbeelding ]
Geschilderd door een leerling van Rembrandt genaamd Barent Fabritius.
Ben je nu serieus? hahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Welnee die zwart-witversie is gewoon een oude zwart-witfoto. In het echt heeft dat schilderij natuurlijk wel kleur.
Zwart-wit portret schilderijen kwamen in de 17e eeuw niet voor hoor!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef piepie het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? haha
Ik vond het schilderij op een kunstsite van leerlingen van Rembrandt en daar was het ook zwart-wit.
Maar dat waren wel alle schilderijen die erop stonden, dus nu weet ik het ook niet meer ....![]()
Ritje naar Frankfurt am Main dus ....
gelukkig heb jij verstand ervan, ik houd er alleen maar van ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zwart-wit portret schilderijen kwamen in de 17e eeuw niet voor hoor!Een ritje Frankfurt is daar niet voor nodig.
eigenlijk moet er een photoshopje met een afro op die kidsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:11 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geloofd. Die kinderen lijken zoveel op de Jackson familie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben ook die oren die MJ had, vooral Paris heeft dezelfde zeiloren als haar vader. Er bestaat ook een vergelijkingsplaatje van, maar dat kan ik niet meer vinden.
quote:'Verzekeraar Michael Jackson keert niet uit'
door van onze redactie![]()
De verzekering die concertorganisator AEG afsloot om Michael Jackson's overlijden te dekken, zou waardeloos zijn vanwege de omstandigheden waarin hij overleed.
Foto: REUTERS
De Britse verzekeraar Lloyds of London keert namelijk niet uit als de verzekerde overlijdt door het gebruik van illegale middelen, meldt entertainmentsite TMZ.
Eerder werd bekend dat Michael Jackson, die in juli overleed, verslaafd was aan het zware middel Propofol, dat hij zonder recept van zijn arts kreeg.
Concertpromotor AEG loopt hierdoor mogelijkerwijs een uitkering van 17,5 miljoen dollar mis. Door de geschrapte concerten in Londen bedraagt het verlies van AEG 30 miljoen dollar.
Big Blanket? Dus toch!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef Rosalyne het volgende:
Doo Doo
Last greeting from Omer Bhatti to Michael Jackson:
Dear DooDoo. Even if you are not here anymore I feel every second that you are present, and in it I find my strength. Thank you, and I am infinitely grateful for everything you taught me, and all the knowledge you shared. You made me who I am today, and I promise to make you proud. Our time together is treasured in my heart, forever and always. I love you. Unable to wait for when we meet again
Ahern Loss “Big Blanklets” from Little M.
Allemaal cryptische omschrijvingen en codewoorden. Het moet zo zijn!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Ik denk dat je die big blankets meer moet zien als grote(warme) knuffels
Blijf er ook een raar gevoel over houden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef erik666 het volgende:
Raar toch dat Omer schrijft:Even IF you are not here anymore. Alsof MJ er misschien nog wel is.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef erik666 het volgende:
Raar toch dat Omer schrijft:Even IF you are not here anymore. Alsof MJ er misschien nog wel is.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:38 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Damn, ik heb er nooit zo op gelet, maar dat is wel heel vreemd ja... het zou toch wat zijn, als hij gewoon nog leeft
Even if you are not here anymore I feel every second that you are presentquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef erik666 het volgende:
M.n nieuwe hamster heet Blanket.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Ik denk dat je die big blankets meer moet zien als grote(warme) knuffels
Hamsters gaan niet zo lang mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
M.n nieuwe hamster heet Blanket.![]()
![]()
.
Kloptquote:
Yep die had ik al gepost, maar daar stond ook nog het verhaal bij dat ze ze gewist had.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:02 schreef piepie het volgende:
Was dit al bekend?
vr 07 aug 2009, 22:31
LaToya Jackson heeft muziek van Michael van onze redactie
AMSTERDAM
- LaToya Jackson zou een stuk of honderd niet uitgebrachte nummers van haar overleden broer Michael in huis hebben.
Het gaat om zowel oude als nieuwe nummers die waren opgeslagen op een van de computers op de Neverland Ranch, meldt The Sun.
Michaels manager Frank DiLeo laat weten: "De computers waarop de liedjes stonden zijn net als de rest van de inboedel naar de familie Jackson gegaan. LaToya heeft de computer destijds opgepikt."
Bij de onuitgebrachte nummers zouden ook artiesten zoals Black Eyed Peas' Will.i.am, Akon en Ne-Yo zijn betrokken.
DiLeo laat weten dat advocaten nu aan het uitzoeken zijn wat er met de liedjes is gebeurd en wie de rechten bezit.
Maar je kent het principe van een audioboek?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:27 schreef piepie het volgende:
Jammer dat het filmpje geen beeld heeft, alleen maar geluid ....
mee eens, behalve dat van die conferentie want dat was volgens mij e'cassanovaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef piepie het volgende:
[..]
Even if you are not here anymore I feel every second that you are present
Hier bedoelt hij mee te zeggen dat hij zijn aanwezigheid nog steeds voelt om zich heen, ondanks dat hij dood is.
Komt vaker voor dat mensen iemand die overleden is nog om zich heen voelen.
Big blankets = dikke knuffels (meer zie ik er niet in)
Op de persconferentie was echt wel Michael Jackson zelf en geen double!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:37 schreef Rosalyne het volgende:
King of Pop klaar om begraven te worden
Michael Jackson heeft hersenen terug
AMSTERDAM - Het lichaam van de overleden Michael Jackson is weer compleet, nu de hersenen zijn teruggeplaatst. De King of Pop is klaar om begraven te worden.
Michael Jackson wordt hoogstwaarschijnlijk begraven op de wereldberoemde begraafplaats Forest Lawn in Hollywood. Dit meldt Showbizspy. Het is de wens van de familie Jackson dat het graf anoniem blijft. Ze zijn bang dat het anders kapot wordt gemaakt of dat het lichaam van Michael gestolen wordt door een fan
Begraaf hem daar anders gewoon niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:37 schreef Rosalyne het volgende:
AMSTERDAM - Het lichaam van de overleden Michael Jackson is weer compleet, nu de hersenen zijn teruggeplaatst. De King of Pop is klaar om begraven te worden.
Michael Jackson wordt hoogstwaarschijnlijk begraven op de wereldberoemde begraafplaats Forest Lawn in Hollywood. Dit meldt Showbizspy. Het is de wens van de familie Jackson dat het graf anoniem blijft. Ze zijn bang dat het anders kapot wordt gemaakt of dat het lichaam van Michael gestolen wordt door een fan
Volkskrantquote:Michael Jackson nu ook Farao van Pop
ANP/AFP
Gepubliceerd op 08 augustus 2009 08:54, bijgewerkt op 08:57
CHICAGO - Fans van de overleden zanger Michael Jackson hebben hun oog laten vallen op het Field Museum in de Amerikaanse stad Chicago. Nu blijkt dat er een opvallende gelijkenis is tussen een oude Egyptische buste en het gelaat van de King of Pop, dienen zich dagelijks hordes nieuwsgierigen aan, stelde de curator van het museum zaterdag.
Sinds de drieduizend jaar oude beeltenis van een onbekende vrouw is ontdekt door de fans van Jackson, heeft curator Jim Phillips geen rustig moment meer gehad. Hij wordt naar eigen zeggen overstelpt door vragen over de buste. ‘Mensen komen hier en vragen waar Michael Jackson is, waarop wij uitleggen dat het geen beeld van hem is’, stelt de curator.
Phillips geeft toe dat de buste inderdaad veel weg heeft van de zanger. ‘Ik volg niet alle transformaties van het uiterlijk van Jackson, maar ze lijken een hoop op elkaar.’ Het beeld is overigens al sinds 1988 te bezichtigen in het Field Museum.
Wel grappig, nou dan ga ik nu maar er van uit dat Michael een tijdreiziger was en erg belangrijk was in de tijd van de farao's en de middeleeuwen. En ook hier was ie een King. Ik zie opeens een heel hoop overeenkomstenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:49 schreef bloempje-moi het volgende:
Hier nog een leuk stukje over dat Egyptische beeld:
[..]
Volkskrant
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Begraaf hem daar anders gewoon niet?
In een volgend leven komt ie vast terug als alleenheerser van een of andere verre planeetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel grappig, nou dan ga ik nu maar er van uit dat Michael een tijdreiziger was en erg belangrijk was in de tijd van de farao's en de middeleeuwen. En ook hier was ie een King. Ik zie opeens een heel hoop overeenkomsten
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
In een volgend leven komt ie vast terug als alleenheerser van een of andere verre planeet
"We come in peace to heal the world. Hiihii"
Als ze slim zijn doen ze dat ja. Het is niet te doen om dat geheim te houden. De familie hoeft maar 1 keer het graf te bezoeken en iedereen weet het.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze zouden hem ook elders kunnen begraven en dan op forest lawn een gedenkteken plaatsen en er niks over zeggen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Deze wilde ik met jullie delen
( lief he?)
Precies, ik snap dat toch al niet!! Waarom niet gewoon cremeren en de as lekker uitgooien over weet ik veel waar, voor mijn part het eiland waar 'Hook' is opgenomen ofzo. Ben je tenminste verzekerd van het feit dat hysterische gestoorde fans het graf niet gaan beschadigen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Begraaf hem daar anders gewoon niet?
Ik weet het niet zeker maar volgens mij geloven Jehova's dat bij de wederopstanding de uitverkoren mensen uit hun graf gehaald worden en dus met hun eigen lichaam naar de hemel gaan. Maar dan moet je wel een lichaam hebben en geen poeder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies, ik snap dat toch al niet!! Waarom niet gewoon cremeren en de as lekker uitgooien over weet ik veel waar, voor mijn part het eiland waar 'Hook' is opgenomen ofzo. Ben je tenminste verzekerd van het feit dat hysterische gestoorde fans het graf niet gaan beschadigen.
Ik zie ze ervoor in staat namelijk, om die hele begraafplaats om te spitten, net zolang tot ze MJ gevonden hebben.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
M.n nieuwe hamster heet Blanket.![]()
![]()
.
Ik denk dat hij op zijn verjaardag wordt begravenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:37 schreef Rosalyne het volgende:
De eerste 3 miljoen dollar hebben ze al binnen:quote:Judge to Jackson Estate: Go Forth and Multiply
Posted Aug 7th 2009 7:19PM by TMZ Staff
A judge just gave the okay to the special administrators of Michael Jackson's estate to market M.J. all over the place -- the re-publication of "Moonwalk," the merchandising, and the release of Jermaine Jackson's rendition of "Smile" at Michael's memorial.
The administrators wanted to strike the deal quickly because of "a heightened demand for such products due to Jermaine Jackson's moving performance during the memorial service, which may diminish over time."
The deal also includes various memorabilia, such as a 2010 calendar, commemorative coins, school supplies, cardboard cutouts, posters and buttons.
quote:Jackson Honchos Score $3 Mil
Posted Aug 8th 2009 1:30AM by TMZ Staff
The special administrators of Michael Jackson's estate scored a big one -- reeling in $3 million from the company that issued a life insurance policy to M.J.
John Branca (above) and John McClain quietly cashed in the policy -- reports it was worth upwards of $20 million are simply not true. It was a $3 million payout. And here's why it was a swift move -- the coroner hasn't even released the autopsy report yet.
Some life insurance companies are hinky about paying out proceeds until the cause of death is known. Remember Heath Ledger's death, when the life insurance company wouldn't promptly fork over the $10 million because Heath allegedly lied about drug use on the application?
Somehow Branca and McClain convinced the insurance company to ante up with lightening speed -- and the estate is $3 million richer for it.
quote:Rechter akkoord met verkoop Jackson-memorabilia
Uitgegeven: 8 augustus 2009 12:55
Laatst gewijzigd: 8 augustus 2009 12:54
AMSTERDAM - Eerst waren het de hitlijsten, nu zijn de winkelschappen aan de beurt. Winkeliers kunnen hun etalages ontruimen, want de rechter heeft akkoord gegeven voor de verkoop van een reeks verzamelobjecten.
© WENNDat betekent dat afbeeldingen van de King of Pop mogen verschijnen op kalenders en schoolspullen.
Ook komt er een herdenkingsmunt en wordt zijn autobiografie 'Moonwalk' opnieuw uitgebracht. En daar houdt het niet mee op.
Voorstellen
Er liggen voorstellen voor nog veel meer Jackson-memorabilia. Zo moet er een kaartspel komen en zal zijn afbeelding te zien zijn op aanstekers. Ook denken fabrikanten aan knuffels met zijn muziek.
Daarnaast ligt er een uitgebreid plan voor Jackson-kleding. Die moet niet alleen worden verkocht in winkelstraten, maar ook in virtuele kledingzaken. Er is zelfs een voorstel dat in de virtuele wereld Second Life voorziet in een Jackson-tatoeage.
Profiteren
De voorstellen komen van oud-advocaat John Branca en muziekmagnaat John McClain, die Jacksons nalatenschap tijdelijk beheren. Zij willen de markt zo snel mogelijk overspoelen met Jackson-spullen om maximaal te kunnen profiteren van de massale aandacht na de plotselinge dood van de King of Pop. Maandag buigt de rechter zich over de voorstellen die nog op tafel liggen.
Dan wordt ook gekeken naar het voorstel om een film te maken over Jacksons geplande comebackconcerten. De repetities voor de vijftig shows zijn op beeld vastgelegd en Sony wil de beelden graag in een film verwerken.
