abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71685344
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik was ook al aan het googelen maar ik vond alleen deze zwart-wit versie waarin hij toch ietsje minder lijkt. Creatief met photoshop?
[ afbeelding ]

Geschilderd door een leerling van Rembrandt genaamd Barent Fabritius.
Ik heb ook nog zitten googelen en inderdaad lijkt het er sterk op dat het origineel zwart-wit is.
Ondanks dat blijft de gelijkenis met Michael toch wel treffend.
In kleur vind ik het schilderij toch veel mooier, vooral door dat sprekende rood en de kleur van de hoed, maar helaas is dat dan nep ...
pi_71685463
Over de kinderen kan ik kort zijn, ik ga er gewoon van uit dat ze alle 3 van Michael zijn.
Het zou mij verbazen als dat niet zo is.
pi_71685733
Welnee die zwart-witversie is gewoon een oude zwart-witfoto. In het echt heeft dat schilderij natuurlijk wel kleur.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71686398
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Welnee die zwart-witversie is gewoon een oude zwart-witfoto. In het echt heeft dat schilderij natuurlijk wel kleur.
Ben je nu serieus? haha
Ik vond het schilderij op een kunstsite van leerlingen van Rembrandt en daar was het ook zwart-wit.
Maar dat waren wel alle schilderijen die erop stonden, dus nu weet ik het ook niet meer ....
Ritje naar Frankfurt am Main dus ....
pi_71686633
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef piepie het volgende:

[..]

Ben je nu serieus? haha
Ik vond het schilderij op een kunstsite van leerlingen van Rembrandt en daar was het ook zwart-wit.
Maar dat waren wel alle schilderijen die erop stonden, dus nu weet ik het ook niet meer ....
Ritje naar Frankfurt am Main dus ....
Zwart-wit portret schilderijen kwamen in de 17e eeuw niet voor hoor! Een ritje Frankfurt is daar niet voor nodig.
pi_71686744
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:47 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Zwart-wit portret schilderijen kwamen in de 17e eeuw niet voor hoor! Een ritje Frankfurt is daar niet voor nodig.
gelukkig heb jij verstand ervan, ik houd er alleen maar van ...
(weer wat geleerd dan)
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:23:22 #107
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71688946
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:11 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit geloofd. Die kinderen lijken zoveel op de Jackson familie.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ze hebben ook die oren die MJ had, vooral Paris heeft dezelfde zeiloren als haar vader. Er bestaat ook een vergelijkingsplaatje van, maar dat kan ik niet meer vinden.
eigenlijk moet er een photoshopje met een afro op die kids
en ik blijf er bij dat MJ de vader is, omer zijn moeder de ma van blanket is en debbie de ma van paris en prince!

[ Bericht 5% gewijzigd door Moonwalk op 07-08-2009 18:30:49 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71692104
quote:
'Verzekeraar Michael Jackson keert niet uit'
door van onze redactie

De verzekering die concertorganisator AEG afsloot om Michael Jackson's overlijden te dekken, zou waardeloos zijn vanwege de omstandigheden waarin hij overleed.
Foto: REUTERS
De Britse verzekeraar Lloyds of London keert namelijk niet uit als de verzekerde overlijdt door het gebruik van illegale middelen, meldt entertainmentsite TMZ.

Eerder werd bekend dat Michael Jackson, die in juli overleed, verslaafd was aan het zware middel Propofol, dat hij zonder recept van zijn arts kreeg.

Concertpromotor AEG loopt hierdoor mogelijkerwijs een uitkering van 17,5 miljoen dollar mis. Door de geschrapte concerten in Londen bedraagt het verlies van AEG 30 miljoen dollar.
pi_71692679
Geen medelijden met AEG.

Ik las in een paar weken oude Privé dat die dr. Murray helemaal geen cardioloog was, maar een gewone basisarts (wat hij verbloemde). Als dat waar is, is het helemaal een schande. AEG heeft dr. Murray toch ingehuurd om Michaels lijfarts te zijn???
pi_71692928
Doo Doo

"They would affectionately call each other Doo Doo or Doo Doo Head."
Doo Doo was the childlike term of affection Jacko reserved for those closest to him - including Home Alone star Macaulay Culkin.

Last greeting from Omer Bhatti to Michael Jackson:
Dear DooDoo. Even if you are not here anymore I feel every second that you are present, and in it I find my strength. Thank you, and I am infinitely grateful for everything you taught me, and all the knowledge you shared. You made me who I am today, and I promise to make you proud. Our time together is treasured in my heart, forever and always. I love you. Unable to wait for when we meet again
Ahern Loss “Big Blanklets” from Little M.
pi_71693098
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef Rosalyne het volgende:
Doo Doo

Last greeting from Omer Bhatti to Michael Jackson:
Dear DooDoo. Even if you are not here anymore I feel every second that you are present, and in it I find my strength. Thank you, and I am infinitely grateful for everything you taught me, and all the knowledge you shared. You made me who I am today, and I promise to make you proud. Our time together is treasured in my heart, forever and always. I love you. Unable to wait for when we meet again
Ahern Loss “Big Blanklets” from Little M.
Big Blanket? Dus toch!
pi_71693150
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:50 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Big Blanket? Dus toch!
Ik denk dat je die big blankets meer moet zien als grote(warme) knuffels
pi_71693272
Heeft iemand toevallig vanavond Shownieuws gezien? Ik zag een stuk over MJ, het ging over tributes die zouden worden georganiseerd? Maar zat aan de telefoon dus kon het niet echt volgen...

Was het nieuws of niet?
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_71693482
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

Allemaal cryptische omschrijvingen en codewoorden. Het moet zo zijn!
pi_71694101
http://www.tmz.com/

teveel propofol is waarschijnlijk de doodsoorzaak, aldus het toxologisch rapport..
pi_71694172
Raar toch dat Omer schrijft:Even IF you are not here anymore. Alsof MJ er misschien nog wel is.
pi_71694277
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef erik666 het volgende:
Raar toch dat Omer schrijft:Even IF you are not here anymore. Alsof MJ er misschien nog wel is.
Blijf er ook een raar gevoel over houden.
Die michael op de persconferentie is volgens mij toch niet de echte Michael J.
pi_71694395
http://www.nvge-seva.nl/d(...)onder%20Propofol.pdf

hier meer over het middel propofol,
pi_71694471
quote:
Damn, ik heb er nooit zo op gelet, maar dat is wel heel vreemd ja... het zou toch wat zijn, als hij gewoon nog leeft
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_71695352
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:38 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Damn, ik heb er nooit zo op gelet, maar dat is wel heel vreemd ja... het zou toch wat zijn, als hij gewoon nog leeft

Die is echt wel dood. Wat ie overigens al jaren was.
pi_71695377
Denk ik ook dat op die persconferentie iemand anders was, weet bijna zeker. Nou ja het is een ingewikkelde puzzel, maar uiteindelijk komt de waarheid wel boven water. En dat rookgordijn zal een keer optrekken.
pi_71695816
Multiple law enforcement sources tell us the toxicology report in the Michael Jackson case shows Jackson had a lethal amount of the anesthetic Propofol in his system -- but that wasn't the only drug.

We're told the toxicology findings show there was also alprazolam -- also known as Xanax -- in Jackson's system. Xanax is used to treat anxiety.

But our sources say Propofol was -- as one source put it -- "front and center in terms of why [Jackson] died."

bron tmz
pi_71695868
21 foto's Bij MJ thuis.....
http://www.radaronline.com/photos/image/15318
Die deed niet echt veel aan hometraining
pi_71699325
quote:
Even if you are not here anymore I feel every second that you are present

Hier bedoelt hij mee te zeggen dat hij zijn aanwezigheid nog steeds voelt om zich heen, ondanks dat hij dood is.

Komt vaker voor dat mensen iemand die overleden is nog om zich heen voelen.

Big blankets = dikke knuffels (meer zie ik er niet in)

Op de persconferentie was echt wel Michael Jackson zelf en geen double!
pi_71699585
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

M.n nieuwe hamster heet Blanket. .
Love music!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')