Ik heb ook nog zitten googelen en inderdaad lijkt het er sterk op dat het origineel zwart-wit is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het googelen maar ik vond alleen deze zwart-wit versie waarin hij toch ietsje minder lijkt. Creatief met photoshop?
[ afbeelding ]
Geschilderd door een leerling van Rembrandt genaamd Barent Fabritius.
Ben je nu serieus? hahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Welnee die zwart-witversie is gewoon een oude zwart-witfoto. In het echt heeft dat schilderij natuurlijk wel kleur.
Zwart-wit portret schilderijen kwamen in de 17e eeuw niet voor hoor!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef piepie het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? haha
Ik vond het schilderij op een kunstsite van leerlingen van Rembrandt en daar was het ook zwart-wit.
Maar dat waren wel alle schilderijen die erop stonden, dus nu weet ik het ook niet meer ....![]()
Ritje naar Frankfurt am Main dus ....
gelukkig heb jij verstand ervan, ik houd er alleen maar van ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zwart-wit portret schilderijen kwamen in de 17e eeuw niet voor hoor!Een ritje Frankfurt is daar niet voor nodig.
eigenlijk moet er een photoshopje met een afro op die kidsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:11 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geloofd. Die kinderen lijken zoveel op de Jackson familie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben ook die oren die MJ had, vooral Paris heeft dezelfde zeiloren als haar vader. Er bestaat ook een vergelijkingsplaatje van, maar dat kan ik niet meer vinden.
quote:'Verzekeraar Michael Jackson keert niet uit'
door van onze redactie![]()
De verzekering die concertorganisator AEG afsloot om Michael Jackson's overlijden te dekken, zou waardeloos zijn vanwege de omstandigheden waarin hij overleed.
Foto: REUTERS
De Britse verzekeraar Lloyds of London keert namelijk niet uit als de verzekerde overlijdt door het gebruik van illegale middelen, meldt entertainmentsite TMZ.
Eerder werd bekend dat Michael Jackson, die in juli overleed, verslaafd was aan het zware middel Propofol, dat hij zonder recept van zijn arts kreeg.
Concertpromotor AEG loopt hierdoor mogelijkerwijs een uitkering van 17,5 miljoen dollar mis. Door de geschrapte concerten in Londen bedraagt het verlies van AEG 30 miljoen dollar.
Big Blanket? Dus toch!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef Rosalyne het volgende:
Doo Doo
Last greeting from Omer Bhatti to Michael Jackson:
Dear DooDoo. Even if you are not here anymore I feel every second that you are present, and in it I find my strength. Thank you, and I am infinitely grateful for everything you taught me, and all the knowledge you shared. You made me who I am today, and I promise to make you proud. Our time together is treasured in my heart, forever and always. I love you. Unable to wait for when we meet again
Ahern Loss “Big Blanklets” from Little M.
Allemaal cryptische omschrijvingen en codewoorden. Het moet zo zijn!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Ik denk dat je die big blankets meer moet zien als grote(warme) knuffels
Blijf er ook een raar gevoel over houden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef erik666 het volgende:
Raar toch dat Omer schrijft:Even IF you are not here anymore. Alsof MJ er misschien nog wel is.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef erik666 het volgende:
Raar toch dat Omer schrijft:Even IF you are not here anymore. Alsof MJ er misschien nog wel is.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:38 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Damn, ik heb er nooit zo op gelet, maar dat is wel heel vreemd ja... het zou toch wat zijn, als hij gewoon nog leeft
Even if you are not here anymore I feel every second that you are presentquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef erik666 het volgende:
M.n nieuwe hamster heet Blanket.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Ik denk dat je die big blankets meer moet zien als grote(warme) knuffels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |