abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71730280
Hai Allemaal, alles goed? Ik volg dit topic al een weekje, en ik vond 't tijd om me nu maar 's aan te melden om af en toe mee te discussieren

btw, die Lester is een ***, want als ie echt de biologische vader van Paris zou zijn, hoort ie dat niet via de media te melden.. of ligt 't aan mij?
pi_71730900
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:57 schreef Jen85 het volgende:
Hai Allemaal, alles goed? Ik volg dit topic al een weekje, en ik vond 't tijd om me nu maar 's aan te melden om af en toe mee te discussieren

btw, die Lester is een ***, want als ie echt de biologische vader van Paris zou zijn, hoort ie dat niet via de media te melden.. of ligt 't aan mij?
Nee, je hebt volgens mij gelijk. Hij had gewoon zijn advocaat moeten laten regelen dat er een DNA-test zou worden afgenomen. En dan aan de hand daarvan verder kijken...

Toch treurig om te merken hoeveel echte vrienden Michael had. Een voor een laten ze hem vallen als een baksteen.
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:30:02 #203
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71731517
quote:

Welkom op het forum
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:35:36 #204
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71731704
Ik vind Paris en Prince ook wel op elkaar lijken... is die Lester dan ook de vader van Prince??? Want Prince heeft ook weer heel veel van Michael weg... Uri Geiler zegt ook dat die Lester de waarheid spreekt.... Hoop dat die kinderen niet teveel van al het media gelul meekrijgen want voor hun is Michael natuurlijk de enige echte vader!
Hoop wel dat de ECHTE waarheid een keer boven tafel komt... maar ja.. in hoevere moeten we dan geloven dat dat de echte waarheid is!
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:36:50 #205
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71731747
Even offtopic:

Stewie: Lois, Lois, Lois, Lois, Lois, Mam, Mam, Mam, Mommy, Mommy, Mommy, Mama, Mama, Mama, Ma, Ma, Ma, Ma, Mam, Mam, Mam, Mam, Mommy, Mommy, Mama, Mama, Mama.
Lois: What?
Stewie: Hay

Echt een hilarisch filmpje was dat Anonymousz
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:46:12 #206
189430 Anonymousz
pi_71732060
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:35 schreef Starlie het volgende:
Ik vind Paris en Prince ook wel op elkaar lijken... is die Lester dan ook de vader van Prince??? Want Prince heeft ook weer heel veel van Michael weg... Uri Geiler zegt ook dat die Lester de waarheid spreekt.... Hoop dat die kinderen niet teveel van al het media gelul meekrijgen want voor hun is Michael natuurlijk de enige echte vader!
Hoop wel dat de ECHTE waarheid een keer boven tafel komt... maar ja.. in hoevere moeten we dan geloven dat dat de echte waarheid is!
Hij zei alleen dat Paris zijn kind is en zei niks over Prince
Dr Klein is mogelijk de vader van Prince

Paris en Prince zijn mogelijk half broer en zus van elkaar
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:47:32 #207
189430 Anonymousz
pi_71732101
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef Starlie het volgende:
Even offtopic:

Stewie: Lois, Lois, Lois, Lois, Lois, Mam, Mam, Mam, Mommy, Mommy, Mommy, Mama, Mama, Mama, Ma, Ma, Ma, Ma, Mam, Mam, Mam, Mam, Mommy, Mommy, Mama, Mama, Mama.
Lois: What?
Stewie: Hay

Echt een hilarisch filmpje was dat Anonymousz

Hehe
ik vind jou avatar nog steeds geweldig
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:04:52 #208
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71732737
Hij kan de vader niet zijn. De kinderen hebben duidelijk een donkere huidskleur. Aangezien Debbie blank is, moet de vader op zijn minst donker zijn. En dat zie ik niet bij Klein en/of Lester.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_71733234
Ja, ik de kinderen lijken me te donker om twee blanke biologische ouders te hebben. Debbie Rowe is blond en heeft een hele lichte huidskleur. En op de foto's lijkt die Lester ook niet echt een donkere huid te hebben. Als kind had ie al HELEMAAL niks weg van Paris.

Misschien heeft ie wel gedoneerd, maar heeft Michael er niks mee gedaan..?

Die Uri Geller loopt ook weer van alles te roepen, alsof die Michael zovaak sprak.. ik vind 't heel shady allemaal...
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:43:40 #210
189430 Anonymousz
pi_71733951
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:19 schreef Jen85 het volgende:
Ja, ik de kinderen lijken me te donker om twee blanke biologische ouders te hebben. Debbie Rowe is blond en heeft een hele lichte huidskleur. En op de foto's lijkt die Lester ook niet echt een donkere huid te hebben. Als kind had ie al HELEMAAL niks weg van Paris.

Die Uri Geller loopt ook weer van alles te roepen, alsof die Michael zovaak sprak.. ik vind 't heel shady allemaal...
Urine Geller ik geloof geen woord wat hij zegt
pi_71734437
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:43 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Urine Geller ik geloof geen woord wat hij zegt
Nee precies, Uri Geller roept van alles om maar duidelijk te maken hoe een dikke maatjes ie wel niet was met Michael.. word er niet goed van. Volgens mij zagen ze elkaar bijna nooit, het is gewoon een famewhore. (net als zoveel "vrienden" van MJ)
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:28:19 #212
264694 blanket
its human nature
pi_71735368
quote:

Hai Jen
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_71737468
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:19 schreef Jen85 het volgende:

Ja vreselijk die Uri Geller, ze hebben op enige tijd wel een echte vriendschap gehad, Uri staat ook vermeld in het boekje van Invincible waarin MJ mensen bedankt, maar hij is nu gewoon bezig met geld verdienen aan MJ. Collega van mij kwam op werk en kon er niet over uitgepraat raken, oh die Uri is zo geweldig.

Kots.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_71740955
Deepak Chopra past ook wel in het lijstje van so called friends als Uri Geller, Taraborrelli en Mark Lester.

"Now that Michael Jackson is dead, Deepak Chopra is all over the media with his glittery glasses and outwardly calm demeanor. He is not using his alleged friendship to support Jackson's family or children, but, rather, acting as a spin expert to further his own career. He's probably already pondering another bestseller about his deep relationship with Michael Jackson.
Chopra violated the confidentiality of his patient Michael Jackson.Dr. Deepak Chopra loves the spotlight, but he may have gone to far this time. We are each entitled to our privacy, and he certainly did not allow Michael Jackson his privacy at this time of his transition."
pi_71742589
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 08:57 schreef pronkjewail het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen...

[ afbeelding ]
gezellig stel zeg
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_71742840
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:07 schreef Rosalyne het volgende:
Deepak Chopra past ook wel in het lijstje van so called friends als Uri Geller, Taraborrelli en Mark Lester.
[ afbeelding ]

"Now that Michael Jackson is dead, Deepak Chopra is all over the media with his glittery glasses and outwardly calm demeanor. He is not using his alleged friendship to support Jackson's family or children, but, rather, acting as a spin expert to further his own career. He's probably already pondering another bestseller about his deep relationship with Michael Jackson.
Chopra violated the confidentiality of his patient Michael Jackson.Dr. Deepak Chopra loves the spotlight, but he may have gone to far this time. We are each entitled to our privacy, and he certainly did not allow Michael Jackson his privacy at this time of his transition."
Ik heb net dat interview zitten kijken, maar die Deepak Chopra komt toch wel over als een echte vriend van Michael die altijd het beste met hem voor had.
Hij schreef Michael ook geen medicijnen voor waar hij om vroeg.
Michael stootte mensen die op dat gebied het beste met hem voor hadden van zich af en zocht malafide artsen die het hem wel gaven. Zo is het trouwens ook met Uri Geller gegaan, want ook die heeft hem op de gevaren gewezen. Maar Michael bood een paar weken later Deepak weer zijn excuses aan en 3 dagen voor zijn dood vertelde hij Deepak hoe opgewonden hij was over een nieuw nummer en alles was weer positief en leek goed te gaan met Michael.
pi_71752847
quote:
Michael Jackson finally laid to rest
By Ryan Parry 10/08/2009

Michael Jackson has finally been laid to rest and his funeral was in stark contrast to his extraordinary life in the public eye.
The King of Pop was quietly buried at the Forest Lawn Cemetery, Hollywood Hills – without a even a small ceremony and not a fan in sight.
And last night it emerged his family are so worried his army of followers will descend on the grave they have gone to extraordinary lengths to keep the exact location secret.
Relatives are even considering moving Jacko’s body if security becomes an issue.
A cemetery source said: “Michael has already been laid to rest, but other than the Jackson family and the management at Forest Lawn, no one knows the exact spot.
“Staff at the cemetery have been fed several different locations, it’s as if they are hoping to confuse everyone so it can’t leak out.
“The fear is that thousands of Jackson fans will descend on the cemetery and create a security issue or maybe even damage or deface the grave.”

It’s believed Jacko was laid to rest without a service because his family were satisfied with a ceremony for them and friends on the morning of his huge Los Angeles memorial concert.
It was always thought he would be buried near to his gran Martha Bridges.
Martha, who died in 1990 aged 83, was laid to rest at the sprawling Forest Lawn in 1990 below a shady tree.
The singer was photographed visiting her grave this year and is said to have been very close to her.
But the family are concerned the spot is far too open to the public.
And the Mirror has learned the plot is just one of several being cited. Others include quiet corners of the cemetery, various mausoleums and the private gardens.
It is believed the family are planning to move Jacko to four proposed plots if security becomes an issue.

They include Neverland, a memorial site in Las Vegas and a proposed museum in the family’s hometown of Gary, Indiana. In the days after his death it wasn’t clear where Jacko would be buried. The family were divided over whether it should be Forest Lawn or at Neverland.

The star’s will, signed in 2002, does not include final wishes for his body. On Friday, his brother Jermaine spoke to TV chat show host Larry King of his fears over Jacko’s grave.
He said: “I’m concerned about security. They had to move Elvis Presley’s body to Graceland.”

Jackson’s burial comes after a long wait for his family who were unable to lay him to rest in the weeks after he died because of the suspicious circumstances surrounding his death.
His brain had also been removed for tests but it was reunited with his body last week.
The doctor who declared Jacko fit for his 50 gruelling comeback gigs is being investigated for possible insurance fraud, US reports said.
Dr David Slavit gave the star a clean bill of health. But it is now claimed London insurers Lloyd’s contacted police to see if it was misled into issuing a £10million policy covering non-appearances in the event of an “accidental death”.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 09:39:31 #218
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71752869
Een *genetische loterij'* aldus het AD.
quote:
Rel om nageslacht Jackson ettert voort
LONDEN - De familie van het overleden popicoon Michael Jackson heeft het voorzien op voormalig kindacteur Mark Lester, die naar eigen zeggen de mogelijke vader is van Jackson's dochter Paris. Volgens de woedende familieleden van de King of Pop is de 51-jarige Brit louter uit op hun miljoenen, meldden Britse media maandag.
quote:
Volgens de familie Jackson probeert Lester mee te spelen in een ,,genetische loterij''. De Brit stelde zaterdag in een interview met de tabloid News Of The World dat hij het popicoon zijn sperma cadeau deed, omdat Jackson in de steek was gelaten door zijn eigen zaad en graag kinderen wilde krijgen. Lester was tevens de peetvader van het driekoppige nageslacht van de popkoning.
Ook de zelfbenoemde paranormalist Uri Geller heeft zich in het conflict gemengd. Volgens Geller, evenals Lester een vriend van het popicoon, is de Brit vermoedelijk de biologische vader van de 11-jarige Jackson-telg. Geller wilde niet prijsgeven wat hij precies wist, maar zei zich te baseren op informatie die hij uit de mond van Jackson heeft vernomen.

(ANP)
pi_71752920
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:38 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Sky News meldt ook dat Mj is begraven.
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:23:55 #220
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_71753623
Ik lees af en toe die bio over Wacko. Wat me opviel gisteren is dat in het boek werd gezegd dat MJ en ook Janet in de jonge jaren bleach cremes gebruikten om zodoende hun huid lop te lichten wat ook lukte. Tevens werd in het boek gezegd, dat dit ook de oorzaak zou kunnen zijn van het onstaan van vitiligo bij MJ. Wat ik tot nu toe gelezen heb in dit boek komt MJ bij mij i.i.g. over als een labiel, emotioneel gestoord mens (oa. huilbuien als ie zijn zin niet kreeg, mensen niet naar hem luisterden of als zijn muziek niet zo goed verkocht).
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:47:35 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71754160
Geplukt van ONTD:
quote:
Mark Lester Is Not the Father...

Longtime Michael Jackson friend Mark Lester is not the father of Jackson’s daughter, nor is he claiming paternity, despite a tabloid report indicating Lester says he's Paris Jackson's biological dad, sources tell PEOPLE. Although Lester could not immediately be reached for comment, sources very close to the Jackson family say that Lester has donated sperm for Jackson and is a longtime friend, but he has never claimed to be the father of Paris Jackson, 11.
"They twisted his words around. He's not claiming to be the father of Paris Jackson," says one close family source.
Jackson family attorney Londell McMillan adds that the story is just another unproven and meaningless claim, and the probate court has no reason to go against its finding that the late King of Pop is father to all three of his kids.

"These are just merely claims with no legal standing whatsoever," McMillan tells PEOPLE.
Sources say Lester, 51, best known for starring in the Oscar-winning classic Oliver!, and Jackson are longtime friends, and Lester did donate sperm for Michael – although one source says the timing doesn't line up for that sperm to have been used to conceive Paris.

"He has known Michael for many years and his children play with Michael's children," says longtime Jackson family associate and past lawyer Brian Oxman. But in all the years he has known Lester, Oxman says Lester never indicated he was Paris's father.

Jackson made Lester godfather to all three of his kids in Oct. 2003 at a small, private ceremony where all three Jackson children were baptized Catholic with Debbie Rowe's permission, says longtime Jackson associate Marc Schaffel, who claims to have been among the handful of people present.

Schaffel added that Debbie Rowe has always maintained that Michael is Paris's father.

Here is what Mark Lester's real daughter had to say on Facebook

"People are taking this news the wrong way, as in 'Mark just wants to make money from this story..he’s just stirring things up..MJ wouldn’t have wanted him to do this' BUT why can’t people think like this..Hang on, Katherine wants to isolate the children from their friends because she believes ‘it is best for the children’ and make them Jehovah’s witnesses when Michael wants them to be Christians and had them baptised"

"My dad is concerned about the welfare of the children’s upbringing and yes when Michael was alive my dad would never say this because they were being treated well, now my dad is not so sure. Why can’t people see that Michael might have wanted to speak for him about these wrong decisions/concerns on his behalf when he can no longer speak for himself? Why can’t people take it as someone trying to protect the children?"
Bron
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71754335
Ja, zo heeft hij het ook precies gezegd in die video.
Hij heeft ook nergens gezegd dat hij de vader is, alleen dat hij de vader zou kunnen zijn en dat hij bezorgd is om de kinderen. Wordt inderdaad weer helemaal verdraaid in de roddelpers.
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:12:09 #223
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71754728
Mark Lester heeft wel een heel goed punt. Al is hij niet de biologische vader, dan is hij de peetvader. (Ik dacht dat er nog wat waren die peetvader en/of moeder waren.) Wat ik hierboven lees zouden zijn woorden dus geknipt en geplakt, anders zijn overgekomen.

Hoe dan ook, als peetvader heb je de plicht, volgens christelijke gebruiken, er op toe te zien dat de kinderen groot gebracht worden in de geest van de overleden ouder(s) en de kerkelijke/christelijke gebruiken, waarin ze zijn gedoopt. Ook al is de voogdij aan Katherine toegewezen, heeft hij/zij zeker wel een stem t.a.v. het opvoeden volgens Jehova's getuige.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:25:19 #224
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71755095
quote:

welkom
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71755852
quote:

Hallo en welkom!
pi_71755918
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:49 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Hallo en welkom!
Thanks
pi_71756104
Polsbandjes Michael Jackson voor goede doel

De organisatie Child-support brengt speciale Michael Jackson-herdenkingspolsbandjes op de markt, waarvan de opbrengst geheel naar het goede doel gaat. Dat heeft de organisatie maandag bekendgemaakt.

Het gaat om twee rubberen bandjes met daarop de tekst Michael Jackson, heal the world en twee afbeeldingen van Michaels ogen. De bandjes zijn lichtgevend in het donker. De opbrengst gaat helemaal naar kinderen in nood, aldus de organisatie.

De bandjes zijn volop te koop op de Michael Jackson Tribute-fandag die op 29 augustus (de geboortedag van Jackson) in Hoofddorp plaats heeft.
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:13:41 #228
189430 Anonymousz
pi_71758282
Jackson krijgt koninklijk afscheid in Wenen

Michael Jackson krijgt een koninklijk afscheid. De op 25 juni overleden zanger wordt binnen enkele weken geëerd op het Weense paleis Schloss Schönbrunn.

De King of Pop krijgt een koninklijk afscheid. De op 25 juni overleden Michael Jackson moet binnen enkele weken geëerd worden op het Weense paleis Schloss Schönbrunn. Internationale artiesten en Jacksons familie komen daar bijeen voor een tribute-concert.

Wie er op het podium zullen klimmen is nog niet bekend, maar de namen van U2, Madonna, Lionel Richie en Whitney Houston worden gefluisterd. Ook is nog niet duidelijk wanneer het eerbetoon plaats gaat vinden. Volgens sommige bronnen moet de show plaatsvinden op 29 augustus, de dag waarop Jackson 51 zou zijn geworden. Anderen zeggen dat het concert niet voor half september plaatsvindt.

Michael Jackson overleed op 25 juni na een hartaanval. De King of Pop stond aan de vooravond van een reeks comebackconcerten, vanaf half juli zou hij vijftig shows geven in de O2 Arena in Londen. Na zijn dood werd gespeculeerd dat ook in de O2 Arena een tribute-concert voor de King of Pop gehouden zou worden. Daar is echter nog niets over bekend.
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:19:18 #229
189430 Anonymousz
pi_71758457
quote:
Michael Jackson in alle stilte begraven

Meer dan een maand na zijn dood is Michael Jackson dan toch begraven. Het lichaam van de King of Pop werd in het geheim bijgezet in het Forest Lawn kerkhof in Hollywood Hills. Dat meldt de Britse boulevardkrant Daily Mirror.

Volgens de krant werd Jackson zonder cermonie ten grave gedragen en waren er geen fans in de buurt. Buiten de familie Jackson en het management van het kerkhof zou niemand de exacte locatie van het graf kennen.

De familie vreest grafschennis en heeft uitgebreide maatregelen genomen om de precieze plaats geheim te houden. De medewerkers van het kerkhof kregen informatie over meerdere locaties, om zo voor verwarring te zorgen, in de hoop dat de echte begraafplaats niet bekend raakt.

Mochten er toch problemen ontstaan op Forest Lawn, dan denkt de familie er aan om de stoffelijke resten over te brengen naar een andere plaats. Daarbij zou zelfs sprake zijn van Neverland, de vroegere ranch van Michael Jackson.

De voorbije weken deden geruchten de ronde dat Jackson zou worden begraven naast zijn grootmoeder Martha, die in 1990 op 83-jarige leeftijd overleed. Die plek zou echter te opvallend zijn. Andere mogelijke begraafplaatsten zijn rustige hoekjes van het kerkhof, meerdere mausolea en privé-tuinen.
Hij is toch begraven
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:22:02 #230
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71758545
Op het 1e gezicht dacht ik ook dat Lester bezig was met media aandacht en geld proberen op te strijken, maar na rectificatie van zijn dochter krijg ik er wel een goed gevoel bij.
Oma hoeft die kinderen niet weg te houden bij mensen met wie ze veel contact houden. En oma moet al helemaal niet proberen die kinderen om te gaan turnen qua geloof. Michael heeft ze niet voor niets laten dopen!
Ik hoop echt dat de kids van al deze belachelijke dingen over wie hun vader nou zijn en zo, niks meekrijgen!

Gelukkig dat ie nu eindelijk begraven is en dat al dat gehannes met dat lichaam eindelijk voorbij is.
Eindelijk rust voor 'm!
Hoop alleen niet dat dat wat ik van de week gelezen heb waar is.
Ze hadden het over een anoniem graf en dat zou het meest schandalig van alles zijn!
Een anoniem graf is voor iemand die als John Doe sterft en niet voor een man die de grootste entertainer van de wereld is!
pi_71758582
Werd ook wel eens tijd he? Ik vind het alleen idioot dat de grootste, beroemdste man ter aarde nu anoniem in een graf ligt...
pi_71758621
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef tass het volgende:
Op het 1e gezicht dacht ik ook dat Lester bezig was met media aandacht en geld proberen op te strijken, maar na rectificatie van zijn dochter krijg ik er wel een goed gevoel bij.
Oma hoeft die kinderen niet weg te houden bij mensen met wie ze veel contact houden. En oma moet al helemaal niet proberen die kinderen om te gaan turnen qua geloof. Michael heeft ze niet voor niets laten dopen!
Ik hoop echt dat de kids van al deze belachelijke dingen over wie hun vader nou zijn en zo, niks meekrijgen!
Ik ben bang dat dat vergeefse hoop is. Die kinderen gaan nu al naar Jehova-bijeenkomsten. Die worden ook deurlopers
pi_71758662
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:13 schreef Anonymousz het volgende:

Michael Jackson krijgt een koninklijk afscheid. De op 25 juni overleden zanger wordt binnen enkele weken geëerd op het Weense paleis Schloss Schönbrunn.

De King of Pop krijgt een koninklijk afscheid. De op 25 juni overleden Michael Jackson moet binnen enkele weken geëerd worden op het Weense paleis Schloss Schönbrunn. Internationale artiesten en Jacksons familie komen daar bijeen voor een tribute-concert.

Wie er op het podium zullen klimmen is nog niet bekend, maar de namen van U2, Madonna, Lionel Richie en Whitney Houston worden gefluisterd. Ook is nog niet duidelijk wanneer het eerbetoon plaats gaat vinden. Volgens sommige bronnen moet de show plaatsvinden op 29 augustus, de dag waarop Jackson 51 zou zijn geworden. Anderen zeggen dat het concert niet voor half september plaatsvindt.

Michael Jackson overleed op 25 juni na een hartaanval. De King of Pop stond aan de vooravond van een reeks comebackconcerten, vanaf half juli zou hij vijftig shows geven in de O2 Arena in Londen. Na zijn dood werd gespeculeerd dat ook in de O2 Arena een tribute-concert voor de King of Pop gehouden zou worden. Daar is echter nog niets over bekend.
Waarom in vredesnaam Schönbrunn? Het is er groot en prachtig, ok. Maar wat is de connectie? Was Michael ook al Sisi of Romy Schneider-fan?
Kan Pia Dowes daar ook wel gaan optreden
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:26:17 #234
189430 Anonymousz
pi_71758688
Lester of Dr Klein liegt of ze liegen beide
Ik hoop niet dat het maanden gaat duren
pi_71758762
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:26 schreef Anonymousz het volgende:
Lester of Dr Klein liegt of ze liegen beide
Ik hoop niet dat het maanden gaat duren

Als ze slim zijn laten ze een test doen of een officieel statement. Ik denk dat dit gespeculeer de kinderen meer schaadt dan dat. De kids zijn daarentegen natuurlijk wel even te jong om de beslissing van een test zelf te nemen. Maar ja, Michael is hoe dan ook hun vader. En dat is wat telt.
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:29:41 #236
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71758785
Trouwens, ook raar: want als Christelijk gedoopt, ben je gedoopt in de naam van Paulus, en dat accepteren de Jehova's niet! Zullen ze dus echt wel gehersenspoeld worden om straks de Jehova doop te moeten doen! BAH!
pi_71758819
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Waarom in vredesnaam Schönbrunn? Het is er groot en prachtig, ok. Maar wat is de connectie? Was Michael ook al Sisi of Romy Schneider-fan?
Kan Pia Dowes daar ook wel gaan optreden
quote:
In a Friday evening appearance on "Larry King Live," Jermaine Jackson had hinted that a big tribute was planned in Vienna. He said the Austrian capital was "a very dear place for Michael."

"And he loved castles. And we're going to have this huge celebration in front of a castle," Jermaine Jackson said.
bron

En Jermaine was vorige maand natuurlijk al in Wenen voor de uitreiking van een award. Toen is daar misschien ook het idee ontstaan.
pi_71758866
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:30 schreef Felixa het volgende:

[..]

[..]

bron

En Jermaine was vorige maand natuurlijk al in Wenen voor de uitreiking van een award. Toen is daar misschien ook het idee ontstaan.
Aha!
pi_71758929
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:29 schreef tass het volgende:
Trouwens, ook raar: want als Christelijk gedoopt, ben je gedoopt in de naam van Paulus, en dat accepteren de Jehova's niet! Zullen ze dus echt wel gehersenspoeld worden om straks de Jehova doop te moeten doen! BAH!
Ik vraag me af of Michael de kinderen zelf wel in een specifiek geloof opvoedde. Ze waren dan gedoopt, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat die kinderen meteen Christelijk werden opgevoed. Michael waaide zelf ook met alle winden mee op dat gebied.

of is het nou woei?
pi_71758980
De vader van Prince is dr. Klein, de vader van Paris is Lester, de vader van Blanket is Bashir.
Wie de moeders zijn geen idee.
pi_71759017
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:34 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Michael de kinderen zelf wel in een specifiek geloof opvoedde. Ze waren dan gedoopt, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat die kinderen meteen Christelijk werden opgevoed. Michael waaide zelf ook met alle winden mee op dat gebied.

of is het nou woei?
waaide of woei mag allebei van Van Dale
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:40:10 #242
189430 Anonymousz
pi_71759153
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:35 schreef erik666 het volgende:
De vader van Prince is dr. Klein, de vader van Paris is Lester, de vader van Blanket is Bashir.
pi_71759327
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef Felixa het volgende:

[..]

waaide of woei mag allebei van Van Dale
Woei!! of Waaide!

oh en @ Eric666 inderdaad:
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:59:29 #244
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71759805
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Werd ook wel eens tijd he? Ik vind het alleen idioot dat de grootste, beroemdste man ter aarde nu anoniem in een graf ligt...
Maar ja, dat ligt toch wel aan de fans hoor. Althans, aan het hysterische gedeelte van de fans. Niet aan de normale fan uiteraard

Het zal een kwestie van tijd zijn alvorens iemand het graf vindt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71759960
quote:
echt wel...
pi_71759989
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:59 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Maar ja, dat ligt toch wel aan de fans hoor. Althans, aan het hysterische gedeelte van de fans. Niet aan de normale fan uiteraard

Het zal een kwestie van tijd zijn alvorens iemand het graf vindt.
Hadden ze niet ergens een mooi eilandje kunnen kopen en hem daarop begraven. Dat hebben ze met Diana toch ook gedaan?

Trouwens, als ik het goed begrijp is een van de opties om hem opnieuw te begraven als hij wordt ondekt Neverland? Had dat dan meteen gedaan.
Of een museum in Gary
pi_71760065
quote:
Diana Ross, voor het kleurtje. Behalve bij Blanket, die wordt dan te donker. Dat moet dan dus wel Elisabeth Taylor zijn.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:24:43 #248
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71760672
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:04 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Hadden ze niet ergens een mooi eilandje kunnen kopen en hem daarop begraven. Dat hebben ze met Diana toch ook gedaan?
Ja, maar dat eiland ligt midden in het estate van haar broertje, dat is sowieso al ernstig bewaakt.

Als ze MJ op een eilandje begraven mogen ze er wel een dikke glazen wand omheen zetten en er tralies overheen spannen, want je hebt er zo van die gekken bij die er gewoon met een parachute ofzo inspringen.
quote:
Trouwens, als ik het goed begrijp is een van de opties om hem opnieuw te begraven als hij wordt ondekt Neverland? Had dat dan meteen gedaan.
Of een museum in Gary
Als hij wordt ontdekt vrees ik dat er weinig meer over zal blijven van zijn lichaam om dan her te begraven.

Van alle muziekvideo's van MJ vind ik deze toch wel het leukst

Vooral ook omdat, in tegenstelling tot andere MJ muziekvideo's, deze werkelijk geen fluit met de story line van het liedje te maken heeft. Overigens een lekker nummer ook.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71761402
Het is mooi dat hij eindelijk netjes begraven is, maar wel erg triest dat het zo anoniem moet.
Michael was dol op zijn fans en hij zou dagelijks bezoek van ze hebben gehad als de plek gewoon bekend is. Zouden er dan echt van die debielen zijn die grafschennis gaan plegen???
Bij andere beroemdheden is dat toch ook nooit gebeurd!
pi_71761435
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:50 schreef piepie het volgende:
Het is mooi dat hij eindelijk netjes begraven is, maar wel erg triest dat het zo anoniem moet.
Michael was dol op zijn fans en hij zou dagelijks bezoek van ze hebben gehad als de plek gewoon bekend is. Zouden er dan echt van die debielen zijn die grafschennis gaan plegen???
Bij Jim Morrison zet iedereen er een biertje op.
pi_71761501
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:50 schreef piepie het volgende:
Lijk van Charlie Chaplin is uit het graf gestolen geweest.
pi_71761575
Uiteindelijk zal Michael op Neverland begraven worden, mark my words!. Dan ga ik wel zijn graf bezoeken op Neverland.
pi_71761655
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef Felixa het volgende:

[..]

Echt waar? Het moet toch niet gekker worden.
Weet je ook wie daar achter zat en hoe snel het terug was gevonden.
pi_71761730
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:58 schreef piepie het volgende:

[..]

Echt waar? Het moet toch niet gekker worden.
Weet je ook wie daar achter zat en hoe snel het terug was gevonden.
Dat moest ik even opzoeken:
quote:
On 1 March 1978, his corpse was stolen by a small group of Swiss mechanics in an attempt to extort money from his family.[28] The plot failed, the robbers were captured, and the corpse was recovered eleven weeks later near Lake Geneva. His body was reburied under two metres of concrete to prevent further attempts.
pi_71761738
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ja precies, is toch hartstikke leuk.

Schijnbaar zijn dit zulke rare tijden dat het niet meer kan.
Erg jammer voor de fans.

Ik denk ook dat het binnen de korte keren ontdekt wordt waar hij precies ligt en dan begint het circus weer opnieuw.
Neverland was waarschijnlijk beter geweest dan.
pi_71761773
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:01 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dat moest ik even opzoeken:
[..]

Bedankt voor het opzoeken.
Wat een schande toch ....
pi_71762273
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Daar staat ook altijd beveiliging.
pi_71762303
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dat was bij Elvis toch ook gebeurd / geprobeerd?
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:29:28 #259
189430 Anonymousz
pi_71765635
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:13 schreef Anonymousz het volgende:

Ik wil naar Wenen toe vanaf 20 augustus kan je al kaartjes kopen
pi_71767030
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:14 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dan zal ze op dat moment wel net zo'n gezicht hebben getrokken als hieronder:

[ afbeelding ]

bohh die is lelijk
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_71767689
Via msn kwam ik op dit bericht:
quote:
Dokter castreerde Michael Jackson

(Novum) - Een dokter heeft Michael Jackson een medicijn voorgeschreven, die de seksuele neigingen van de King of Pop ten aanzien van minderjarige jongetjes in toom moesten houden. Hij gaf Jackson het medicijn depo provera, dat een zogenoemde chemische castratie bewerkstelligt, meldt de Britse krant The Daily Mirror.Jackson zou de dokter, Alimorad Farshchian, voor het eerst hebben ontmoet in 2001, toen hij moest worden behandeld aan een gebroken voet. Die had hij opgelopen bij een val van een trap. De arts en Jackson zouden daarna dik bevriend zijn geraakt.In 2002 en 2003 reisde de dokter met Jackson mee de wereld rond. Hij was bij hem toen Jackson zijn kind Prince Michael II over een vier verdiepingen hoog balkon hing. Jackson zou zelfs tijdelijk hebben gewoond in het huis van de dokter.De arts begon depo provera aan Jackson voor te schrijven, toen hij hoorde van de beroemde slaappartijtjes op zijn landgoed Neverland, zeggen verschillende bronnen. Een woordvoerder van de arts die werd gevraagd of Farshchian de medicijnen voorschreef om de lustgevoelens van Jackson te verminderen, antwoordt: "Ja, dat was het precies. Hij probeerde Michael te helpen."Ian Barkley, die van 2002 tot en met 2006 de officiële fotograaf van de zanger was, zegt eveneens dat Farshchian de King of Pop wilde helpen. Andere mensen in de omgeving van Jackson hielden hun mond over de slaappartijtjes, waarbij alle aanwezigen samen sliepen op een bed in de bioscoop op het landgoed, vertelt hij.Volgens de fotograaf durfde niemand de zanger op zijn gedrag aan te spreken, aangezien Jackson vond dat hij net zo oud was als zijn gasten. "Hij kon toen hij jong was geen echte tiener zijn, dus hij werd tijdens die partijtjes wild rondom zijn maatjes, hoewel zij nog maar 12 jaar oud waren en hij in de 40 was."Een bron dichtbij de dokter zegt dat toen Farshchian lucht kreeg van de slaappartijtjes, hij Jackson 'als verantwoordelijke dokter' hier op aansprak. "Hij dacht niet meteen dat hij kinderen misbruikte, maar hij was bezorgd dat sprake was van onbehoorlijke gevoelens tegenover minderjarigen die behandeld konden worden."Toen Jackson de dokter om meer medicijnen ging vragen, zoals het zwaar verdovende middel demerol, weigerde Farshchian hem recepten hiervoor voor te schrijven, waarop Jackson zich tot andere artsen richtte. Hoe lang Jackson depo provera kreeg toegediend, is onduidelijk. De dokter zelf weigert over de zaak te praten.
Ik geloof er niks van! Jullie?

Oh ja, even mezelf voorstellen, want heb hier ooit wel gereageerd, maar verder niet meer.
Ik ben fan van MJ. Ben met zijn muziek opgegroeid en heb er dus heel veel herinneringen aan.
Ben 2 keer naar een concert geweest, in 1992 in de Kuip en in 1996 in de Arena.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:50:54 #262
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71767698
Op de msn site zag ik dit toevallig langskomen:
quote:
Mon, 10 Aug 2009 12:17:33 GMT
Michael Jackson: Nieuwsoverzicht
'Dokter castreerde Michael Jackson'

(Novum) - Een dokter heeft Michael Jackson een medicijn voorgeschreven, die de seksuele neigingen van de King of Pop ten aanzien van minderjarige jongetjes in toom moesten houden. Hij gaf Jackson het medicijn depo provera, dat een zogenoemde chemische castratie bewerkstelligt, meldt de Britse krant The Daily Mirror.Jackson zou de dokter, Alimorad Farshchian, voor het eerst hebben ontmoet in 2001, toen hij moest worden behandeld aan een gebroken voet. Die had hij opgelopen bij een val van een trap. De arts en Jackson zouden daarna dik bevriend zijn geraakt.In 2002 en 2003 reisde de dokter met Jackson mee de wereld rond. Hij was bij hem toen Jackson zijn kind Prince Michael II over een vier verdiepingen hoog balkon hing. Jackson zou zelfs tijdelijk hebben gewoond in het huis van de dokter.De arts begon depo provera aan Jackson voor te schrijven, toen hij hoorde van de beroemde slaappartijtjes op zijn landgoed Neverland, zeggen verschillende bronnen. Een woordvoerder van de arts die werd gevraagd of Farshchian de medicijnen voorschreef om de lustgevoelens van Jackson te verminderen, antwoordt: "Ja, dat was het precies. Hij probeerde Michael te helpen."Ian Barkley, die van 2002 tot en met 2006 de officiële fotograaf van de zanger was, zegt eveneens dat Farshchian de King of Pop wilde helpen. Andere mensen in de omgeving van Jackson hielden hun mond over de slaappartijtjes, waarbij alle aanwezigen samen sliepen op een bed in de bioscoop op het landgoed, vertelt hij.Volgens de fotograaf durfde niemand de zanger op zijn gedrag aan te spreken, aangezien Jackson vond dat hij net zo oud was als zijn gasten. "Hij kon toen hij jong was geen echte tiener zijn, dus hij werd tijdens die partijtjes wild rondom zijn maatjes, hoewel zij nog maar 12 jaar oud waren en hij in de 40 was."Een bron dichtbij de dokter zegt dat toen Farshchian lucht kreeg van de slaappartijtjes, hij Jackson 'als verantwoordelijke dokter' hier op aansprak. "Hij dacht niet meteen dat hij kinderen misbruikte, maar hij was bezorgd dat sprake was van onbehoorlijke gevoelens tegenover minderjarigen die behandeld konden worden."Toen Jackson de dokter om meer medicijnen ging vragen, zoals het zwaar verdovende middel demerol, weigerde Farshchian hem recepten hiervoor voor te schrijven, waarop Jackson zich tot andere artsen richtte. Hoe lang Jackson depo provera kreeg toegediend, is onduidelijk. De dokter zelf weigert over de zaak te praten.
Pff, kunnen ze niet ophouden met verzinsels over pedofilie nu hij dood is? Hij is niet voor niets vrijgesproken 4 jaar geleden!
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_71767725
haha toevallig JX, gewoon echt tegelijk gepost!
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_71767766
Had ik gister al gepost.
Reken op nog maar meer van dit soort verhalen de komende tijd en we hebben natuurlijk al heel wat malligheid te horen/lezen gekregen. Iedereen wil zijn 15 minutes of fame.
pi_71767776
En oh ja: ik wil MOET echt naar Wenen!!!!!!!
Wie nog meer?
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:56:16 #266
189430 Anonymousz
pi_71767844
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:53 schreef MissJ het volgende:
En oh ja: ik wil MOET echt naar Wenen!!!!!!!
Wie nog meer?
Ik ga met je meeeeeeeeeeeeeee
pi_71768043
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:53 schreef Felixa het volgende:
Had ik gister al gepost.
Reken op nog maar meer van dit soort verhalen de komende tijd en we hebben natuurlijk al heel wat malligheid te horen/lezen gekregen. Iedereen wil zijn 15 minutes of fame.
Oeps hihi niet goed opgelet
Maar inderdaad dat dacht ik ook gelijk, weer zo'n knakker die even zijn 15 minutes of fame wil hebben.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:56 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Ik ga met je meeeeeeeeeeeeeee
Jeeeeee
pi_71768160
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:03 schreef MissJ het volgende:

[..]

Oeps hihi niet goed opgelet
Maar inderdaad dat dacht ik ook gelijk, weer zo'n knakker die even zijn 15 minutes of fame wil hebben.
[..]

Jeeeeee
De Nederlandse pers loopt sowieso uren, soms wel een dag achter op de Amerikaanse/Engelse.
Alle Nederlandse sites citeren altijd andere bronnen, bijv. tmz, en meestal staat het originele bericht hier dan al een halve dag.
De sites waar de meeste roddels/verhalen vandaan komen zijn tmz.com, x17online.com, dailymirror.co.uk, thesun.co.uk.
pi_71768264
Weer live vanuit de rechtbank.... tmz.com! (onderaan beginnen met lezen )
quote:
UPDATE: The judge wants to review some docs. Recess until 10:30 AM PT.

UPDATE: The judge just ordered that Katherine keep quiet about what's in the various AEG agreements. It's interesting ... Katherine's lawyer said she might want to use the AEG agreement in a non-probate proceeding. The lawyer didn't say -- but could this be the precursor to a wrongful death suit?

UPDATE: The judge has tentatively agreed to a protective order, which seems all the more interesting now that we know law enforcement is interested in certain documents, some of which are being held by AEG. The judge noted that law enforcement has the right to contact AEG or the estate directly for the info.

UPDATE: So far the biggest thing is that the Jackson rehearsal-footage movie has been approved by the judge, so Columbia can get rolling, stat.

UPDATE: One of Katherine Jackson's lawyers made an interesting comment -- law enforcement is looking at various policies and contracts, such as the AEG insurance policy. We don't know why.

UPDATE: Howard Weitzman, lawyer for the estate, just said Katherine and the estate have some conflicts -- not in full agreement regarding financial issues.

UPDATE: Katherine Jackson's lawyer, Burt Levitch, just said Katherine is all in favor of the Columbia deal.

UPDATE: Billy Jean Jackson and Claire Elisabeth Fields Cruise are in the front row.

UPDATE: The lawyer for Columbia Pics is there. The judge approved the deal with Columbia Pics for the Jackson movie.

UPDATE: It's go time. The judge is on the bench.
Om 19.30 uur gaat het dus weer verder.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:16:51 #270
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71768412
quote:
UPDATE: Billy Jean Jackson and Claire Elisabeth Fields Cruise are in the front row.
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:18:47 #271
189430 Anonymousz
pi_71768463
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:16 schreef JX het volgende:

[..]

Billie Jean is not my lover
pi_71768474
Die Claire Elisabeth Fields Cruise schijnt ook een of andere nutcase te zijn, die beweert Blankets moeder te zijn.

maandag 10 augustus 2009 @ 19:20:50 #273
189430 Anonymousz
pi_71768525
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:19 schreef Felixa het volgende:
Die Claire Elisabeth Fields Cruise schijnt ook een of andere nutcase te zijn, die beweert Blankets moeder te zijn.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:21:44 #274
189430 Anonymousz
pi_71768547
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:19 schreef Felixa het volgende:

[ afbeelding ]
wat een engerd
pi_71768572
Owwww, ik had het mis. Ze claimt de biologische moeder te zijn van alledrie de kinderen. Nog beter!
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:24:39 #276
189430 Anonymousz
pi_71768637
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:22 schreef Felixa het volgende:
Owwww, ik had het mis. Ze claimt de biologische moeder te zijn van alledrie de kinderen. Nog beter!
WTF
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:27:00 #277
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71768704
Dit schijnt Billy Jean Jackson te zijn

Waarom zijn die leipe wijven ook nog eens oerlelijk
pi_71768705
Hier dan maar even het hele stukje. Ze is ook moeder van een van de kids van Tom Cruise. Dat je het ff weet.
quote:
Another Random Woman Wants MJ's Kids
Posted Aug 10th 2009 11:07AM by TMZ Staff

They're coming out of the woodwork -- someone else is trying to lay claim to Michael Jackson's kids.

A woman who goes by the name Claire Elisabeth Fields Cruise has filed three guardianship petitions -- one for each of MJ's three kids -- claiming "I am the biological mother of Prince Michael Jackson II and all of his siblings." Cruise also claims she's married to Michael Jackson "who is now deceased" -- but is also "engaged to Prince Michael Jackson II's biological father."

She also thinks she's the mother of one of Tom Cruise's kids.

Welcome to Neverland.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:29:10 #279
189430 Anonymousz
pi_71768784
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:27 schreef JX het volgende:

[ afbeelding ]

Michael zei ook: Billy Jean is not my lover
pi_71768821
Dan hadden we ook nog Nona, de duivelsdochter, ook al zo'n lelijk mormel:

maandag 10 augustus 2009 @ 19:30:17 #281
189430 Anonymousz
pi_71768828
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:27 schreef Felixa het volgende:
Hier dan maar even het hele stukje. Ze is ook moeder van een van de kids van Tom Cruise. Dat je het ff weet.
[..]

ik geloof er niets van
pi_71768918
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:30 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik geloof er niets van
Ach, als ze het zelf maar gelooft. Dat houdt 'r hopelijk van de straat.
pi_71769334
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:27 schreef JX het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een gedrochten allemaal zeg!
Dit krijg je dus als mensen niks te doen hebben.. ik denk dat ik ook maar 's de vader/moeder/broer/half zus van Prince, Paris en Blanket word
pi_71769536
Want jij bent ook een gedrocht die niets te doen heeft?

Waar gaat de rechtzaak nu weer over? Er is amper nieuws maar toch schijn ik alles te missen.
pi_71769702
Over de erfenis en of de film er mag komen van die rehearsals.

Laatste update:
quote:
UPDATE: This is interesting. The judge is talking about appointing a separate guardian for Michael Jackson's children -- to have their interests represented in estate matters. So Katherine and her lawyers would not be representing the kids in court.
pi_71770477
Zojuist in de rechtbank:
quote:
UPDATE: Now for our Maury Povich moment of the day. Billy Jean just stood up and said "I am Blanket's mother and I am concerned about what's going on." She added, "I would like for all probate proceedings to be halted." The judge was polite and told her she could submit papers. She's walking downstairs so we're firing up our live stream for your entertainment.
pi_71770582
Ik kijk nu naar de live stream, ze staat dus echt te vertellen wie de biologische vaders zijn:

Prince: een man die Cyril Rouheut.
Paris: haar highschool teacher: Julien Bleacker
Blanket: haar verloofde: Christopher Cepuco

Fijn, dat ik snel kan typen.. wat een idioot dat wijf. ECHT.
pi_71770633
Zo gek als een deur...

Zal ze volgende week ook bij Larry King zitten??
pi_71770760
Wat een mafketel.
pi_71770877
claire elliot, claire cruis en claire jackson
pi_71770939
Hahaha ja hoorde je het?

Ook: ze heeft veel trauma's en is disabled, ze kan niet werken.

Wat een mongool, echt, die moeten ze opsluiten. Arme MJ, Tom Cruise/Katie Holmes.
Oh en: Michael danced in the street, i didn't know it was MJ.

Tuurlijk
pi_71771009
Wat een gigantische duim heeft zij zeg, om alles uit te zuigen!

Die helft van de Beatles-rechten, riiiiiight...
pi_71771035
Nou als er ook maar 1 iemand is die denkt dat zij de waarheid spreekt, dan spoort diegene ECHT niet.
pi_71771045
Whahahah ze heeft de liedjes van MJ ook geschreven.
pi_71771119
Ik snap werkelijkwaar niet waarom ze dit allemaal mag en kan roepen, dat er niemand komt die haar wegstuurt ofzo...
pi_71771168
Ik verwacht ook elk moment iemand die met een dwangbuis komt aanlopen.
pi_71771173
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Want jij bent ook een gedrocht die niets te doen heeft?

Waar gaat de rechtzaak nu weer over? Er is amper nieuws maar toch schijn ik alles te missen.
Haha, precies! je snapt 't

Trouwens, ik snap niet dat die Claire Cruise die rechtzaal binnengelaten is...
pi_71771285
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef Jen85 het volgende:

[..]

Haha, precies! je snapt 't

Trouwens, ik snap niet dat die Claire Cruise die rechtzaal binnengelaten is...
Zij is de entertainment. Lekker goedkoop, hoefden ze niemand in te huren
pi_71771323
Nou nog een interviewtje met die Billy Jean en mijn avond is goed!
pi_71772406
Deel van het interview met madame Claire:

http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=c21c39e3-51d9-4b70-9895-934828ba1e06

Luister en huiver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')