ik geloof het ook nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:50 schreef JX het volgende:
Mark Lester, wtf? Ik geloof er geen snars van dat hij de vader kan zijnIk vraag me af of er nog DNA testen gaan komen, dit begint belachelijk te worden. Eerst Arnold Klein, nu Mark Lester, who's next?
ik ben de zus van Blanketquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:55 schreef JX het volgende:
O wacht ff, dan ben ik de moeder van Blanket!! News of the World, kom maar met de miljoenen voor mijn exclusieve verhaal
Dat kan nietquote:
Ik heb een andere moederquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef JX het volgende:
[..]
Dat kan nietIk was pas 7 toen jij geboren werd
Dat is iets wat ik ook niet snap. Als je toch zulke goede vrienden bent dat je je sperma aan iemand geeft zodat hij jouw biologische kind kan opvoeden, hoe verschrikkelijk is het dan om even te vragen of het inderdaad jouw sperma is wat is gebruikt!quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:31 schreef Rosalyne het volgende:
Heleboel goede vrienden van MJ zijn de afgelopen maand in beeld geweest.
Zogenaamd waren ze zo close, ik weet alleen niet wat ze bespraken want niemand durfde bepaalde vragen te stellen.
Zulke ..intieme..vragen stel je nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:45 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik ook niet snap. Als je toch zulke goede vrienden bent dat je je sperma aan iemand geeft zodat hij jouw biologische kind kan opvoeden, hoe verschrikkelijk is het dan om even te vragen of het inderdaad jouw sperma is wat is gebruikt!
Dit gaat gewoon om het grote geld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:45 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik ook niet snap. Als je toch zulke goede vrienden bent dat je je sperma aan iemand geeft zodat hij jouw biologische kind kan opvoeden, hoe verschrikkelijk is het dan om even te vragen of het inderdaad jouw sperma is wat is gebruikt!
Ik vind het echt te ranzig voor woorden dat die vent dit gaat lopen roepen. Wat een peetvader ben je dan...wat een vriend ben je dan. Van mij mag die aan de hoogste boom.quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:57 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen...
[ afbeelding ]
Ja, rond van Onassis was het ook zo'n strijd hoewel daarvan duidelijk was wie de vader was. Ze verloor haar moeder toen ze 3 jaar was en de strijd om wat mee te pikken van haar erfenis ging tussen haar geldwolf/playboy-vader en een fonds dat het geld beheerde. Vader kreeg miljoenen per jaar om dochter te onderhouden, maar wilde meer. De fonds echter deed uiteindelijk de ultieme coup door hun statuten te veranderen zodat het Onassis-meisje niet automatisch de president werd van de fonds en ook niet mee bij de helft van haar familiekapitaal kon. Mensen kunnen bijzonder geniepig worden als de hebzucht gaat overheersen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon om het grote geld.
Wie de kinderen heeft, heeft het geld.
Arme kinderen.....
Is geloof ik ook zo'n strijd geweest om dat meisje van Onassis...
Weet je...ook al zou het waar zijn...dan nog had die z'n pan moeten drukken. Je gaat dit niet publiekelijk lopen vertellen. Dan neem je contact op met de familie en doe jeje verhaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef Anonymousz het volgende:
Laat die Lester maar een DNA test doen
Als hij er zo van overtuigd is dat hij de vader is had die het via een advocaat moeten spelen. En laten we wel wezen. Als hij zo belangrijk voor MJ of de kinderen was geweest had die wel in het testament gestaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:12 schreef Felixa het volgende:
Het gaat die Lester (als we hem mogen geloven) toch alleen maar om contact met die kinderen?
In dat stuk staat dat alle pogingen van hem om contact met die kinderen op te nemen, niet lukken.
Mails worden niet beantwoord, telefoontjes ook niet terwijl ze hiervoor altijd veel contact hadden.
En dat hij nu met dit verhaal komt om contact "af te dwingen".
Niet zo netjes dat hij dat via de pers doet, maar omdat hij geen contact met de familie krijgt, ziet hij misschien geen andere mogelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |