abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71699672
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

M.n nieuwe hamster heet Blanket. .
Hamsters gaan niet zo lang mee.
pi_71700237
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:31 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hamsters gaan niet zo lang mee.
Klopt Ik geloof nog steeds niet dat Michael dood is..Niet dat ik er heel erg in zit "in alle speculaties ,maar geloof het ergens niet..Door dat filmpje in die Helicopter en andere geruchten..Zie wel..
Love music!
pi_71700395
Was dit al bekend?

vr 07 aug 2009, 22:31
LaToya Jackson heeft muziek van Michael van onze redactie
AMSTERDAM
- LaToya Jackson zou een stuk of honderd niet uitgebrachte nummers van haar overleden broer Michael in huis hebben.

Het gaat om zowel oude als nieuwe nummers die waren opgeslagen op een van de computers op de Neverland Ranch, meldt The Sun.

Michaels manager Frank DiLeo laat weten: "De computers waarop de liedjes stonden zijn net als de rest van de inboedel naar de familie Jackson gegaan. LaToya heeft de computer destijds opgepikt."

Bij de onuitgebrachte nummers zouden ook artiesten zoals Black Eyed Peas' Will.i.am, Akon en Ne-Yo zijn betrokken.

DiLeo laat weten dat advocaten nu aan het uitzoeken zijn wat er met de liedjes is gebeurd en wie de rechten bezit.
pi_71701378
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:02 schreef piepie het volgende:
Was dit al bekend?

vr 07 aug 2009, 22:31
LaToya Jackson heeft muziek van Michael van onze redactie
AMSTERDAM
- LaToya Jackson zou een stuk of honderd niet uitgebrachte nummers van haar overleden broer Michael in huis hebben.

Het gaat om zowel oude als nieuwe nummers die waren opgeslagen op een van de computers op de Neverland Ranch, meldt The Sun.

Michaels manager Frank DiLeo laat weten: "De computers waarop de liedjes stonden zijn net als de rest van de inboedel naar de familie Jackson gegaan. LaToya heeft de computer destijds opgepikt."

Bij de onuitgebrachte nummers zouden ook artiesten zoals Black Eyed Peas' Will.i.am, Akon en Ne-Yo zijn betrokken.

DiLeo laat weten dat advocaten nu aan het uitzoeken zijn wat er met de liedjes is gebeurd en wie de rechten bezit.
Yep die had ik al gepost, maar daar stond ook nog het verhaal bij dat ze ze gewist had.
En de harde schijven waren niet op neverland..
( kranten...die kleppen ook maar alles na tegenwoordig)

Deze wilde ik met jullie delen

( lief he?)

[ Bericht 3% gewijzigd door quirina op 08-08-2009 03:32:21 ]
pi_71702002
Jammer dat het filmpje geen beeld heeft, alleen maar geluid ....
pi_71702035
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 03:27 schreef piepie het volgende:
Jammer dat het filmpje geen beeld heeft, alleen maar geluid ....
Maar je kent het principe van een audioboek?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 08:58:33 #132
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71702915
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef piepie het volgende:

[..]

Even if you are not here anymore I feel every second that you are present

Hier bedoelt hij mee te zeggen dat hij zijn aanwezigheid nog steeds voelt om zich heen, ondanks dat hij dood is.

Komt vaker voor dat mensen iemand die overleden is nog om zich heen voelen.

Big blankets = dikke knuffels (meer zie ik er niet in)

Op de persconferentie was echt wel Michael Jackson zelf en geen double!
mee eens, behalve dat van die conferentie want dat was volgens mij e'cassanova
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71703079
Hij klinkt vrij oprecht ,maar blijft wel vaag over Omer..Dit kan een bewuste move zijn om de media geïnteresseerd te houden.
Slim hoor!
pi_71703386
Volgens mij is deze nog niet gepost hier...

pi_71703776
King of Pop klaar om begraven te worden

Michael Jackson heeft hersenen terug
AMSTERDAM - Het lichaam van de overleden Michael Jackson is weer compleet, nu de hersenen zijn teruggeplaatst. De King of Pop is klaar om begraven te worden.
Michael Jackson wordt hoogstwaarschijnlijk begraven op de wereldberoemde begraafplaats Forest Lawn in Hollywood. Dit meldt Showbizspy. Het is de wens van de familie Jackson dat het graf anoniem blijft. Ze zijn bang dat het anders kapot wordt gemaakt of dat het lichaam van Michael gestolen wordt door een fan
pi_71703848
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:37 schreef Rosalyne het volgende:

AMSTERDAM - Het lichaam van de overleden Michael Jackson is weer compleet, nu de hersenen zijn teruggeplaatst. De King of Pop is klaar om begraven te worden.
Michael Jackson wordt hoogstwaarschijnlijk begraven op de wereldberoemde begraafplaats Forest Lawn in Hollywood. Dit meldt Showbizspy. Het is de wens van de familie Jackson dat het graf anoniem blijft. Ze zijn bang dat het anders kapot wordt gemaakt of dat het lichaam van Michael gestolen wordt door een fan
pi_71703873
quote:

Begraaf hem daar anders gewoon niet?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_71703931
Hier nog een leuk stukje over dat Egyptische beeld:
quote:
Michael Jackson nu ook Farao van Pop
ANP/AFP
Gepubliceerd op 08 augustus 2009 08:54, bijgewerkt op 08:57

CHICAGO - Fans van de overleden zanger Michael Jackson hebben hun oog laten vallen op het Field Museum in de Amerikaanse stad Chicago. Nu blijkt dat er een opvallende gelijkenis is tussen een oude Egyptische buste en het gelaat van de King of Pop, dienen zich dagelijks hordes nieuwsgierigen aan, stelde de curator van het museum zaterdag.

Sinds de drieduizend jaar oude beeltenis van een onbekende vrouw is ontdekt door de fans van Jackson, heeft curator Jim Phillips geen rustig moment meer gehad. Hij wordt naar eigen zeggen overstelpt door vragen over de buste. ‘Mensen komen hier en vragen waar Michael Jackson is, waarop wij uitleggen dat het geen beeld van hem is’, stelt de curator.

Phillips geeft toe dat de buste inderdaad veel weg heeft van de zanger. ‘Ik volg niet alle transformaties van het uiterlijk van Jackson, maar ze lijken een hoop op elkaar.’ Het beeld is overigens al sinds 1988 te bezichtigen in het Field Museum.
Volkskrant
pi_71704074
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:49 schreef bloempje-moi het volgende:
Hier nog een leuk stukje over dat Egyptische beeld:
[..]

Volkskrant
Wel grappig, nou dan ga ik nu maar er van uit dat Michael een tijdreiziger was en erg belangrijk was in de tijd van de farao's en de middeleeuwen. En ook hier was ie een King. Ik zie opeens een heel hoop overeenkomsten
pi_71704118
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ze zouden hem ook elders kunnen begraven en dan op forest lawn een gedenkteken plaatsen en er niks over zeggen.
pi_71704186
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Wel grappig, nou dan ga ik nu maar er van uit dat Michael een tijdreiziger was en erg belangrijk was in de tijd van de farao's en de middeleeuwen. En ook hier was ie een King. Ik zie opeens een heel hoop overeenkomsten
In een volgend leven komt ie vast terug als alleenheerser van een of andere verre planeet
"We come in peace to heal the world. Hiihii"
pi_71704274
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:05 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

In een volgend leven komt ie vast terug als alleenheerser van een of andere verre planeet
"We come in peace to heal the world. Hiihii"
pi_71704617
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Kan hij toch nog als eerste in de popmuziekwereld op de maan moonwalken Go Michael!
pi_71704638
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:01 schreef quirina het volgende:

[..]

Ze zouden hem ook elders kunnen begraven en dan op forest lawn een gedenkteken plaatsen en er niks over zeggen.
Als ze slim zijn doen ze dat ja. Het is niet te doen om dat geheim te houden. De familie hoeft maar 1 keer het graf te bezoeken en iedereen weet het.

Maar Neverland is dus nu helemaal van de baan?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:41:44 #146
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71704761
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 02:08 schreef quirina het volgende:

[..]

Deze wilde ik met jullie delen

( lief he?)

Dit heb ik al jaren niet meer gehoord! In de jaren tachtig had ik dit op een bandje, als rechtgeaarde fan. Dit is zo gaaf! Dank je wel dat je dit gepost hebt! Ik was vergeten dat dit bestond!
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:48:58 #147
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71704883
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Precies, ik snap dat toch al niet!! Waarom niet gewoon cremeren en de as lekker uitgooien over weet ik veel waar, voor mijn part het eiland waar 'Hook' is opgenomen ofzo. Ben je tenminste verzekerd van het feit dat hysterische gestoorde fans het graf niet gaan beschadigen.

Ik zie ze ervoor in staat namelijk, om die hele begraafplaats om te spitten, net zolang tot ze MJ gevonden hebben.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71705552
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:48 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Precies, ik snap dat toch al niet!! Waarom niet gewoon cremeren en de as lekker uitgooien over weet ik veel waar, voor mijn part het eiland waar 'Hook' is opgenomen ofzo. Ben je tenminste verzekerd van het feit dat hysterische gestoorde fans het graf niet gaan beschadigen.

Ik zie ze ervoor in staat namelijk, om die hele begraafplaats om te spitten, net zolang tot ze MJ gevonden hebben.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij geloven Jehova's dat bij de wederopstanding de uitverkoren mensen uit hun graf gehaald worden en dus met hun eigen lichaam naar de hemel gaan. Maar dan moet je wel een lichaam hebben en geen poeder.
Cremeren zullen ze dus nooit doen.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:07:43 #149
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71706295
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

M.n nieuwe hamster heet Blanket. .
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:09:19 #150
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71706332
quote:

Ik denk dat hij op zijn verjaardag wordt begraven
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')