De filmproducent heeft zestig miljoen dollar (ruim 41 miljoen euro) geboden voor de beelden. Jacksons moeder Katherine, die de voogdij over zijn drie kinderen heeft gekregen, heeft tot maandag gekregen om eventueel bezwaar te maken.
Jackson, die op 25 juni overleed na een hartaanval, liet een enorme schuld achter. Alle opbrengsten van de verkoop van Jackson-memorabilia gaan naar het fonds waarin de eigendommen van de zanger zijn ondergebracht. Geld dat uit het fonds overblijft, komt ten goede aan Jacksons moeder, zijn drie kinderen en een aantal liefdadigheidsinstellingen.
Hoe moet ik dit voor me zien?quote:Er is zelfs een voorstel dat in de virtuele wereld Second Life voorziet in een Jackson-tatoeage.
Dat krijgt jouw Second Life (virtuele wereld) figuurtje een officiële Michael Jackson tatoeage. Je moet er maar opkomen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:50 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit voor me zien?
Yepquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:46 schreef dollce het volgende:
weet niet of het al bekend is maar,
er komt dus een tribute concert in Wenen.
www.tribute2009.com
Check. We zetten hem op de lijst van potentiele vaders.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef hondjes het volgende:
Op Sky news wordt nu gezegd, dat Mark Lester de vader van Paris is..
Dit zou verklaard zijn door hem zelf.
Echt waarquote:
Lester is de vader van Parisquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef hondjes het volgende:
Op Sky news wordt nu gezegd, dat Mark Lester de vader van Paris is..
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:06 schreef Felixa het volgende:
Hij zegt dat hij de vader zou kunnen zijn van Paris.
Dat zei dr Arnold Klein ook.
Ze hebben allebei sperma gedoneerd.
Misschien is al dat sperma wel in de blender gegaan, met de turkey baster bij Debbie Rowe ingebracht en weet niemand officieel welk zaadje de winnaar was.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee daar was een supersoaker bij nodig!
Je moet het natuurlijk wel beetje officieel regelen dan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:15 schreef quirina het volgende:
Maar ik ben nu ff ernstig:
Eigenlijk is dit toch best wel triest allemaal,misschien was Michael inderdaad onvruchtbaar..
En dan kan je toch kinderen krijgen dmv een zaaddonor.
Hij was echt gelukkig met zn kindertjes en was echt de vader.
Dat is toch verder geen schande? Dan maakt het toch niet uit of je wel of niet de biologische vader bent?
Hier in Nederland zijn er ook zoveel stellen die geen kinderen kunnen krijgen en met een donor wel.
Mooi toch?
Tsja met zo'n vader gaat dat niet makkelijk wezen. Nu in handen van moeder Jackson, vraag me af of dat goed gaat?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:33 schreef quirina het volgende:
Ja hee...
Only in America..
Toch vind ik het echt oprecht rot voor die kinderen.
Ze hebben het nou al niet makkelijk, ze moeten een verlies verwerken en dan krijgen ze dit ook nog eens over zich heen
bedankt, het kwartje is gevallen ...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar je kent het principe van een audioboek?
Nee joh dat was de echte Michael Jackson, waarom zou hij dat ook niet zelf hebben kunnen doen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
mee eens, behalve dat van die conferentie want dat was volgens mij e'cassanova
DrDentz is next.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:50 schreef JX het volgende:
Mark Lester, wtf? Ik geloof er geen snars van dat hij de vader kan zijnIk vraag me af of er nog DNA testen gaan komen, dit begint belachelijk te worden. Eerst Arnold Klein, nu Mark Lester, who's next?
quote:
ik geloof het ook nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:50 schreef JX het volgende:
Mark Lester, wtf? Ik geloof er geen snars van dat hij de vader kan zijnIk vraag me af of er nog DNA testen gaan komen, dit begint belachelijk te worden. Eerst Arnold Klein, nu Mark Lester, who's next?
ik ben de zus van Blanketquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:55 schreef JX het volgende:
O wacht ff, dan ben ik de moeder van Blanket!! News of the World, kom maar met de miljoenen voor mijn exclusieve verhaal
Dat kan nietquote:
Ik heb een andere moederquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef JX het volgende:
[..]
Dat kan nietIk was pas 7 toen jij geboren werd
Dat is iets wat ik ook niet snap. Als je toch zulke goede vrienden bent dat je je sperma aan iemand geeft zodat hij jouw biologische kind kan opvoeden, hoe verschrikkelijk is het dan om even te vragen of het inderdaad jouw sperma is wat is gebruikt!quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:31 schreef Rosalyne het volgende:
Heleboel goede vrienden van MJ zijn de afgelopen maand in beeld geweest.
Zogenaamd waren ze zo close, ik weet alleen niet wat ze bespraken want niemand durfde bepaalde vragen te stellen.
Zulke ..intieme..vragen stel je nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:45 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik ook niet snap. Als je toch zulke goede vrienden bent dat je je sperma aan iemand geeft zodat hij jouw biologische kind kan opvoeden, hoe verschrikkelijk is het dan om even te vragen of het inderdaad jouw sperma is wat is gebruikt!
Dit gaat gewoon om het grote geld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:45 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik ook niet snap. Als je toch zulke goede vrienden bent dat je je sperma aan iemand geeft zodat hij jouw biologische kind kan opvoeden, hoe verschrikkelijk is het dan om even te vragen of het inderdaad jouw sperma is wat is gebruikt!
Ik vind het echt te ranzig voor woorden dat die vent dit gaat lopen roepen. Wat een peetvader ben je dan...wat een vriend ben je dan. Van mij mag die aan de hoogste boom.quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:57 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen...
[ afbeelding ]
Ja, rond van Onassis was het ook zo'n strijd hoewel daarvan duidelijk was wie de vader was. Ze verloor haar moeder toen ze 3 jaar was en de strijd om wat mee te pikken van haar erfenis ging tussen haar geldwolf/playboy-vader en een fonds dat het geld beheerde. Vader kreeg miljoenen per jaar om dochter te onderhouden, maar wilde meer. De fonds echter deed uiteindelijk de ultieme coup door hun statuten te veranderen zodat het Onassis-meisje niet automatisch de president werd van de fonds en ook niet mee bij de helft van haar familiekapitaal kon. Mensen kunnen bijzonder geniepig worden als de hebzucht gaat overheersen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon om het grote geld.
Wie de kinderen heeft, heeft het geld.
Arme kinderen.....
Is geloof ik ook zo'n strijd geweest om dat meisje van Onassis...
Weet je...ook al zou het waar zijn...dan nog had die z'n pan moeten drukken. Je gaat dit niet publiekelijk lopen vertellen. Dan neem je contact op met de familie en doe jeje verhaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef Anonymousz het volgende:
Laat die Lester maar een DNA test doen
Als hij er zo van overtuigd is dat hij de vader is had die het via een advocaat moeten spelen. En laten we wel wezen. Als hij zo belangrijk voor MJ of de kinderen was geweest had die wel in het testament gestaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:12 schreef Felixa het volgende:
Het gaat die Lester (als we hem mogen geloven) toch alleen maar om contact met die kinderen?
In dat stuk staat dat alle pogingen van hem om contact met die kinderen op te nemen, niet lukken.
Mails worden niet beantwoord, telefoontjes ook niet terwijl ze hiervoor altijd veel contact hadden.
En dat hij nu met dit verhaal komt om contact "af te dwingen".
Niet zo netjes dat hij dat via de pers doet, maar omdat hij geen contact met de familie krijgt, ziet hij misschien geen andere mogelijkheid.
Nee, je hebt volgens mij gelijk. Hij had gewoon zijn advocaat moeten laten regelen dat er een DNA-test zou worden afgenomen. En dan aan de hand daarvan verder kijken...quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:57 schreef Jen85 het volgende:
Hai Allemaal, alles goed? Ik volg dit topic al een weekje, en ik vond 't tijd om me nu maar 's aan te melden om af en toe mee te discussieren
btw, die Lester is een ***, want als ie echt de biologische vader van Paris zou zijn, hoort ie dat niet via de media te melden.. of ligt 't aan mij?
Welkom op het forumquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:57 schreef Jen85 het volgende:
Hai Allemaal, alles goed? Ik volg dit topic al een weekje, en ik vond 't tijd om me nu maar 's aan te melden om af en toe mee te discussieren
btw, die Lester is een ***, want als ie echt de biologische vader van Paris zou zijn, hoort ie dat niet via de media te melden.. of ligt 't aan mij?
Hij zei alleen dat Paris zijn kind is en zei niks over Princequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:35 schreef Starlie het volgende:
Ik vind Paris en Prince ook wel op elkaar lijken... is die Lester dan ook de vader van Prince??? Want Prince heeft ook weer heel veel van Michael weg... Uri Geiler zegt ook dat die Lester de waarheid spreekt.... Hoop dat die kinderen niet teveel van al het media gelul meekrijgen want voor hun is Michael natuurlijk de enige echte vader!
Hoop wel dat de ECHTE waarheid een keer boven tafel komt... maar ja.. in hoevere moeten we dan geloven dat dat de echte waarheid is!
Hehequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef Starlie het volgende:
Even offtopic:
Stewie: Lois, Lois, Lois, Lois, Lois, Mam, Mam, Mam, Mommy, Mommy, Mommy, Mama, Mama, Mama, Ma, Ma, Ma, Ma, Mam, Mam, Mam, Mam, Mommy, Mommy, Mama, Mama, Mama.
Lois: What?
Stewie: Hay
Echt een hilarisch filmpje was dat Anonymousz![]()
Urine Geller ik geloof geen woord wat hij zegtquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:19 schreef Jen85 het volgende:
Ja, ik de kinderen lijken me te donker om twee blanke biologische ouders te hebben. Debbie Rowe is blond en heeft een hele lichte huidskleur. En op de foto's lijkt die Lester ook niet echt een donkere huid te hebben. Als kind had ie al HELEMAAL niks weg van Paris.
Misschien heeft ie wel gedoneerd, maar heeft Michael er niks mee gedaan..?![]()
Die Uri Geller loopt ook weer van alles te roepen, alsof die Michael zovaak sprak.. ik vind 't heel shady allemaal...
Nee precies, Uri Geller roept van alles om maar duidelijk te maken hoe een dikke maatjes ie wel niet was met Michael.. word er niet goed van. Volgens mij zagen ze elkaar bijna nooit, het is gewoon een famewhore. (net als zoveel "vrienden" van MJ)quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Urine Geller ik geloof geen woord wat hij zegt
Hai Jenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:57 schreef Jen85 het volgende:
Ja vreselijk die Uri Geller, ze hebben op enige tijd wel een echte vriendschap gehad, Uri staat ook vermeld in het boekje van Invincible waarin MJ mensen bedankt, maar hij is nu gewoon bezig met geld verdienen aan MJ. Collega van mij kwam op werk en kon er niet over uitgepraat raken, oh die Uri is zo geweldig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:19 schreef Jen85 het volgende:
Ja, ik de kinderen lijken me te donker om twee blanke biologische ouders te hebben. Debbie Rowe is blond en heeft een hele lichte huidskleur. En op de foto's lijkt die Lester ook niet echt een donkere huid te hebben. Als kind had ie al HELEMAAL niks weg van Paris.
Misschien heeft ie wel gedoneerd, maar heeft Michael er niks mee gedaan..?![]()
Die Uri Geller loopt ook weer van alles te roepen, alsof die Michael zovaak sprak.. ik vind 't heel shady allemaal...
gezellig stel zegquote:Op zondag 9 augustus 2009 08:57 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen...
[ afbeelding ]
Ik heb net dat interview zitten kijken, maar die Deepak Chopra komt toch wel over als een echte vriend van Michael die altijd het beste met hem voor had.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:07 schreef Rosalyne het volgende:
Deepak Chopra past ook wel in het lijstje van so called friends als Uri Geller, Taraborrelli en Mark Lester.
[ afbeelding ]
"Now that Michael Jackson is dead, Deepak Chopra is all over the media with his glittery glasses and outwardly calm demeanor. He is not using his alleged friendship to support Jackson's family or children, but, rather, acting as a spin expert to further his own career. He's probably already pondering another bestseller about his deep relationship with Michael Jackson.
Chopra violated the confidentiality of his patient Michael Jackson.Dr. Deepak Chopra loves the spotlight, but he may have gone to far this time. We are each entitled to our privacy, and he certainly did not allow Michael Jackson his privacy at this time of his transition."
quote:Michael Jackson finally laid to rest
By Ryan Parry 10/08/2009
Michael Jackson has finally been laid to rest and his funeral was in stark contrast to his extraordinary life in the public eye.
The King of Pop was quietly buried at the Forest Lawn Cemetery, Hollywood Hills – without a even a small ceremony and not a fan in sight.
And last night it emerged his family are so worried his army of followers will descend on the grave they have gone to extraordinary lengths to keep the exact location secret.
Relatives are even considering moving Jacko’s body if security becomes an issue.
A cemetery source said: “Michael has already been laid to rest, but other than the Jackson family and the management at Forest Lawn, no one knows the exact spot.
“Staff at the cemetery have been fed several different locations, it’s as if they are hoping to confuse everyone so it can’t leak out.
“The fear is that thousands of Jackson fans will descend on the cemetery and create a security issue or maybe even damage or deface the grave.”
It’s believed Jacko was laid to rest without a service because his family were satisfied with a ceremony for them and friends on the morning of his huge Los Angeles memorial concert.
It was always thought he would be buried near to his gran Martha Bridges.
Martha, who died in 1990 aged 83, was laid to rest at the sprawling Forest Lawn in 1990 below a shady tree.
The singer was photographed visiting her grave this year and is said to have been very close to her.
But the family are concerned the spot is far too open to the public.
And the Mirror has learned the plot is just one of several being cited. Others include quiet corners of the cemetery, various mausoleums and the private gardens.
It is believed the family are planning to move Jacko to four proposed plots if security becomes an issue.
They include Neverland, a memorial site in Las Vegas and a proposed museum in the family’s hometown of Gary, Indiana. In the days after his death it wasn’t clear where Jacko would be buried. The family were divided over whether it should be Forest Lawn or at Neverland.
The star’s will, signed in 2002, does not include final wishes for his body. On Friday, his brother Jermaine spoke to TV chat show host Larry King of his fears over Jacko’s grave.
He said: “I’m concerned about security. They had to move Elvis Presley’s body to Graceland.”
Jackson’s burial comes after a long wait for his family who were unable to lay him to rest in the weeks after he died because of the suspicious circumstances surrounding his death.
His brain had also been removed for tests but it was reunited with his body last week.
The doctor who declared Jacko fit for his 50 gruelling comeback gigs is being investigated for possible insurance fraud, US reports said.
Dr David Slavit gave the star a clean bill of health. But it is now claimed London insurers Lloyd’s contacted police to see if it was misled into issuing a £10million policy covering non-appearances in the event of an “accidental death”.
quote:Rel om nageslacht Jackson ettert voort
LONDEN - De familie van het overleden popicoon Michael Jackson heeft het voorzien op voormalig kindacteur Mark Lester, die naar eigen zeggen de mogelijke vader is van Jackson's dochter Paris. Volgens de woedende familieleden van de King of Pop is de 51-jarige Brit louter uit op hun miljoenen, meldden Britse media maandag.
quote:Volgens de familie Jackson probeert Lester mee te spelen in een ,,genetische loterij''. De Brit stelde zaterdag in een interview met de tabloid News Of The World dat hij het popicoon zijn sperma cadeau deed, omdat Jackson in de steek was gelaten door zijn eigen zaad en graag kinderen wilde krijgen. Lester was tevens de peetvader van het driekoppige nageslacht van de popkoning.
Ook de zelfbenoemde paranormalist Uri Geller heeft zich in het conflict gemengd. Volgens Geller, evenals Lester een vriend van het popicoon, is de Brit vermoedelijk de biologische vader van de 11-jarige Jackson-telg. Geller wilde niet prijsgeven wat hij precies wist, maar zei zich te baseren op informatie die hij uit de mond van Jackson heeft vernomen.
(ANP)
Bronquote:Mark Lester Is Not the Father...
Longtime Michael Jackson friend Mark Lester is not the father of Jackson’s daughter, nor is he claiming paternity, despite a tabloid report indicating Lester says he's Paris Jackson's biological dad, sources tell PEOPLE. Although Lester could not immediately be reached for comment, sources very close to the Jackson family say that Lester has donated sperm for Jackson and is a longtime friend, but he has never claimed to be the father of Paris Jackson, 11.
"They twisted his words around. He's not claiming to be the father of Paris Jackson," says one close family source.
Jackson family attorney Londell McMillan adds that the story is just another unproven and meaningless claim, and the probate court has no reason to go against its finding that the late King of Pop is father to all three of his kids.
"These are just merely claims with no legal standing whatsoever," McMillan tells PEOPLE.
Sources say Lester, 51, best known for starring in the Oscar-winning classic Oliver!, and Jackson are longtime friends, and Lester did donate sperm for Michael – although one source says the timing doesn't line up for that sperm to have been used to conceive Paris.
"He has known Michael for many years and his children play with Michael's children," says longtime Jackson family associate and past lawyer Brian Oxman. But in all the years he has known Lester, Oxman says Lester never indicated he was Paris's father.
Jackson made Lester godfather to all three of his kids in Oct. 2003 at a small, private ceremony where all three Jackson children were baptized Catholic with Debbie Rowe's permission, says longtime Jackson associate Marc Schaffel, who claims to have been among the handful of people present.
Schaffel added that Debbie Rowe has always maintained that Michael is Paris's father.
Here is what Mark Lester's real daughter had to say on Facebook
"People are taking this news the wrong way, as in 'Mark just wants to make money from this story..he’s just stirring things up..MJ wouldn’t have wanted him to do this' BUT why can’t people think like this..Hang on, Katherine wants to isolate the children from their friends because she believes ‘it is best for the children’ and make them Jehovah’s witnesses when Michael wants them to be Christians and had them baptised"
"My dad is concerned about the welfare of the children’s upbringing and yes when Michael was alive my dad would never say this because they were being treated well, now my dad is not so sure. Why can’t people see that Michael might have wanted to speak for him about these wrong decisions/concerns on his behalf when he can no longer speak for himself? Why can’t people take it as someone trying to protect the children?"
welkomquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:57 schreef Jen85 het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:57 schreef Jen85 het volgende:
Hij is toch begravenquote:Michael Jackson in alle stilte begraven
Meer dan een maand na zijn dood is Michael Jackson dan toch begraven. Het lichaam van de King of Pop werd in het geheim bijgezet in het Forest Lawn kerkhof in Hollywood Hills. Dat meldt de Britse boulevardkrant Daily Mirror.
Volgens de krant werd Jackson zonder cermonie ten grave gedragen en waren er geen fans in de buurt. Buiten de familie Jackson en het management van het kerkhof zou niemand de exacte locatie van het graf kennen.
De familie vreest grafschennis en heeft uitgebreide maatregelen genomen om de precieze plaats geheim te houden. De medewerkers van het kerkhof kregen informatie over meerdere locaties, om zo voor verwarring te zorgen, in de hoop dat de echte begraafplaats niet bekend raakt.
Mochten er toch problemen ontstaan op Forest Lawn, dan denkt de familie er aan om de stoffelijke resten over te brengen naar een andere plaats. Daarbij zou zelfs sprake zijn van Neverland, de vroegere ranch van Michael Jackson.
De voorbije weken deden geruchten de ronde dat Jackson zou worden begraven naast zijn grootmoeder Martha, die in 1990 op 83-jarige leeftijd overleed. Die plek zou echter te opvallend zijn. Andere mogelijke begraafplaatsten zijn rustige hoekjes van het kerkhof, meerdere mausolea en privé-tuinen.
Ik ben bang dat dat vergeefse hoop is. Die kinderen gaan nu al naar Jehova-bijeenkomsten. Die worden ook deurlopersquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef tass het volgende:
Op het 1e gezicht dacht ik ook dat Lester bezig was met media aandacht en geld proberen op te strijken, maar na rectificatie van zijn dochter krijg ik er wel een goed gevoel bij.
Oma hoeft die kinderen niet weg te houden bij mensen met wie ze veel contact houden. En oma moet al helemaal niet proberen die kinderen om te gaan turnen qua geloof. Michael heeft ze niet voor niets laten dopen!
Ik hoop echt dat de kids van al deze belachelijke dingen over wie hun vader nou zijn en zo, niks meekrijgen!
Waarom in vredesnaam Schönbrunn? Het is er groot en prachtig, ok. Maar wat is de connectie? Was Michael ook al Sisi of Romy Schneider-fan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:13 schreef Anonymousz het volgende:
Jackson krijgt koninklijk afscheid in Wenen
Michael Jackson krijgt een koninklijk afscheid. De op 25 juni overleden zanger wordt binnen enkele weken geëerd op het Weense paleis Schloss Schönbrunn.
De King of Pop krijgt een koninklijk afscheid. De op 25 juni overleden Michael Jackson moet binnen enkele weken geëerd worden op het Weense paleis Schloss Schönbrunn. Internationale artiesten en Jacksons familie komen daar bijeen voor een tribute-concert.
Wie er op het podium zullen klimmen is nog niet bekend, maar de namen van U2, Madonna, Lionel Richie en Whitney Houston worden gefluisterd. Ook is nog niet duidelijk wanneer het eerbetoon plaats gaat vinden. Volgens sommige bronnen moet de show plaatsvinden op 29 augustus, de dag waarop Jackson 51 zou zijn geworden. Anderen zeggen dat het concert niet voor half september plaatsvindt.
Michael Jackson overleed op 25 juni na een hartaanval. De King of Pop stond aan de vooravond van een reeks comebackconcerten, vanaf half juli zou hij vijftig shows geven in de O2 Arena in Londen. Na zijn dood werd gespeculeerd dat ook in de O2 Arena een tribute-concert voor de King of Pop gehouden zou worden. Daar is echter nog niets over bekend.
Als ze slim zijn laten ze een test doen of een officieel statement. Ik denk dat dit gespeculeer de kinderen meer schaadt dan dat. De kids zijn daarentegen natuurlijk wel even te jong om de beslissing van een test zelf te nemen. Maar ja, Michael is hoe dan ook hun vader. En dat is wat telt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:26 schreef Anonymousz het volgende:
Lester of Dr Klein liegt of ze liegen beide
Ik hoop niet dat het maanden gaat duren
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam Schönbrunn? Het is er groot en prachtig, ok. Maar wat is de connectie? Was Michael ook al Sisi of Romy Schneider-fan?
Kan Pia Dowes daar ook wel gaan optreden
bronquote:In a Friday evening appearance on "Larry King Live," Jermaine Jackson had hinted that a big tribute was planned in Vienna. He said the Austrian capital was "a very dear place for Michael."
"And he loved castles. And we're going to have this huge celebration in front of a castle," Jermaine Jackson said.
Aha!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:30 schreef Felixa het volgende:
[..]
[..]
bron
En Jermaine was vorige maand natuurlijk al in Wenen voor de uitreiking van een award. Toen is daar misschien ook het idee ontstaan.
Ik vraag me af of Michael de kinderen zelf wel in een specifiek geloof opvoedde. Ze waren dan gedoopt, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat die kinderen meteen Christelijk werden opgevoed. Michael waaide zelf ook met alle winden mee op dat gebied.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:29 schreef tass het volgende:
Trouwens, ook raar: want als Christelijk gedoopt, ben je gedoopt in de naam van Paulus, en dat accepteren de Jehova's niet! Zullen ze dus echt wel gehersenspoeld worden om straks de Jehova doop te moeten doen! BAH!
waaide of woei mag allebei van Van Dalequote:Op maandag 10 augustus 2009 13:34 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Michael de kinderen zelf wel in een specifiek geloof opvoedde. Ze waren dan gedoopt, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat die kinderen meteen Christelijk werden opgevoed. Michael waaide zelf ook met alle winden mee op dat gebied.
of is het nou woei?![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:35 schreef erik666 het volgende:
De vader van Prince is dr. Klein, de vader van Paris is Lester, de vader van Blanket is Bashir.
Wie de moeders zijn geen idee.
Woei!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
waaide of woei mag allebei van Van Dale
Maar ja, dat ligt toch wel aan de fans hoor. Althans, aan het hysterische gedeelte van de fans. Niet aan de normale fan uiteraardquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Werd ook wel eens tijd he? Ik vind het alleen idioot dat de grootste, beroemdste man ter aarde nu anoniem in een graf ligt...
echt wel...quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:35 schreef erik666 het volgende:
De vader van Prince is dr. Klein, de vader van Paris is Lester, de vader van Blanket is Bashir.
Hadden ze niet ergens een mooi eilandje kunnen kopen en hem daarop begraven. Dat hebben ze met Diana toch ook gedaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar ja, dat ligt toch wel aan de fans hoor. Althans, aan het hysterische gedeelte van de fans. Niet aan de normale fan uiteraard
Het zal een kwestie van tijd zijn alvorens iemand het graf vindt.
Diana Ross, voor het kleurtje. Behalve bij Blanket, die wordt dan te donker. Dat moet dan dus wel Elisabeth Taylor zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:35 schreef erik666 het volgende:
Ja, maar dat eiland ligt midden in het estate van haar broertje, dat is sowieso al ernstig bewaakt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hadden ze niet ergens een mooi eilandje kunnen kopen en hem daarop begraven. Dat hebben ze met Diana toch ook gedaan?
Als hij wordt ontdekt vrees ik dat er weinig meer over zal blijven van zijn lichaam om dan her te begraven.quote:Trouwens, als ik het goed begrijp is een van de opties om hem opnieuw te begraven als hij wordt ondekt Neverland? Had dat dan meteen gedaan.
Of een museum in Gary
Bij Jim Morrison zet iedereen er een biertje op.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:50 schreef piepie het volgende:
Het is mooi dat hij eindelijk netjes begraven is, maar wel erg triest dat het zo anoniem moet.
Michael was dol op zijn fans en hij zou dagelijks bezoek van ze hebben gehad als de plek gewoon bekend is. Zouden er dan echt van die debielen zijn die grafschennis gaan plegen???
Bij andere beroemdheden is dat toch ook nooit gebeurd!
Lijk van Charlie Chaplin is uit het graf gestolen geweest.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:50 schreef piepie het volgende:
Het is mooi dat hij eindelijk netjes begraven is, maar wel erg triest dat het zo anoniem moet.
Michael was dol op zijn fans en hij zou dagelijks bezoek van ze hebben gehad als de plek gewoon bekend is. Zouden er dan echt van die debielen zijn die grafschennis gaan plegen???
Bij andere beroemdheden is dat toch ook nooit gebeurd!
Echt waar? Het moet toch niet gekker worden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Lijk van Charlie Chaplin is uit het graf gestolen geweest.
Dat moest ik even opzoeken:quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:58 schreef piepie het volgende:
[..]
Echt waar? Het moet toch niet gekker worden.
Weet je ook wie daar achter zat en hoe snel het terug was gevonden.
quote:On 1 March 1978, his corpse was stolen by a small group of Swiss mechanics in an attempt to extort money from his family.[28] The plot failed, the robbers were captured, and the corpse was recovered eleven weeks later near Lake Geneva. His body was reburied under two metres of concrete to prevent further attempts.
Ja precies, is toch hartstikke leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij Jim Morrison zet iedereen er een biertje op.
Daar staat ook altijd beveiliging.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij Jim Morrison zet iedereen er een biertje op.
Dat was bij Elvis toch ook gebeurd / geprobeerd?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Lijk van Charlie Chaplin is uit het graf gestolen geweest.
Ik wil naar Wenen toe vanaf 20 augustus kan je al kaartjes kopenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:13 schreef Anonymousz het volgende:
Jackson krijgt koninklijk afscheid in Wenen
Michael Jackson krijgt een koninklijk afscheid. De op 25 juni overleden zanger wordt binnen enkele weken geëerd op het Weense paleis Schloss Schönbrunn.
De King of Pop krijgt een koninklijk afscheid. De op 25 juni overleden Michael Jackson moet binnen enkele weken geëerd worden op het Weense paleis Schloss Schönbrunn. Internationale artiesten en Jacksons familie komen daar bijeen voor een tribute-concert.
Wie er op het podium zullen klimmen is nog niet bekend, maar de namen van U2, Madonna, Lionel Richie en Whitney Houston worden gefluisterd. Ook is nog niet duidelijk wanneer het eerbetoon plaats gaat vinden. Volgens sommige bronnen moet de show plaatsvinden op 29 augustus, de dag waarop Jackson 51 zou zijn geworden. Anderen zeggen dat het concert niet voor half september plaatsvindt.
Michael Jackson overleed op 25 juni na een hartaanval. De King of Pop stond aan de vooravond van een reeks comebackconcerten, vanaf half juli zou hij vijftig shows geven in de O2 Arena in Londen. Na zijn dood werd gespeculeerd dat ook in de O2 Arena een tribute-concert voor de King of Pop gehouden zou worden. Daar is echter nog niets over bekend.
bohh die is lelijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
![]()
Dan zal ze op dat moment wel net zo'n gezicht hebben getrokken als hieronder:
[ afbeelding ]
Ik geloof er niks van! Jullie?quote:Dokter castreerde Michael Jackson
(Novum) - Een dokter heeft Michael Jackson een medicijn voorgeschreven, die de seksuele neigingen van de King of Pop ten aanzien van minderjarige jongetjes in toom moesten houden. Hij gaf Jackson het medicijn depo provera, dat een zogenoemde chemische castratie bewerkstelligt, meldt de Britse krant The Daily Mirror.Jackson zou de dokter, Alimorad Farshchian, voor het eerst hebben ontmoet in 2001, toen hij moest worden behandeld aan een gebroken voet. Die had hij opgelopen bij een val van een trap. De arts en Jackson zouden daarna dik bevriend zijn geraakt.In 2002 en 2003 reisde de dokter met Jackson mee de wereld rond. Hij was bij hem toen Jackson zijn kind Prince Michael II over een vier verdiepingen hoog balkon hing. Jackson zou zelfs tijdelijk hebben gewoond in het huis van de dokter.De arts begon depo provera aan Jackson voor te schrijven, toen hij hoorde van de beroemde slaappartijtjes op zijn landgoed Neverland, zeggen verschillende bronnen. Een woordvoerder van de arts die werd gevraagd of Farshchian de medicijnen voorschreef om de lustgevoelens van Jackson te verminderen, antwoordt: "Ja, dat was het precies. Hij probeerde Michael te helpen."Ian Barkley, die van 2002 tot en met 2006 de officiële fotograaf van de zanger was, zegt eveneens dat Farshchian de King of Pop wilde helpen. Andere mensen in de omgeving van Jackson hielden hun mond over de slaappartijtjes, waarbij alle aanwezigen samen sliepen op een bed in de bioscoop op het landgoed, vertelt hij.Volgens de fotograaf durfde niemand de zanger op zijn gedrag aan te spreken, aangezien Jackson vond dat hij net zo oud was als zijn gasten. "Hij kon toen hij jong was geen echte tiener zijn, dus hij werd tijdens die partijtjes wild rondom zijn maatjes, hoewel zij nog maar 12 jaar oud waren en hij in de 40 was."Een bron dichtbij de dokter zegt dat toen Farshchian lucht kreeg van de slaappartijtjes, hij Jackson 'als verantwoordelijke dokter' hier op aansprak. "Hij dacht niet meteen dat hij kinderen misbruikte, maar hij was bezorgd dat sprake was van onbehoorlijke gevoelens tegenover minderjarigen die behandeld konden worden."Toen Jackson de dokter om meer medicijnen ging vragen, zoals het zwaar verdovende middel demerol, weigerde Farshchian hem recepten hiervoor voor te schrijven, waarop Jackson zich tot andere artsen richtte. Hoe lang Jackson depo provera kreeg toegediend, is onduidelijk. De dokter zelf weigert over de zaak te praten.
Pff, kunnen ze niet ophouden met verzinsels over pedofilie nu hij dood is? Hij is niet voor niets vrijgesproken 4 jaar geleden!quote:Mon, 10 Aug 2009 12:17:33 GMT
Michael Jackson: Nieuwsoverzicht
'Dokter castreerde Michael Jackson'
(Novum) - Een dokter heeft Michael Jackson een medicijn voorgeschreven, die de seksuele neigingen van de King of Pop ten aanzien van minderjarige jongetjes in toom moesten houden. Hij gaf Jackson het medicijn depo provera, dat een zogenoemde chemische castratie bewerkstelligt, meldt de Britse krant The Daily Mirror.Jackson zou de dokter, Alimorad Farshchian, voor het eerst hebben ontmoet in 2001, toen hij moest worden behandeld aan een gebroken voet. Die had hij opgelopen bij een val van een trap. De arts en Jackson zouden daarna dik bevriend zijn geraakt.In 2002 en 2003 reisde de dokter met Jackson mee de wereld rond. Hij was bij hem toen Jackson zijn kind Prince Michael II over een vier verdiepingen hoog balkon hing. Jackson zou zelfs tijdelijk hebben gewoond in het huis van de dokter.De arts begon depo provera aan Jackson voor te schrijven, toen hij hoorde van de beroemde slaappartijtjes op zijn landgoed Neverland, zeggen verschillende bronnen. Een woordvoerder van de arts die werd gevraagd of Farshchian de medicijnen voorschreef om de lustgevoelens van Jackson te verminderen, antwoordt: "Ja, dat was het precies. Hij probeerde Michael te helpen."Ian Barkley, die van 2002 tot en met 2006 de officiële fotograaf van de zanger was, zegt eveneens dat Farshchian de King of Pop wilde helpen. Andere mensen in de omgeving van Jackson hielden hun mond over de slaappartijtjes, waarbij alle aanwezigen samen sliepen op een bed in de bioscoop op het landgoed, vertelt hij.Volgens de fotograaf durfde niemand de zanger op zijn gedrag aan te spreken, aangezien Jackson vond dat hij net zo oud was als zijn gasten. "Hij kon toen hij jong was geen echte tiener zijn, dus hij werd tijdens die partijtjes wild rondom zijn maatjes, hoewel zij nog maar 12 jaar oud waren en hij in de 40 was."Een bron dichtbij de dokter zegt dat toen Farshchian lucht kreeg van de slaappartijtjes, hij Jackson 'als verantwoordelijke dokter' hier op aansprak. "Hij dacht niet meteen dat hij kinderen misbruikte, maar hij was bezorgd dat sprake was van onbehoorlijke gevoelens tegenover minderjarigen die behandeld konden worden."Toen Jackson de dokter om meer medicijnen ging vragen, zoals het zwaar verdovende middel demerol, weigerde Farshchian hem recepten hiervoor voor te schrijven, waarop Jackson zich tot andere artsen richtte. Hoe lang Jackson depo provera kreeg toegediend, is onduidelijk. De dokter zelf weigert over de zaak te praten.
Ik ga met je meeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:53 schreef MissJ het volgende:
En oh ja: ik wil MOET echt naar Wenen!!!!!!!
Wie nog meer?
Oeps hihi niet goed opgeletquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:53 schreef Felixa het volgende:
Had ik gister al gepost.![]()
Reken op nog maar meer van dit soort verhalen de komende tijd en we hebben natuurlijk al heel wat malligheid te horen/lezen gekregen. Iedereen wil zijn 15 minutes of fame.
Jeeeeeequote:
De Nederlandse pers loopt sowieso uren, soms wel een dag achter op de Amerikaanse/Engelse.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oeps hihi niet goed opgelet![]()
Maar inderdaad dat dacht ik ook gelijk, weer zo'n knakker die even zijn 15 minutes of fame wil hebben.
[..]
Jeeeeee![]()
Om 19.30 uur gaat het dus weer verder.quote:UPDATE: The judge wants to review some docs. Recess until 10:30 AM PT.
UPDATE: The judge just ordered that Katherine keep quiet about what's in the various AEG agreements. It's interesting ... Katherine's lawyer said she might want to use the AEG agreement in a non-probate proceeding. The lawyer didn't say -- but could this be the precursor to a wrongful death suit?
UPDATE: The judge has tentatively agreed to a protective order, which seems all the more interesting now that we know law enforcement is interested in certain documents, some of which are being held by AEG. The judge noted that law enforcement has the right to contact AEG or the estate directly for the info.
UPDATE: So far the biggest thing is that the Jackson rehearsal-footage movie has been approved by the judge, so Columbia can get rolling, stat.
UPDATE: One of Katherine Jackson's lawyers made an interesting comment -- law enforcement is looking at various policies and contracts, such as the AEG insurance policy. We don't know why.
UPDATE: Howard Weitzman, lawyer for the estate, just said Katherine and the estate have some conflicts -- not in full agreement regarding financial issues.
UPDATE: Katherine Jackson's lawyer, Burt Levitch, just said Katherine is all in favor of the Columbia deal.
UPDATE: Billy Jean Jackson and Claire Elisabeth Fields Cruise are in the front row.
UPDATE: The lawyer for Columbia Pics is there. The judge approved the deal with Columbia Pics for the Jackson movie.
UPDATE: It's go time. The judge is on the bench.
quote:UPDATE: Billy Jean Jackson and Claire Elisabeth Fields Cruise are in the front row.
Billie Jean is not my loverquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:19 schreef Felixa het volgende:
Die Claire Elisabeth Fields Cruise schijnt ook een of andere nutcase te zijn, die beweert Blankets moeder te zijn.
wat een engerdquote:
WTFquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:22 schreef Felixa het volgende:
Owwww, ik had het mis. Ze claimt de biologische moeder te zijn van alledrie de kinderen. Nog beter!![]()
quote:Another Random Woman Wants MJ's Kids
Posted Aug 10th 2009 11:07AM by TMZ Staff
They're coming out of the woodwork -- someone else is trying to lay claim to Michael Jackson's kids.
A woman who goes by the name Claire Elisabeth Fields Cruise has filed three guardianship petitions -- one for each of MJ's three kids -- claiming "I am the biological mother of Prince Michael Jackson II and all of his siblings." Cruise also claims she's married to Michael Jackson "who is now deceased" -- but is also "engaged to Prince Michael Jackson II's biological father."
She also thinks she's the mother of one of Tom Cruise's kids.
Welcome to Neverland.
Michael zei ook: Billy Jean is not my loverquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:27 schreef JX het volgende:
Dit schijnt Billy Jean Jackson te zijn
[ afbeelding ]
Waarom zijn die leipe wijven ook nog eens oerlelijk
ik geloof er niets vanquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:27 schreef Felixa het volgende:
Hier dan maar even het hele stukje. Ze is ook moeder van een van de kids van Tom Cruise. Dat je het ff weet.![]()
[..]
Ach, als ze het zelf maar gelooft. Dat houdt 'r hopelijk van de straat.quote:
Wat een gedrochten allemaal zeg!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:27 schreef JX het volgende:
Dit schijnt Billy Jean Jackson te zijn
[ afbeelding ]
Waarom zijn die leipe wijven ook nog eens oerlelijk
quote:UPDATE: This is interesting. The judge is talking about appointing a separate guardian for Michael Jackson's children -- to have their interests represented in estate matters. So Katherine and her lawyers would not be representing the kids in court.
quote:UPDATE: Now for our Maury Povich moment of the day. Billy Jean just stood up and said "I am Blanket's mother and I am concerned about what's going on." She added, "I would like for all probate proceedings to be halted." The judge was polite and told her she could submit papers. She's walking downstairs so we're firing up our live stream for your entertainment.
Haha, precies! je snapt 'tquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Want jij bent ook een gedrocht die niets te doen heeft?![]()
Waar gaat de rechtzaak nu weer over? Er is amper nieuws maar toch schijn ik alles te missen.
Zij is de entertainment. Lekker goedkoop, hoefden ze niemand in te hurenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef Jen85 het volgende:
[..]
Haha, precies! je snapt 't![]()
Trouwens, ik snap niet dat die Claire Cruise die rechtzaal binnengelaten is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |