Ik heb ook nog zitten googelen en inderdaad lijkt het er sterk op dat het origineel zwart-wit is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het googelen maar ik vond alleen deze zwart-wit versie waarin hij toch ietsje minder lijkt. Creatief met photoshop?
[ afbeelding ]
Geschilderd door een leerling van Rembrandt genaamd Barent Fabritius.
Ben je nu serieus? hahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Welnee die zwart-witversie is gewoon een oude zwart-witfoto. In het echt heeft dat schilderij natuurlijk wel kleur.
Zwart-wit portret schilderijen kwamen in de 17e eeuw niet voor hoor!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef piepie het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? haha
Ik vond het schilderij op een kunstsite van leerlingen van Rembrandt en daar was het ook zwart-wit.
Maar dat waren wel alle schilderijen die erop stonden, dus nu weet ik het ook niet meer ....![]()
Ritje naar Frankfurt am Main dus ....
gelukkig heb jij verstand ervan, ik houd er alleen maar van ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zwart-wit portret schilderijen kwamen in de 17e eeuw niet voor hoor!Een ritje Frankfurt is daar niet voor nodig.
eigenlijk moet er een photoshopje met een afro op die kidsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:11 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geloofd. Die kinderen lijken zoveel op de Jackson familie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben ook die oren die MJ had, vooral Paris heeft dezelfde zeiloren als haar vader. Er bestaat ook een vergelijkingsplaatje van, maar dat kan ik niet meer vinden.
quote:'Verzekeraar Michael Jackson keert niet uit'
door van onze redactie![]()
De verzekering die concertorganisator AEG afsloot om Michael Jackson's overlijden te dekken, zou waardeloos zijn vanwege de omstandigheden waarin hij overleed.
Foto: REUTERS
De Britse verzekeraar Lloyds of London keert namelijk niet uit als de verzekerde overlijdt door het gebruik van illegale middelen, meldt entertainmentsite TMZ.
Eerder werd bekend dat Michael Jackson, die in juli overleed, verslaafd was aan het zware middel Propofol, dat hij zonder recept van zijn arts kreeg.
Concertpromotor AEG loopt hierdoor mogelijkerwijs een uitkering van 17,5 miljoen dollar mis. Door de geschrapte concerten in Londen bedraagt het verlies van AEG 30 miljoen dollar.
Big Blanket? Dus toch!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef Rosalyne het volgende:
Doo Doo
Last greeting from Omer Bhatti to Michael Jackson:
Dear DooDoo. Even if you are not here anymore I feel every second that you are present, and in it I find my strength. Thank you, and I am infinitely grateful for everything you taught me, and all the knowledge you shared. You made me who I am today, and I promise to make you proud. Our time together is treasured in my heart, forever and always. I love you. Unable to wait for when we meet again
Ahern Loss “Big Blanklets” from Little M.
Allemaal cryptische omschrijvingen en codewoorden. Het moet zo zijn!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Ik denk dat je die big blankets meer moet zien als grote(warme) knuffels
Blijf er ook een raar gevoel over houden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef erik666 het volgende:
Raar toch dat Omer schrijft:Even IF you are not here anymore. Alsof MJ er misschien nog wel is.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef erik666 het volgende:
Raar toch dat Omer schrijft:Even IF you are not here anymore. Alsof MJ er misschien nog wel is.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:38 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Damn, ik heb er nooit zo op gelet, maar dat is wel heel vreemd ja... het zou toch wat zijn, als hij gewoon nog leeft
Even if you are not here anymore I feel every second that you are presentquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef erik666 het volgende:
M.n nieuwe hamster heet Blanket.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Ik denk dat je die big blankets meer moet zien als grote(warme) knuffels
Hamsters gaan niet zo lang mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
M.n nieuwe hamster heet Blanket.![]()
![]()
.
Kloptquote:
Yep die had ik al gepost, maar daar stond ook nog het verhaal bij dat ze ze gewist had.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:02 schreef piepie het volgende:
Was dit al bekend?
vr 07 aug 2009, 22:31
LaToya Jackson heeft muziek van Michael van onze redactie
AMSTERDAM
- LaToya Jackson zou een stuk of honderd niet uitgebrachte nummers van haar overleden broer Michael in huis hebben.
Het gaat om zowel oude als nieuwe nummers die waren opgeslagen op een van de computers op de Neverland Ranch, meldt The Sun.
Michaels manager Frank DiLeo laat weten: "De computers waarop de liedjes stonden zijn net als de rest van de inboedel naar de familie Jackson gegaan. LaToya heeft de computer destijds opgepikt."
Bij de onuitgebrachte nummers zouden ook artiesten zoals Black Eyed Peas' Will.i.am, Akon en Ne-Yo zijn betrokken.
DiLeo laat weten dat advocaten nu aan het uitzoeken zijn wat er met de liedjes is gebeurd en wie de rechten bezit.
Maar je kent het principe van een audioboek?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:27 schreef piepie het volgende:
Jammer dat het filmpje geen beeld heeft, alleen maar geluid ....
mee eens, behalve dat van die conferentie want dat was volgens mij e'cassanovaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef piepie het volgende:
[..]
Even if you are not here anymore I feel every second that you are present
Hier bedoelt hij mee te zeggen dat hij zijn aanwezigheid nog steeds voelt om zich heen, ondanks dat hij dood is.
Komt vaker voor dat mensen iemand die overleden is nog om zich heen voelen.
Big blankets = dikke knuffels (meer zie ik er niet in)
Op de persconferentie was echt wel Michael Jackson zelf en geen double!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:37 schreef Rosalyne het volgende:
King of Pop klaar om begraven te worden
Michael Jackson heeft hersenen terug
AMSTERDAM - Het lichaam van de overleden Michael Jackson is weer compleet, nu de hersenen zijn teruggeplaatst. De King of Pop is klaar om begraven te worden.
Michael Jackson wordt hoogstwaarschijnlijk begraven op de wereldberoemde begraafplaats Forest Lawn in Hollywood. Dit meldt Showbizspy. Het is de wens van de familie Jackson dat het graf anoniem blijft. Ze zijn bang dat het anders kapot wordt gemaakt of dat het lichaam van Michael gestolen wordt door een fan
Begraaf hem daar anders gewoon niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:37 schreef Rosalyne het volgende:
AMSTERDAM - Het lichaam van de overleden Michael Jackson is weer compleet, nu de hersenen zijn teruggeplaatst. De King of Pop is klaar om begraven te worden.
Michael Jackson wordt hoogstwaarschijnlijk begraven op de wereldberoemde begraafplaats Forest Lawn in Hollywood. Dit meldt Showbizspy. Het is de wens van de familie Jackson dat het graf anoniem blijft. Ze zijn bang dat het anders kapot wordt gemaakt of dat het lichaam van Michael gestolen wordt door een fan
Volkskrantquote:Michael Jackson nu ook Farao van Pop
ANP/AFP
Gepubliceerd op 08 augustus 2009 08:54, bijgewerkt op 08:57
CHICAGO - Fans van de overleden zanger Michael Jackson hebben hun oog laten vallen op het Field Museum in de Amerikaanse stad Chicago. Nu blijkt dat er een opvallende gelijkenis is tussen een oude Egyptische buste en het gelaat van de King of Pop, dienen zich dagelijks hordes nieuwsgierigen aan, stelde de curator van het museum zaterdag.
Sinds de drieduizend jaar oude beeltenis van een onbekende vrouw is ontdekt door de fans van Jackson, heeft curator Jim Phillips geen rustig moment meer gehad. Hij wordt naar eigen zeggen overstelpt door vragen over de buste. ‘Mensen komen hier en vragen waar Michael Jackson is, waarop wij uitleggen dat het geen beeld van hem is’, stelt de curator.
Phillips geeft toe dat de buste inderdaad veel weg heeft van de zanger. ‘Ik volg niet alle transformaties van het uiterlijk van Jackson, maar ze lijken een hoop op elkaar.’ Het beeld is overigens al sinds 1988 te bezichtigen in het Field Museum.
Wel grappig, nou dan ga ik nu maar er van uit dat Michael een tijdreiziger was en erg belangrijk was in de tijd van de farao's en de middeleeuwen. En ook hier was ie een King. Ik zie opeens een heel hoop overeenkomstenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:49 schreef bloempje-moi het volgende:
Hier nog een leuk stukje over dat Egyptische beeld:
[..]
Volkskrant
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Begraaf hem daar anders gewoon niet?
In een volgend leven komt ie vast terug als alleenheerser van een of andere verre planeetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel grappig, nou dan ga ik nu maar er van uit dat Michael een tijdreiziger was en erg belangrijk was in de tijd van de farao's en de middeleeuwen. En ook hier was ie een King. Ik zie opeens een heel hoop overeenkomsten
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
In een volgend leven komt ie vast terug als alleenheerser van een of andere verre planeet
"We come in peace to heal the world. Hiihii"
Als ze slim zijn doen ze dat ja. Het is niet te doen om dat geheim te houden. De familie hoeft maar 1 keer het graf te bezoeken en iedereen weet het.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze zouden hem ook elders kunnen begraven en dan op forest lawn een gedenkteken plaatsen en er niks over zeggen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Deze wilde ik met jullie delen
( lief he?)
Precies, ik snap dat toch al niet!! Waarom niet gewoon cremeren en de as lekker uitgooien over weet ik veel waar, voor mijn part het eiland waar 'Hook' is opgenomen ofzo. Ben je tenminste verzekerd van het feit dat hysterische gestoorde fans het graf niet gaan beschadigen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Begraaf hem daar anders gewoon niet?
Ik weet het niet zeker maar volgens mij geloven Jehova's dat bij de wederopstanding de uitverkoren mensen uit hun graf gehaald worden en dus met hun eigen lichaam naar de hemel gaan. Maar dan moet je wel een lichaam hebben en geen poeder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies, ik snap dat toch al niet!! Waarom niet gewoon cremeren en de as lekker uitgooien over weet ik veel waar, voor mijn part het eiland waar 'Hook' is opgenomen ofzo. Ben je tenminste verzekerd van het feit dat hysterische gestoorde fans het graf niet gaan beschadigen.
Ik zie ze ervoor in staat namelijk, om die hele begraafplaats om te spitten, net zolang tot ze MJ gevonden hebben.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
M.n nieuwe hamster heet Blanket.![]()
![]()
.
Ik denk dat hij op zijn verjaardag wordt begravenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:37 schreef Rosalyne het volgende:
De eerste 3 miljoen dollar hebben ze al binnen:quote:Judge to Jackson Estate: Go Forth and Multiply
Posted Aug 7th 2009 7:19PM by TMZ Staff
A judge just gave the okay to the special administrators of Michael Jackson's estate to market M.J. all over the place -- the re-publication of "Moonwalk," the merchandising, and the release of Jermaine Jackson's rendition of "Smile" at Michael's memorial.
The administrators wanted to strike the deal quickly because of "a heightened demand for such products due to Jermaine Jackson's moving performance during the memorial service, which may diminish over time."
The deal also includes various memorabilia, such as a 2010 calendar, commemorative coins, school supplies, cardboard cutouts, posters and buttons.
quote:Jackson Honchos Score $3 Mil
Posted Aug 8th 2009 1:30AM by TMZ Staff
The special administrators of Michael Jackson's estate scored a big one -- reeling in $3 million from the company that issued a life insurance policy to M.J.
John Branca (above) and John McClain quietly cashed in the policy -- reports it was worth upwards of $20 million are simply not true. It was a $3 million payout. And here's why it was a swift move -- the coroner hasn't even released the autopsy report yet.
Some life insurance companies are hinky about paying out proceeds until the cause of death is known. Remember Heath Ledger's death, when the life insurance company wouldn't promptly fork over the $10 million because Heath allegedly lied about drug use on the application?
Somehow Branca and McClain convinced the insurance company to ante up with lightening speed -- and the estate is $3 million richer for it.
quote:Rechter akkoord met verkoop Jackson-memorabilia
Uitgegeven: 8 augustus 2009 12:55
Laatst gewijzigd: 8 augustus 2009 12:54
AMSTERDAM - Eerst waren het de hitlijsten, nu zijn de winkelschappen aan de beurt. Winkeliers kunnen hun etalages ontruimen, want de rechter heeft akkoord gegeven voor de verkoop van een reeks verzamelobjecten.
© WENNDat betekent dat afbeeldingen van de King of Pop mogen verschijnen op kalenders en schoolspullen.
Ook komt er een herdenkingsmunt en wordt zijn autobiografie 'Moonwalk' opnieuw uitgebracht. En daar houdt het niet mee op.
Voorstellen
Er liggen voorstellen voor nog veel meer Jackson-memorabilia. Zo moet er een kaartspel komen en zal zijn afbeelding te zien zijn op aanstekers. Ook denken fabrikanten aan knuffels met zijn muziek.
Daarnaast ligt er een uitgebreid plan voor Jackson-kleding. Die moet niet alleen worden verkocht in winkelstraten, maar ook in virtuele kledingzaken. Er is zelfs een voorstel dat in de virtuele wereld Second Life voorziet in een Jackson-tatoeage.
Profiteren
De voorstellen komen van oud-advocaat John Branca en muziekmagnaat John McClain, die Jacksons nalatenschap tijdelijk beheren. Zij willen de markt zo snel mogelijk overspoelen met Jackson-spullen om maximaal te kunnen profiteren van de massale aandacht na de plotselinge dood van de King of Pop. Maandag buigt de rechter zich over de voorstellen die nog op tafel liggen.
Dan wordt ook gekeken naar het voorstel om een film te maken over Jacksons geplande comebackconcerten. De repetities voor de vijftig shows zijn op beeld vastgelegd en Sony wil de beelden graag in een film verwerken.
De filmproducent heeft zestig miljoen dollar (ruim 41 miljoen euro) geboden voor de beelden. Jacksons moeder Katherine, die de voogdij over zijn drie kinderen heeft gekregen, heeft tot maandag gekregen om eventueel bezwaar te maken.
Jackson, die op 25 juni overleed na een hartaanval, liet een enorme schuld achter. Alle opbrengsten van de verkoop van Jackson-memorabilia gaan naar het fonds waarin de eigendommen van de zanger zijn ondergebracht. Geld dat uit het fonds overblijft, komt ten goede aan Jacksons moeder, zijn drie kinderen en een aantal liefdadigheidsinstellingen.
Hoe moet ik dit voor me zien?quote:Er is zelfs een voorstel dat in de virtuele wereld Second Life voorziet in een Jackson-tatoeage.
Dat krijgt jouw Second Life (virtuele wereld) figuurtje een officiële Michael Jackson tatoeage. Je moet er maar opkomen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:50 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit voor me zien?
Yepquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:46 schreef dollce het volgende:
weet niet of het al bekend is maar,
er komt dus een tribute concert in Wenen.
www.tribute2009.com
Check. We zetten hem op de lijst van potentiele vaders.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef hondjes het volgende:
Op Sky news wordt nu gezegd, dat Mark Lester de vader van Paris is..
Dit zou verklaard zijn door hem zelf.
Echt waarquote:
Lester is de vader van Parisquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef hondjes het volgende:
Op Sky news wordt nu gezegd, dat Mark Lester de vader van Paris is..
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:06 schreef Felixa het volgende:
Hij zegt dat hij de vader zou kunnen zijn van Paris.
Dat zei dr Arnold Klein ook.
Ze hebben allebei sperma gedoneerd.
Misschien is al dat sperma wel in de blender gegaan, met de turkey baster bij Debbie Rowe ingebracht en weet niemand officieel welk zaadje de winnaar was.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee daar was een supersoaker bij nodig!
Je moet het natuurlijk wel beetje officieel regelen dan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:15 schreef quirina het volgende:
Maar ik ben nu ff ernstig:
Eigenlijk is dit toch best wel triest allemaal,misschien was Michael inderdaad onvruchtbaar..
En dan kan je toch kinderen krijgen dmv een zaaddonor.
Hij was echt gelukkig met zn kindertjes en was echt de vader.
Dat is toch verder geen schande? Dan maakt het toch niet uit of je wel of niet de biologische vader bent?
Hier in Nederland zijn er ook zoveel stellen die geen kinderen kunnen krijgen en met een donor wel.
Mooi toch?
Tsja met zo'n vader gaat dat niet makkelijk wezen. Nu in handen van moeder Jackson, vraag me af of dat goed gaat?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:33 schreef quirina het volgende:
Ja hee...
Only in America..
Toch vind ik het echt oprecht rot voor die kinderen.
Ze hebben het nou al niet makkelijk, ze moeten een verlies verwerken en dan krijgen ze dit ook nog eens over zich heen
bedankt, het kwartje is gevallen ...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar je kent het principe van een audioboek?
Nee joh dat was de echte Michael Jackson, waarom zou hij dat ook niet zelf hebben kunnen doen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
mee eens, behalve dat van die conferentie want dat was volgens mij e'cassanova
DrDentz is next.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:50 schreef JX het volgende:
Mark Lester, wtf? Ik geloof er geen snars van dat hij de vader kan zijnIk vraag me af of er nog DNA testen gaan komen, dit begint belachelijk te worden. Eerst Arnold Klein, nu Mark Lester, who's next?
quote:
ik geloof het ook nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:50 schreef JX het volgende:
Mark Lester, wtf? Ik geloof er geen snars van dat hij de vader kan zijnIk vraag me af of er nog DNA testen gaan komen, dit begint belachelijk te worden. Eerst Arnold Klein, nu Mark Lester, who's next?
ik ben de zus van Blanketquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:55 schreef JX het volgende:
O wacht ff, dan ben ik de moeder van Blanket!! News of the World, kom maar met de miljoenen voor mijn exclusieve verhaal
Dat kan nietquote:
Ik heb een andere moederquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef JX het volgende:
[..]
Dat kan nietIk was pas 7 toen jij geboren werd
Dat is iets wat ik ook niet snap. Als je toch zulke goede vrienden bent dat je je sperma aan iemand geeft zodat hij jouw biologische kind kan opvoeden, hoe verschrikkelijk is het dan om even te vragen of het inderdaad jouw sperma is wat is gebruikt!quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:31 schreef Rosalyne het volgende:
Heleboel goede vrienden van MJ zijn de afgelopen maand in beeld geweest.
Zogenaamd waren ze zo close, ik weet alleen niet wat ze bespraken want niemand durfde bepaalde vragen te stellen.
Zulke ..intieme..vragen stel je nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:45 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik ook niet snap. Als je toch zulke goede vrienden bent dat je je sperma aan iemand geeft zodat hij jouw biologische kind kan opvoeden, hoe verschrikkelijk is het dan om even te vragen of het inderdaad jouw sperma is wat is gebruikt!
Dit gaat gewoon om het grote geld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:45 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik ook niet snap. Als je toch zulke goede vrienden bent dat je je sperma aan iemand geeft zodat hij jouw biologische kind kan opvoeden, hoe verschrikkelijk is het dan om even te vragen of het inderdaad jouw sperma is wat is gebruikt!
Ik vind het echt te ranzig voor woorden dat die vent dit gaat lopen roepen. Wat een peetvader ben je dan...wat een vriend ben je dan. Van mij mag die aan de hoogste boom.quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:57 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen...
[ afbeelding ]
Ja, rond van Onassis was het ook zo'n strijd hoewel daarvan duidelijk was wie de vader was. Ze verloor haar moeder toen ze 3 jaar was en de strijd om wat mee te pikken van haar erfenis ging tussen haar geldwolf/playboy-vader en een fonds dat het geld beheerde. Vader kreeg miljoenen per jaar om dochter te onderhouden, maar wilde meer. De fonds echter deed uiteindelijk de ultieme coup door hun statuten te veranderen zodat het Onassis-meisje niet automatisch de president werd van de fonds en ook niet mee bij de helft van haar familiekapitaal kon. Mensen kunnen bijzonder geniepig worden als de hebzucht gaat overheersen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon om het grote geld.
Wie de kinderen heeft, heeft het geld.
Arme kinderen.....
Is geloof ik ook zo'n strijd geweest om dat meisje van Onassis...
Weet je...ook al zou het waar zijn...dan nog had die z'n pan moeten drukken. Je gaat dit niet publiekelijk lopen vertellen. Dan neem je contact op met de familie en doe jeje verhaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef Anonymousz het volgende:
Laat die Lester maar een DNA test doen
Als hij er zo van overtuigd is dat hij de vader is had die het via een advocaat moeten spelen. En laten we wel wezen. Als hij zo belangrijk voor MJ of de kinderen was geweest had die wel in het testament gestaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:12 schreef Felixa het volgende:
Het gaat die Lester (als we hem mogen geloven) toch alleen maar om contact met die kinderen?
In dat stuk staat dat alle pogingen van hem om contact met die kinderen op te nemen, niet lukken.
Mails worden niet beantwoord, telefoontjes ook niet terwijl ze hiervoor altijd veel contact hadden.
En dat hij nu met dit verhaal komt om contact "af te dwingen".
Niet zo netjes dat hij dat via de pers doet, maar omdat hij geen contact met de familie krijgt, ziet hij misschien geen andere mogelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |