abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71755918
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:49 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Hallo en welkom!
Thanks
pi_71756104
Polsbandjes Michael Jackson voor goede doel

De organisatie Child-support brengt speciale Michael Jackson-herdenkingspolsbandjes op de markt, waarvan de opbrengst geheel naar het goede doel gaat. Dat heeft de organisatie maandag bekendgemaakt.

Het gaat om twee rubberen bandjes met daarop de tekst Michael Jackson, heal the world en twee afbeeldingen van Michaels ogen. De bandjes zijn lichtgevend in het donker. De opbrengst gaat helemaal naar kinderen in nood, aldus de organisatie.

De bandjes zijn volop te koop op de Michael Jackson Tribute-fandag die op 29 augustus (de geboortedag van Jackson) in Hoofddorp plaats heeft.
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:13:41 #228
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71758282
Jackson krijgt koninklijk afscheid in Wenen

Michael Jackson krijgt een koninklijk afscheid. De op 25 juni overleden zanger wordt binnen enkele weken geëerd op het Weense paleis Schloss Schönbrunn.

De King of Pop krijgt een koninklijk afscheid. De op 25 juni overleden Michael Jackson moet binnen enkele weken geëerd worden op het Weense paleis Schloss Schönbrunn. Internationale artiesten en Jacksons familie komen daar bijeen voor een tribute-concert.

Wie er op het podium zullen klimmen is nog niet bekend, maar de namen van U2, Madonna, Lionel Richie en Whitney Houston worden gefluisterd. Ook is nog niet duidelijk wanneer het eerbetoon plaats gaat vinden. Volgens sommige bronnen moet de show plaatsvinden op 29 augustus, de dag waarop Jackson 51 zou zijn geworden. Anderen zeggen dat het concert niet voor half september plaatsvindt.

Michael Jackson overleed op 25 juni na een hartaanval. De King of Pop stond aan de vooravond van een reeks comebackconcerten, vanaf half juli zou hij vijftig shows geven in de O2 Arena in Londen. Na zijn dood werd gespeculeerd dat ook in de O2 Arena een tribute-concert voor de King of Pop gehouden zou worden. Daar is echter nog niets over bekend.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:19:18 #229
189430 Anonymousz
pi_71758457
quote:
Michael Jackson in alle stilte begraven

Meer dan een maand na zijn dood is Michael Jackson dan toch begraven. Het lichaam van de King of Pop werd in het geheim bijgezet in het Forest Lawn kerkhof in Hollywood Hills. Dat meldt de Britse boulevardkrant Daily Mirror.

Volgens de krant werd Jackson zonder cermonie ten grave gedragen en waren er geen fans in de buurt. Buiten de familie Jackson en het management van het kerkhof zou niemand de exacte locatie van het graf kennen.

De familie vreest grafschennis en heeft uitgebreide maatregelen genomen om de precieze plaats geheim te houden. De medewerkers van het kerkhof kregen informatie over meerdere locaties, om zo voor verwarring te zorgen, in de hoop dat de echte begraafplaats niet bekend raakt.

Mochten er toch problemen ontstaan op Forest Lawn, dan denkt de familie er aan om de stoffelijke resten over te brengen naar een andere plaats. Daarbij zou zelfs sprake zijn van Neverland, de vroegere ranch van Michael Jackson.

De voorbije weken deden geruchten de ronde dat Jackson zou worden begraven naast zijn grootmoeder Martha, die in 1990 op 83-jarige leeftijd overleed. Die plek zou echter te opvallend zijn. Andere mogelijke begraafplaatsten zijn rustige hoekjes van het kerkhof, meerdere mausolea en privé-tuinen.
Hij is toch begraven
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:22:02 #230
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71758545
Op het 1e gezicht dacht ik ook dat Lester bezig was met media aandacht en geld proberen op te strijken, maar na rectificatie van zijn dochter krijg ik er wel een goed gevoel bij.
Oma hoeft die kinderen niet weg te houden bij mensen met wie ze veel contact houden. En oma moet al helemaal niet proberen die kinderen om te gaan turnen qua geloof. Michael heeft ze niet voor niets laten dopen!
Ik hoop echt dat de kids van al deze belachelijke dingen over wie hun vader nou zijn en zo, niks meekrijgen!

Gelukkig dat ie nu eindelijk begraven is en dat al dat gehannes met dat lichaam eindelijk voorbij is.
Eindelijk rust voor 'm!
Hoop alleen niet dat dat wat ik van de week gelezen heb waar is.
Ze hadden het over een anoniem graf en dat zou het meest schandalig van alles zijn!
Een anoniem graf is voor iemand die als John Doe sterft en niet voor een man die de grootste entertainer van de wereld is!
pi_71758582
Werd ook wel eens tijd he? Ik vind het alleen idioot dat de grootste, beroemdste man ter aarde nu anoniem in een graf ligt...
pi_71758621
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef tass het volgende:
Op het 1e gezicht dacht ik ook dat Lester bezig was met media aandacht en geld proberen op te strijken, maar na rectificatie van zijn dochter krijg ik er wel een goed gevoel bij.
Oma hoeft die kinderen niet weg te houden bij mensen met wie ze veel contact houden. En oma moet al helemaal niet proberen die kinderen om te gaan turnen qua geloof. Michael heeft ze niet voor niets laten dopen!
Ik hoop echt dat de kids van al deze belachelijke dingen over wie hun vader nou zijn en zo, niks meekrijgen!
Ik ben bang dat dat vergeefse hoop is. Die kinderen gaan nu al naar Jehova-bijeenkomsten. Die worden ook deurlopers
pi_71758662
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:13 schreef Anonymousz het volgende:
Jackson krijgt koninklijk afscheid in Wenen

Michael Jackson krijgt een koninklijk afscheid. De op 25 juni overleden zanger wordt binnen enkele weken geëerd op het Weense paleis Schloss Schönbrunn.

De King of Pop krijgt een koninklijk afscheid. De op 25 juni overleden Michael Jackson moet binnen enkele weken geëerd worden op het Weense paleis Schloss Schönbrunn. Internationale artiesten en Jacksons familie komen daar bijeen voor een tribute-concert.

Wie er op het podium zullen klimmen is nog niet bekend, maar de namen van U2, Madonna, Lionel Richie en Whitney Houston worden gefluisterd. Ook is nog niet duidelijk wanneer het eerbetoon plaats gaat vinden. Volgens sommige bronnen moet de show plaatsvinden op 29 augustus, de dag waarop Jackson 51 zou zijn geworden. Anderen zeggen dat het concert niet voor half september plaatsvindt.

Michael Jackson overleed op 25 juni na een hartaanval. De King of Pop stond aan de vooravond van een reeks comebackconcerten, vanaf half juli zou hij vijftig shows geven in de O2 Arena in Londen. Na zijn dood werd gespeculeerd dat ook in de O2 Arena een tribute-concert voor de King of Pop gehouden zou worden. Daar is echter nog niets over bekend.
Waarom in vredesnaam Schönbrunn? Het is er groot en prachtig, ok. Maar wat is de connectie? Was Michael ook al Sisi of Romy Schneider-fan?
Kan Pia Dowes daar ook wel gaan optreden
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:26:17 #234
189430 Anonymousz
pi_71758688
Lester of Dr Klein liegt of ze liegen beide
Ik hoop niet dat het maanden gaat duren
pi_71758762
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:26 schreef Anonymousz het volgende:
Lester of Dr Klein liegt of ze liegen beide
Ik hoop niet dat het maanden gaat duren

Als ze slim zijn laten ze een test doen of een officieel statement. Ik denk dat dit gespeculeer de kinderen meer schaadt dan dat. De kids zijn daarentegen natuurlijk wel even te jong om de beslissing van een test zelf te nemen. Maar ja, Michael is hoe dan ook hun vader. En dat is wat telt.
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:29:41 #236
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71758785
Trouwens, ook raar: want als Christelijk gedoopt, ben je gedoopt in de naam van Paulus, en dat accepteren de Jehova's niet! Zullen ze dus echt wel gehersenspoeld worden om straks de Jehova doop te moeten doen! BAH!
pi_71758819
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Waarom in vredesnaam Schönbrunn? Het is er groot en prachtig, ok. Maar wat is de connectie? Was Michael ook al Sisi of Romy Schneider-fan?
Kan Pia Dowes daar ook wel gaan optreden
quote:
In a Friday evening appearance on "Larry King Live," Jermaine Jackson had hinted that a big tribute was planned in Vienna. He said the Austrian capital was "a very dear place for Michael."

"And he loved castles. And we're going to have this huge celebration in front of a castle," Jermaine Jackson said.
bron

En Jermaine was vorige maand natuurlijk al in Wenen voor de uitreiking van een award. Toen is daar misschien ook het idee ontstaan.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71758866
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:30 schreef Felixa het volgende:

[..]

[..]

bron

En Jermaine was vorige maand natuurlijk al in Wenen voor de uitreiking van een award. Toen is daar misschien ook het idee ontstaan.
Aha!
pi_71758929
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:29 schreef tass het volgende:
Trouwens, ook raar: want als Christelijk gedoopt, ben je gedoopt in de naam van Paulus, en dat accepteren de Jehova's niet! Zullen ze dus echt wel gehersenspoeld worden om straks de Jehova doop te moeten doen! BAH!
Ik vraag me af of Michael de kinderen zelf wel in een specifiek geloof opvoedde. Ze waren dan gedoopt, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat die kinderen meteen Christelijk werden opgevoed. Michael waaide zelf ook met alle winden mee op dat gebied.

of is het nou woei?
pi_71758980
De vader van Prince is dr. Klein, de vader van Paris is Lester, de vader van Blanket is Bashir.
Wie de moeders zijn geen idee.
pi_71759017
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:34 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Michael de kinderen zelf wel in een specifiek geloof opvoedde. Ze waren dan gedoopt, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat die kinderen meteen Christelijk werden opgevoed. Michael waaide zelf ook met alle winden mee op dat gebied.

of is het nou woei?
waaide of woei mag allebei van Van Dale
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:40:10 #242
189430 Anonymousz
pi_71759153
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:35 schreef erik666 het volgende:
De vader van Prince is dr. Klein, de vader van Paris is Lester, de vader van Blanket is Bashir.
pi_71759327
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef Felixa het volgende:

[..]

waaide of woei mag allebei van Van Dale
Woei!! of Waaide!

oh en @ Eric666 inderdaad:
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:59:29 #244
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71759805
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Werd ook wel eens tijd he? Ik vind het alleen idioot dat de grootste, beroemdste man ter aarde nu anoniem in een graf ligt...
Maar ja, dat ligt toch wel aan de fans hoor. Althans, aan het hysterische gedeelte van de fans. Niet aan de normale fan uiteraard

Het zal een kwestie van tijd zijn alvorens iemand het graf vindt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71759960
quote:
echt wel...
pi_71759989
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:59 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Maar ja, dat ligt toch wel aan de fans hoor. Althans, aan het hysterische gedeelte van de fans. Niet aan de normale fan uiteraard

Het zal een kwestie van tijd zijn alvorens iemand het graf vindt.
Hadden ze niet ergens een mooi eilandje kunnen kopen en hem daarop begraven. Dat hebben ze met Diana toch ook gedaan?

Trouwens, als ik het goed begrijp is een van de opties om hem opnieuw te begraven als hij wordt ondekt Neverland? Had dat dan meteen gedaan.
Of een museum in Gary
pi_71760065
quote:
Diana Ross, voor het kleurtje. Behalve bij Blanket, die wordt dan te donker. Dat moet dan dus wel Elisabeth Taylor zijn.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:24:43 #248
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71760672
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:04 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Hadden ze niet ergens een mooi eilandje kunnen kopen en hem daarop begraven. Dat hebben ze met Diana toch ook gedaan?
Ja, maar dat eiland ligt midden in het estate van haar broertje, dat is sowieso al ernstig bewaakt.

Als ze MJ op een eilandje begraven mogen ze er wel een dikke glazen wand omheen zetten en er tralies overheen spannen, want je hebt er zo van die gekken bij die er gewoon met een parachute ofzo inspringen.
quote:
Trouwens, als ik het goed begrijp is een van de opties om hem opnieuw te begraven als hij wordt ondekt Neverland? Had dat dan meteen gedaan.
Of een museum in Gary
Als hij wordt ontdekt vrees ik dat er weinig meer over zal blijven van zijn lichaam om dan her te begraven.

Van alle muziekvideo's van MJ vind ik deze toch wel het leukst

Vooral ook omdat, in tegenstelling tot andere MJ muziekvideo's, deze werkelijk geen fluit met de story line van het liedje te maken heeft. Overigens een lekker nummer ook.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71761402
Het is mooi dat hij eindelijk netjes begraven is, maar wel erg triest dat het zo anoniem moet.
Michael was dol op zijn fans en hij zou dagelijks bezoek van ze hebben gehad als de plek gewoon bekend is. Zouden er dan echt van die debielen zijn die grafschennis gaan plegen???
Bij andere beroemdheden is dat toch ook nooit gebeurd!
pi_71761435
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:50 schreef piepie het volgende:
Het is mooi dat hij eindelijk netjes begraven is, maar wel erg triest dat het zo anoniem moet.
Michael was dol op zijn fans en hij zou dagelijks bezoek van ze hebben gehad als de plek gewoon bekend is. Zouden er dan echt van die debielen zijn die grafschennis gaan plegen???
Bij andere beroemdheden is dat toch ook nooit gebeurd!
Bij Jim Morrison zet iedereen er een biertje op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')