De eerste 3 miljoen dollar hebben ze al binnen:quote:Judge to Jackson Estate: Go Forth and Multiply
Posted Aug 7th 2009 7:19PM by TMZ Staff
A judge just gave the okay to the special administrators of Michael Jackson's estate to market M.J. all over the place -- the re-publication of "Moonwalk," the merchandising, and the release of Jermaine Jackson's rendition of "Smile" at Michael's memorial.
The administrators wanted to strike the deal quickly because of "a heightened demand for such products due to Jermaine Jackson's moving performance during the memorial service, which may diminish over time."
The deal also includes various memorabilia, such as a 2010 calendar, commemorative coins, school supplies, cardboard cutouts, posters and buttons.
quote:Jackson Honchos Score $3 Mil
Posted Aug 8th 2009 1:30AM by TMZ Staff
The special administrators of Michael Jackson's estate scored a big one -- reeling in $3 million from the company that issued a life insurance policy to M.J.
John Branca (above) and John McClain quietly cashed in the policy -- reports it was worth upwards of $20 million are simply not true. It was a $3 million payout. And here's why it was a swift move -- the coroner hasn't even released the autopsy report yet.
Some life insurance companies are hinky about paying out proceeds until the cause of death is known. Remember Heath Ledger's death, when the life insurance company wouldn't promptly fork over the $10 million because Heath allegedly lied about drug use on the application?
Somehow Branca and McClain convinced the insurance company to ante up with lightening speed -- and the estate is $3 million richer for it.
quote:Rechter akkoord met verkoop Jackson-memorabilia
Uitgegeven: 8 augustus 2009 12:55
Laatst gewijzigd: 8 augustus 2009 12:54
AMSTERDAM - Eerst waren het de hitlijsten, nu zijn de winkelschappen aan de beurt. Winkeliers kunnen hun etalages ontruimen, want de rechter heeft akkoord gegeven voor de verkoop van een reeks verzamelobjecten.
© WENNDat betekent dat afbeeldingen van de King of Pop mogen verschijnen op kalenders en schoolspullen.
Ook komt er een herdenkingsmunt en wordt zijn autobiografie 'Moonwalk' opnieuw uitgebracht. En daar houdt het niet mee op.
Voorstellen
Er liggen voorstellen voor nog veel meer Jackson-memorabilia. Zo moet er een kaartspel komen en zal zijn afbeelding te zien zijn op aanstekers. Ook denken fabrikanten aan knuffels met zijn muziek.
Daarnaast ligt er een uitgebreid plan voor Jackson-kleding. Die moet niet alleen worden verkocht in winkelstraten, maar ook in virtuele kledingzaken. Er is zelfs een voorstel dat in de virtuele wereld Second Life voorziet in een Jackson-tatoeage.
Profiteren
De voorstellen komen van oud-advocaat John Branca en muziekmagnaat John McClain, die Jacksons nalatenschap tijdelijk beheren. Zij willen de markt zo snel mogelijk overspoelen met Jackson-spullen om maximaal te kunnen profiteren van de massale aandacht na de plotselinge dood van de King of Pop. Maandag buigt de rechter zich over de voorstellen die nog op tafel liggen.
Dan wordt ook gekeken naar het voorstel om een film te maken over Jacksons geplande comebackconcerten. De repetities voor de vijftig shows zijn op beeld vastgelegd en Sony wil de beelden graag in een film verwerken.
De filmproducent heeft zestig miljoen dollar (ruim 41 miljoen euro) geboden voor de beelden. Jacksons moeder Katherine, die de voogdij over zijn drie kinderen heeft gekregen, heeft tot maandag gekregen om eventueel bezwaar te maken.
Jackson, die op 25 juni overleed na een hartaanval, liet een enorme schuld achter. Alle opbrengsten van de verkoop van Jackson-memorabilia gaan naar het fonds waarin de eigendommen van de zanger zijn ondergebracht. Geld dat uit het fonds overblijft, komt ten goede aan Jacksons moeder, zijn drie kinderen en een aantal liefdadigheidsinstellingen.
Hoe moet ik dit voor me zien?quote:Er is zelfs een voorstel dat in de virtuele wereld Second Life voorziet in een Jackson-tatoeage.
Dat krijgt jouw Second Life (virtuele wereld) figuurtje een officiële Michael Jackson tatoeage. Je moet er maar opkomen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:50 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit voor me zien?
Yepquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:46 schreef dollce het volgende:
weet niet of het al bekend is maar,
er komt dus een tribute concert in Wenen.
www.tribute2009.com
Check. We zetten hem op de lijst van potentiele vaders.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef hondjes het volgende:
Op Sky news wordt nu gezegd, dat Mark Lester de vader van Paris is..
Dit zou verklaard zijn door hem zelf.
Echt waarquote:
Lester is de vader van Parisquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef hondjes het volgende:
Op Sky news wordt nu gezegd, dat Mark Lester de vader van Paris is..
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:06 schreef Felixa het volgende:
Hij zegt dat hij de vader zou kunnen zijn van Paris.
Dat zei dr Arnold Klein ook.
Ze hebben allebei sperma gedoneerd.
Misschien is al dat sperma wel in de blender gegaan, met de turkey baster bij Debbie Rowe ingebracht en weet niemand officieel welk zaadje de winnaar was.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee daar was een supersoaker bij nodig!
Je moet het natuurlijk wel beetje officieel regelen dan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:15 schreef quirina het volgende:
Maar ik ben nu ff ernstig:
Eigenlijk is dit toch best wel triest allemaal,misschien was Michael inderdaad onvruchtbaar..
En dan kan je toch kinderen krijgen dmv een zaaddonor.
Hij was echt gelukkig met zn kindertjes en was echt de vader.
Dat is toch verder geen schande? Dan maakt het toch niet uit of je wel of niet de biologische vader bent?
Hier in Nederland zijn er ook zoveel stellen die geen kinderen kunnen krijgen en met een donor wel.
Mooi toch?
Tsja met zo'n vader gaat dat niet makkelijk wezen. Nu in handen van moeder Jackson, vraag me af of dat goed gaat?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:33 schreef quirina het volgende:
Ja hee...
Only in America..
Toch vind ik het echt oprecht rot voor die kinderen.
Ze hebben het nou al niet makkelijk, ze moeten een verlies verwerken en dan krijgen ze dit ook nog eens over zich heen
bedankt, het kwartje is gevallen ...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar je kent het principe van een audioboek?
Nee joh dat was de echte Michael Jackson, waarom zou hij dat ook niet zelf hebben kunnen doen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
mee eens, behalve dat van die conferentie want dat was volgens mij e'cassanova
DrDentz is next.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:50 schreef JX het volgende:
Mark Lester, wtf? Ik geloof er geen snars van dat hij de vader kan zijnIk vraag me af of er nog DNA testen gaan komen, dit begint belachelijk te worden. Eerst Arnold Klein, nu Mark Lester, who's next?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |