abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71685344
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik was ook al aan het googelen maar ik vond alleen deze zwart-wit versie waarin hij toch ietsje minder lijkt. Creatief met photoshop?
[ afbeelding ]

Geschilderd door een leerling van Rembrandt genaamd Barent Fabritius.
Ik heb ook nog zitten googelen en inderdaad lijkt het er sterk op dat het origineel zwart-wit is.
Ondanks dat blijft de gelijkenis met Michael toch wel treffend.
In kleur vind ik het schilderij toch veel mooier, vooral door dat sprekende rood en de kleur van de hoed, maar helaas is dat dan nep ...
pi_71685463
Over de kinderen kan ik kort zijn, ik ga er gewoon van uit dat ze alle 3 van Michael zijn.
Het zou mij verbazen als dat niet zo is.
pi_71685733
Welnee die zwart-witversie is gewoon een oude zwart-witfoto. In het echt heeft dat schilderij natuurlijk wel kleur.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71686398
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Welnee die zwart-witversie is gewoon een oude zwart-witfoto. In het echt heeft dat schilderij natuurlijk wel kleur.
Ben je nu serieus? haha
Ik vond het schilderij op een kunstsite van leerlingen van Rembrandt en daar was het ook zwart-wit.
Maar dat waren wel alle schilderijen die erop stonden, dus nu weet ik het ook niet meer ....
Ritje naar Frankfurt am Main dus ....
pi_71686633
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef piepie het volgende:

[..]

Ben je nu serieus? haha
Ik vond het schilderij op een kunstsite van leerlingen van Rembrandt en daar was het ook zwart-wit.
Maar dat waren wel alle schilderijen die erop stonden, dus nu weet ik het ook niet meer ....
Ritje naar Frankfurt am Main dus ....
Zwart-wit portret schilderijen kwamen in de 17e eeuw niet voor hoor! Een ritje Frankfurt is daar niet voor nodig.
pi_71686744
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:47 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Zwart-wit portret schilderijen kwamen in de 17e eeuw niet voor hoor! Een ritje Frankfurt is daar niet voor nodig.
gelukkig heb jij verstand ervan, ik houd er alleen maar van ...
(weer wat geleerd dan)
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:23:22 #107
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71688946
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:11 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit geloofd. Die kinderen lijken zoveel op de Jackson familie.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ze hebben ook die oren die MJ had, vooral Paris heeft dezelfde zeiloren als haar vader. Er bestaat ook een vergelijkingsplaatje van, maar dat kan ik niet meer vinden.
eigenlijk moet er een photoshopje met een afro op die kids
en ik blijf er bij dat MJ de vader is, omer zijn moeder de ma van blanket is en debbie de ma van paris en prince!

[ Bericht 5% gewijzigd door Moonwalk op 07-08-2009 18:30:49 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71692104
quote:
'Verzekeraar Michael Jackson keert niet uit'
door van onze redactie

De verzekering die concertorganisator AEG afsloot om Michael Jackson's overlijden te dekken, zou waardeloos zijn vanwege de omstandigheden waarin hij overleed.
Foto: REUTERS
De Britse verzekeraar Lloyds of London keert namelijk niet uit als de verzekerde overlijdt door het gebruik van illegale middelen, meldt entertainmentsite TMZ.

Eerder werd bekend dat Michael Jackson, die in juli overleed, verslaafd was aan het zware middel Propofol, dat hij zonder recept van zijn arts kreeg.

Concertpromotor AEG loopt hierdoor mogelijkerwijs een uitkering van 17,5 miljoen dollar mis. Door de geschrapte concerten in Londen bedraagt het verlies van AEG 30 miljoen dollar.
pi_71692679
Geen medelijden met AEG.

Ik las in een paar weken oude Privé dat die dr. Murray helemaal geen cardioloog was, maar een gewone basisarts (wat hij verbloemde). Als dat waar is, is het helemaal een schande. AEG heeft dr. Murray toch ingehuurd om Michaels lijfarts te zijn???
pi_71692928
Doo Doo

"They would affectionately call each other Doo Doo or Doo Doo Head."
Doo Doo was the childlike term of affection Jacko reserved for those closest to him - including Home Alone star Macaulay Culkin.

Last greeting from Omer Bhatti to Michael Jackson:
Dear DooDoo. Even if you are not here anymore I feel every second that you are present, and in it I find my strength. Thank you, and I am infinitely grateful for everything you taught me, and all the knowledge you shared. You made me who I am today, and I promise to make you proud. Our time together is treasured in my heart, forever and always. I love you. Unable to wait for when we meet again
Ahern Loss “Big Blanklets” from Little M.
pi_71693098
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef Rosalyne het volgende:
Doo Doo

Last greeting from Omer Bhatti to Michael Jackson:
Dear DooDoo. Even if you are not here anymore I feel every second that you are present, and in it I find my strength. Thank you, and I am infinitely grateful for everything you taught me, and all the knowledge you shared. You made me who I am today, and I promise to make you proud. Our time together is treasured in my heart, forever and always. I love you. Unable to wait for when we meet again
Ahern Loss “Big Blanklets” from Little M.
Big Blanket? Dus toch!
pi_71693150
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:50 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Big Blanket? Dus toch!
Ik denk dat je die big blankets meer moet zien als grote(warme) knuffels
pi_71693272
Heeft iemand toevallig vanavond Shownieuws gezien? Ik zag een stuk over MJ, het ging over tributes die zouden worden georganiseerd? Maar zat aan de telefoon dus kon het niet echt volgen...

Was het nieuws of niet?
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_71693482
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

Allemaal cryptische omschrijvingen en codewoorden. Het moet zo zijn!
pi_71694101
http://www.tmz.com/

teveel propofol is waarschijnlijk de doodsoorzaak, aldus het toxologisch rapport..
pi_71694172
Raar toch dat Omer schrijft:Even IF you are not here anymore. Alsof MJ er misschien nog wel is.
pi_71694277
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef erik666 het volgende:
Raar toch dat Omer schrijft:Even IF you are not here anymore. Alsof MJ er misschien nog wel is.
Blijf er ook een raar gevoel over houden.
Die michael op de persconferentie is volgens mij toch niet de echte Michael J.
pi_71694395
http://www.nvge-seva.nl/d(...)onder%20Propofol.pdf

hier meer over het middel propofol,
pi_71694471
quote:
Damn, ik heb er nooit zo op gelet, maar dat is wel heel vreemd ja... het zou toch wat zijn, als hij gewoon nog leeft
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_71695352
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:38 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Damn, ik heb er nooit zo op gelet, maar dat is wel heel vreemd ja... het zou toch wat zijn, als hij gewoon nog leeft

Die is echt wel dood. Wat ie overigens al jaren was.
pi_71695377
Denk ik ook dat op die persconferentie iemand anders was, weet bijna zeker. Nou ja het is een ingewikkelde puzzel, maar uiteindelijk komt de waarheid wel boven water. En dat rookgordijn zal een keer optrekken.
pi_71695816
Multiple law enforcement sources tell us the toxicology report in the Michael Jackson case shows Jackson had a lethal amount of the anesthetic Propofol in his system -- but that wasn't the only drug.

We're told the toxicology findings show there was also alprazolam -- also known as Xanax -- in Jackson's system. Xanax is used to treat anxiety.

But our sources say Propofol was -- as one source put it -- "front and center in terms of why [Jackson] died."

bron tmz
pi_71695868
21 foto's Bij MJ thuis.....
http://www.radaronline.com/photos/image/15318
Die deed niet echt veel aan hometraining
pi_71699325
quote:
Even if you are not here anymore I feel every second that you are present

Hier bedoelt hij mee te zeggen dat hij zijn aanwezigheid nog steeds voelt om zich heen, ondanks dat hij dood is.

Komt vaker voor dat mensen iemand die overleden is nog om zich heen voelen.

Big blankets = dikke knuffels (meer zie ik er niet in)

Op de persconferentie was echt wel Michael Jackson zelf en geen double!
pi_71699585
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

M.n nieuwe hamster heet Blanket. .
Love music!
pi_71699672
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Hamsters gaan niet zo lang mee.
pi_71700237
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:31 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hamsters gaan niet zo lang mee.
Klopt Ik geloof nog steeds niet dat Michael dood is..Niet dat ik er heel erg in zit "in alle speculaties ,maar geloof het ergens niet..Door dat filmpje in die Helicopter en andere geruchten..Zie wel..
Love music!
pi_71700395
Was dit al bekend?

vr 07 aug 2009, 22:31
LaToya Jackson heeft muziek van Michael van onze redactie
AMSTERDAM
- LaToya Jackson zou een stuk of honderd niet uitgebrachte nummers van haar overleden broer Michael in huis hebben.

Het gaat om zowel oude als nieuwe nummers die waren opgeslagen op een van de computers op de Neverland Ranch, meldt The Sun.

Michaels manager Frank DiLeo laat weten: "De computers waarop de liedjes stonden zijn net als de rest van de inboedel naar de familie Jackson gegaan. LaToya heeft de computer destijds opgepikt."

Bij de onuitgebrachte nummers zouden ook artiesten zoals Black Eyed Peas' Will.i.am, Akon en Ne-Yo zijn betrokken.

DiLeo laat weten dat advocaten nu aan het uitzoeken zijn wat er met de liedjes is gebeurd en wie de rechten bezit.
pi_71701378
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:02 schreef piepie het volgende:
Was dit al bekend?

vr 07 aug 2009, 22:31
LaToya Jackson heeft muziek van Michael van onze redactie
AMSTERDAM
- LaToya Jackson zou een stuk of honderd niet uitgebrachte nummers van haar overleden broer Michael in huis hebben.

Het gaat om zowel oude als nieuwe nummers die waren opgeslagen op een van de computers op de Neverland Ranch, meldt The Sun.

Michaels manager Frank DiLeo laat weten: "De computers waarop de liedjes stonden zijn net als de rest van de inboedel naar de familie Jackson gegaan. LaToya heeft de computer destijds opgepikt."

Bij de onuitgebrachte nummers zouden ook artiesten zoals Black Eyed Peas' Will.i.am, Akon en Ne-Yo zijn betrokken.

DiLeo laat weten dat advocaten nu aan het uitzoeken zijn wat er met de liedjes is gebeurd en wie de rechten bezit.
Yep die had ik al gepost, maar daar stond ook nog het verhaal bij dat ze ze gewist had.
En de harde schijven waren niet op neverland..
( kranten...die kleppen ook maar alles na tegenwoordig)

Deze wilde ik met jullie delen

( lief he?)

[ Bericht 3% gewijzigd door quirina op 08-08-2009 03:32:21 ]
pi_71702002
Jammer dat het filmpje geen beeld heeft, alleen maar geluid ....
pi_71702035
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 03:27 schreef piepie het volgende:
Jammer dat het filmpje geen beeld heeft, alleen maar geluid ....
Maar je kent het principe van een audioboek?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 08:58:33 #132
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71702915
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef piepie het volgende:

[..]

Even if you are not here anymore I feel every second that you are present

Hier bedoelt hij mee te zeggen dat hij zijn aanwezigheid nog steeds voelt om zich heen, ondanks dat hij dood is.

Komt vaker voor dat mensen iemand die overleden is nog om zich heen voelen.

Big blankets = dikke knuffels (meer zie ik er niet in)

Op de persconferentie was echt wel Michael Jackson zelf en geen double!
mee eens, behalve dat van die conferentie want dat was volgens mij e'cassanova
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71703079
Hij klinkt vrij oprecht ,maar blijft wel vaag over Omer..Dit kan een bewuste move zijn om de media geïnteresseerd te houden.
Slim hoor!
pi_71703386
Volgens mij is deze nog niet gepost hier...

pi_71703776
King of Pop klaar om begraven te worden

Michael Jackson heeft hersenen terug
AMSTERDAM - Het lichaam van de overleden Michael Jackson is weer compleet, nu de hersenen zijn teruggeplaatst. De King of Pop is klaar om begraven te worden.
Michael Jackson wordt hoogstwaarschijnlijk begraven op de wereldberoemde begraafplaats Forest Lawn in Hollywood. Dit meldt Showbizspy. Het is de wens van de familie Jackson dat het graf anoniem blijft. Ze zijn bang dat het anders kapot wordt gemaakt of dat het lichaam van Michael gestolen wordt door een fan
pi_71703848
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:37 schreef Rosalyne het volgende:

AMSTERDAM - Het lichaam van de overleden Michael Jackson is weer compleet, nu de hersenen zijn teruggeplaatst. De King of Pop is klaar om begraven te worden.
Michael Jackson wordt hoogstwaarschijnlijk begraven op de wereldberoemde begraafplaats Forest Lawn in Hollywood. Dit meldt Showbizspy. Het is de wens van de familie Jackson dat het graf anoniem blijft. Ze zijn bang dat het anders kapot wordt gemaakt of dat het lichaam van Michael gestolen wordt door een fan
pi_71703873
quote:

Begraaf hem daar anders gewoon niet?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_71703931
Hier nog een leuk stukje over dat Egyptische beeld:
quote:
Michael Jackson nu ook Farao van Pop
ANP/AFP
Gepubliceerd op 08 augustus 2009 08:54, bijgewerkt op 08:57

CHICAGO - Fans van de overleden zanger Michael Jackson hebben hun oog laten vallen op het Field Museum in de Amerikaanse stad Chicago. Nu blijkt dat er een opvallende gelijkenis is tussen een oude Egyptische buste en het gelaat van de King of Pop, dienen zich dagelijks hordes nieuwsgierigen aan, stelde de curator van het museum zaterdag.

Sinds de drieduizend jaar oude beeltenis van een onbekende vrouw is ontdekt door de fans van Jackson, heeft curator Jim Phillips geen rustig moment meer gehad. Hij wordt naar eigen zeggen overstelpt door vragen over de buste. ‘Mensen komen hier en vragen waar Michael Jackson is, waarop wij uitleggen dat het geen beeld van hem is’, stelt de curator.

Phillips geeft toe dat de buste inderdaad veel weg heeft van de zanger. ‘Ik volg niet alle transformaties van het uiterlijk van Jackson, maar ze lijken een hoop op elkaar.’ Het beeld is overigens al sinds 1988 te bezichtigen in het Field Museum.
Volkskrant
pi_71704074
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:49 schreef bloempje-moi het volgende:
Hier nog een leuk stukje over dat Egyptische beeld:
[..]

Volkskrant
Wel grappig, nou dan ga ik nu maar er van uit dat Michael een tijdreiziger was en erg belangrijk was in de tijd van de farao's en de middeleeuwen. En ook hier was ie een King. Ik zie opeens een heel hoop overeenkomsten
pi_71704118
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ze zouden hem ook elders kunnen begraven en dan op forest lawn een gedenkteken plaatsen en er niks over zeggen.
pi_71704186
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Wel grappig, nou dan ga ik nu maar er van uit dat Michael een tijdreiziger was en erg belangrijk was in de tijd van de farao's en de middeleeuwen. En ook hier was ie een King. Ik zie opeens een heel hoop overeenkomsten
In een volgend leven komt ie vast terug als alleenheerser van een of andere verre planeet
"We come in peace to heal the world. Hiihii"
pi_71704274
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:05 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

In een volgend leven komt ie vast terug als alleenheerser van een of andere verre planeet
"We come in peace to heal the world. Hiihii"
pi_71704617
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Kan hij toch nog als eerste in de popmuziekwereld op de maan moonwalken Go Michael!
pi_71704638
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:01 schreef quirina het volgende:

[..]

Ze zouden hem ook elders kunnen begraven en dan op forest lawn een gedenkteken plaatsen en er niks over zeggen.
Als ze slim zijn doen ze dat ja. Het is niet te doen om dat geheim te houden. De familie hoeft maar 1 keer het graf te bezoeken en iedereen weet het.

Maar Neverland is dus nu helemaal van de baan?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:41:44 #146
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71704761
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 02:08 schreef quirina het volgende:

[..]

Deze wilde ik met jullie delen

( lief he?)

Dit heb ik al jaren niet meer gehoord! In de jaren tachtig had ik dit op een bandje, als rechtgeaarde fan. Dit is zo gaaf! Dank je wel dat je dit gepost hebt! Ik was vergeten dat dit bestond!
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:48:58 #147
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71704883
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Precies, ik snap dat toch al niet!! Waarom niet gewoon cremeren en de as lekker uitgooien over weet ik veel waar, voor mijn part het eiland waar 'Hook' is opgenomen ofzo. Ben je tenminste verzekerd van het feit dat hysterische gestoorde fans het graf niet gaan beschadigen.

Ik zie ze ervoor in staat namelijk, om die hele begraafplaats om te spitten, net zolang tot ze MJ gevonden hebben.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71705552
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:48 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Precies, ik snap dat toch al niet!! Waarom niet gewoon cremeren en de as lekker uitgooien over weet ik veel waar, voor mijn part het eiland waar 'Hook' is opgenomen ofzo. Ben je tenminste verzekerd van het feit dat hysterische gestoorde fans het graf niet gaan beschadigen.

Ik zie ze ervoor in staat namelijk, om die hele begraafplaats om te spitten, net zolang tot ze MJ gevonden hebben.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij geloven Jehova's dat bij de wederopstanding de uitverkoren mensen uit hun graf gehaald worden en dus met hun eigen lichaam naar de hemel gaan. Maar dan moet je wel een lichaam hebben en geen poeder.
Cremeren zullen ze dus nooit doen.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:07:43 #149
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71706295
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:09:19 #150
189430 Anonymousz
pi_71706332
quote:

Ik denk dat hij op zijn verjaardag wordt begraven
pi_71706356
Het geld binnenharken kan gaan beginnen:
quote:
Judge to Jackson Estate: Go Forth and Multiply
Posted Aug 7th 2009 7:19PM by TMZ Staff

A judge just gave the okay to the special administrators of Michael Jackson's estate to market M.J. all over the place -- the re-publication of "Moonwalk," the merchandising, and the release of Jermaine Jackson's rendition of "Smile" at Michael's memorial.

The administrators wanted to strike the deal quickly because of "a heightened demand for such products due to Jermaine Jackson's moving performance during the memorial service, which may diminish over time."

The deal also includes various memorabilia, such as a 2010 calendar, commemorative coins, school supplies, cardboard cutouts, posters and buttons.
De eerste 3 miljoen dollar hebben ze al binnen:
quote:
Jackson Honchos Score $3 Mil
Posted Aug 8th 2009 1:30AM by TMZ Staff

The special administrators of Michael Jackson's estate scored a big one -- reeling in $3 million from the company that issued a life insurance policy to M.J.

John Branca (above) and John McClain quietly cashed in the policy -- reports it was worth upwards of $20 million are simply not true. It was a $3 million payout. And here's why it was a swift move -- the coroner hasn't even released the autopsy report yet.

Some life insurance companies are hinky about paying out proceeds until the cause of death is known. Remember Heath Ledger's death, when the life insurance company wouldn't promptly fork over the $10 million because Heath allegedly lied about drug use on the application?

Somehow Branca and McClain convinced the insurance company to ante up with lightening speed -- and the estate is $3 million richer for it.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71707118
quote:
Rechter akkoord met verkoop Jackson-memorabilia
Uitgegeven: 8 augustus 2009 12:55
Laatst gewijzigd: 8 augustus 2009 12:54

AMSTERDAM - Eerst waren het de hitlijsten, nu zijn de winkelschappen aan de beurt. Winkeliers kunnen hun etalages ontruimen, want de rechter heeft akkoord gegeven voor de verkoop van een reeks verzamelobjecten.

© WENNDat betekent dat afbeeldingen van de King of Pop mogen verschijnen op kalenders en schoolspullen.

Ook komt er een herdenkingsmunt en wordt zijn autobiografie 'Moonwalk' opnieuw uitgebracht. En daar houdt het niet mee op.

Voorstellen

Er liggen voorstellen voor nog veel meer Jackson-memorabilia. Zo moet er een kaartspel komen en zal zijn afbeelding te zien zijn op aanstekers. Ook denken fabrikanten aan knuffels met zijn muziek.

Daarnaast ligt er een uitgebreid plan voor Jackson-kleding. Die moet niet alleen worden verkocht in winkelstraten, maar ook in virtuele kledingzaken. Er is zelfs een voorstel dat in de virtuele wereld Second Life voorziet in een Jackson-tatoeage.

Profiteren

De voorstellen komen van oud-advocaat John Branca en muziekmagnaat John McClain, die Jacksons nalatenschap tijdelijk beheren. Zij willen de markt zo snel mogelijk overspoelen met Jackson-spullen om maximaal te kunnen profiteren van de massale aandacht na de plotselinge dood van de King of Pop. Maandag buigt de rechter zich over de voorstellen die nog op tafel liggen.

Dan wordt ook gekeken naar het voorstel om een film te maken over Jacksons geplande comebackconcerten. De repetities voor de vijftig shows zijn op beeld vastgelegd en Sony wil de beelden graag in een film verwerken.

De filmproducent heeft zestig miljoen dollar (ruim 41 miljoen euro) geboden voor de beelden. Jacksons moeder Katherine, die de voogdij over zijn drie kinderen heeft gekregen, heeft tot maandag gekregen om eventueel bezwaar te maken.

Jackson, die op 25 juni overleed na een hartaanval, liet een enorme schuld achter. Alle opbrengsten van de verkoop van Jackson-memorabilia gaan naar het fonds waarin de eigendommen van de zanger zijn ondergebracht. Geld dat uit het fonds overblijft, komt ten goede aan Jacksons moeder, zijn drie kinderen en een aantal liefdadigheidsinstellingen.
pi_71707152
quote:
Er is zelfs een voorstel dat in de virtuele wereld Second Life voorziet in een Jackson-tatoeage.
Hoe moet ik dit voor me zien?
pi_71707180
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:50 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Hoe moet ik dit voor me zien?
Dat krijgt jouw Second Life (virtuele wereld) figuurtje een officiële Michael Jackson tatoeage. Je moet er maar opkomen.
pi_71712533
weet niet of het al bekend is maar,
er komt dus een tribute concert in Wenen.

www.tribute2009.com
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_71718895
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:46 schreef dollce het volgende:
weet niet of het al bekend is maar,
er komt dus een tribute concert in Wenen.

www.tribute2009.com
Yep
pi_71719579
Op Sky news wordt nu gezegd, dat Mark Lester de vader van Paris is..
Dit zou verklaard zijn door hem zelf.
pi_71720034
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef hondjes het volgende:
Dit zou verklaard zijn door hem zelf.
Check. We zetten hem op de lijst van potentiele vaders.
pi_71720049
Ik ben de vader van Paris.
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:02:24 #161
189430 Anonymousz
pi_71720221
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Echt waar
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:04:34 #162
189430 Anonymousz
pi_71720269
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef hondjes het volgende:
Lester is de vader van Paris
stom gerucht weer
pi_71720321
Hij zegt dat hij de vader zou kunnen zijn van Paris.
Dat zei dr Arnold Klein ook.
Ze hebben allebei sperma gedoneerd.
Misschien is al dat sperma wel in de blender gegaan, met de turkey baster bij Debbie Rowe ingebracht en weet niemand officieel welk zaadje de winnaar was.
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:07:40 #164
189430 Anonymousz
pi_71720351
Die Harriet lijkt op Paris
pi_71720434
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:06 schreef Felixa het volgende:
Hij zegt dat hij de vader zou kunnen zijn van Paris.
Dat zei dr Arnold Klein ook.
Ze hebben allebei sperma gedoneerd.
Misschien is al dat sperma wel in de blender gegaan, met de turkey baster bij Debbie Rowe ingebracht en weet niemand officieel welk zaadje de winnaar was.

Nee daar was een supersoaker bij nodig!
pi_71720541
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:10 schreef quirina het volgende:

[..]

Nee daar was een supersoaker bij nodig!

Dan zal ze op dat moment wel net zo'n gezicht hebben getrokken als hieronder:

pi_71720557
Maar ik ben nu ff ernstig:
Eigenlijk is dit toch best wel triest allemaal,misschien was Michael inderdaad onvruchtbaar..
En dan kan je toch kinderen krijgen dmv een zaaddonor.
Hij was echt gelukkig met zn kindertjes en was echt de vader.
Dat is toch verder geen schande? Dan maakt het toch niet uit of je wel of niet de biologische vader bent?
Hier in Nederland zijn er ook zoveel stellen die geen kinderen kunnen krijgen en met een donor wel.
Mooi toch?
pi_71720616
Maakt inderdaad ook allemaal niks uit.
Wat ik triest vind, is dat nu na zijn dood al deze verhalen naar boven komen.
Ben blij dat de kinders op dit moment niet mogen internetten van oma.
Ik ben ook benieuwd of de kinderen zelf weten wie hun biologische vaders en moeders zijn.
Ik hoop het wel eigenlijk.
pi_71720643
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:15 schreef quirina het volgende:
Maar ik ben nu ff ernstig:
Eigenlijk is dit toch best wel triest allemaal,misschien was Michael inderdaad onvruchtbaar..
En dan kan je toch kinderen krijgen dmv een zaaddonor.
Hij was echt gelukkig met zn kindertjes en was echt de vader.
Dat is toch verder geen schande? Dan maakt het toch niet uit of je wel of niet de biologische vader bent?
Hier in Nederland zijn er ook zoveel stellen die geen kinderen kunnen krijgen en met een donor wel.
Mooi toch?
Je moet het natuurlijk wel beetje officieel regelen dan.
In de USA kun je met poen alles regelen
Onder docter toezicht junk zijn.
pi_71720990
Ja hee...
Only in America..
Toch vind ik het echt oprecht rot voor die kinderen.
Ze hebben het nou al niet makkelijk, ze moeten een verlies verwerken en dan krijgen ze dit ook nog eens over zich heen
pi_71721109
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:33 schreef quirina het volgende:
Ja hee...
Only in America..
Toch vind ik het echt oprecht rot voor die kinderen.
Ze hebben het nou al niet makkelijk, ze moeten een verlies verwerken en dan krijgen ze dit ook nog eens over zich heen
Tsja met zo'n vader gaat dat niet makkelijk wezen. Nu in handen van moeder Jackson, vraag me af of dat goed gaat?
pi_71721473
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 03:31 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar je kent het principe van een audioboek?
bedankt, het kwartje is gevallen ...
pi_71721604
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 08:58 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

mee eens, behalve dat van die conferentie want dat was volgens mij e'cassanova
Nee joh dat was de echte Michael Jackson, waarom zou hij dat ook niet zelf hebben kunnen doen?
Kijk nog eens naar de foto's van de persconferentie en let goed op de neus en de kin (de diepe kuil) en ook de tanden. Die e'Casanova heeft een andere neus en niet dat diepe kuiltje in de kin. Ook aan de tanden kun je goed zien dat die van de echte Michael zijn ....
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:50:28 #174
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71722745
Mark Lester, wtf? Ik geloof er geen snars van dat hij de vader kan zijn Ik vraag me af of er nog DNA testen gaan komen, dit begint belachelijk te worden. Eerst Arnold Klein, nu Mark Lester, who's next?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_71722784
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:50 schreef JX het volgende:
Mark Lester, wtf? Ik geloof er geen snars van dat hij de vader kan zijn Ik vraag me af of er nog DNA testen gaan komen, dit begint belachelijk te worden. Eerst Arnold Klein, nu Mark Lester, who's next?
DrDentz is next.
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:56 schreef DrDentz het volgende:
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:55:45 #176
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71722814
O wacht ff, dan ben ik de moeder van Blanket!! News of the World, kom maar met de miljoenen voor mijn exclusieve verhaal
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:56:02 #177
189430 Anonymousz
pi_71722821
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:50 schreef JX het volgende:
ik geloof het ook niet
kut gerucht
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:56:45 #178
189430 Anonymousz
pi_71722839
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:55 schreef JX het volgende:
O wacht ff, dan ben ik de moeder van Blanket!! News of the World, kom maar met de miljoenen voor mijn exclusieve verhaal
ik ben de zus van Blanket
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:59:46 #179
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71722881
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:56 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik ben de zus van Blanket
Dat kan niet Ik was pas 7 toen jij geboren werd
  zondag 9 augustus 2009 @ 02:01:46 #180
189430 Anonymousz
pi_71722914
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef JX het volgende:

[..]

Dat kan niet Ik was pas 7 toen jij geboren werd
Ik heb een andere moeder
pi_71723149
Hahhaaa, allemaal geruchten.
Michael is volgens mij gewoon de echte vader totdat het tegendeel is bewezen (DNA-test).
pi_71723294
pi_71723561
Hahaha, wat een lap tekst weer.
Waar haalt die man het vandaan? ....

Toen Michael net was overleden had Larry King een interview met Miko Brando, de zoon van Marlon Brando, een goede vriend van Michael.
Die vertelde toch echt een compleet ander verhaal en dat klonk echt heel betrouwbaar.
Hij vertelde dat hij de laatste avond tot in de kleine uurtjes bij Michael was en dat Michael in goede conditie was. Hij had gezongen, gedanst, iets gegeten en vruchtensap gedronken. Er was gewoon niets aan de hand, alles positief.

Hier dat interview (rond de 4 minuten wordt het interessant):

http://edition.cnn.com/vi(...)cnn?iref=videosearch

[ Bericht 8% gewijzigd door piepie op 09-08-2009 03:30:53 ]
pi_71724924
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:07 schreef Anonymousz het volgende:
Die Harriet lijkt op Paris
Ik vind het wel meevallen...

pi_71725029
Gisteren was er een foto van de dochter op skynews, en dan moet ik zeggen, zou best kunnen,

Wie zal dan de vader van Prince zijn, het blijft toch wel een never-ended story.

Las verder, dat propofol, na een uur, uit het lichaam is, wat dan te denken dat Michael al drie uur dood was, dit is dus een sprookje,
En idem van die demerol, want daar is niets van gevonden, het was propofol en Xanax, wat er in zijn lichaam zat.
Daarbij de verhalen, dat Michael al dansend en zingend door het leven ging, de dagen voor zijn dood, het is gewoonweg allemaal niet te rijmen met elkaar.
pi_71725055
Ondertussen hebben we al een stelletje vaders...dr. Klein, Lester, Omer, Marlon Brandon , de Pakistaan,
en MJ zelf.
pi_71725078
Ik snap alleen niet waarom hij niet denkt dat hij de biologische vader van Prince I is.
Hij geeft aan dat hij in maart 1996 in Engeland zijn sperma heeft afgegeven.
Prince is op 13/2/1997 geboren en Paris pas 03/04/1998.

Het is pas een maand na het overlijden van MJ(ze hebben net de hersenen terug), die familie zal wel constant gebeld worden.
Op den duur zouden ze wel contact met hem opnemen en helemaal daar hij een speciale band heeft met Paris.

Heleboel goede vrienden van MJ zijn de afgelopen maand in beeld geweest.
Zogenaamd waren ze zo close, ik weet alleen niet wat ze bespraken want niemand durfde bepaalde vragen te stellen.
pi_71725159
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:31 schreef Rosalyne het volgende:

Heleboel goede vrienden van MJ zijn de afgelopen maand in beeld geweest.
Zogenaamd waren ze zo close, ik weet alleen niet wat ze bespraken want niemand durfde bepaalde vragen te stellen.
Dat is iets wat ik ook niet snap. Als je toch zulke goede vrienden bent dat je je sperma aan iemand geeft zodat hij jouw biologische kind kan opvoeden, hoe verschrikkelijk is het dan om even te vragen of het inderdaad jouw sperma is wat is gebruikt!
pi_71725258
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:45 schreef pronkjewail het volgende:

[..]

Dat is iets wat ik ook niet snap. Als je toch zulke goede vrienden bent dat je je sperma aan iemand geeft zodat hij jouw biologische kind kan opvoeden, hoe verschrikkelijk is het dan om even te vragen of het inderdaad jouw sperma is wat is gebruikt!
Zulke ..intieme..vragen stel je niet

Blijf het maar een zooitje vinden, die celebs, (denk daarbij ook aan Madonna) .
Waarschijnlijk zijn er toendertijd heel veel bevruchte eitjes de diepvriezer ingegaan., anders kan ik het ook
niet verklaren, want dan zou je inderdaad aan Prince denken.
pi_71726945
En wéér een dokter met wéér een of ander verhaal.
MJ zou van hem injecties hebben gekregen die pedofielen ook krijgen om hun seksuele drang voor jonge kinderen in te dammen.
Natuurlijk van een van de "beste" kranten van Groot Brittanië.

http://www.mirror.co.uk/n(...)oys-115875-21583054/
pi_71726995
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:45 schreef pronkjewail het volgende:

[..]

Dit gaat gewoon om het grote geld.
Wie de kinderen heeft, heeft het geld.

Arme kinderen.....

Is geloof ik ook zo'n strijd geweest om dat meisje van Onassis...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71727153
het zou zo maar eens kunnen dat hij de vader is hoor ze lijkt wel veel op zijn dochters, evenals de oren
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:37:53 #193
264694 blanket
its human nature
pi_71728005
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 08:57 schreef pronkjewail het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen...

[ afbeelding ]
Ik vind het echt te ranzig voor woorden dat die vent dit gaat lopen roepen. Wat een peetvader ben je dan...wat een vriend ben je dan. Van mij mag die aan de hoogste boom.
Hoe haal je het in je hersenpan om dit wereldkundig te gaan lopen maken over het hoofd van een onschuldig kind en de dood van je (zogenaamd) beste vriend.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:43:14 #194
123170 alors
zlata1234
pi_71728157
Maar weer eens tvp, ik kan het nu wel weer bijhouden.
know'm sayin?
word? word.
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:07:04 #195
189430 Anonymousz
pi_71728811
Laat die Lester maar een DNA test doen
pi_71728812
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:54 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dit gaat gewoon om het grote geld.
Wie de kinderen heeft, heeft het geld.

Arme kinderen.....

Is geloof ik ook zo'n strijd geweest om dat meisje van Onassis...
Ja, rond van Onassis was het ook zo'n strijd hoewel daarvan duidelijk was wie de vader was. Ze verloor haar moeder toen ze 3 jaar was en de strijd om wat mee te pikken van haar erfenis ging tussen haar geldwolf/playboy-vader en een fonds dat het geld beheerde. Vader kreeg miljoenen per jaar om dochter te onderhouden, maar wilde meer. De fonds echter deed uiteindelijk de ultieme coup door hun statuten te veranderen zodat het Onassis-meisje niet automatisch de president werd van de fonds en ook niet mee bij de helft van haar familiekapitaal kon. Mensen kunnen bijzonder geniepig worden als de hebzucht gaat overheersen.
pi_71728861
dubbel
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:12:26 #198
264694 blanket
its human nature
pi_71728963
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef Anonymousz het volgende:
Laat die Lester maar een DNA test doen
Weet je...ook al zou het waar zijn...dan nog had die z'n pan moeten drukken. Je gaat dit niet publiekelijk lopen vertellen. Dan neem je contact op met de familie en doe jeje verhaal.
Voor mij is iedereen die zoiets verteld een leugenaar en alleen maar op geld en/of aandacht uit.
pi_71728979
Het gaat die Lester (als we hem mogen geloven) toch alleen maar om contact met die kinderen?
In dat stuk staat dat alle pogingen van hem om contact met die kinderen op te nemen, niet lukken.
Mails worden niet beantwoord, telefoontjes ook niet terwijl ze hiervoor altijd veel contact hadden.
En dat hij nu met dit verhaal komt om contact "af te dwingen".
Niet zo netjes dat hij dat via de pers doet, maar omdat hij geen contact met de familie krijgt, ziet hij misschien geen andere mogelijkheid.
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:21:56 #200
264694 blanket
its human nature
pi_71729224
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:12 schreef Felixa het volgende:
Het gaat die Lester (als we hem mogen geloven) toch alleen maar om contact met die kinderen?
In dat stuk staat dat alle pogingen van hem om contact met die kinderen op te nemen, niet lukken.
Mails worden niet beantwoord, telefoontjes ook niet terwijl ze hiervoor altijd veel contact hadden.
En dat hij nu met dit verhaal komt om contact "af te dwingen".
Niet zo netjes dat hij dat via de pers doet, maar omdat hij geen contact met de familie krijgt, ziet hij misschien geen andere mogelijkheid.
Als hij er zo van overtuigd is dat hij de vader is had die het via een advocaat moeten spelen. En laten we wel wezen. Als hij zo belangrijk voor MJ of de kinderen was geweest had die wel in het testament gestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')